Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

ma mai gandi putin si am mai cautat pe net. cel cu injectoarele, mi-a spus ca isi ia automat codarea cu noile serii de la injectoare, desi am mai cautat acum pe net despre asta, iar scrie ca la asa ceva, se codeaza MANUAL, masina nu stie sa isi ia valorile. iar poate de aia are valorile alea putin cam dereglate la mg/strokes?

 

cat cu presiunea, pariez pe ceva regulator/sezor. in combinatie, un cârâit sesizabil la acceleratie. astept sa vad ce ar zice cei de la vw si dupa cred ca ma bag si eu pe acolo, daca ar mai fi cazul. pana la urma e vorba aia, "ce-i facut cu mana ta e bun facut"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 minute ago, G a b r i e l said:

cel cu injectoarele, mi-a spus ca isi ia automat codarea

Daca nu stie sa le codeze crezi ca a stiut sa le monteze ? :icon_cheesygrin: 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu a curatat chiulasa pe zona saibei de foc,e posibil si sa se auda pierderea de compresie,dar cum stiu ca motoarele astea au problema cu injectia,eu personal nu ma gindesc decit la injectoare.

Eu as lua un injector din cele vechi,si l-as monta pe rind in fiecare cilindru pina ar disparea acel tacanit.Eventual le-as proba pe bancul de probe bineinteles,sa vad care este mai bun.ATENTIE la cele doua suruburi de prindere ale injectoarelor,se rup foarte des,inclusiv la desfacere,si asta inseamna sa scoti capacul superior ca sa poti scoate bucata rupta ramasa in chiulasa.

Apropo,treaba cu ambalajul injectoarelor si protectiile acestuia,capacele de plastic,punga sigilata....pai in ziua de azi,si banii se falsifica usor,ce sa zic,la duze te-ai uitat?Aveau referintele scrise cu laser pe duze, M0011?Numarul de pe bobina,este de genul A2CXXXXXXX sau este 03L130277B?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A pus cineva 2 noi continental pe un golf, are corecții mari pozitive +-2 pe cele vechi și corecții negative compensatorii pe cele 2 noi.

Cred ca mai trebuie încă 2 noi?

Cil 1 și 4 corecții mari cu plus, injectoare vechi. 

Cil 2 și 3 injectoare noi corecții cu minus la fel de mari. Injectoarele cu cod A2C9... pe bobina.

Motorul este zgomotos la drum și puțin neregulat pe loc. Corecțiile fluctuează destul de mult, 1-2.5 de exemplu.

Modificat de davidut5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele cu A2Cxxxx nu sint originale,sint remanufacturate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie îmi par noi. Am luat și restul noi, merge foarte bine.

Probleme cu filetul la 3-4, avea băgate 3-4 inserții de reparatie, șurubul tăiat. Au suflat tare, jos e mancata bine chiulasa, am băgat freza dar nu vreau sa iau prea mult..

Annotation 2025-09-05 141612.jpg

20250905_134432.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21 minutes ago, davidut5 said:

am băgat freza

Sanse minime sa poti freza manual perfect perpendicular .

Alta chiulasa daca scaunele sunt avariate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In caz ca intri prea mult in material,pui saiba de foc de 3mm grosime,in loc de 2,5 cit au normal.Mare grija la diametrul exterior al saibei de foc,foarte important,sa nu fie mare,sau fix pe interiorul chiulasei,altfel va ramine blocat si la prima incercare de a scoate injectoarele,o sa ai nevoie de hidraulic.Si eu le bag freza,la unele si de cite 3..4 ori,apoi dau cu ceva abraziv,o bucata de lemn cilindrica,cu forma de injector,care in partea de jos are lipita o ,,saiba" din hirtie abraziva.

Injectoarele da,par noi,dar ce numere au marcate pe bobine?

Observ si la tine,ca pe injectorul 4 merge diferit.Nu stiu ce aiureli de motoare au fabricat astia,dar mereu sint probleme pe acel cilindru 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

O întrebare, la relanti presiunea de la regulator este cu 50 bari sub presiunea pompei și la turație este cu 500 de bari peste.

Sa fie regulatorul defect? Că pornește greu.

IMG_20250906_192520.jpg

Screenshot_2025-09-06-19-40-47-331_com.miui.gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ide201 trebuie sa fie cu ide589, specificat vs actual. Eu vad diferența de câțiva bari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o singura presiune monitorizata si anume cea din rampa, unde este si senzorul. Eu nu stiu ce semnifica valoarea data de ide2228, si nu cred ca conteaza decat cea din rampa. Si daca avea abatere 500bari nici nu mai pornea, si la peste 50 bari deviatie cred ca deja apare eroare.
Pentru pornire trebuie test retur in primul rand, si apoi verificat daca scapa pe retur regulator rampa in momentul cand nu porneste. Adica nu trebuie sa dea pe retur decat cand face presiunea minima specificata pentru pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • davidut5
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!