Jump to content

Octavia RS TFSI


saibot

Postare recomandată

Ce frumos ! Nu ma asteptam ca un motor turbo sa poata urca asa, liniar, chiar pana la 6500 rpm

Link către comentariu
  • Replies 491
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • saibot

    217

  • nervoss

    23

  • TudorM

    14

  • Circoloco

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Softul este un Stage 3 "generic" sa-i zicem. In momentul in care a fost scris aveam un injector cu probleme si din aceasta cauza nu s-a putut loga si efectua fine-tuning

Dupa ce am rezolvat cu injectoarele am facut eu loguri si am lasat softul asa pentru ca masina mergea bine si toti  parametrii erau ok.

 

Masina este in aceasta configuratie de aproape 1 an (12.000km) si merge foarte bine semn ca atat partea de hardware cat si cea de software isi fac treaba bine.

Este capabila de mai mult de atat insa mie imi este suficient, eu folosesc masina zi de zi la o putere mult mai mica decat cea afisata gratie selectorului de harti.

Putea graficul sa zica ca am 150cp - cel mai important dino este pe strada :) si acolo sta bine , lucru confirmat de mai multi posesori de BMW cu 3.0 biturbo diesel sau benzina :))

Link către comentariu

O sa fac cand o sa am drum prin Strehaia, am inteles ca acolo se merge asa...

 

Insa cateva pagini in urma e un filmultet 80-140. Te poti ghida de acolo daca merge mai tare decat masina cu care vrei sa compari ;)

Link către comentariu

Nu stiu ce as putea sa-ti raspund :)

 

In momentul in care o sa gasesc un A45 AMG pe o autoastrada fara limita din DE o sa-ti spun

 

Insa nu stiu daca o sa fie o comparatie corecta ca urmeaza sa sar de 400cp la anul...eventual sa gasim unul cu soft :P

Link către comentariu

Este racheta pe roti Octavia asta si A45 nu incape in ecuatia asta, poate doar un C63... sa ii faca fata. :)

Link către comentariu

Sa nu exageram, C63 e din alt film. Si masinile noastre sunt rapide dar pana in 220. Creste si de acolo dar se simte cilindreea mica.. A45 AMG e o bomba, si asta stock :) Cu un soft, spulbera vise :))

Link către comentariu

Cum te descurci cu aderenta ? la puterea aia ...iti cam trebuie roti pe 19" :)  ...dar cred ca deja-ti trebuie :))

Link către comentariu

Eu zic ca si stock A45amg e acolo cu tine , softat cred ca te sare in sandale , nu uitati ca daca mai este si dsg sau cum so mai numi cutia lor e deranj! Oricum una peste alta NU vinde masina ca este pacat de bani tai !

Modificat de quattro3001
Link către comentariu

Nu cred ca putem compara Octavia mea cu un A45,C63 sau alte AMG-uri mai ales din punct de vedere al pretului. As schimba-o in secunda 2 cu un A45 - as mai da si 20.000 diferenta :))

 

Prin urmare as vrea sa oprim comparatiile aici ca nu isi au rostul.

 

Legat de dimensiunea jantelor - nu are treaba diametrul jantelor pentru ca diametrul total al rotii aste la fel. O sa difere doar talonul cauciucului,latimea lui si greutatea.

 

Inca vreau sa fac trecerea la o masina mai mare si strict de familie asa ca la un moment dat o sa vand si RS-ul. Mai devreme sau mai tarziu...asta ramane de vazut,

 Insa pana atunci o sa ma bucur de ea si o sa mai investesc cat e necesar sa se mentina in starea in care e acum si de ce nu... si mai buna decat e acum

Modificat de saibot
Link către comentariu

Daca vrei o masina de familie decenta si la un pret echitabil, Superb break 2.0 TSI DSG cred ca ar fi cea mai buna alegere.

Link către comentariu

La jantelede de 19" parca latimea cauciucurilor era de 235...sau ? nu este ca si la Audi ? la SKODA.

Link către comentariu

poti pune 235 si pe 16 daca janta are latimea necesara 8-8.5J

 

Superb vreau :) eventual cu 4x4, numai ca nu e pe 2.0 TSI

 

 

Aaaa....am fost sapt trecuta la ANAF sa fac cerere pentru dovada ca nu a fost recuperata taxa, ca ma mai intreaba lumea daca are taxa platita si cat consuma :))

 

Vroiam sa fiu sigur ca nu am surprize. Am fost ieri si am ridicat dovada si din fericire taxa nu este recuperata.

In general la masinile luate din RO nu a fost recuperata, pentru ca taxa era in jur de 200E la vremea aia si era prea mare deranjul

Modificat de saibot
Link către comentariu

Daca vrei 4x4 cu DSG6 singura varianta ramane 3,6 FSI 260 cp, cu 2 minusuri din pacate, lipsa turbinei si impozitul nejustificat de mare.

Link către comentariu

Doar 260 cp?

 

Nu 300?

Modificat de xDaniel
Link către comentariu

La Skoda au redus puterea la 260cp din motive de marketing, iar varianta de 300cp a fost pusa doar pe Passat CC.

Link către comentariu

Am incheiat cu succes o mini-vacanta la munte. Pot spune ca sunt foarte incantat de cauciucurile Nankang care s-au descurcat admirabil pe carosabil ud, acoperit partial  de zapada inghetata, frane, curbe si mult noroi...etc.

Locatia a fost Fundata(zona Bran-Moeciu) pe care nu o recomand nimanui din cauza drumului care lipseste cu desavarsire.

Cel mai corect ii putem spune - poteca de camp. Incepand din Rasnov si pana in Moieciu drumul de asfalt nu are o portiune dreapta mai mare de 2m, in rest numai denivelari si gropi.

De la Moieciu pana la Cheile Gradistei este namol. Au inceput de anul asta cam din primavara cred sa bage ceva conducte si nu au mai asfaltat. Acum este o mare mocirla numai buna de facut Off-road. De la Cheile Gradistei pana la Fundata este drum privat care este bun.

Eu unul  nu mai pun cauciucul prin zona pana nu vor repara drumul.

 

Masinuta s-a comportat conform asteptarilor - a facut fata cu brio la toate conditiile de drum, inlusiv la off road :)) dupa cum se vede in poze.

 

La dus Ploiesti - Predeal- Fundata consum 10% durata 4.5 ore !! Traiasca Valea Prahovei

La intors 2 ore si 7%  trafic normal (mai putin Busteni si Comarnic  - normal)

 

Dupa anul nou urmeaza o super-revizie (ulei, filtru ulei, combustibil,polen, cam-follower, curea accesorii)

 

post-47479-0-36480600-1388326892_thumb.j

post-47479-0-74210200-1388326902_thumb.j

post-47479-0-13029800-1388326911_thumb.j

post-47479-0-10333100-1388326921_thumb.j

Link către comentariu

La multi ani!

 

Desi planuisem o revizie, masina mi-a luat-o inainte si a decis ca nu vrea sa mai asptepte.

In acest sens a evacuat antigelul sub masina cu ajutorul pompei de apa. Prin urmare m-am facut de o distributie completa.

 

Am fost la service, s-a constatat defectul si s-au comandat piesele. Ca sa nu mai mai am surprize am comandat kit distributie complet+pompa apa + lichid racire+ vas expansiune ca era urat cel actual , kit accesorii complet (curea+role), cam follower, filtru combustibil....+ piesele pt revizia de 7500km

 

Maine ajung toate piesele si pe seara ar trebui sa fie gata.

Link către comentariu

A mea e TFSI, TSI-urile sunt pe lant( 2009 + ) insa prefer cureaua oricand fata de lant.

Posesorii de TSI, in special 1.4, il schimba mai repede decat schimba cei care au curea :)

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!