Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

OK si cati dintre useri scot pompele de benzina sa schimbe filtrele din ele, pana ce nu crapa pompa sau se iveste o problema de alimentare? Eu la O2 1.4TSI CAXA schimbam din 30 in 30K km filtrul de benzina fiindca era sub masina la loc usor. La seatul 1.4TSI 150 ACT(in familie, tot eu fac servisarile) nu am schimbat nimic in aproape 10 ani ca nu se stie unde o fi...o fi bine sau rau, nu stiu. De alimentat alimentam doar benzina premium de la pompe consacrate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

3.0tdi v6, presiune mica la injectie, eroare cu limitare de putere.
A schimbat doua regulatoare de pe rampa, unul ieftin si unul bosch. Dupa ceva timp eroare din nou, am gasit la valva de pe pompa oringul din varf ciupit cam la ocol, bagat cu forta fara ungere probabil. Poate sa dea eroarea de la acel oring?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua,

Recomandati in Bucuresti un service care sa se ocupe de o astfel de operatiune ?

Momentan masina e functionala, dar la ultimele 2 schimburi de filtru motorina s-a constatat span. In plus, presiunea in rampa comuna variaza cu +/-60 bari (260-330) in conditiile in care am inteles ar trebui sa fie 320 +/- 10 bari.

Injectoarele sunt in stare buna, filtru l-am schimbat la aproximativ 4k km ultima data, span exista dar foarte fin si putin.

Masina, luata ,de noua, are motor CR 2.0 TDI, CFHC.

Multumesc anticipat pentru sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

constantincozma

Salut!am o problemă la un passat b8 din 2018 cu pompa auxiliară ,mi s-a aprins martorul check enigme am dus-o la service iar în urma diagnozei mi-au spus ca trebuie schimbata pompa auxiliară !au comandat una și am schimbat-o iar problema nu s-a rezolvat !au verificat și cablajul și au spus ca este în regulă ,acum nu știu sigur cat de bine au verificat …iar problema a rămas nerezolvata!a mai pățit cineva așa ?ce ar trebui sa fac ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, imi poti spune ce km are masina, eu am luat o cu 200 k, in realitate are 300 si ceva k, motorul merge bine dupa o diagnosticare mecaniceasca.Ceva mizerie am gasit si eu in filtrul de motorina, acum depinde de unde vine acea mizerie, si intervalul de schimb.Cauta si in regulatorul de pe pompa de inalte, vezi daca este si acolo ceva, cred ca spune multe.Ceva span au toate, si pe opel am avut, si mergea pana au cazut tablele de pe ea.Presiunea poate sa varieze si din pricina la regulatorul de presiune de pe rampa, ala dinspre baterie.Cumva cu span poate merge mult si bine, ori poate putin si rau.Daca nu iesi in afara tarii, trage pe ea pana se rupe in doua, eu asa as proceva.In dezmembrari gasesti destule rezolvari, ieftine si bune, ori mai putin bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!