Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

11 hours ago, andrey1 said:

Sunt interzise, de asemenea, posturile gen "bump" ("nu mai stie nimeni nimic?", "Anybody?", "Hai baieti, ajutati-ma si pe mine") pe alte arii decat cea comerciala. Acestea vor fi sanctionate cu warning.

(Regulament, art. 6)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Pentru cei care vor sa evite problema la HPFP se poate face upgrade cu bani relativ putini la o pompa superioara care nu da fail, se numeste CP3 ;)

 

 

IMG_0724%20Medium_zpssx9zyn8h.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat ar costa acest upgrade?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar interesant ce spui tu acolo. Daca se potrivesc si totul e ok (si ca bani) cred ca merita. Noi acum avem CP4 nu? Dar cu ce difera?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 24.10.2012 at 3:45 PM, F l o r i n said:

salutare

eu am aceeasi problema, cea a spanului

motor 1.6tdi cod motor CAYC 

stie cineva codul de la carcasa filtrului de motorina?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba de pompa montata pe modelele mai vechi CR, are 3 pistoane si un mecanism putin divers, mult mai fiabil.

In US se monteaza de 3 ani acest kit, costa 1500 cu tot cu pompa. http://www.fixmyvw.com/2micron-cp3-retrofit-pump-kit-for-cr-tdis/

Pompa in sine se gaseste de la 50€ pe ebay si la dezmembrari la noi.

Chitul de montare costa 350$ dar daca doriti luam unu si il replicam aici cu foarte putini bani si ne impartim costurile.

Eu am deja pompa si cu siguranta am s-o montez. Nu am decis daca sa cumpar kitul sau sa fac totul de la 0 aici.

Daca e cineva interesat de kit sa imi spuna.

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, referitor la acel retrofit un coleg de pe celalalt forum clubaudi lasase un link destul de interesant sper ca e ok daca il distribui si eu mai departe aici - http://www.roflwagens.com/showthread.php?12248-Retrofitted-a-CP3-pump-to-the-CR-2-0L-TDI

CP3 este o versiune mai industriala a pompei insa este folosita daca nu ma insel si pe alte modele gen 320/520 acolo unde nu s-a plans nimeni de-a lungul timpului de astfel de probleme.

Si eu sunt interesat de kit,  care sunt pasii pe mai departe?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru group buy se discuta in aria Social, nu in arie tehnica.

Atentie pe viitor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.

Ieri cand am inlocuit filtrul de combustibil am constatat ca e span in paharul filtrului. Erau cateva bucati destul de mari(5-6) si mai multe particule fine de span.

Autoturismul are 71.000 km. Din experienta voastra, cat credeti ca pot sa mai merg cu ea pana nu mai porneste deloc?

Modificat de iroon3y
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa fie span in carcasa filtrului de motorina. De aceea este si filtru acolo, ca sa nu treaca mai departe.

Daca ii faci reviziile la timp, Mergi linistit.

Nu uita sa faci amorsarea cum trebuie. Daca o faci dand la automat atunci se alege praful.

Modificat de iobau998
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorina, din pompa de inalte daca nu se amorseaza cu calculatorul, din revizii facute cand ne aducem aminte. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filtrul de combustibil, este montat inaintea pompei de inalta presiune CR.

La cum expui tu problema, inseamna ca deja sistemul lui de injectie este compromis adica:  pompa a facut deja span (deci e dusa ) care span a trecut prin rampa si injectoare ( deci sunt gata compromise ) dupa care a ajuns in rezervor, pe urma in filtru de combustibil ....

Spanul colegului, in cel mai fericit caz, poate fi din pompele de alimentare cu conbustibil din statiile peco.

Si nu, nu este normal sa fie span acolo, in filtru.

eu la 170 mii km n-am urma de span acolo.

Recomandarea mea este sa verifice cat de repede regulatorul de pe pompa de inalta si daca acolo nu are span, este ok.

si trebuie schimbat filtrul de combustibil si curatat rezervorul metalic in care se introduce filtrul.

Ar fi bine daca s-ar curata si rezervorul si sorbul pompei din rezervor.

Astea daca nu este span in zona regulatorului de presiune de pe pompa, la verificarea lui.

Daca deja ai span acolo ... este o chestiune de timp ( nimeni nu poate stii exact cat ... ) pana o sa ramai cu masina in drum.

Citez din discutia cu un reprezentant al BOSCH romania, discutie care am avuto in urma cu cca 1 an cand din greseala am alimentat cu ceva benzina peste motorina deci, 

- nu din auzite.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 minutes ago, cascadoru said:

filtrul de combustibil, este montat inaintea pompei de inalta presiune CR.

La cum expui tu problema, inseamna ca deja sistemul lui de injectie este compromis adica:  pompa a facut deja span (deci e dusa ) care span a trecut prin rampa si injectoare ( deci sunt gata compromise ) dupa care a ajuns in rezervor, pe urma in filtru de combustibil ....

Spanul colegului, in cel mai fericit caz, poate fi din pompele de alimentare cu conbustibil din statiile peco.

Si nu, nu este normal sa fie span acolo, in filtru.

eu la 170 mii km n-am urma de span acolo.

Recomandarea mea este sa verifice cat de repede regulatorul de pe pompa de inalta si daca acolo nu are span, este ok.

si trebuie schimbat filtrul de combustibil si curatat rezervorul metalic in care se introduce filtrul.

Ar fi bine daca s-ar curata si rezervorul si sorbul pompei din rezervor.

Astea daca nu este span in zona regulatorului de presiune de pe pompa, la verificarea lui.

Daca deja ai span acolo ... este o chestiune de timp ( nimeni nu poate stii exact cat ... ) pana o sa ramai cu masina in drum.

Citez din discutia cu un reprezentant al BOSCH romania, discutie care am avuto in urma cu cca 1 an cand din greseala am alimentat cu ceva benzina peste motorina deci, 

- nu din auzite.

 

Si unde este normal sa fie spanul rezidual rezultat din diverse surse? Ca poate m-am tampit eu. 

Citeste f atent ce am scris eu.

Faptul ca nu ai tu, felicitari.

Dar inca odata, daca AI, unde il vezi, unde se aseaza???? Lumineaza-ne tu.

Nu cumva rolul filtrului de motorina este acela sa nu treaca catre pompa de inalte spanul? Cum chiar tu afirmi.

De ce sa fie sistemul compromis? De unde tragi tu o astfel de concluzie?

Din 10 masini vw care vin la revizie, minim 3, 4 au span in carcasa filtrului. Asa si?

Nu mai speria aiurea in tramvai lumea.

Modificat de iobau998
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce spune colegul cascadoru este foarte adevarat. 

Stiam exact problema acestor motoare cand am achizitionat autoturismul doar ca nu ma asteptam sa apara span asa devreme. 

Pentru mine piesele nu sunt o problema ci operatiunea in sine deoarece este foarte mult de munca. Oricum daca actionez acum sau cand nu mai porneste deloc tot aia este pentru ca tot trebuie desfacut si curatat tot inclusiv injectoare.

Spanul este clar de la pompa de inalta presiune. Nu este mult in filtrul de combustibil dar sigur este mai mult in rezervor. E ca un cancer pentru motor si la mine e in faza initiala. 

 

Iobau998 spanul il face pompa de inalta presiune. Eu cand am postat am citit si paginile anterioare si am presupus ca toata lumea stie la ce ma refer

 

LE: pana imi aproba un moderatorul postul trece o vesnicie..

Modificat de iroon3y
Nu pot comunica efecient cu sistemul asta de aprobare a posturilor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iroon3y

E grav rau ,asa cum a spus si colegul nostru cascadoru.

In carcasa filtrului e normal sa fie doar motorina curata.

Daca ai span si in regulatorul de debit de pe pompa ,atunci inlocuieste urgent pompa si curata tot sistemul de alimentare,altfel pregateste-te de inlocuit si injectoarele plus restul.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eexcalade, te stiam serios zau.

Unde zisa omul ca pompa lui a facut span.

El a intrebat sec daca trebuie sa isi faca griji ca a gasit span in carcasa filtrului de motorina. 

De aici sa facem noi un scenariu de boliud ca sa se pregateasca cu 10.000 eur sa schimbe tot, ca poate face pompa span, alooo.

Hai sa nu mai speriem lumea aiurea.

Daca respecta niste conditii minime de revizie, sigur va fi ok.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daia este bn ce fac eu cand alimentez ca pun  sita chiar si in statiile peco..si asa am sa fac in continuare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iobao998

Spanul ,inainte sa ajunga pe retur in filtru ajunge in rampa .

Deci cum sa-i spui omului sa mearga linistit ??? 

Offtopic Stim bine politica si interesele reprezentantelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg cum a trecut spanul de la pompa prin injectoare fara sa le afecteze. Sunt cateva bucati destul de mari si din ochi nu vad cum ar fi putut sa treaca prin diuzele injectorului.

Nu se aude niciun zgomot metalic si autoturismul nu are nicio problema. Deci pana nu raman cu ea in drum, nici nu vreau sa ma apuc sa inlocuiesc.

Vroiam sa stiu din experienta voastra aici pe forum sau in service(cei care sunt mecanici) cam cat de grava este situatia mea avand in vedere ca nu am gasit decat cateva bucati. La unii am vazut cu sute de bucati de span numai in carcasa filtrului de combustibil.. si abia atunci au avut probleme. Tine si de noroc, nu?

 

 

 

Modificat de iroon3y
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe pompa de inalte se afla regulatorul de debit,desfa cele doua suruburi,scoate regulatorul si vezi daca e span acolo.Acest regulator are o sita doar bucatile mici trec si ajung in rampa si injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, cascadoru said:

Spanul colegului, in cel mai fericit caz, poate fi din pompele de alimentare cu conbustibil din statiile peco.

deci, doar in rezervor si filtru combustibil.

Nu vreti sa cititi cu atentie ... ! ;)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa desfac regulatorul de debit sa vad daca are span. Trebuie sa amorsez pompa dupa ce il montez la loc,nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e absolut necesar dar, daca ai posibilitatea s-o faci, oricum, rau nu-i face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!