Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

Salut băieți. După un drum mai lung am început sa aud un sunet puțin mai pronunțat fata de cum face pompa de înaltă (cam cum face o distribuție pe lanț ) și am desfăcut senzorul de debit și nu am găsit pic de șpan în schimb este ceva mizerie jos acolo. Este normal sa existe impurități acolo sau trebuie sa fie foarte curata motorina? Filtru de motorina a fost schimbat acum cam 30k km. Va atașez și poze pentru o părere. Mulțumesc 

Screenshot_20240916_175343_Gallery.jpg

Screenshot_20240916_175337_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Aladin26 said:

Filtru de motorina a fost schimbat acum cam 30k km

Cam mult.

Vezi cum arata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Am si eu o intrebare! La 2.0 TDI CSUD in regenerare motorul suna foarte bine si “Fuel high pressure sensor nominal value” are o valoare constanta la relanti de 325000. Cel actual variaza putin cum e si normal.

In momentul in care se termina regenerarea se schimba usor sunetul motorului (se accentueaza sunetul de injectie) si incepe sa fluctueze usor cel nominal (specificat). Valori injectoare 0.01-0.03 dupa reconditionarea lor pe banc Bosch.

Am comparat cu alta masina cu acelasi motor care suna

bine la relanti cand nu e in regenerare si specificatul este constant.
Care ar putea fi cauzele? Pierdere de motorina pe traseul? (in urma cu cativa ani dupa schimbarea uleiului+ filtre m-am ales cu acest sunet de injectie, amorsat pompa cu vcds, am tot schimbat filtrul de motorina anual de atunci si nu s-a mai remediat!) sau vreun senzor contaminat?

 

IMG_7994.jpeg

IMG_8001.jpeg

Modificat de OvYd3L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

29 minutes ago, OvYd3L said:

Valori injectoare 0.01-0.03 dupa reconditionarea lor pe banc Bosch.

De ce au fost reconditionate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectorul 3 ajungea la valori de 0.80-0.90 in timp ce celelalte aveau undeva la

0.10. Au fost puse toate 4 pe banc si au trecut prin 8 teste de verificare fiecare, intr-adevar injectorul 3 a picat testul de relanti. La dezasamblarea injectorului m-a pus sa trag de cuiul din interior lui si era blocat cu mizerie. A fost curatat, calibrat, generat cod nou, o mica perioada n-am avut probleme (500 km), apoi am inceput iar sa am, si cu toate acestea tot pe cilindru 3, dar cel reconditionat nu e montat pe cilindru 3. Incep sa cred ca e de la ecu, sau mufe, sau alta problema pe cilindru 3.

Totusi cum a ajuns mizeria aceea daca eu schimb filtru de motorina la fiecare 10.000 km sau an. Cand a aparut sunetul de injectie masina era la al doilea schimb la mine, la primul schimb nu amorsasem pompa, si la al doilea cand am amorsat pompa, a doua zi a aparut sunetul. Verificata pompa de inalte si nu are span! Ma gandesc ca in timp ce a incercat mecanicul sa scoata filtru de sub masina poate a ciupit vreun furtun dupa filtru de motorina, si de aici sa apara mizeria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 minutes ago, OvYd3L said:

o mica perioada n-am avut probleme (500 km), apoi am inceput

Pare destul de clara problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai exact? Pentru mine nu mai este nimic exact!

Alt motor, alta generatie, aceleasi simptome! Tacanit la rece pana accelerezi o data mai brusc.
Injectia o ia razna la rece, s-au inlocuit injectoare, egr si nimic, in schimb daca scoate mufa de la egr, ecu anuleaza egr si nu mai tacane! Se pare ca exista si un fix 9980 dar este deja diesel gate si tipului nu-i convine. Eu daca scot mufa de la MAF probabil inchide egr de joasa presiune si nu mai tacane.

 

IMG_8009.thumb.jpeg.1787ed1a3b3609f8392e0fd8071915fb.jpeg

IMG_8010.thumb.jpeg.c41348e80bb065ab26ebffa0220b6547.jpeg

Modificat de OvYd3L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1-mergea rau

2-“reparat” injectoare si mergea bine 

3-dupa 500 km merge iar rau 

In general injectoarele se inlocuiesc,nu se repara.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai injectorul reconditionat, este pe alt cilindru. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Tacanit la rece pana accelerezi o data mai brusc"... pe langa injector/injectoare, poate fi si de la "Fuel Metering Valve" de pe pompa de inalte (unde exista). Poate exista in interiorul ei un prag mic de uzura de care trece doar la accelerare mai brusca. Pozitia valvei este "dedusa" de ECU doar prin valoarea "PWM" aplicata la borne, in realitate nu stie cat se deschide mecanic. Intr-adevar, sunt cazuri putine, dar merita verificat si asta in ultima instanta cand suntem siguri ca injectoarele sunt in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Am făcut revizia la un 2.0 CFFB și am găsit șpan în carcasa filtrului de motorină. Am citit toate paginile de aici și mi-am dat seama ca e gravă situația.

Am fost în Iași la un service dar nu știu dacă am voie să-i dau numele (să nu fac reclama) la o constatare și am primit următoarele costuri estimative. 

Aș vrea o părere dacă sunt prețuri normale sau ar trebui să mai încerc și în altă parte.

Demontare, montare + curățare rezervor +rampa înalte + conducte 1800
Demontare, montare, pompa Înalte 850
Demontare, montare injectoare 450
Reparație pompa între 1500 și 3500
Recondiționare injectoare 700 x 4 ‎ = 2.800
Total 8000-9000 lei

Ei mi-au spus ca doar recondiționează pompa CP4 de pe mașină și ca nu montează CP3 chiar dacă vin cu kit cu tot.

Câți km ar putea duce o pompă CP4 rectificată? Pot să sper măcar la 100k? Sau să mă reorientez cătreun service care montează CP3? Mulțumesc.

a87ca37e-eb41-4458-ad02-d8d74a298a97.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inlocui nimic pana nu identifici exact sursa spanului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, am o curiozitate, dupa ce am urmarit o caciula de clipuri pe youtube, si citit destule pagini pe acest topic.Un italian spunea prin comentarii ca, daca nu este asezat pistonul la unghiul corect, apar probleme si mai mari, adica se poate strica mai rau pompa, pentru ca suruburile trebuie stranse la un anumit cuplu, si apoi la moment.Eu in felul asta as vedea imediat starea pompei, adica a camei de pe ax si a rolei.Senzorul pe bosch a sosit de mult, masina nu a mai schitat probleme, imediat ce vremea sa lasat rece.Ma retine ceva sa il pun, pana nu sunt sigur ca nu este pompa de vina.Ma gandesc ca as putea salva tot acum, schimband doar pompa de inalte daca este cazul.Stie cineva cuplul de strangere al celor 4 suruburi, si momentul la care trebuie iar restranse?Am observat ca are 2 oringuri de cauciuc, ma gandesc sa nu curga apoi, daca nu este strans corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!