Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

OK si cati dintre useri scot pompele de benzina sa schimbe filtrele din ele, pana ce nu crapa pompa sau se iveste o problema de alimentare? Eu la O2 1.4TSI CAXA schimbam din 30 in 30K km filtrul de benzina fiindca era sub masina la loc usor. La seatul 1.4TSI 150 ACT(in familie, tot eu fac servisarile) nu am schimbat nimic in aproape 10 ani ca nu se stie unde o fi...o fi bine sau rau, nu stiu. De alimentat alimentam doar benzina premium de la pompe consacrate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

3.0tdi v6, presiune mica la injectie, eroare cu limitare de putere.
A schimbat doua regulatoare de pe rampa, unul ieftin si unul bosch. Dupa ceva timp eroare din nou, am gasit la valva de pe pompa oringul din varf ciupit cam la ocol, bagat cu forta fara ungere probabil. Poate sa dea eroarea de la acel oring?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!