Jump to content

A6 sau 520D sau A4?


Robert27
 Share

Postare recomandată

Buna

A venit si la mine vremea sa-mi schimb masina...si as avea nevoie de parerea voastra in legatura cu noua masina: inima imi zice sa ma duc pe varianta A6, (fabricatie 2007-2008, diesel, 2000cmc, motor de 140cp, cutie manuala), dar am citit ca modele 2004+ nu sunt asa de reusite. O alternativa ar fi BMW 520d (nu aruncati cu pietre in mine, stiu ca nu este forum dedicat BMW) sau varianta mai mica A4 (model 2008+, diesel...insa este o masina mai mica dpdv al comfortului). Bugetul este aproximativ 10000E + masina din semnatura.

Nu fac multi km/an (in jur de 10000) dar as prefera un diesel fata de un benzinar.

Asa ca...va rog sa ma ajutati sa fac o alegere buna

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as merge pe A4.Costurile de intretinere mai mici :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal mi se pare ca designul la A4 dupa 2007 lasa de dorit. Nici A6 nu e cine stie ce opera de arta dar la interior e foarte fain (completare: A6 combi in schimb arata foarte bine). Bmw seria 5 e o masina... buna.

Modificat de petterz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi place f mult interiorul de la A6, e ok si exteriorul....insa nu stiu cum sta cu fiabilitatea...motor, cutie de viteze...stiu ca la intretinere este mai scumpa decat un A4, dar din pdvd al comfortului A6 este o masina net superioara...parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A4..Sau A6..depinde ce si cum vrei tu , vrei spatiu si un plus de eleganta?! A6

Daca vrei costuri mai mici..masina mai modesta..A4;) gasesti acelasi motor si pe a4 si pe a6 ;) tine-ne la curent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

Mi se pare prea mic motorul de 2litri pentru A6, deci asta nu e bine. Cinciarul e bun in varianta 525d, trage de rupe, chiar si iarna se descurca decent, insa e cea mai urata versiune de seria 5 din toate timpurile, presupunand ca te referi la modelul de dupa 2006 sau cand s-a inceput fabricatia la el...

Daca vrei confort, cauta o Skoda Superb sau vreun Phaeton mai vechi, dar nu stiu la ce scor merge Phaeton-ul...

Sincer, eu am observat ca multe modele Vw de dupa 2004-2005 au multe bube evident datorita tentativei de reducere a costurilor de productie. Ce s-a facut dupa G4 si B5.5 a fost mai cu probleme decat generatiile anterioare, asta par a spune proprietarii ambelor generatii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ca ai dreptate cu faptul ca 140 de cp sunt putini dar se poate trage in sus prin remapare....acum sincer...nu as vrea sa dau zeci de milioane statului nostru drag pe impozit si asigurare. Acum ceva vreme, cand eram doar cu gandul la scimbatul masinii,ma uitam dupa masini de 2,5...dar de cand s-a schimbat sistemul de impozitare, mi-a trecut cheful de la masini cu cilindree mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A4 B6 1.8T Quattro ... daca nu te deranjeaza consumul. Cu bmw-ul e un pic mai greu iarna, dar nu imposibil. BMW vs Audi s-a mai discutat, vezi pe acolo ce s-a mai vorbit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Atat A6 cat si 5-arul care le vrei sunt problematice cu motoarele;ia-ti A4 B8 cu motor CR,e singurul fara bube,desi varianta 2,0tdi 143cp s-ar parea ca are probleme cu volant si ambreiajul,fiind subdimensionate si cedand cam repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volnick1986

Problema cu ambreiajul si volant o confirm si eu. Are un amic un B8 2.0 TDI CR 143 si la 80.000 km e pe gata volant si ambreiajul. A mai avut probleme cu clapeta de acceleratie care a schimbat-o (se pare ca e destul de ieftina cam 100 E, fiind defect de fabricatie). Finisajele la B8 in schimb sunt super.

A6 la 140 sau 136 de cai mi se pare putin cam submotorizat.

De BMW nu stiu ce sa zic, dar 320d sau 520d mi se par o alternativa buna raport putere/consum.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci tu vrei masina de oras + 1-2 concedii pe an si crezi ca vei simti diferenta intre A4 si A6? Mai ales trecand de la G4. Fii serios!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

525d e60 inainte de facelift-ul din 2008-2009 avea ~2500cmc, iar impozitul e relativ mic, incepand sa creasca urat la motoarele de peste 2.6. Nu e vorba neaparat de putere, dar pe A6 / seria 5 (cel putin pe cele pre-facelift) sunt mai rafinate motoarele in 6 cilindrii.

Altfel, la un numar atat de mic de kilometri, eu m-as uita la o benzinara aspirata. Si as cauta A4 / seria 3 dotate binisor in banii aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu 14-15k euro nu stiu ce fel de A4 b8 diesel vei putea sa iei, poate chel sau cu multi km. Confirm problemele enuntate de mcornel si volnick la A4 b8, ambreiajul este facut prost. Lasand asta la o parte, interiorul si designul exterior sunt foarte reusite.

Mergi cu A4 sa vezi confort, stabilitate, e schimbat in bine fata de b7. Parerea mea este sa nu te arunci la o masina mai mare (A6/Seria 5) mai ales cu acest buget, iar spatiul este sensibil mai mare la b8 comparativ cu golful.

L.E.: Confort nu inseamna doar spatiu, inseamna si scaune incalzite, xenon, navigatie.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as merge pe 520d. E o masina pe care ori o iubesti, ori o urasti, avand un design exterior extrem de controversat, insa motorul de 177 cp isi merita toti banutii. In plus fata de asta, la bmw nu o sa iti pice ambreiaj, volant, turbo prematur niciodata. Ai si spatiu peste medie, ai tinuta de drum ireprosabila.

Ca si alternativa as lua in calcul seria 3, sau A4. Cele din urma sunt mai ieftine si poti aspira la o echipare mai buna. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Pt 520d 177cp nu se incadreaza cu banii,are pt cel de 170cp care are bube...costisitoare;stiu asta pt ca am vrut eu sa achizitionez unul si dupa ce am citit pe forumul dedicat marcii,am lasat-o balta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista de 170? eu stiam de 163, 177 si 184 din 2011.

LE: cel de 170 cp e benzinar

Modificat de PTDA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volnick1986

Eu am vazut si unele 520d de 150.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As merge pe A4,dar la bugetul ala nu sunt asa de sigur ca gasesti una f dotata si cu km buni.

La km care zici ca ii faci cred ca e mai bun un 1.8T 160CP (118kW)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele de 150cp sunt Fleet Edition, de obicei se vand loturi pentru parcarile unor corporatii.

Nu te vei incadra la 520d 177cp, cel putin nu unul in toate mintile lui. De aia recomand seria3 sau A4, insa si cel din urma, in versiunea B8 e destul de scump iar BMW sh la noi in tara e destul de greu de gasit ieftin si bun. Pot sa recomand Passat B6 cu motor CR si dotari peste medie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

E frumos A4 B8 insa nu prea ma incadrez in bugetul de aproximativ 13000 E, daca vreau sa aiba si ceva dotari mai multe si sa nu aiba f multi km...ca si origine, oscilez intre masina adusa de afara si cea cumparata aici.

De asa ceva ce parere aveti?

http://www.autovit.r...-C24095042.html

E prea ieftina? Km mi se par f putini...ca si aspect pare ok.

Modificat de Robert27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

La masinile din discutie, eu as alege una "nascuta" si crescuta in Romania. Treaba e ca dupa ce-o iei mai ai destui bani de bagat in ea ca e imposibil sa gasesti asemenea masini ieftine si bune la orice colt de intersectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e adusa din DE eu estimez cam 60-70.000 km pe an facuti acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E manarita clar, adusa de samsar.

Este o idee sa te duci tu dupa ea in Germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

D-asta am si recomandat Romania pentru ca in Germania pana la ora asta deja au destui km in spate si daca mai prinzi si vreun turc care a dat kilometrajul inapoi la numarul magic 143.440 de km, deja platesti pentru ea mult mai mult decat face si dupa ce face cunostinta cu gropile din Romania, nu mai dureaza mult pana apar zgomotele.

La A4 B7 sincer nu-mi place articulatia si ideea cu bratele alea care costa mult sa le inlocuiesti si motorul 2.0 Tdi cu PD. De fapt motorul este prea tare si misca masina atat de bine ca ramai tampit, ma refer la cel de 170 de cai. Insa injectoarele sunt la 1200 de lei cu piesa ta la schimb...

Am pus ochii pe un astfel de Audi la o vecina a prietenei mele, am vazut ca e si S-line. Deja are masina de cateva luni, iar in momentul in care o sa puna anuntul in geam, o sa te anunt! N-ar trebui sa mai dureze mult... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 4ever

Nici motoarele noi de la bmw de 143 ,177 respectiv 184cp nu sunt chiar asa de fiabile ( cititi pe bmwclub) , au probleme serioase la lantul de distributie ! 525d de 177 este bijuterie de motor ! daca ai bani sa dai 15000 pe o masina ai si 200 de euro in plus pentru impozit/ an , daca nu, nu te bagi la avioane ;) . A4 sub 16000 nu gasesti cu km putini si dotat , nu te lua dupa autovit unde 80% au km dati inapoi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!