Jump to content

Torque OBD check - aplicatie de diagnoza si performanta pe telefon


Adrian 80
 Share

Postare recomandată

Buna seara,testele sunt citite la relanti dupa 7 km,am si eu un program pentru ELM 327 Wi fi si m ar interesa daca stie cineva cat trebuie sa fie MFA si MAP la relanti sau cand se masoara ?

-In relanti imi da 8 g/s MFA si 30 inHg MAP,

34 C INTAKE,

91 C Coolant,

-AMBIENTE N/A, CATALYST N/A,LAMBDA tot N/A,AFR tot N/A,O2 sensor tot N/A

-Load 30%,

-FRP tot N/A,RANGE 0 km sau 0:00FUEL LEVEL 0,0 l sau 0,0 %,FUEL FLOW 0,7 l/h,POWER 3 KW,TORQUE 30 kg.m,ACCEL intre +2 si - 4?

-Ce pot eu sa inteleg de la el;Consumul la suta de km care este mai mare ca la pompa (de ex.el imi arata un consum mediu de 7% iar la pompa a fost de 6,7%),

Vehicle Roll si vehicle Pitch care nu stiu ce inseamna,

 101 kPa intake Manifold Absol...care nu stiu ce inseamna,intre -0,003;-0,033 si -0,008 kPa/Bar,

8,27 g/s Mass air flow-either..(si aici am trei valori 49,44;5,22;15,23 g/s,

104,3 kPa Estimated MPA m... tot cu trei valori(107,6;55,0;99,3 kPa),

3,500 currency (imput) tot in trei faze (3,500;1,300;2,056 currency(imput),

29,8% Calculated Load Value tot in trei faze(74,5;0,0;30,4%)

0,000 g/km CO2 average e... tot in rei faze (191.607;0,000;130.832 g/km),

  95,3% Absolute ThorTTle Posit... tot in trei faze (95,3;95,3;95,3%).

4 N.m|kg-f.m Max enerin.. tot in trei faze(4;4;4N.m|kg-f.m,deci asrea nu stiu ce inseamna.imi mai da cateva date de erori care se agiorna singure si am reusit sa sting spina cu motorul,alte erori nu am avut.masina este un golf 5 cu motor BKC 1,9 PD si are 250 000 km.Daca se intelege ceva din ce am pus eu aici si cunoasteti careva va multumesc anticipat pentru raspunsuri.Va doresc o seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Adrian 80

    8

  • Nautilus

    6

  • Valentin

    5

  • robi_zet

    3

nici macar n-o sa se oboseasca nimeni sa iti raspunda, pentru ca e mult prea complex ce intrebi tu... 

Pune mana invata termenii tehnici : Intake, load, mass air flow, manifold absolute pressure , etc si unitatile de masura : Kpascal, mm coloana de mercur, 

Pe urma invata cum functioneaza motorul si ce termeni sunt asociati diverselor fenomene din motor.

La final va fi foarte simplu sa intelegi ce inseamna acei termeni.

Astfel ca e cam greu sa incerce cineva sa iti explice in 3 minute ce se intampla in acel programel de pe telefon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns,eram sigur ca putini o sa inteleaga,eu ma refeream daca stie cineva valorile,nu ce inseamna temperatura la supape,debitul masei de aer,sarcina %,presiunea absoluta in galerie etc.iar daca invatam motorul fi sigur ca nu mai aveai tu cui raspunde si acum am inteles de ce sunt discutii in care nu sa mai comentat de ani.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valorile nu sunt fixe... si nici standard. Difera de la un motor la altul si de la un regim de functionare la altul... NU exista valoare standard pentru debitul de aer sau presiunea de supraalimentare sau pentru alte variabile.. 

Un VCDS de exemplu, are posibilitatea sa citeasca si comparativul folosit de ECu petnru majoritatea variabilelor, si astfel le poti compara cu ce inregistreaza senzorii. Respectiv valoare actuala si valoare specificata.... 

Asa e ok ?

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

salut!

merge interfata aceasta OBD cu bluetooth(ELM327) la un golf din 2001 1.9tdi 90cp? Ma intereseaza doar consumul de combustibil pentru ca nu am computer de bord si mi se pare ca papa putin mai mult.

Multumesc!

Modificat de lefmir
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

@lefmir pe masina mea (care e un golf 4 la mecanica) cu 1.9 tdi alh din 1999 nu merge... nu citeste nimic prin elm... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la mine nu merge,1.6 16v ATN din 2000...nu poate sa comunica cu ECU..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare,

Ma gandesc sa-mi achizitionez si eu o interfata ELM327, impreuna cu aplicatia Torque. A testat-o cineva pe Octavia 2, 1.9 TDI, Golf V 1.9 TDI sau alte masini cu acelasi motor ? Afiseaza ceva informatii despre senzorii masinii ? Pe mine m-ar interesa in special sa vizualizez voltajul cu care alternatorul incarca bateria. Stiu ca cu VCDS se poate vizualiza aceasta informatie.

Modificat de Laurentiu M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, 

am nevoie de o sugestie...vreau sa imi cumpar un aparat pt scanat masina de erori. Vcds e prea scump si nu imi permit...OBD eleven am auzit ca ar fi alternativa ieftina si face treaba buna...Aveti vreo recomandare sau o alta alternativa?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciprian Petrescu

Salutare tuturor.

Cine a folosit pana acum aplicatia VAG DPF (Android) e rugat sa scrie ce modul de interfata foloseste cu succes. Desigur am nevoie pentru Octavia 3 model 2016.  Doresc sa fie all in one si sa-l pot folosi si pe laptop/VCDS cu Win 7. 

Un model gasit pe net ar fi: http://elm327.ro/wifi_org

Astept recomndari si sfaturi.

 

 

Modificat de Ciprian Petrescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare,

Aveti idee cum pot sa folosesc Torque ca sa vad deviatia injectoarelor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Salutare, eu am si folosesc Torque Pro impreuna cu ELM 327 ( cel cu negru ) de pe un Samsung S10e, pe Bora, masina personala testat si va pot spune urmatoarele

Aplicatia daca e crack-uita functioneaza cand vrea, daca e cumparata functioneaza mult mai bine. Se pot citi dar si sterge erori, nu citeste multe erori, pe parte electrica, din ce am vazut ... Cel putin la mine nu! Ce tine de motor citeste, daca aveti un senzor MAF sau MAP sau Limp Mode, va v-a citit erorile. Dar daca aveti probleme de exemplu cu broastele de la usi sau cu motorasul geamurilor, nu le va citi. Posibil sa fie si diferit de la masina la masina, eu am testat doar pe a mea, care e din 2004. 

Aplicatia trebuie un pic setata, adica facut profilul masinii, asta ca sa citeasca cat mai exact datele in timp real, viteza de deplasare, turatii, presiune in turbo etc... Dupa care la partea de conexiune prin bluetooth, trebuie setat ce adaptor folositi, OBD II si cam atat.

Este o " jucarie " dar e bine de avut in masina, daca stiti ca plecati la un drum mai lung si nu aveti incredere 100% ca ajungeti :)) cu masina, desigur :D 

Tot VCDS-ul e baza, care se poate pune pe un laptop, caruia ii tine bateria si cam asta e, daca vreti ceva profi. Dar la VCDS trebuie sa cunoasteti programul si pe unde umblati. Torque e mai simplu ... Mai e OBD Eleven care e intre ele, dar si ala, depinde cat de noua sau veche e masina la fel va stii ce sa citeasca, numai ca, cu Eleven se poate si coda anumite chestii, daca nu sunt activate ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!