Jump to content

Siguranta 34 se arde la punerea contactului - Golf 4, 1.4, 16 valve, benzina


eugen_c
 Share

Postare recomandată

Problema mea este urmatoarea: am descoperit ca siguranta 34 (engine control elements) se arde imediat ce pun contactul. Am testat cu vreo 3 sigurante si le-a parlit pe toate.

Am dus masina la un electrician si a descoperit in Autodata ca siguranta respectiva este raspunzatoare pentru o rezistenta R67, despre care electricianul nu stie nimic.

Banuieste ca ea se ocupa cu preincalzirea carburantului la pornire.

Masina functioneaza normal, dar am observat ca uneori (in foarte putine cazuri) la pornire nu o ia din prima, dar porneste din a doua cheie.

A mai avut cineva aceasta problema? Cum ati rezolvat-o?

Unde este situata rezistenta R67? Poate fi inlocuita?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot pe aici pe forum am gasit asta, se refera la motorul AXR, dar cred ca are aceeasi functie singuranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru link! Tind sa cred problema este asemanatoare cu a mea. Cred asta pentru ca am descoperit ulei aruncat pe la clapeta de sub filtrul de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ne spui despre ce masina este vorba si un cod de motor poate aflam mai multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un Golf 4 Edition, 1390cm3, 16 valve, benzina, an fabricatie 2002

Tip Motor: AXP

Astazi merg la service unde va fi demontata clapeta de acceleratie si vom vedea daca uleiul il arunca pe langa garnitura si daca este afectata partea electrica.

Am aflat de la un magazin de piese auto din zona (Hunedoara) ca respectiva clapeta de acceleratie poate fi adusa doar la comanda si ca pretul ei este 1600lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat sa plec din parcare si am observat ca acceleratia se tureaza singura pana pe la 1900 si ramane asa. Asta a fost chiar bizar, dar am banuit ca tot din cauza clapetei de acceleratie.

Mai merg 50m si cand semnalizez dreapta si in mod ciudat pornesc stergatorele la actionarea stergatoarelor, dar taraindu-se pana pe la mijlocul parbrizului loc in care au ramas, faza lunga se aprinde si ea....adica toate au luat-o razna.

Nu stiu ce sa mai cred!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o scanare cu VAG si iata ce am obtinut. Poate cineva sa-mi interpreteze rezultatele?

(Mentionez ca am descoperit si ca nu mai am freon deloc in sistemul de racire. Credeti ca senzorul G65 este in scurt din acest motiv. Dupa ce bag freon isi reia activitatea sau trebuie sa schimb si senzorul?)

Saturday,05,May,2012,13:05:53:10074

VCDS Version: Release 10.6.4 (x64)

Data version: 20110418

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75

76

VIN: WVWZZZ1JZ2W128766 Mileage: 108540km/67443miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 036-906-032-AXP.lbl

Part No: 036 906 032 L

Component: ME7.5.10 3869

Coding: 00031

Shop #: WSC 00000

VCID: 193DC957A909

WVWZZZ1JZ2W128766 VWZ6Z0A3662367

1 Fault Found:

16917 - A/C Refrigerant Pressure Sensor (G65): Short to Plus

P0533 - 35-00 - -

Readiness: 1110 0101

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl

Part No: 1J0 920 806

Component: KOMBI+WEGFAHRS. BPV V52

Coding: 01111

Shop #: WSC 00000

VCID: E4C328A35ECB

WVWZZZ1JZ2W128766 VWZ6Z0A3662367

3 Faults Found:

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

01316 - ABS Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)

49-10 - No Communications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl

Part No: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 01317

VCID: F0EB54F39A33

4 Faults Found:

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

01316 - ABS Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

49-10 - No Communications - Intermittent

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)

49-10 - No Communications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv. Labels: 1C0-959-799.lbl

Part No: 1C0 959 799

Component: 1L Komfortgerát HLO 0001

Coding: 00065

Shop #: WSC 01317

VCID: F4E358E3EE2B

Part No: 1C1959801A

Component: 1L Tõrsteuer.FS KLO 0003

Part No: 1C1959802A

Component: 1L Tõrsteuer.BF KLO 0002

1 Fault Found:

00849 - S-contact at Ignition/Starter Switch (D)

25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat clapeta de acceleratie (pe langa mufa careia se scurgea ulei si banuiam ca asta-i cauza pentru care se arde siguranta 34). Am pus una noua (1200lei) si siguranta se arde in continuare, dar de data asta nu la punerea contactului, ci la pornirea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da jos stergatoarele,scoate plasticul de la baza parbrizului,scoate pamantul din coltul dreapta(cum te uiti la motor) de pe langa cutia alba,desfa cutia alba,usuca bine totul in interior,verifica de asemenea si mufele.Timp de lucru ~1 ora.

Daca e ulei pe la clapeta,inseamna ca trebuie curatata iar uleiul provine din cauza epuratorului infundat/imbacsit care are un furtun ce pleaca in filtrul de aer si de acolo in clapeta=>urme de ulei pe la clapeta.

Senzorul ala nu ar trebui sa iti faca figuri.

Mai verifica masa electromotorului si cablurile din mansonul gros dintre baterie si motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat clapeta de acceleratie (pe langa mufa careia se scurgea ulei si banuiam ca asta-i cauza pentru care se arde siguranta 34). Am pus una noua (1200lei) si siguranta se arde in continuare, dar de data asta nu la punerea contactului, ci la pornirea motorului.

Scoate mufa de la elementul de incalzire al capacului de culbutori (crankcase breather )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zebrocksky, acum o saptamana am facut operatiunea despre care imi vorbesti si asta pentru ca mi-a intrat apa in masina. Mi-am dat seama ca locul prin care a intrat este tocmai acea cutie. Pamantul a infundat scurgerea si apa a gasit loc pe langa garnitura acelui capac (la mine e negru, nu alb).

Am curatat locul, am deschis capacul care-i prins cu doua suruburi pe diagonala. Prinderea asta in diagonala a permis ca in timp cele doua colturi libere sa se ridice putin, creand spatiu pentru patrunderea apei.

Mufele erau perfect uscate, apa scurgadu-se pe caroserie, pe directia restfoot-ului).

Am uscat totul, am pus capacul si ca masura de siguranta am pus silicon pe langa margini.

Nu stiu daca cumva in timpul operatiunii de remontare a celor 4 sau 5 mufe de diferite culori sa se fi intrerupt vreun contact al unuia dintre cabluri.

Uleiul de la clapeta era mult si in zona mufei. Cand a scos mecanicul mufa uleiul a curs practic din ea, dar nu stiu pe unde a ajuns acolo. Clapeta nu era infundata/imbacsita, dar crezand ca partea electrica a ei s-a defectat am hotarat sa o inlocuim, desi nu a fost o piesa ieftina. Sper sa nu mai apara ulei pe langa ea.

Voi verifica masa electromotorului si cablurile din manson.

Al Bundy, ce ar trebui sa observ scotand mufa aceea?

Am dat sa plec din parcare si am observat ca acceleratia se tureaza singura pana pe la 1900 si ramane asa. Asta a fost chiar bizar, dar am banuit ca tot din cauza clapetei de acceleratie.

Mai merg 50m si cand semnalizez dreapta si in mod ciudat pornesc stergatorele la actionarea stergatoarelor, dar taraindu-se pana pe la mijlocul parbrizului loc in care au ramas, faza lunga se aprinde si ea....adica toate au luat-o razna.

Nu stiu ce sa mai cred!

Referitor la problema de mai sus, am descoperit cauza. Cainii comunitari in goana dupa pisici au sectionat doua cabluri care erau prinse la masa, pe caroserie, langa baterie. Am remediat aceasta problema si nu mai sunt probleme mentionate. Acum batai de cap imi da siguranta 34, care se tot arde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca nu se mai arde siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Problema sigurantei 34 a fost rezolvata!

Cauza arderii acesteia a fost rezistenta situata la mijlocul furtunului care pleaca din epurator si ajunge in filtrul de aer. Acea rezistenta era arsa.

Furtunul despre care vorbesc este acesta: http://vwforum.vwfor...ttach_id=256101

Clapeta de acceleratie era in stare de functionare, asa ca am remontat-o pe cea veche.

Cea pe care am cumparat-o, originala, adusa din Germania la comanda, o voi pune la vanzare in zilele urmatoare.

Modificat de eugen_c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa trebuia facut de la inceput, nu schimbata clapeta de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
denny_the_one

mai oameni buni .. am vazut postul asta si am verificat si eu siguranta nr 34 ... era arsa .. am pus una noua gandindu-ma ca imi rezolva o alta problema si cand am pornit motorul a inceput sa iasa fum din dreapta stergator pe la gurile alea de aerisire ... ???? am oprit repede masina am scos siguranta am pornit-o din nou si numai scoate fum ... de la ce a fost ? s-o fi prajit instalatia pe undeva ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Circuitul care iti alimenteaza rezistenta de la furtunul de degazare.Rezistenta este 100%in scurt si la pornirea motorului ea primeste tensiune si iti prajeste instalatia.Trebuie desfacut panoul de plastic de sub stergatoare si remediata problema cablajului electric prin schimbarea portiunilor arse.Apoi verificata bine instalatia rezistentei daca sunt alte pagube,si dupa ce repari stricaciunile scoate mufa rezistentei de pe furtun pana inlocuiesti rezistenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

denny_the_one

vad ca nu mai face am lasa-to fara siguranta ..am pornit-o din nou nimic am mers putin cu ea .. mi-e frica sa nu se fi ars cablu pe undeva si sa faca scurt sa ia doamne iarta-ma foc .. m-am sperita calumea .. cum ajung la siguranta aia de la furtunul de degazare !  are ceva daca o las fara siguranta .. mai are curent pe firul respectiv nu cred ..

Modificat de denny_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai scos siguranta este bine pt ca ai oprit alimentarea cu curent a circuitului,dar preventiv este bine sa faci o verificare a cablajului ca sa nu fie alte surprize neplacute sau sa fie afectat si altceva in zona respectiva.Rezistenta este in dreapta la furtunul epurator care ajunge in capacul filtrului de aer(depinde de modelul filtrului).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

denny_the_one

cred ca am gasit-o ideea e ca am tras de mufa aia sa iasa si nimic ... am desfacut capacul de la filtrul de polen m-am uitat pe acolo sunt invelite in inzolierul ala a lor si pare a fi ok... cred ca e problma pe dinauntru .. eu merg de 3 luni fara siguranta asta .. cu ce ajuta defapt are rost sa o mai pun ?

Modificat de denny_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...
On 5/10/2012 at 8:58 PM, eugen_c said:

Problema sigurantei 34 a fost rezolvata!

Cauza arderii acesteia a fost rezistenta situata la mijlocul furtunului care pleaca din epurator si ajunge in filtrul de aer. Acea rezistenta era arsa.

Furtunul despre care vorbesc este acesta: http://vwforum.vwfor...ttach_id=256101

Clapeta de acceleratie era in stare de functionare, asa ca am remontat-o pe cea veche.

Cea pe care am cumparat-o, originala, adusa din Germania la comanda, o voi pune la vanzare in zilele urmatoare.

Salut,

Am aceasi problema. E greu de schimbat rezistanta ? Adica trebuie mers neaparat la service sau se poate si acasa ?

PS. nu functioneaza link-ul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare, ridic si eu ✌️ sus, m-am speriat ?, iesea fum de sub capota ? , gasisem si eu siguranta de la pozitia 34 rupta, am zis sa o inlocuiesc, dau cheie fum fum iese fum ? :)) opresc motorul, ma uit la siguranta, incepuse sa se prajeasca, dar nu e rupta ? o sa incerc si eu sa verific furtunele epurator, eu am golf 4, 1.4, nu stiu exact pe unde e epuratorul si ce furtune sa verific :D dar mai caut paci :D ✌️ o poza daca se poate sa puna cineva :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut! VW Bora 1.9 ATD. Conduceam pe un drum cu gropi,dintr-o data aud poc in partea stanga. Trag pe dreapta,dau sa pornesc,masina pornea abia dupa 5 sec si se comporta ca in limp mode. Am ajuns acasa si m-am uitat la vacuum,totul in regula si apoi m-am uitat la sigurante. 34 arsa,pun alta si o arde. Nu stiu ce sa fac,ce sa verific. M-am gandit sa ii dau jos bornele ca sa o iau la puricat. Va rog spuneti-mi ce sa mai verific. Cu ce sa ii "ung" instalatia electrica ?? Sper sa nu iau foc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...
carata marian

salut am un golf 4 1,9 tdi 116 cp ajm cod motor  imi puteti spune si mie dece se arde siguranta  cand pun contactu  va trimit poze ms.

 

wwww.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil o bujie in scurt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
On 04.05.2012 at 12:31, MRC a scris:

Tot pe aici pe forum am gasit asta, se refera la motorul AXR, dar cred ca are aceeasi functie singuranta.

Nu merge link-ul 

 

On 17.05.2019 at 22:41, Serj Arad a scris:

Salut! VW Bora 1.9 ATD. Conduceam pe un drum cu gropi,dintr-o data aud poc in partea stanga. Trag pe dreapta,dau sa pornesc,masina pornea abia dupa 5 sec si se comporta ca in limp mode. Am ajuns acasa si m-am uitat la vacuum,totul in regula si apoi m-am uitat la sigurante. 34 arsa,pun alta si o arde. Nu stiu ce sa fac,ce sa verific. M-am gandit sa ii dau jos bornele ca sa o iau la puricat. Va rog spuneti-mi ce sa mai verific. Cu ce sa ii "ung" instalatia electrica ?? Sper sa nu iau foc.

Salut....aceeași problema si eu....1.9 tdiPD 2004 101 căluți....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!