Jump to content

Octavia RS TFSI


saibot

Postare recomandată

  • Replies 491
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • saibot

    217

  • nervoss

    23

  • TudorM

    14

  • Circoloco

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

sorin_crisan

Un sut in fund, un pas inainte.. :) O sa iasa treaba buna, spor si toate cele bune!

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Dupa aproape 2 sapt de stat in service am luat masina acasa - in stare buna de functionare :))

Momentan merg pe setarile de fabrica si sunt ff multumit de cum merge masina.

Momentan s-a incheiat episodul 1 - repararea motorului si a componentelor care erau in stare critica(s-au schimbat multe si mai urmeaza)

Am dat comanda de piese si sapt asta o sa tot schimb la ea incat sa fie perfecta.

Maine urmeaza sa schimb bujiile cu NGK Iridium 7(acum are niste vechituri), bobine, filtrul de combustibil (pompa de joasa e noua) si sa urcam usor presiunea, maximul fiind undeva la 1 bar(mai mult nu vreau sa ma duc - scopul masinii fiind de familie

Pompa de inalta merge bine tine 135 bar pana in 7000rpm conform logurilor facute inainte.

Dupa astea urmeaza volant(ambreiajul e nou - dc e cazul il pun si pala) suportii de cutie(ii am deja) - are suport THS ff rigid si in oras ma cam deranjeaza vibratia pana in 1500rpm), rulmenti spate,discuri fata spate, bucsaraie spate.

Fata e facuta, unele erau noi de cand am luat-o.

Masina merge perfect - nu bate nu troncane sau altceva - aste le schimb sa nu fie nevoie sa umblu din nou si pt siguranta mea.

Alex s-a tinut de promisiune si mi-a oferit tot sprijinul posibil. Recunosc ca nu ma asteptam la asta si intradevar oamenii ca el sunt ff rari.

Cateva poze cu masina - e nespalata si caliatatea foto este slaba dar asta sunt lucruri care se rezolva.

Va tin la 220 :)

post-47479-0-43572900-1337082012_thumb.j

post-47479-0-09157800-1337082018_thumb.j

post-47479-0-02951600-1337082025_thumb.j

post-47479-0-42769500-1337082034_thumb.j

post-47479-0-45911700-1337082042_thumb.j

Modificat de saibot
Link către comentariu

arata foarte bine felicitari!

Link către comentariu

Pe cand o plimbare? :P

Nu am inteles de ce te-ai despartit de primul rs.

Oricum,sper sa iasa cum iti doresti tu ;)

Link către comentariu

Multumesc Andi

Tibi stii f bine ca nu e problema cu plimbarea, nici nu mai e cazul sa intrebi.

Prima am dat-o ca aveam mai multe masini atunci, scrie la inceputul topicului.

Link către comentariu

Felicitari ! Imi pare bine sa aud ca ai scos-o la capat cu masina pana la urma. Chiar mi-a parut rau sa aud patania ta. Mult succes in continuare!

Link către comentariu

Merge pana la urma nu? :) Bravo..

Link către comentariu

Ma bucur , in primul rand , ca in sfarsit te poti bucura de masina si in al doilea rand ca ai realizat ca nu sunt un tepar pentru ca si eu la randul meu am fost tepuit !

Acum sunt ferm convins ca in tara asta rar gasesti mecanici buni !

Pentru mine , cel putin , aceasta situatie a fost o lectie de viata si cel mai important este ca am reusit sa comunicam si sa trecem prin asta intr-un mod elegant ! :)

Sa auzim doar de bine de acum inainte ! :)

Link către comentariu

Felicitari saibot, sa te bucuri de ea. La motor arata ca noua.

Felicitari Alex, ai dovedit ca ai caracter.

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Da Cristi, merge.

Multumesc si tie pt sprijin.

By the way: Am pus axele de S3(care sunt acum pe masina) cap la cap cu cele de BWA care erau initial pe masina

In afara de codul de pe ele nu am gasit nimic diferit, fiind masurate camele si tot...dc stiti voi mai bine in ce consta diferenta poate ma luminati si pe mine.

Mecanicii mi-au zis ca sunt identice

Teff -- nu doar arata chiar e nou de la pistoane in sus :P

Ms!

Modificat de saibot
Link către comentariu
Publicat (modificat)

Am schimbat azi bujiile si am putut sa ma joc putin cu presiuneaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Am testat cu boost pana la 1.4 unde se simte puterea in largul ei si pot spune ca e prea mult pt ce am eu nevoie. Am facut un short run doar la 1.4 ca nu prea era loc dar suficient cat sa ajung la peste 2xx km/h.

Acum merg sub 1 bar si este suficient pt mine adica setari revo 5 4 9. Am testat 6 4 9 si 9 4 9

Vineri intra iar la service pentru schimbat piesele enumerate in posturile de mai sus (mai putin discurile de frana care raman pe sapt viitoare ca nu m-am decis (cred ca vor fi ATE cu striatii)

Poze cu bujiile: old - new

Dc stie cineva ce inseamna 11 ala in coada la NGK sunt recunoscator

post-47479-0-72131700-1337183914_thumb.j

post-47479-0-52133400-1337183941_thumb.j

Modificat de saibot
Link către comentariu
Publicat (modificat)

k03 cu revo 2+ are acum dar pot pune oricand k04 sau ceva mai mare pe ea

Am asa pe partea de performanta:

admisie Evoms

Evacuare Milltek turbo back cu downpipe de 3"

IC de S3

Axe de S3

Pompa de inalta Autotech

Biele forjate IE

Bujii NGK Iridium 7

DV OEM cu piston si spacer Forge

Modificat de saibot
Link către comentariu

La ce piese ai pe ea,e cam pacat sa mergi cu setari asa "minore" :P

l.e. In legatura cu acel 11,se refera la gap si cam trebuie refacut!cel putin info asta am gasit cand cautam bujii.

E cam mare gap-ul de 1.10mm pt tfsi.

Modificat de Ciosmi
Link către comentariu
Publicat (modificat)

O sa masor vineri la service sa vad exact cat are. Cat ar trebui sa fie?? Cine stie sigur?

Intr-adevar cele cu 11 au 1.1mm si celelalte au 0.8mm

Se pot modifica dar oare mai functioneaza bujia cum trebuie?

Modificat de saibot
Link către comentariu

Evacuarea e de la mine :D

Hai pune un K04 pe ea :D

Modificat de TEFF
Link către comentariu

Si DP tot de la tine e (e cel blueflame dar acum e fara CAT) ,

Link către comentariu
octavia 4ever

ATE Power Disc+ placute ceramice ATE pui ?

Link către comentariu
Publicat (modificat)

In principiu asta as vrea cel putin la discuri

Dupa ce am mai citit pe net despre bujii se pare ca am comandat ceva ce nu e tocmai ce trebuie.

Bujia e la fel dar dc modific gapul e posibil sa se slabeasca "pintenul" ala in urma micsorarii distantei si cum n-am chef sa risc...altele.

Cred ca o sa le schimb cu cele de 0.8mm

Momentan e mai mult decat suficienta puterea dar dc o sa vreau k04 trebuie doar turbina, injectoare si kitul de relocare valva. Scopul ei este masina de familie cu ceva steroizi cel putin deocamdata

Modificat de saibot
Link către comentariu

Am comandat deja bujiile de 0.8mm cele de 1.1mm urmand sa le tin de rezerva sau sa le vand dc are cineva nevoie. As putea sa le re-gap-uiesc :P dar nu am lere si nici nu prea ma pricep la "fineturi" dastea, lasand la o parte faptul ca urasc improvizatiile.

Am uitat sa adaug pe lista de piese : BSH PCV FIX si RS4 FPR Valve

Link către comentariu

bine ca ai scos-o la capat! felicitari si sa te poarte multi km de acum incolo!

frumoasa masina si motorizarea...

Link către comentariu

Multumesc florin, la fel si tie

Se adauga la lista si 2 cauciucuri Michelin Pilot Sport 3 care sa inlocuiasca semislicurile de pe fata, care erau cam uzate si oricum nu se suprapun cu scopul masinii.

Dc intereseaza pe cineva acestea sunt de vanzare in sectiunea corespunzatoare

Aratau bine ce-i drept pe masina :)

post-47479-0-14010200-1337278860_thumb.j

Link către comentariu

Pot spune ca dupa 1.5 luni de mancat nervi si bani masina se prezinata asa cum vreau eu :) .

Azi s-au finalizat ultimele "retusuri" si anume bujii NGK iridium cu distanta corespunzatoare (0.8mm fata de 1.1mm), suporti cutie OEM. Cei THS sunt de vanzare pt cei care doresc rigidizari la organe, filtru combustibil(asta il aveam de mult dar uitasem sa-l pun), bucsaraie...

In ultima saptamana am tot montat pe masina si au mai ramas discurile si placutele, astea probabil ca le las pe luna viitoare ca m-a terminat financiar masina asta, in rest nu stiu ce ar mai fi de schimbat :))

Hai sa auzim de bine!

Link către comentariu
cristi_eftimie

sa o stapanesti sanatos,acum ai o Octavia RS aproape noua

tot ce mai trebuie sa-i faci sunt niste poze

:))

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!