Jump to content

Pedala de frana se duce spre podea


niculin
 Share

Postare recomandată

Salutare! Am si eu de azi o problema cu Golf-ul meu 4 variant, motor AXR, 2004: de cateva zile auzeam un zdranganit la roata stanga fata, azi am avut putin timp si am dat roata jos, cu stupoare am constatat ca placuta de frana de pe interior avea ferodo-ul desprins de pe fier si juca sus-jos, generand acele zgomote. Am inlocuit placuta respectiva cu una cam de aceeasi grosime, poate cu 1-2 mm mai subtire, gasita pe la un prieten, strans etrierul, proba, ei bine, cu motorul pornit si pedala apasata un pic mai tare(pe loc), pedala se duce usor(lent) spre fund, cu tendinta de intarire spre finalul cursei. Frane am, nu-i problema, dar ma ingijoreaza ducerea usoara a pedalei la fund la apasare mai sustinuta. Cu motorul oprit pedala e beton, nu se clinteste de pe pozitie. Mentionez ca nu am pierderi de lichid, nivelul in borcan este in treimea superioara a intervalului min-max, nu am apasat pedala cu etrierul scos... Stie cineva ce ar putea avea si care ar fi solutia pentru remedierea problemei? Cu atat mai tare ma ingrijoreaza problema avand in vedere ca in 7 zile imi expira ITP-ul, si cel mai important, cu franele e bine sa nu te joci!

Imi cer scuze daca s-a mai discutat subiectul, cu search-ul n-am gasit ceva similar. Va rog, cine are ceva informatii despre subiect sau cei care s-au confruntat cu probleme similare, sfatuiti-ma ce sa fac! Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ai observat tu acest aspect,e normal cand ti piciorul pe pedala fara rost sa se duca la podea,deci nu-ti face griji

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa ai frane bune faci o aerisire completa a sistemului de franare sau daca au trecut 3-4 ani de cand ai inlocuit lichidul de frana e bine sa il schimbi.

Modificat de fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

megamotoreta

nu poti pune placute de frana noi? ca pistonasul se duce in afara cam mult, si poate de asta se duce pedala la fund...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu a umblat omul la nimic de ce sa faca aerisire? Germanii au o vorba ,,la ce merge, nu umbla,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa pe nevazute nu prea ai cum sa iti dai o parere pertinenta mai ales legata de franele unei masini.Eu stiu ce are el acolo.Cum a zis si colegul de mai sus daca placutele sunt tocite e bine sa le schimbi.Ce ai spus tu mai sus razvi_gyl nu este adevarat cu dusul pedalei la fund cand o tii apasata la masina.Nu am intalnit masina buna la care sa se intample asa.Trebuie vazut.Cum ai zis si tu ,,cu franele e bine sa nu te joci!".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sugestii! Placute as fi pus noi, dar cele existente sunt inca destul de groase(aprox. 7-8 mm), iar ca sa schimb numai una ar fi insemnat sa raman cu trei care pentru mai tarziu, la un schimb complet, ar mai fi necesitat una in plus, pe care de unde sa o iei noua, ca se dau doar la set(asa mi-au spus la vreo cateva magazine la care am intrebat). Nu sunt 100% sigur, dar mi se pare putin probabil sa nu fii observat pana acum daca ar fi facut la fel, cu dusul pedalei spre podea. Daca "asa face toate", nu zic ca m-as bucura tare, dar mi s-ar mai duce din griji...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfatul meu este sa nu schimbi decat placutele cu unele noi,franele nu au nimic,nu este nimic anormal sa se duca pedala la podea daca stai cu piciorul apasat pe frana fara nici un rost

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa mentionez, pana la firul din placuta, cel ce semnaleaza uzura, mai era ceva material!

Deci voi spuneti ca si daca schimb placutele cu unele noi, tot acelasi narav o sa-l aiba pedala de frana? Eu zic ca inainte nu facea asa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

Daca stai pe loc cu motorul pornit si insisti sa apesi din ce in ce mai tare pe pedala, ea se apasa din ce in ce mai mult, la un moment dat oprindu-se de tot si nu se mai duce oricat ai apasa. Si eu eram sceptic cand am citit asta pe forum pentru prima data si nici nu observasem asta pana atunci.

Daca te apuci sa inlocuiesti placutele de frana, normal si sigur e sa le inlocuiesti pe amandoua pe fata pentru ca altfel cand le vei schimba vei schimba pe cate-o roata si iti faci de lucru mai des. La fel, nu poti pune doar o placuta pentru ca ramai fara frana pe roata aia pana se toceste si placuta respectiva sau invers, pentru ca vei avea frane bune pe cealalta roata nu vei lua in seama aspectul rodajului foarte bine si ori vei face discul varza si se va umple de santuri, ori va incepe sa scartaie frana pe roata aia la fiecare actionare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegu,sant convins ca maine toti ce au citit acest topic o sa incerce lucrul asta,daca nu de curiosi o sa coboare acum din casa,este normal ce ai postat tu aici doar ca nu ai observat pana acum,incearca la roata ce a tocit placuta de frana sa deblochezi bolturile ce tin etrierul,e cauza care ti-a produs uzura unei singure placute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexanderdj ai dreptate! Acuma am venit de la masina, am verificat ipoteza ta, intr-adevar pedala se duce lin pana la un anumit punct, dupa care sta pe loc, oricata presiune ai exercita asupra ei. Raman lejer vreo 6-7 cm de la acel punct pana la podea(am verificat cu mana sub pedala, in timp ce impingeam cu piciorul cat puteam de tare. Deci, e de bine, "asa face toate" si n-am observat eu pana acum? Oricum, o sa le schimb pe toate pe fata!

Razvy_gil, uzura la placuta cu pricina insemneaza desprinderea materialului de frictiune de pe placuta metalica suport, ca si grosime materialul de frictiune este la fel ca cea de la placuta de pe exteriorul discului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa frana in pace ca nu are nimic, e perfect normal sa se duca la fund.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc prieteni pentru sfaturi si sugestii! Acuma ma duc la culcare, mi-am facut destule griji pe ziua de azi; noapte buna va doresc si sa n-aveti probleme cu vw-urile. Stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

Asa face toate, exact. Nu pot sa-mi dau seama de ce anume se intampla asta, dar cand aflu o sa va zic si voua. Asa sunt facute ele, in mers n-o sa-ti faca niciodata asa, stai linistit! Ti-am zis ca si eu aveam masina deja de 1 an cand am citit asta pentru prima oara si a 2-a zi la semafor am incercat si am vazut ca face si la mine asta, deci nu e singurul care nu stia pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce am scris eu la postul #2 ca nu mai stiu? :icon_thumleft: ,cred ca sant facute sa nu arunce garniturile la apasari violente ale franei,parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

si eu patesc chiar si cand e oprit motorul ,pedala se duce jos in 15 sec, si la itp am avut frana slaba pe spate.Ar trebui sa schimb garniturile la pompa ?

daca e normal sa se duca la fund care ar fi cauza ca frana pe spate e slaba ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian.1950

Faptul ca pedala se duce la podea si nu ramine la un moment dat blocata se datoreaza aerului intrat in instalatie ( vezi frinele pe spate slabe ) sau uzurii garniturilor de la pompa ( cilindrul principal ) care face sa scape presiunea pe linga ele ( nu se pierde lichid, ramine in pompa . Faptul ca pedala tine mai sus sau mai jos, asta este influentat de gradul de uzura a placutelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Salut

Am un golf 4 si am schimbat pistonase si garnituri pe spate + placute.Mecanicul a făcut aerisire dar am pedala de frână moale .aproape de podea ține? A spus că trebuie să mai merg cu ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

?

La etrieri de pe spate am schimbat pistonase si garnituri +placute .pt k erau blocati?

Iar acum la apasarea pedala pedalei de frână pedala ajunge la podea adica nu mai este fermă, franeaza greu. aerisire s-a făcut.

Modificat de Aerofan
Limba romana
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este facuta aerisirea bine si cam asta este...refa aerisirea pe cei 2 etrieri pe rand si ai sa ti rezolvi problema(nu este nevoie sa aerisesti tot sistemul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!