Jump to content

1.045 vs 1.000 POLO 6N ?


Scorpyon
 Share

Postare recomandată

Am cautat pe tot internetul, si pentru o persoana care vrea o masina de incepator sau o a 2-a masina nu exista specificatii despre aceste modele.

Stiu ca exista Polo 6n de 1.045 cu 45CP si 76NM, si 1.0 de 50cp si 86NM.

Nu sa discutat aproape niciodata despre aceste motorizari. As vrea mai multe detalii despre fiecare dintre ele. Toate sunt in 4 pistoane.

Ce stiti despre 1.3-ul de 54cp ? Dar 1.4 60cp ?

Dar despre GTI-ul 1.6 de 120cp ? Sunt pasionat de Polo 6n si l-as vrea ca o a 2-a masina.

De preferat 1.0, deoarece daca il aduc din germania o sa fie taxa mult mai mica ca la 1.4. Si nici 1.4 nu e racheta, are 60cp, ca o Dacie deci nu-i cine stie.

Astept detalii despre toate motorizarile, in special despre primele 2. Din cate am vazut aici exista anumiti membrii care viziteaza versusurile, ceilalti nu intra pe aici. Mentionez ca este vorba de a 2-a masina.

Ce diferente sunt intre Facelift si Primul model ? de 6n ? In afara de motorizarile care au fost inlocuite ? Atentie nu vb despre 6n2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni nimic ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca prima parere as spune sa nu iti cumperi polo 6n cu motor de 1.0 pentru ca ai sa fii surprins sa observi ca nu consuma atat de putin cat te-ai fi asteptat,pentru ca motorul este prea mic pentru caroseria si masa respectiva,nu ai nici forta suficienta si la depasiri o sa iti faci vant si singur ca sa nu patesti nimic.

un motor mai mare o sa fie mai bun in sensul ca nu este asa "fragil" adica rezista la turatii,dar ai si forta.

eu am al meu motor de 1,3 si vreau sa iti zic ca la impozit si asigurare nu ma rupe,la consum in afara localitatilor am cam 5-5,5-maxim 6% daca nu sari peste 100/kmh,in oras depinde de stilul de condus iar mie imi ia cam 7,dar totodata consumul este dat si de consumabilele schimbate la timp,starea senzorilor si repet,stilul de condus.

ma tem ca motorul de 1.0 sa nu fie in 3 cilindri nu in 4 cum spuneai tu,ca atunci o sa fie cam dezechilibrat si nu prea e bun.din diverse discutii am ajuns la concluzia ca motorul de 1,4 ar fi cam cel mai preferat,acum depinde si ce o sa gasesti cand o sa ajungi in Germanica.

bafta!

Modificat de COSMIN27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!