Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

Am rezolvat deocamdată problema. Am înlocuit regulatorul de debit de pe pompa de înalte și a pornit la prima cheie, nu mi-a venit sa cred deoarece cu o zi înainte am făcut același lucru cu un alt regulator primit de la cineva care susținea ca pornea mașina cu el dar mergea neregulat. Vedem în câteva zile cum se comportă având în vedere ca ieri am testat și alt regulator de presiune de pe rampa comună după care l-am pus la loc cel vechi (am citit în elsa ca acesta se folosește o singură dată). Am dat câteva ture cu mașina și totul pare în regulă în sensul ca nu am luat limp nici pe la 4800 de ture. O seară frumoasă tuturor! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fabricantii spun multe trasnai,asa ca nu lua in seama tot.Se recomanda ca la slabirea unei tevi de inalta presiune care alimenteaza un injector sau rampa,sa fie schimbata teava de alimentare cu una noua,dar cine a facut asa ceva vreodata.

Raspunzind la intrebarea dinainte,in caz ca mai citesc si altii interesati,daca pui injectorul mecanic la pompa direct,nu poti proba decit pompa,in schimb daca il conectezi la rampa,poti proba si senzorul de presiune,si regulatorul din rampa.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, mercy mult de informații. Am cumpărat azi un rezulator nou, l-am montat și merge strună. În schimb are un zgomot foarte puternic în comparație cu ce am avut înainte sa moară cel de pe mașină. Nici cel cu care am reușit sa o pornesc nu are așa zgomot(ma refer la zgomotul produs de regulator). Acestea sunt valorile actuale pe mașină cu regulator nou

IMG_20240214_132951.jpg

Modificat de mauagariciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmareste HFP actual/specificat  sa nu depaseasca +/- 30 bar 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa încerc când am timp sa fac un log în mers ca în timp ce conduc nu pot sa urmăresc valorile 

Regulatorul de presiune din rampa comună nu are adaptare? Mie îmi da eroare dacă intru pe acel canal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta de presiune se verifica la relanti.

Depinde de versiunea softului daca are optiunea de adaptare sau nu .

Oricum adaptarea tine doar cateva zile .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Bună ziua, mă puteți ajuta cu un răspuns, dacă eroarea este pentru metering valve de pe pompa sau regulatorul de pe rampă..?

Specific următoarele : conversie la pompa CP3

Golf 7 2.0 TDI 150

IMG_1895.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Stie cineva dacă pot înlocui actuala pompa cp4 r36 cu cp4 r40 ?

Masina actuala: vw passat b6 2010 2.0 cr cbb

Masina donatoare: audi q5 2.0 cr 2012

 

Difera puțin forma pompei spre axul distribuției și pistonul din ea am înțeles ca ar fi mai mare. Tot odată s ar defecta mai greu r40 pentru a produce span și voiam sa fac acest upgrade mai ales ca nu implica costuri f mari ptr ca masina deja are intervenție la chiulasa

Modificat de ku9900
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dan Cristi

Salut!Nu stiu sa-ti raspund la intrebare dar sunt sigur ca si pompa cp4 de pe audi q5 e la fel de pacatoasa ca si celelalte in privinta spanului,e acelasi design.Un coleg de-al meu a ajuns sa-si vanda masina,un audi q5 dupa ce a avut probleme cu pompa de mai multe ori,i-a facut span si l-a lasat in drum de 2 ori intr-un an.Parerea mea e sa-i pui un kit cp3,mai ales ca pe cbbb se potriveste perfect,ai si debit mai mare de motorina daca vrei sa-i faci soft si sigur scapi de o eventuala problema cu spanul.Eu am cp3 pe passat b6 cbbb din 2009 de mai multi ani fara nici cea mai mica problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare!

Am un țiuit ca un motoraș electric când accelerez.
Face doar în treapta 6 și 7 între 2000 și 2400 ture.

La relanti a apărut un sunet metalic.

Masina se comporta foarte bine, fără erori pe VCDS
A mai pățit cineva? Ce o fi?

Am schimbat distribuția plus accesorii, rola alternator,tot.

Nici o schimbare
Q5, FY 2017 , cod motor DETA, 92.000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul respectia are 3 zgomote ciudate ,unul din ele e un chitait .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

surender91

Va salut.

Am citit toate cele 97 pagini... :)).

Superb 2016 2.0 CRLB... am mers pe roșu cu ea pana la 10km range... în fine...am făcut plinul după 1 săptămâna s.a aprins spirala când am accelerat brusc, daca o iau ușor  ajung la orice viteza... daca accelerez brusc spirala și lip mode...

am verificat senzorul după pompa de inalte am gasit ff puțina mizerie... cat varf la ac... un filtru de motorina nu am găsit nimic m.am uitat și cu lupa...

am vazut la un coleg o problemă asemănătoare dar nu am găsit și rezolvarea...:( ori am omiso dar nu cred...

Pe tester mi.a dat presiune mica în pompa de înaltă presiune... dar vreau sa mai pun odata testerul ca acum mi.a aprins și check... 

Ma dispera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Sunt de acord  ca motorul are un sunet ,dar nu face decât de vreo luna și e deranjant cum se aude în treapta 6 și 7 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

surender91
în urmă cu 10 ore, surender91 a scris:

Va salut.

Am citit toate cele 97 pagini... :)).

Superb 2016 2.0 CRLB... am mers pe roșu cu ea pana la 10km range... în fine...am făcut plinul după 1 săptămâna s.a aprins spirala când am accelerat brusc, daca o iau ușor  ajung la orice viteza... daca accelerez brusc spirala și lip mode...

am verificat senzorul după pompa de inalte am gasit ff puțina mizerie... cat varf la ac... un filtru de motorina nu am găsit nimic m.am uitat și cu lupa...

am vazut la un coleg o problemă asemănătoare dar nu am găsit și rezolvarea...:( ori am omiso dar nu cred...

Pe tester mi.a dat presiune mica în pompa de înaltă presiune... dar vreau sa mai pun odata testerul ca acum mi.a aprins și check... 

Ma dispera.

Ps: erorile care le.am avut pe masina...

20240630_201656.jpg

20240630_201629.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a tras mizerie in pompa,posibil ca regulatorul pompei,sau al rampei,sa fie partial blocat,chiar daca la prima vedere nu se observa nimic,in interiorul regulatoarelor, unde exista componente mobile nu se poate vede.Curatat cu ultrasunete,si probat,eventual imprumutat un regulator de la altcineva si probat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

surender91
în urmă cu 3 ore, vp44 a scris:

Daca a tras mizerie in pompa,posibil ca regulatorul pompei,sau al rampei,sa fie partial blocat,chiar daca la prima vedere nu se observa nimic,in interiorul regulatoarelor, unde exista componente mobile nu se poate vede.Curatat cu ultrasunete,si probat,eventual imprumutat un regulator de la altcineva si probat.

Îmi recomandați un service ceva ? 

Pentru verificari/ reparatie... 

Mecanicu meu zice domne schimbam tot... dar nu înțeleg... daca masina ar fi avut span cum de mai urc la 180 190km/h...

Are momente când trage de rupe orice treapta fără lip mode...si când ii vin dracii nu merg 5km.

Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andreescu Alexandru

Salut am și eu problema passat meu nu da nimeni de cap la ia am fost la toate service-urile !!

IMG-20240630-WA0004.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil span,problema necesita multiple verificari ,altfel e imposibil de ghicit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,                                  am si eu o problema pe care am observat-o de cateva zile la masina mea  Audi Q3 motor CFFA an 2013 pierdrerii mici de motorina la îmbinarea furtunului pe pompa de înaltă presiune și la îmbinarea cu un senzor .Am schimbat filtrul de motorina,am inspectat regulatorul de presiune de pe pompa care erau curate fără span sau impurități menționez ca mașina pornește și merge bine fără martori aprinși în bord .Se pare ca este o presiune prea mare pe furtunul de tur de la filtrul de motorina la pompa de înalte. Oare care ar fi cauza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune furtun nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat colierele si tot asa se manifesta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa din rezervor,care alimenteaza pompa de injectie prin intermediul filtrului de motorina,din fabrica,este prevazuta sa bage doar presiunea de 2....6 bar,asa ca nu cred ca este din cauza ei.Nu cunosc motorul tau din memorie,vad atitea zilnic,si atit de diferite ca nu vreau sa comentez la obiect.

Daca pompa de injectie,mai precis returul ei,se uneste cu returul injectoarelor,si apoi trece toata cantitatea de retur prin filtrul de motorina din nou,intre cele doua retururi,cel de la pompa si cel de la injectoare,ar trebui sa exista o valva tip venturi care se pare ca nu mai lucreza corect.

Cel mai simplu,eu cel putin asa as face,as pune un furtun de retur de la pompa de injectie direct in rezervorul de combustibil al masinii,si as face la fel si cu cel de la injectoare.In acest fel  poti observa care din cele doua dau mai multa presiune(pompa de obicei) si eventual sa schimbi furtunele in caz ca vreunul aste partial astupat.

Modificat de vp44
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc,înțeleg ,o sa revin cu o fotografie poate asa putem fi mai aproape de problema 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. Am răspuns aici pentru ca nu pot face un topic nou. Am și eu un B6 din 2010, CBBB. Pe scurt, masina mergea foarte bine și intr-o dimineața vibra și trepida la relanti. Ma gândeam ca e regulatorul de presiune și am dus-o la service, l-au schimbat. Când ies cu ea în proba, ii dau talpa, în 3500-4000 rpm îmi intra în limp cu eroarea de "presiune mica pe rampa", adică P0087. Momentan e la mecanic, de vreo 5 zile. Nu s-a apucat de ea. Știu doar ca a verificat cu regulatorul vechi și făcea la fel și a înlocuit electrovalva de pe pompa tandem cu o electrovalva nou, dar din păcate, a fost aceeași treaba. Masina dădea aceeași eroare. La ce ma pot aștepta? Nu am găsit span pe sita regulatorului și nici în gaura de la electrovalva. Totul era super ok. Când am dat și am înlocuit filtrul de motorina, acolo am găsit ceva span alții. Poate fi fin pompa tandem, din returul injectoarelor, din pompele de motorina? Dacă a mai avut cineva o problema asemănătoare, aștept sa îmi răspundă. Mulțumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat e presiune pe joasa?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!