Jump to content

Octavia RS TFSI


saibot

Postare recomandată

  • Replies 491
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • saibot

    217

  • nervoss

    23

  • TudorM

    14

  • Circoloco

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am remarcat o honda turbo care mergea foarte tare dar care nu avea frane.  S-a terminat betonul si el s-a tot dus in camp..stricand partea din fata de la masina din pacate. Culmea...mai avea si parasuta dar nu a folosit-o

Nissan GTR care a scos 8.4s si e cea mai rapida masina din tara.

Skoda Octavia RS cu 2 x 2.0TFSI care a mers 10.6s.

Un Opel speedster - tot in intervalul 10s.

 

Destule incercari de masini rapide cu motoare in special 1.8t si pe caroserii cat mai taiate, care aratau ca draq si aveau fiabilitate apropiata de starea estetica.

Cunoscutii ursi turbo...si non turbo. De fapt ursii si pisicile reprezinta cam 70% din peisajul de drag din RO.

 

 

Aaaa...si mi-a placut mult o motocicleta modificata pt curse(avea si NOS) care scoatea constant sub 10 si avea si un pilot priceput...mai rar sa pleci cu motorul in drift.

 

Si am mai remarcat Golful lui ZZ Tuning care pentru putinele minute cat a fost in fata mea m-a umplut de fum. Cum sa nu iubesti dizelarele....bleah

 

Modificat de saibot
Link către comentariu

GTR de la Exelixis. O masina facuta in RO si care are 1513cp. De altfel din cate am inteles este cel mai rapid GTR din Europa.

 

Skoda are 2 motoare TFSI sincronizate :)

Link către comentariu

Cred ca se refea gtr cu czr la numar parca, tipul e din otopeni are si un aventador tot czr , mi se pare ca s-a tras si la tulcea cu un ursulet care s-a tinut bine de el.

Link către comentariu

E posibil sa ne urecheze un moderator ca suntem off topic dar imi asum riscul :) pentru ca am deschis subiectul.

 

Skoda are 2 motoare - unul in fata, altul in spate. Atat motoarele cat si cutiile sunt sincronizate. A fost o "pata" frumoasa de culoare printre atatea BMW-uri si prevad ca o sa mature pe jos cu ele in curand avand in vedere ca e la prima cursa in acest setup.

 

GTR este de la Exelixis, nu este nicio confuzie cu CZR.

Link către comentariu

Cel mai rapid GTR din Europa este al lui Theo (proprietarul Exelixis), portocaliu, are 1500awhp, si chiar ieri a stabilit un nou record de 8.4s

Link către comentariu

Multumesc si eu :)

 

Revenim la topic.

 

Ma gandesc sa-mi iau un Polar Fis. Ar fi placut sa am parametrii principali direct in ochi.

Link către comentariu

Dragutza "jucaria". Se poate trai si fara ea, dar este chiar dragutza. :)

Modificat de volvol
Link către comentariu

Daca se mai baga si altii, ar merge un group buy. Eu am pus ochii pe ea de ceva vreme, dar de fiecare data am ales cate altceva.

Link către comentariu

Cam la fel si eu...

Nu e o necesitate,multi dintre noi am depasit cam de mult limetele ratiunii daca judecam din perspectiva necesitatii :)), dar e chiar misto

Pe site la ei, Polar Fis+ (asta suporta toate modelele), ar fi 250E

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Dupa o saptamana de muson, timp in care nu am pornit masina pe motiv de sila, i-am dat ieri o cheie si am parcurs 10km.

Prin urmare am decis ca saptamana asta sa trec la setup-ul de iarna si anume: jante+cauciucuri de iarna si trecut boost de la 1.3bar la 0.8-0.9bar pentru ca sub 15 grade cu gumele si setarile actuale aprinde TC-ul prea repede.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Am fost plecat o perioada destul de mare timp in care masina a asteptat cuminte in parcare.

Dupa o luna de stat a plecat "la sfert" - probabil o ajuta si bateria care e tanara.

Am bagat rapid 200km si se comporta impecabil - ceva probleme de aderenta datorita temperaturii scazute.

Prin urmare am montat ieri jantele de iarna(cu intarziere) si sunt gata sa ma ia zapada prin surprindere.

Am o oferta interesanta pt frane de S3 si daca dau jantele de iarna intr-un timp scurt o sa le iau. Pt franele de S3 trebuie minim 17" -  jantele mele de iarna fiind pe 16".

 

 

 

 

post-47479-0-88241600-1384845267_thumb.j

Modificat de saibot
Link către comentariu

Am vazut intre timp la ce te referi dar cum eu nu sunt pasionat de tuning vizual o sa le las asa.

Grila neagra este ok pt ca inlocuieste cromul OEM care este groaznic dar in rest e ok asa :)

 

Am comandat ieri ulei Motul ca am gasit la pret OK si e bun  sa fie pe stoc pentru schimb si completat cand e cazul

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Avand in vedere temperaturile scazute am scazut si eu valorile la boost(de la 1.3 la 1bar), pentru a reduce patinarea.

Concluzia e ca trebuie redus si mai mult.

In test : 1 bar, temp ext 5.5 grade, asfalt uscat, cauciucuri de iarna Pirelli 205/55 in stare perfecta, TC/ESP cuplat evident...

 

Am facut treaba asta pentru ca vinerea trecuta a trebuit sa ajung repede la Bucuresti (n-am mai avut timp sa ajustez valorile softului) si am avut mari probleme de aderenta (afara fiind si umed)

 

Testul de azi:

 

http://www.youtube.com/watch?v=cRhz0b3k7G8

 

Totul a fost in cadru legal.

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!