Jump to content

Skoda Octavia 2 RS TDI 170 Cp


Romm2008
 Share

Postare recomandată

Salutare,

As dori niste pareri referitoare la masina din titlu, in special de la posesorii acestui model. Din cate am auzit acest motor are probleme cu filtrul de particule care se infunda destul de des. As dori sa stiu si referitor la injectoare, sunt cele de pe passat de care se plange toata lumea ca pica ?

E o masina pe care o am in vedere ca viitoare achizitie..Pretul pe la 9 mii, maxim 9500 Euro si nu sub 2007.

Am mai luat in calcul Audi A4 2006-2007 2.0 TDI 140 CP cam in aceeasi suma, precum si 320d 163 Cp 2006-2007, 10, 10,5k

Momentan as dori sa aflu niste pareri referitoare la acest model, sau sugestii referitoare la tot ce-am precizat.

Va rog sa luati in calcul ca doar cele 3 modele le am in vedere.

Daca nu am postat unde tb, rog moderatorii sa ma ajute.

Merci anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt pareri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti vorbesc ca un fost proprietar de passat si actual proprietar de octavia 2! Iti recomand sa iti cumperi audi sau bmw! Ma gandesc ca acel motor de 170cp de pe O2 e de fapt motorul de 170cp de pe passat b6 si anume BMN, care e un motor senzational si fiabil! Nu aici sta problema! Din punctul meu de vedere, finisajele de pe O2 sunt mult inferioare celor de pe passat, O2 e slab insonorizata si foarte rigida, simti cam orice denivelare in ea! Pe de alta parte costurile de intretinere sunt comparabile cu cele de la a4!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A nu se face confuzie intre O2 si O2 RS. Finisajele din punctul meu de vedere sunt de calitate la fel si materialele folosite.

Suspensia este rigida pentru ca este o masina cu valente sportive. Vrei suspensie comoda incearca O2 4x4 (sa nu mai vb de Scout) eventual si cu pachet de drumuri grele si mai vb.

E cam greu sa gasesti sportivitate,confort,stabilitate si sa te mai incadrezi in buget

De motorul diesel nu stiu sa-ti spun nimic. Sunt fan benzina.

Spor la decis!

Modificat de saibot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

problema e urmatoarea..la 9000-9500 de euro as putea gasi un RS pe motorina ( benzina nu intra in calcul ) despre care stiu bine ca are destule optiuni : xenon din fabrica parca au toate, pilot automat,volan si schimbator din piele, scaune incalzite, ESP si nu stiu sigur, dar parca toate sunt echipate cu piele partiala..in caz ca ma insel, oricum nu e pielea o prioritate pentru mine. Ca design imi place mult si tind sa cred ca au pus pe RS materiale mai bune comparativ cu O2. Am prieteni cu O2 care sunt foarte nemultumiti de interior : se cojeste volanul, se cojesc butoanele de la clima, butonul de unde pornesti luminile, liniile cromate din dreptul usilor si pasager dreapta, precum si schimbatorul cromat se face foarte naspa in timp..

Sincer nu stiu ce cod are motorul de 170 Cp, insa din pacate nu sunt multi care au acest model si nu prea cunosc problemele acestei masini.

Legat de audi si bmw, ce sa zic..10 mii nu as da pe un A4 si am sa precizez si motivul : masina imi place mult exterior, insa interiorul este 90% ca al modelului vechi 2002-2005..si in plus 2.0 140 CP consider ca reprezinta o loterie..au fost niste motoare cu probleme, cel putin la skoda am avut ocazia sa cunosc cazuri clare, la 3 skode O2 din 2007 cu 2.0 140 Cp le-au picat turbinele dupa 2 sau 3 ani.

Bmw-ul referitor la motorizare, din cate stiu este foarte reusit. Calitativ sta foarte bine, insa se zice ca mai prost decat modelul e46.

Astept cat mai multe pareri :)

Modificat de Romm2008
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din posturile pe care le-am vazut, este o mare, mare problema cu injectoarele la motoarele 2.0 TDI PD. Pica cand nu te astepti si pe langa faptul ca poti ramane cu masina in drum, exista riscul de a te lasa intr-o depasire din care nu se stie cum iesi..

http://www.petitieonline.ro/petitie/08118049/semnaturi

Aici sunt o gramada de oameni care si-au luat 2.0 140cp, sunt si 2 sau 3 cu O2 RS , toti foarte nemultumiti..Probabil sunt si multi care desi au probleme cu masinile, nu recunosc doar ca sa para ca au masini bune..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am prieteni cu O2 care sunt foarte nemultumiti de interior : se cojeste volanul, se cojesc butoanele de la clima, butonul de unde pornesti luminile, liniile cromate din dreptul usilor si pasager dreapta, precum si schimbatorul cromat se face foarte naspa in timp..

Eu nu am nimic cromat pe masina din semnatura, la mine s-au tocit in 6 ani si 155 000 km:

- volanul

- butoanele de deschis/inchis geamurile de la sofer

- butonul care incuie/descuie masina.

Pe de alta parte, la o masina sh, nu poti sa ai pretentii sa fie ca noua. Si la banii care vrei tu sa ii dai :-) . Eu sunt multumit de Skoda pana acum, nu ma intelege gresit, dar daca bugetul iti permite mergi pe A4. Motorul de 143 de cai e destul de sprinten si el, chiar daca interiorul la Audi e la fel ca la cel vechi, e peste Skoda oricum, iar masina este clar mai bine insonorizata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cele incepand cu MY2007 Nu se mai curata butoanele, in schimb volanul se toceste f repede. Eu l-am imbracat in piele si e super ok acum.

Problema cu volanul nu exista la RS, intrucat e imbracat in piele.

Modificat de nervoss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Am prieteni cu O2 care sunt foarte nemultumiti de interior : se cojeste volanul, se cojesc butoanele de la clima, butonul de unde pornesti luminile, liniile cromate din dreptul usilor si pasager dreapta, precum si schimbatorul cromat se face foarte naspa in timp..

Eu nu am nimic cromat pe masina din semnatura, la mine s-au tocit in 6 ani si 155 000 km:

- volanul

- butoanele de deschis/inchis geamurile de la sofer

- butonul care incuie/descuie masina.

Pe de alta parte, la o masina sh, nu poti sa ai pretentii sa fie ca noua. Si la banii care vrei tu sa ii dai :-) . Eu sunt multumit de Skoda pana acum, nu ma intelege gresit, dar daca bugetul iti permite mergi pe A4. Motorul de 143 de cai e destul de sprinten si el, chiar daca interiorul la Audi e la fel ca la cel vechi, e peste Skoda oricum, iar masina este clar mai bine insonorizata.

dupa parerea mea, indiferent ce masina ai cumpara trebuie sa-ti stabilesti niste standarde peste care sa nu treci..eu nu as lua o masina cojita in interior..poti intra in topicul masina mea sa vezi poze la o masina care de curand a implinit 10 ani la care nu apar probleme de genul asta..fiecare face propriile alegeri, insa eu pot da banii astia pe o masina cojita..

Oricum de-o parte aspectul asta, problema grava care mi se pare o reprezinta injectoarele siemens puse si pe RS si pe A4 si pe Vw si pe seat..pe toate au pus...un mare minus din partea mea..asta e partea frumoasa : vezi o masina, arata bine, o pui pe un test, injectoarele ok...mergi cu ea si dupa o perioada : buf ! ramai cu ea in drum..chiar nu mi se pare ok sa ajungi cu una din cele mentionate asemenea situatie..

Modificat de Romm2008
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa parerea mea, indiferent ce masina ai cumpara trebuie sa-ti stabilesti niste standarde peste care sa nu treci..eu nu as lua o masina cojita in interior..poti intra in topicul masina mea sa vezi poze la o masina care de curand a implinit 10 ani la care nu apar probleme de genul asta..fiecare face propriile alegeri, insa eu pot da banii astia pe o masina cojita..

Oricum de-o parte aspectul asta, problema grava care mi se pare o reprezinta injectoarele siemens puse si pe RS si pe A4 si pe Vw si pe seat..pe toate au pus...un mare minus din partea mea..asta e partea frumoasa : vezi o masina, arata bine, o pui pe un test, injectoarele ok...mergi cu ea si dupa o perioada : buf ! ramai cu ea in drum..chiar nu mi se pare ok sa ajungi cu una din cele mentionate asemenea situatie..

La mine butoanele la geam s-au decojit (nu f mult) si nici macar nu le-am folosit prea mult. Eu deschid geamurile doar la parcari, sa pot lua/introduce jetonul sau faze din astea. Prin urmare butoanele nu au fost prea stresate dar totusi s-au curatat. Probabil e calitatea Skoda sub VW aici de vina :-)

La partea cu injectoarele... tine si de noroc si de cum a ingrijit fostul proprietar masina. La banii aia tu sigur nu vei gasi masina sub 100 000 km la bord, ma astept ca reali sa fie un 200 000 km minim, mai ales daca e adusa de afara. Inevitabil, la acest numar de km, incep sa apara probleme. Daca tu spui ca injectoarele de pe vag au probleme... ia-ti bmw sau toyota :)))

Modificat de stofarius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu spun eu..spun oamenii care s-au lovit de aceste probleme, cu masini luate de noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rs-ul nu are probleme cu butoane, volan sau bord.

Este o masina mai speciala sa zicem si dc tu o pui in balanta cu ale modele gen A4 2.0 tdi BMW 320d... e posibil sa nu fie pt tine.

In general cine opteaza pt RS nu prea ia in considerare masinile spuse de tine ci mai degraba GTI, FR, Cupra...cred ca ai inteles ideea

Modificat de saibot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rs-ul nu are probleme cu butoane, volan sau bord.

Este o masina mai speciala sa zicem si dc tu o pui in balanta cu ale modele gen A4 2.0 tdi BMW 320d... e posibil sa nu fie pt tine.

In general cine opteaza pt RS nu prea ia in considerare masinile spuse de tine ci mai degraba GTI, FR, Cupra...cred ca ai inteles ideea

pai nu stiu de ce spui tu asta..:) in ceea ce priveste audi A4 ai dreptate..Dar de ce scoti bmw-ul din categoria asta ?

n-am nimic cu masina pe care o conduci, d'asta si urmaresc modelul asta, insa skoda RS in general, este o masina normala cu valente sport..bmw-ul din fabrica a fost facut sport, e mai inchegat..asta cel putin e parerea mea..din moment ce un RS pe motorina are performante mai slabe decat o masina de serie, inseamna ca este o problema..te rog nu te ataca, eu doar analizez posibilitatile pe care le am in banii astia 9-10 mii :)

Orice parere e bine-venita ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am de ce sa ma atac. Mai ales ca eu nu am luat in calcul cand am ales RS-ul varianta pe motorina :)

Consider ca modelul reprezentativ este cel pe benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am de ce sa ma atac. Mai ales ca eu nu am luat in calcul cand am ales RS-ul varianta pe motorina :)

Consider ca modelul reprezentativ este cel pe benzina

motorul pe benzina are performante bune, no comm..dar tu presupun ca ai si benzinarie in curte :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i chiar asa...am mers cu @saibot cu rs-ul, mult si tare si consumul nu a sarit de 19%. Si a fost mers pentru efectuarea unor teste, nu doar o plimbare mai in forta. Ca si idee, masina mea consuma mai mult in oras pe timp de vara decat a lui. La drum intins si acelasi stil de mers s-ar putea sa fie cam egal, maxim 0.5-1L in plus pentru cai lui, sensibil mai multi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fostul RS a consumat cel mai putin 5% (mers constant la 100km/h cu pilotul) dar consumul uzual era undeva la 6-7% in exterior la mers normal.

Cu actualul n-am apucat sa-i fac un consum real

19% de care aminteste nervoss era in conditii de teste, runde de 80-220 pt verificare presiune benzina pe ture si restul.

In afara de asta motorul pe benzina este fiabil (cel putin atata timp cat nu umbla in el toti macelarii).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Fostul RS a consumat cel mai putin 5% (mers constant la 100km/h cu pilotul) dar consumul uzual era undeva la 6-7% in exterior la mers normal.

Cu actualul n-am apucat sa-i fac un consum real

19% de care aminteste nervoss era in conditii de teste, runde de 80-220 pt verificare presiune benzina pe ture si restul.

In afara de asta motorul pe benzina este fiabil (cel putin atata timp cat nu umbla in el toti macelarii).

da..am citit azi posturile tale referitoare la masina pe care ti-ai luat-o..imi pare rau sa aud ca se pot intampla si necazuri de genul asta..bine ca v-ati inleles la pretul reparatiei..

Referifor la consum, nu prea ma avantajeaza RS-ul pe benzina..sunt constient ca are putere, nu gluma, insa eu merg destul de mult pe an ( 1500-2000 km pe luna )..si daca faci calcul o diferenta de 2-3 litri in plus la km astia fac cat un concediu in Grecia :)..era o comparatie doar..la RS-ul diesel din ce-am citit, au pus pe el injectoarele Siemens si inca ceva : cica se infunda filtrul de particule destul de des, indiferent de stilul de mers..oricum n-o tine nimeni numai in talpa..eu cel putin, nu...

motivul pentru care vreau o masina cu peste 160 Cp este simplu : am passat cu 131cp..2.0 140 nu pot spune ca m-ar face sa simt o diferenta sesizabila. In schimb 163-ul de la bmw, sau 170-ul de la RS, cred eu ca da..

Nu sunt genul care trosneste masina de dragul cailor, imi place doar sa nu am emotii cand ma bag intr-o depasire sau mai multe, indiferent ce conduce cel care este depasit si cat de mult accelereaza pe moment..acum sa nu exageram..vorbim de masini pana-n 140 Cp care daca accelereaza cand sunt depasite, iti pot pune probleme serioase daca n-ai herghelia dupa tine :)

Modificat de Romm2008
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorin_balan

DIn cate zici tu mai bine iti faci o resoftare la masina actuala. :) Dupa Passat te vei simti inghesuit chiar si in O2 fara sa mai vorbesc de A4 sau 320 care au spatiu mai mic in habitaclu.

Eu am RS TDI 2.0 BMN fabricatie decembrie 2007 si livrata pe 12 ianuarie 2008.

Probleme pana acum in 82.000 km:

-schimbat un senzor in garantie la ~20.000 km

-schimbat turbina in garantie la ~40.000 (Incepuse sa fluiere foarte tare. Desi la masuratori era perfecta am stat pe capul lor pana au schimbat-o. S-a dovedit a fi defect de fabricatie)

-Schimbat bucsele mari pe fata la ~45.000 km

In ultima vreme am observat ca a inceput sa mi se exfolieze si mie volanul. Deocambata nu se observa daca nu esti atent dar in maxim 2 ani cred ca trebuie imbracat din nou in piele.

Cu DPF-ul nu am avut probleme pana in momentul in care am mers cu masina resoftata 2-3 saptamani numai in Bucuresti vara trecuta. Dupa 3 regenerari in 4 zile am revenit la softul din fabrica... Inca mi-e dor de puterea motorului dupa resoftare dar trebuie intai sa elemin DPF-ul atat din fost cat si fizic.

Cu injectoarele inca nu am avut probleme dar ma astept la ce e mai rau. :) Bine macar ca acum se schimba gratuit in caz ca pica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DIn cate zici tu mai bine iti faci o resoftare la masina actuala. :) Dupa Passat te vei simti inghesuit chiar si in O2 fara sa mai vorbesc de A4 sau 320 care au spatiu mai mic in habitaclu.

Eu am RS TDI 2.0 BMN fabricatie decembrie 2007 si livrata pe 12 ianuarie 2008.

Probleme pana acum in 82.000 km:

-schimbat un senzor in garantie la ~20.000 km

-schimbat turbina in garantie la ~40.000 (Incepuse sa fluiere foarte tare. Desi la masuratori era perfecta am stat pe capul lor pana au schimbat-o. S-a dovedit a fi defect de fabricatie)

-Schimbat bucsele mari pe fata la ~45.000 km

In ultima vreme am observat ca a inceput sa mi se exfolieze si mie volanul. Deocambata nu se observa daca nu esti atent dar in maxim 2 ani cred ca trebuie imbracat din nou in piele.

Cu DPF-ul nu am avut probleme pana in momentul in care am mers cu masina resoftata 2-3 saptamani numai in Bucuresti vara trecuta. Dupa 3 regenerari in 4 zile am revenit la softul din fabrica... Inca mi-e dor de puterea motorului dupa resoftare dar trebuie intai sa elemin DPF-ul atat din fost cat si fizic.

Cu injectoarele inca nu am avut probleme dar ma astept la ce e mai rau. :) Bine macar ca acum se schimba gratuit in caz ca pica.

Merci Sorin pentru detaliile oferite...am discutat si referitor la resoftare in topicul masinii mele si sunt destul de sceptic..as putea s-o duc in 160 Cp, insa am o oarecare retinere..sunt in dubii,inca nu stiu daca sa cumpar altceva sau daca sa-mi tin masina inca 1 an..o sa las timpul si norocul sa decida..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

si eu am cochetat la achizitie cu rs tdi insa absenta in 2007 a variantei cu dsg+mici inconveniente pt mine m-a facut sa aleg varianta de 140 cai, pe care am resoftat-o la 170 cai fara nici o problema, am acum 130.000 km si sunt f multumit de masina, insa:

- ar fi fost loc de mai multa putere

- clar nu m-as fi imprietenit prea tare su suspensia sport, pt mine roti de 16 + pdg lasa loc de mai bine, e cam rigida. Cu jante de 17+sasiu RS cred ca deja e hopa mitica

- insonorizarea e clar mai slaba decat la passat, la fel suspensiile mai zgomotoase la octavia, am in familie un 2,0 tdi de 140 pe care il mai conduc ocazional

- calitatea materialelor din passat e ceva mai buna (compar elegance pe O2 si highline pe passat) dar pozitia pe care eu o am la volan in vw e mai neplacuta decat in O2

- nu vad prea clar scopul unui rs diesel, e destul de scumputa de noua, mai trebuie puse optiuni pe ea, iar din specificatii nici cea pe benzina e mare sprortiva. Ca SH, cred ca trebuie mare atentie la achizitie, e o masina mai probabil sa fie abuzata decat una standard.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Buna seara ! 

Doresc sa achizitionez o.skoda octavia 2 VRS 2.0TDI 170 cai. Vreau sa stiu cam la ce probleme sa ma astept de la acest motor de 2.0 tdi. Ce  coduri de motor de 2.0 sunt mai rezistente? VRS.ul are DPF? 

Acum am o skoda octavia 2 de 1.9 tdi si sunt foarte multumit de ea.

Modificat de FaKyRu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe Octavia 2 VRS 2.0 TDI sunt 2 motoare : BMN 2006-2008 si CEGA 2008 -> .... . Ambele au DPF din fabrica si 170 CP .

Despre fiabilitate nu ma pot pronunta , depinde mult de intretinere si cum a fost condusa masina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cega e mai ok. bmn are injectoarele piezo Siemens....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca mai gasesti RS-uri BMN care sa aibe inca injectoarele Siemens, cand am cautat RS acum 6 luni, nu am mai gasit absolut nici unul care sa aibe injectoarele originale, schimbate pe garantie majoritatea.

Detin un BMN de cateva luni, absolut nici o problema pana acum, depinde foarte mult si cum a fost întreținută masina, mare atentie la DPF cand iti cauti, as recomanda sa o iei totusi cu el anulat, eu inca il am pe masina si ma bate gandul sa il scot, regenerarile destul de dese la mersul prin bucuresti te scot din minti, mai ales daca mergi mult prin oras, plus tăieri de putere in unele momente.

Recomand totusi sa iti cauti cu motorul CEGA, fiind common rail ai o sansa mai mare sa fii ferit de probleme, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!