Jump to content

Octavia RS TFSI


saibot

Postare recomandată

Am schimbat ieri uleiul si filtru si s-a verificat la mecanica pe sub ea.

Trebuie sa schimb o bucsa de la un brat pe spate dar le voi schimba pe amandoua (stanga dreapta). Oricum kitul Powerflex(pe asta o sa merg) vine pereche. Cu ocazia asta am comandat si bucsele de la basculele de pe fata- tot Powerflex, vroiam de mult sa scap de cele OEM care nu sunt pline (au niste membrane). In 7-10 zile ar trebui sa vina.

Link către comentariu
  • Replies 491
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • saibot

    217

  • nervoss

    23

  • TudorM

    14

  • Circoloco

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gasesti pentru fata si bucse pline oem, din cate stiu astea de la Powerflex sunt f rigide

Link către comentariu

Pline sunt cele de Cupra, dar tot nu sunt ce trebuie.

Powerflex nu sunt atat de rigide ca altele si pe bascula nu se simte atat de tare rigiditatea oricum

Link către comentariu

S-a montat bucsaraia.

Sa zic ca parca e putin mai "legata" masina si nu mai lanseaza aproape deloc si asta imi place.

Nu am facut decat 20km deci inca nu ma pot pronunta exact.

Bucsele OEM dadeau un grad marisor de libertate care s-a diminuat semnificativ prin trecerea la sistemul "plin"

Link către comentariu

Interesanta ideea cu bucsele pline..asteptam pareri pe parcurs. Tu pt modificarile pe care le-ai facut ai schimbat si pompa/releul pompei de combustibil din rezervor?

Link către comentariu

Am pompa OEM noua + filtru de 6.4bar  si nu am probleme

Pompa de joasa trebuie sa tina peste 5bar in sarcina

Modificat de saibot
Link către comentariu

Sa inteleg ca ai schimbat-o pe cea cu care a venit masina? Am si eu o eroare data de pompa, 012403 - Fuel Pump Circuit  P3073 - 004 - Electrical Malfunction - Intermittent. Tu ai avut probleme cu cea veche ?

Link către comentariu

S-a schimbat pompa cand am luat masina(si reparat-o), cea veche facea max 4 bari si cam "bazaia".

Nu am mai asteptat sa cada...

Link către comentariu

Am inteles...voi folosi si eu un tutorial VCDS sa masor. Multumesc mult!

Link către comentariu

Am facut o mica escapada la mare si cu ocazia asta am "rodat" bucsele. Nu pot sa zic ca e mare diferenta :P, decat ca nu mai lanseaza/balanseaza masina la schimbarile de viteza mai in forta si frana de motor. Per total pare mai legata si o consider o investitie buna.

 

Consum la dus 10 % timp Ploiesti-Mamaia aprox 2h

La intors 10.4%(era vant puternic din lateral-fata) tot cam 2h Mamaia-Ploiesti (Vmed = 138km/h)

 

O poza "din satelit" de genul recunoasteti personajul :)

 

post-47479-0-02221000-1378231027_thumb.j

Link către comentariu

300 km parcursi in 2h? Cred ca ai tras ceva de ea.... nici nu te intreb daca a reusit cineva sa-ti stea in fata. :)

Link către comentariu

Cam 270-280km si m-au depasit vreo 2-3  dar nu au sustinut viteza. Eu nu am mers f tare dar am mers constant

 

Am mers foarte bine pe centura bucurestiului. Am constatat cu bucurie ca s-au eliminat zonele cu cedeaza trecerea la interserctiile unde se formau cozi. In vara am stat ceva acolo...

Modificat de saibot
Link către comentariu

Nu din cauza consumului vreau sa o vand :)). Superbul tot pe benzina vreau sa iau.

 

Pentru sotie masina asta a devenit un cosmar :)) - ca e prea rapida(nu-i place viteza-acceleratia), ca e prea rigida, ca e prea zgomotoasa.

Pe undeva are dreptate si din punct de vedere rational nu se inscrie la masina dedicata familiei decat la spatiu. Mi-am facut dambalua atatia ani cu masini puternice si ar fi cazul sa trec la ceva mai confortabil din toate punctele de vedere.

 

Un superb 2.0 TSI ar fi ideal pt mine, hai poate ii pun si un soft :)) dar atat

Link către comentariu

Am dat o fuga rapida pana la munte si am constatat(fara stupoare) ca faimoasele paserele de pe Valea Prahovei(Comarnic) nu au efectul scontat. Era coada pana la Nistoresti  - treaba buna.

 

Bineinteles pe drum tot felul de bizoni care depasesc coloana dupa care se baga cu japca in fata cuiva - nu stiu unde sunt politistii cand e nevoie de ei.

 

In rest la munte e frumos si in acest sens am pus poze cu masina mea, un cielo si un stalp.

 

Sa auzim de bine!

post-47479-0-34688200-1378578105_thumb.j

post-47479-0-70487700-1378578114_thumb.j

post-47479-0-33463000-1378578127_thumb.j

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Am fost ieri la Tulcea pentru a vedea ultima etapa din campionatul de Drag Racing din locatia respectiva(cea mai buna de altfel)

 

Detalii traseu: Ploiesti -  Harsova - Tulcea (prox 300km), 3 persoane fara bagaje, clima pe off

     La dus: plecat la ora 7 din Ploiesti - ajuns la Tulcea la 11 (oprit pe drum sa mancam..etc) la  consum 7.5% mers constant 130-140, drumul liber. Nu stiu daca am depasit 15 masini. Regim de mers foarte relaxat. 

  La intors : plecat de la Tulcea la 18.15 ajuns la Ploiesti la 21.20, o oprire scurta la benzinarie, mers in modul warp, drumul aglomerat incepand de la Slobozia, consum 9.2%, Vmed - 101km/h

post-47479-0-41569300-1379917180_thumb.j

Modificat de saibot
Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!