Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

In retea se vorbeste despre faptul ca nici o masina care a venit cu probleme la pompa in discutie n-a fost gasita "nevinovata", in sensul ca unii pusesera chiar foarte putina benzina la un moment dat in timp, altii mai alimentasera motorina din surse gri (s-a vazut in rezervor).

 

Pentru ca VW sa considere o actiune de service pentru aceste pompe este necesar ca problemele sa apara in perioada de garantie si cand acestea apar dupa garantie reparatia sa se efectueze in reteaua autorizata, pentru a se genera rapoarte privind incidentele.

 

Tot ce se repara in service-uri independente nu "exista" pentru VW.

 

Cei care ati avut problema si aveti masinile de noi, ati "gresit" fata de ele ceva candva in sensul spus de mine mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai vazut filmuletele si pozele lui bihor din posturile anterioare? Ce legatura are benzina sau motorina cu o piesa care in timp se deplaseaza de pe pozitia normala si atinge alta piesa provocand span? Sansa noastra e sa se gaseasca cativa americani sa se judece cu VW ca aia sunt obisnuiti cu procesele ca la noi ca cu manopera la preturi decente la service-uri neoficiale VW iti faci masina si o si vinzi pana se face prima infatisare.

P.S. cu piese pe producator manopera decenta si eventual fara TVA daca ai incredere in service, lucrarea costa de vreo 4 ori mai putin ca in reprezentanta. Cine naiba se duce in reprezentanta sa dea 5000E reparatie pe masina de 10.000 ?

Modificat de filterVW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tind sa cred ca e vorba si de noroc. Un amic are un a4 din 2008 CR de 143 cai,cu 360000 km la bord, o are de noua si nu a avut probleme cu pompa de inalte sau injectoare. Intradevar e alt cod motor. Sa fie oare diferite pompele de pe audi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iobau 998... dute prietene spalati masina ca a venit ploaia :sick:  lasa-ne cu poeziile daca  nemti in germani au mii de probleme cu pompa respectiva incepand de la 18mii km pana la 300mii eu intru pe forum in germania si vb cu ei  la fel ca si aici pe forum asta  si ei nemti**o sug original made in germany platesc  manopera 4500 euro + piesele ce spuneai cu judecata )))bosch si vw au o armata de arvocati cu mii de argumente ...ciuss

Modificat de bihor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Resemnarea nu este o varianta, si nici nu ma "coafeaza" sfaturile gen"te ridici si mergi mai departe" ca nu bate nimeni banii cu ciocanul, sau daca-i bate, in niciun caz nu sta pe forum si nu are o masina de 10.000 eur...... Eu mizez pe faptul ca se va intampla cu pompele exact ce s-a intamplat cu injectoarele pe generatia anteriaore de motoare. Cu generarea de raportari in reprezentanta este foarte simplu de rezolvat- nu e nevoie sa repar masina la ei, este de ajuns sa o duc pentru o constatare, si automat operatiunea si rezultatul va fi implementat.E dureros ca s-a ajuns ca pe vremea batranei Dacii- sa ai noroc de masina buna. Sunt n passat-uri cum motoare bkp etc care au sute de mii si nu au schimbat niciun injector

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu chiar crezi ca producatorul traieste intr-un glob de cristal si nu stie nimic din cauza ca nu au fost toti in reprezentanta la reparatie? Te asigur ca in centrele lor de cercetare s-au prins demult de problema, dar o linie de productie nu e atat de usor de schimbat dupa cum iti imaginezi iar daca Bosh are contract solid in spate poate sa le vanda si pompe de lemn si VW tot nu schimba furnizorul. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In retea se vorbeste despre faptul ca nici o masina care a venit cu probleme la pompa in discutie n-a fost gasita "nevinovata", in sensul ca unii pusesera chiar foarte putina benzina la un moment dat in timp, altii mai alimentasera motorina din surse gri (s-a vazut in rezervor).

 

Pentru ca VW sa considere o actiune de service pentru aceste pompe este necesar ca problemele sa apara in perioada de garantie si cand acestea apar dupa garantie reparatia sa se efectueze in reteaua autorizata, pentru a se genera rapoarte privind incidentele.

 

Tot ce se repara in service-uri independente nu "exista" pentru VW.

 

Cei care ati avut problema si aveti masinile de noi, ati "gresit" fata de ele ceva candva in sensul spus de mine mai sus?

 

arunca problema in alta curte..... cel putin asta incearca.

 

ce sa se vada in rezervor ?...mizerie, etc ? pai eu stau la pompa sa trec carburantul prin ciorap ?

 

sa fim seriosi - Bosch stie de problema asta de foarte multi ani.... dar asa e mersul, asa trebuie sa fie...sa vindem piese, manopere, etc.

 

problema - la VAG - a aparut inca de la primele CR-uri, montate pe A8.... acum mai bine de 10 ani... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu generarea de raportari in reprezentanta este foarte simplu de rezolvat- nu e nevoie sa repar masina la ei, este de ajuns sa o duc pentru o constatare, si automat operatiunea si rezultatul va fi implementat...

Tu chiar crezi ca producatorul traieste intr-un glob de cristal si nu stie nimic din cauza ca nu au fost toti in reprezentanta la reparatie? Te asigur ca in centrele lor de cercetare s-au prins demult de problema....

 

In momentul in care unei masini i se face "protocolul" la un dealer se inregistreaza in serverele VW erorile stocate in computerele masinii.

Acest tichet fara descriere si fara solutia de reparare si inchidere a incidentului nu este consemnat in rapoartele de analiza a defectiunilor (lista piese schimbate, coduri), deci pentru ca voi sa constituiti "cazuri" trebuie sa si reparati masina in retea.

 

Nu se face cercetare pe produse lansate, se urmaresc doar rapoartele de service, si asta in mod automat, sunt setate niste limite succesive peste care daca se trece se pot lua masuri.

Rapoartele tin cont de km, de vechimea masinii, de solutiile de inchidere cazuri.

 

De asta spuneam ca "in retea", din punctul lor de vedere nici o masina cu probleme n-a fost "nevinovata", de aceea v-am intrebat aici daca ati gresit fata de ele candva in viata lor, cei care le aveti de la inceput, pentru ca ceilalti nu stiti istoricul ei, cum s-a abuzat de ea.

 

Daca o sa apara o actiune de service, n-o sa beneficiati voi cei care deja ati avut problema si ati remediat-o in afara retelei pentru ca la ei n-o sa fie inregistrat faptul ca s-a respectat procedura de reparatie indicata de fabrica in caz de span in motorina (de la spalat rezervor si furtune spre/dinspre el, pana la schimbat injectoare si rampa alimentare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off Topic: versiune actuala de VCDS este 14.7.1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are cineva versiunea noua ..stiam ca 12.12 noua  ami face cineva un sens sau o adresa de unde se poate insusi)) ce interfata merge cu versiunea 14.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

www.ross-tech.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare .Salutare aste este belea mare

am schimbat pompa de inalta si injectoarele totul nou in tipla

sa inregistrat  noile injectoare in calculatorul masini) cu succes,dar masina  in mers nu trece de 2000 rtm se opreste ..sau in stationare intre 3500  si 4000rtm mototul se opreste ...la scanare la bosch service nu arata nici o eroare  nimic in bord nimic aprins  porneste super se aude super sta la relatiu 860 900 rtm

sa lovit careva de asa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am avut problema cu alimentarea gresita si dupa ce citisem anterior si acest topic m-am uitat si eu la pompa mea si am descoperit ca nu este bosch ci continental.

Am verificat si la masina socrului meu, tot 1.6 tdi si este tot continental.

Intrebarea care imi vine acum in minte este: pompele de inalte care au cazut pana acum erau toate bosch?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am citit,problema o au doar cele Bosch ,nu am citit pe nicaieri sa cada o pompa de inalte la motoarele de 1,6 CR ,sa aiba pilitura sa defecteze tot sistemul.Daca pe 1,6 CR sunt pompe de la alt fabricant,respectiv Continental si merg fara probleme este clar ca cele Bosch au defect de fabricatie. Intrebarea este daca se poate pune o pompa de 1,6 Continental la motoarele de 2,0 ? Acum trebuie vazut cate motoare de 1,6 au peste 200k km.fara incidente,fiind motoare mai noi instalate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

postu 590...si la 1.6cr cade pompa de inalta daca cauti pe  forum nemtesti ai sa vezi destule  ..din cauza ca nu prea sant in ro multe 1.6 cr precum 2.0 cr nu prea ai sa gasesti multe mugete ) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

Tot Continental am si eu, se pare ca nu Bosh face pompele de inalte pentru 1.6 tdi. In cazul asta daca si Continental are probleme, e chestie generala si posibil cauza principala sa fie intradevar motorina mai "uscata" euro 5. Unde verific exact la pompa daca e pilitura? Ma refer la filtrul ala mic de la pompa de injectie, eu banuiesc ca ar fi cel care l am marcat in poza numai ca e inclinat nu e ca la 2.0 tdi

post-97030-0-44914000-1405182636_thumb.j

post-97030-0-21495500-1405182860_thumb.j

post-97030-0-11099300-1405182873_thumb.j

Modificat de micuzzu_marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU A INTAMPINAT NIMENI PROBLEMA DE LA

 

POSTUL 589!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea ca din alimentare .electronic nu e ca aveai eroare...pompa din rezervor merge?ai curata filtru la ea?parca e si o suapapa de sens?

se pare ca unele pompe pot fi facute in germania...

post-7251-0-29494000-1405189534_thumb.jp

Modificat de marianu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...si la 1.6cr cade pompa de inalta daca cauti pe  forum nemtesti ai sa vezi destule  ..din cauza ca nu prea sant in ro multe 1.6 cr precum 2.0 cr nu prea ai sa gasesti multe mugete ) 

 

Nu, la 1.6CR TDI chiar nu sunt probleme, si acestea sunt foarte multe in RO, mult peste 2.0CR TDI, toate flotele, inclusiv leasing operational, sunt cu 1.6 de cativa ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare prieteni,

 

Mai am si eu o problema: dupa ce am schimbat injectoare, pompa si un senzor de pe rampa (cel care masoara presiunea) am avut o eroare P087 (sper sa nu gresesc codul de eroare) "presine scazuta in rampa" "intermitent" de la ce ar putea fi? Dupa repornire nu am mai avut nici un simtom, totul perfect

Pompa baga, corectia pe injectoare perfecta (toate pe zero sau sub) merge perfect, se accelereaza, porneste perfect si la rece.

Poate fi rampa ( "flautul metalic" ) sau senzorul ala din celalat capat de rampa?

10q

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai stiu un caz similar si a fost din cauza injectorului....scoate-le si vezi fiecare cum "scuipa".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai stiu un caz similar si a fost din cauza injectorului....scoate-le si vezi fiecare cum "scuipa".

 Am fost sa le testez si au fost OK. M-a facut o singura data, poate fi returul de la rampa? Sunt putin frustrat de aceasta problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injectoarele nu se verifica pe stand, ci pe masina.......fa cum iti spun si mai vorbim dupa aceea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!