Jump to content

Octavia RS TFSI


saibot

Postare recomandată

Le-as fi pus eu din februarie :D dar am mai mers cu dastea pe frig si nu era treaba la aderenta.

In teste au iesit f bine la stabilitate pe viraje dar nu o sa vada mers la limita pe curbe pt ca am suspensie stock (care imi place de altfel)

Am avut pe celalalt RS arcuri sport si era f rigida si incomoda la drumurile proaste - si cum majoritatea drumurilor sunt asa...

 

Iri te astept :)

Link către comentariu
  • Replies 491
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • saibot

    217

  • nervoss

    23

  • TudorM

    14

  • Circoloco

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am umblat ceva in weekend-ul ce a trecut si ma bucur ca am decis sa raman la gumele de iarna.

La Bran inca e zapada si seara au fost temperaturi de 0 grade.

Ceea ce m-a uimit a fost consumul. La dus: Ploiesti - Fagaras - Bran - Moeciu de sus mi-a consumat cf CB 7.8 la un regim de mers destul de alert

La intoarcere mi-a luat 6.4 % !!! Consumul din bord s-a corelat si cu cel de la pompa mixt fiind undeva la 7% calculat pe 450km.

Probabil un aport la aceste valori este si temperatura de afara care a fost in mare parte de 15 grade C si nu am folosit clima (doar econ)

In cazul in care planuiti sa ajungeti pe acolo va pot spune ca drumul e f bun Predeal-Fagaras dar Fagaras - Bran e foarte prost.

 

Saptamana asta urmeaza revizia de primavara si anume: ulei+filtru+filtru AC+cam follower si poate pun si gumele de vara in functie de cum se prezinta vremea

Link către comentariu

Ce sa mai vorbim. .. o masinuta ingrijita, frumoasa si cu muşchi

:wub:

Bravo!

Link către comentariu

MS :)

 

Ma gandeam sa ii fac si un upgrade de intercooler pana la vara.

Optiunile ar fi sa pun un twin care sa lucreze in paralel cu cel de S3 care il am acum sau unul singur mai mare.

In ambele cazuri pretul este de domeniul fantasticului si sunt inca in dubiu ce sa fac. Nu sunt inca convins ca am neaparat nevoie de racire suplimentara

Mai studiez problema....mai cer sfaturi...

Link către comentariu

Daca mai pui unul o sa ai un lag mai mare. Ideal ar fi sa pui unul cat mai mare dar cu o capacitate in cm cubi cat mai mica, adica mai performant, daca exista.

Link către comentariu

Nu prea se leaga treaba cu mare si cm cubi putini. Eficienta de racire tocmai in cm aia cubi sta. Degeaba are 1m daca e foie de cort si evident ca nu vorbim de cazuri f speciale in care grosimea e mai mare decat inaltimea si care nu reprezinta o solutie castigatoare, pt ca aerul se va incalzi pana iese din el. Deci...cm cubi reprezinta performanta.

Legat de lag...am avut un IC de 3 ori mai mare decat cel de fabrica si nu aveam lag, lagul tine mai mult de turbina.

In plus de asta eu voi folosi retete dedicat TFSI care sunt testate

 

Nu lagul ma ingrijoreaza, ci necesitatea unui IC mai mare decat cel care il am - nu sunt sigur ca am nevoie de el, eu avand si acum up-grade fata de cel stock. Problema e ca solutiile sunt ridicol de scumpe

Link către comentariu

Cam asta caut si eu dar sper sa gasesc ceva SH ca noi sunt f scumpe.

O solutie ar fi si twincoolerul Forge dar nu prea imi inspira incredere cu pozitionarea in fata celui principal pentru ca ia spatiul de racire de la IC, AC si radiatorul apa -si e f scump de asemeni :D

 

Pana la vara mai am timp sa caut

Link către comentariu

N-ai nicio treaba cu Froge-ul, il am de vreo 2 ani pus si nu-s probleme.

Poti pune unul de S3, e cel mai ieftin si arhisuficient daca nu te dai pe circuit cu masina.

Modificat de B.o.g.d.a.n
Link către comentariu

Am de S3 acum, sper sa fie suficient pe stg 3. Nu ma dau pe circuit - vroiam doar pt linistea mea :)

Oricum cred ca o sa-i fac un sistem intrecooler water spray

Ms de raspuns :)

Modificat de saibot
Link către comentariu

Nu merita. O solutie de racire ar fi WMI, dar costa aproape cat un intercooler si risti mai mult.

La stg3 cu intercooler de S3 vei pierde putere vara. In rest, la mers pe strada, motorul nu are nimic.

Link către comentariu

Nu ma astept sa se intample ceva spectaculos insa nu ma costa nimic :). Dupa ce o sa fie gata spray-ul o sa vad dc scade temperatura in admisie dupa ce il actionez.

Pompa o am, mai iau niste furtune si duze pt pulverizare, o leg la curent si gata.

O sa ma distrez putin :D si pe urma pun un IC mai mare :))

Link către comentariu

De vara trecuta vreau si eu sa montez o injectie de alcool/apa. Inca mai caut ceva safe. Ceva detalii cand o pui la punct , te rog.

La mine e intercooler apa/aer si traseul e destul de greu de modificat.

Link către comentariu

Nu am nici cea mai mica intentie sa pun WMI, trebuie setari destul de complicate care nu le poate face oricine si nici nu am nevoie. Sunt cativa aici pe forum care au asa ceva si merg ok din ce stiu eu si au fost puse pentru a sari de 400cp la K04. Instalatiile astea dc nu sunt puse la marele fix fac mai mult rau decat bine si o instalatie de calitate+ montaj si setari nu e chiar ieftina.

 

 

Probabil ca voi pune o pompa suplimentara de spalator de parbriz care sa arunce apa pe IC(Intercooler water spray). Unele modele de Subaru STI si Mitsubishi Evo vin din fabrica cu asa ceva - ma gandesc ca nu le-au pus degeaba. Sunt kituri care se pot cumpara dar eu il voi face singur ca e destul de usor.

Nu stiu dc instalatia de spalare faruri foloseste aceeasi pompa ca la parbriz cu alt gen de duze sau e ceva separat

Modificat de saibot
Link către comentariu

Sau iei cate o punga de gheata de la benzinarii si imprastii gheata pe IC. :winter:  Sa fie mai frig.

Oare nu vor coroda componentele scaldate?

Link către comentariu

La spalatorul de faruri este pompa separat, mai mare si mult mai puternica decat cea pentru parbriz.

Link către comentariu

Cum sa corodeze ? :)) pai la ploaie ce mai facem?

 

Da, m-am uitat si am vazut ca sunt pompe pentru fiecare far in parte. Aia ar fi ce trebuie :)

Link către comentariu

Eu zic sa renunti la spalatoarele de faruri si asa sunt inutile :lol: si le folosesti pe post de IC spray.. Si iarna dai cu solutie -40grade sa nu inghete IC. Am glumit.. Sincer nu stiu cat e de eficient sistemul asta :lol:

Modificat de Bebeee
Link către comentariu

Dar

nu ai putea sa renunti la AC si sa pui radiatorul acestuia sa-ti raceasca aerul din IC? :))

Link către comentariu

ce temperatura este in IC si ce temp are freonul? sa nu fie socul termic prea mare sa plesneasca ceva sau sa dea peste cap compresorul AC.

Link către comentariu

Sa renunt la AC, aaaa? Lasa ca vezi tu proba de drum :))

 

O sa fie primul RS cu Intercooler water spray. Nici nu mai conteaza dc o sa fie sau nu eficient :P

Link către comentariu

Mai un prieten cu un megane RS si-a facut o instalatie cu water spray mai exact a devia traseul pt duza din spate si l-a mutat la intercooler. Din ce mi-a zis el ii scade temp cu 4-5 grade.

Link către comentariu

Deschidem geamul la test :D Dar iti dai seama ce racire a aerului ai avea? :))

Link către comentariu

racire daia cu antibiotice.

Maine cred ca ca o sa rezolv problema cu racirea

Link către comentariu

Dupa cum spuneam, azi am rezolvat cu racirea pentru vara.

 

Din pacate nu am apucat sa testez up gradeul pentru ca imi mai trebuie o conexiune pt furtunul Forge care cel mai probabil e pe masina lui Fusco.

 

Pe langa asta am facut si revizia, adica ulei, filtru, cam-follower si verificare la mecanica (bucsaraie, bielete, etc) - rezultatul fiind tzambal :))

Maine sper sa fie gata de teste.

post-47479-0-61663000-1363343633_thumb.j

Modificat de saibot
Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!