Jump to content

Audi 200 2.2TURBO Quattro


B_U_T
 Share

Postare recomandată

Va salut! Am ocazia sa cumpar un Audi 200 2.2 cu turbo,Quattro de prin 1987-1988. Ideea acestui topic este ca am nevoie de sfaturile voastre referitor la ce ar implica "restaurarea" unei astfel de masini.

Cel care o vinde mi-a spus ca mecanic este impecabila,are nevoie de un radiator de clima.Acum nu stiu cat din tot ce mi-a spus el este adevarat,ramane de vazut..

Am fost sa o vad si arata destul de bine avand in vedere ca a stat pe bara atatia ani...

Masina este dotata cu :

-Climatronic

-4 geamuri electrice

-Scaune incalzite

-Stropitori de far

-Trapa metalica

-Piele partiala

-Diferential electronic

-ABS

-Computer de bord

Nu stiu daca sa o cumpar sau nu pentru ca stiu ca am nevoie de cateva zeci de milioane bune pentru a o pune pe roti ca lumea..

Trebuie sa ii platesc taxa de prima inmatriculare daca ea are numere de RO?

Voi ce ati face in locul meu?

Pun si niste poze :

http://img864.images...20520121814.jpg

http://img696.images...20520121816.jpg

http://img338.images...20520121819.jpg

http://img208.images...20520121824.jpg

http://imageshack.us...0520121825.jpg/

Va multumesc.

Modificat de B_U_T
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie platita taxa momentan

e super masina , merita sa incerci

depinde si de suma ceruta pe ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca masina si motor este super,am un prieten cu una exact la fel dar este foarte bine intretinuta,aceasta se vede ca a stat pe bara.

Ce suma cere pe ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa-ti pastrezi banii,mai bine te distrezi,faci un tur prin lume,este coapta caroseria pe dedesupt pe unde se prind bratele,puntea spate,plus taxe si impozite cat China.Un al doilea aspect este ca nu a rulat si trb.sa schimbi cam tot ce este de cauciuc pe ea,distributia,furtune,garnituri,discuri,bucse.......te inhami la o mare cheltuiala pe care nu o poti estima doar cand desfaci fierul sa vezi ce gasesti.Plus tinichigeria, vopsitul,o gramada de bani pentru ce?Daca te pricepi bine si o lucrezi singur asa ca hobby si ai la dispozitie un garaj sa te distrezi cand ai chef si bani este alta discutie dar daca o faci prin alte locuri nu iesi ieftin.Acum tu stii mai bine ce ai disponibil in viitorul apropiat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Cere pe ea jurul a 500E. Sunt constient ca o sa ma coste cam 3000 de euro sa fie impecabila dar nu am un deadline sa fie gata..ma pot intinde si pe durata a cativa ani.. Cel mai frica imi este cum a zis si Calin sa nu fie prea ruginita pentru ca in afara faptului ca as avea mult mai mult de munca ar fi si un pericol in caz de accident..

Modificat de B_U_T
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

3000euro mi se pare putin sa restaurezi masina;dupa cum vad,nu esti un pasionat,asa ca, cheltuie-ti banii in alta parte ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina nu este coapta. am audi 100 din 89 si e impecabila. caroseriile la modelele astea au fost zincate, ruginesc f greu. parerea mea e ca ar trebui sa o cumperi. nu o sa gasesti o masina atat de bine inchegata niciodata. sunt foarte rapide si foarte confortabile plus ca iarna nu te intereseaza ca e sau nu curatat drumul pe care circuli.

masina are diferentiale mecanice nu electronice, are doar blocator de diferential. modelul mai vechi avea blocator central si spate, iar modelele mai noi doar spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vinde motoru separat ?:)

e cam mult 500.

daca e ruginita caroseria, poti aduce alta in stare mult mai buna din DE si faci recarosare.

motorul e demential. in ce stare e? porneste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vali_devill

Go 4 it,am un vecin cu un audi v8 din 90,masina e senzatie cel putin.daca poti sa te inhami,nu ai ce sa regreti...

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum conteaza si ce an e masina

daca e 87' are motor mc-165cp

daca e 88' poate avea si 1b de 200cp care face toti banii

e o masina solida si cum zicea si colegu' ar tabla zincata , deci mai greu sa-i fie afectata structura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ce dai pe ea 500 plus 3-4ooo eur la prima vedere gasesti una in Germania perfect functionabila rulata corect cu revizie la zi,nu una tinuta 10 ani pe dreapta in fata blocului cu pasajele mancate.Tabla zincata se foloseste la toate modelele VAG plus cateva procente de cupru in ea dar este garantata10- 12 ani intretinuta corespunzator si functionabila,nu 25 de ani fara nici un fel de ingrijire.Daca are mecanica asa perfecta cum spune de ce a tinut-o ani de zile pe dreapta,sigur are probleme mecanice costisitoare care nu se vad din prima.Daca rula era alta treaba vedeai pe viu cum sta cu mecanica dar asa riscul este prea mare.Asta cu recarosatul este o cheltuiala enorma numai cine nu a facut nu stie,eu am recarosat odata si am vazut ce inseamna,o sa-ti mananci zilele si banii pe la dezmembrari printre vechituri.Sunt deacord cu ce au spus colegii mai sus despre calitatea modelului dar sa cumperi una care functioneaza nu o epava.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mcornel : 3000 de euro nu mi se pare chiar putin,oricum banii i-as baga progresiv.Daca nu eram pasionat nu luam in calcul achizitia ei,poate ca nu am cunostintele necesare,dar pot invata pe parcurs.

@alin : Exact la asta m-am gandit si eu. Imi plac mult modelele de Audi scoase intre '85 si '95,mi se par mult mai interesant de restaurat decat un E34 sau un ursulet..

@Bogdan : Nu stiu daca vinde motorul separat,daca as lua in calcul aducerea unei masini de genul asta din De as merge pe V8 dar e impozitul foarte mare.Inca nu i-am ridicat capota,din ce mi-a spus el motorul nu are nevoie de nicio investitie,acum ramane de vazut..

@Vali : Mersi pt parere,asa ma gandesc si eu..

@frn : din cate am inteles motorul are 180 cp.

@Calin : Ai dreptate doar ca eu nu am acum 4000E cash sa ma duc sa-mi cumpar o masina de weekend,plus ca mai trebuie platita taxa,cum am spus,daca as lua-o as investi progresiv..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei o sa-ti trimit niste poze cu masina prietenului.Eu zic sa o verifici bine de tot,mereu cand ma urc in a lui e o senzatie de nedescris :D

Tot asa a investit si el pe parcurs si acum e intr-o stare foarte buna.2,2 quattro 20v de 220 cai din "91

Modificat de Adrian_S
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adi ai PM! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ai noroc cu ea sa fie buna sa o poti restaura asa cum iti doresti, dar sa stii ca te asteapta o munca de chinez.Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bafta cu masina. o sa vezi ca la sfarsit o sa fi foarte mandru de tine si de masina. iti spun din proprie experienta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe 2.2turbo quattro in 88 s-au pus doar motoatele de 165 si 200cp

mai e un motor de 190cp dar nu s-a pus pe quattro

oricare din motoare ar fi pana la urma tb sa fie ok :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vali_devill

iti pun si eu daca vrei niste poze cu v8 daca vrei...poate te ajuta sa te hotaresti mai repede...hahaha.

brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as lua masina doar pentru motorul respectiv. Daca e intr-adevar in mintile lui, poti scoate ceva absolut extraordinar din el :D Eu zic sa o iei :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Audi 200 2.2 Turbo Quattro e un model exclusivist, masina ce merita sa o achizitionezi doar daca esti un pasionat

Masina aia, in materie de calitate( dar nu si performante), e mult peste cazanele cosmetizate de Audi A4, A6, A8, Mercedes , BMW, si tot ce a aparut dupa anii 2000 incoace inbuibate cu leduletze, tcaciscreenuri, joisticuri si alte "gadgeturi".

De la an la an valoarea unui 200TQuattro creste pe cand a unui cazan de ala amintit mai sus se duce in jos. Nemtii deja cer mult pe un astfel de model de colectie.

In primul rand iti trebuie un garaj pentru masina aia. Ceva bani sa-i platesti taxele anuale si alti cativa pentru benzina (nu consuma chiar putin, ba dimpotriva). E masina de duminica , asa ca nu va fi exploatata prea mult pe parcursul unui an. Dimpotriva, daca esti om cu suflet mare, incet incet ii poti reda acea stralucire de altadata iar carcotasii si cocalarii vor intoarce capul si vor muri de invidie in timp ce pasionatii te vor ruga sa-i lasi sa faca o fotografie cu ea. Piesele nu sunt chiar ieftine, iar prin dezmembrari devin raritate. Dar e-bay-ul ofera aproape tot ce ai nevoie, fonduri sa ai.

O sugestie pentru tine: poti sa-i faci un upgrade la plansa de bord si ceasuri, dupa modelul din '90. Arata mai bine zic eu, dar e doar parerea mea.

Dar cel mai important lucru de care are nevoie acea masina ... afectiune. Cum o ingrijesti, asa ai sa o ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Intradevar o masina deosebita care merita luata si reconditionata incetul cu incetul cu multa rabdare, dragoste si fara graba. Masina are potential mare si e piesa rara. Si eu zic sa o iei... Caroseria, mecanica si toate cele se rezolva in timp + ca nu mi se pare foarte coapta masinuta. Daca ai sansa sa o iei, salveaz-o pana nu va fi prea tarziu! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai poti posta pozele inca o data?Nu se mai vad :(

Modificat de micutu6666
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate masina nu mai e disponibila..m-am dus sa o mai vad odata inainte sa o iau si propietarul mi-a raspuns sec : "am scapat de ea" :( It's a pity.. :(

Micutu daca vrei ti le pun pe mail..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare

Am si eu o intrebare scurta ca tot este vorba de Audi 200 :)

Este fabricat Audi 200 Turbo Diesel Quattro ? :sly:

Cautam Audi 100 si din intamplare am gasit Audi 200 Turbo Diesel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Toate sunt benzinare!

Audi 200:

  • 2.1L I-5, 136 PS (100 kW; 134 hp), fuel injection (1983−1984)
  • 2.2L I-5, 138 PS (101 kW; 136 hp), fuel injection (1984−1985)
  • 2.1L I-5, 141 PS (104 kW; 139 hp), fuel injection, turbo, catalyst (1984−1985)
  • 2.2L I-5, 165 PS (121 kW; 163 hp), fuel injection, turbo, catalyst (1985−1991)
  • 2.1L I-5, 182 PS (134 kW; 180 hp), fuel injection, turbo (1983−1987)
  • 2.2L I-5, 200 PS (147 kW; 197 hp), fuel injection, turbo (1988−1990); 190 PS (140 kW; 190 hp) with automatic transmission
  • 2.2L I-5, 220 PS (162 kW; 217 hp), 20-valve turbo for 200 Quattro 20V (1989−1991)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!