Jump to content

Probleme acceleratie Fabia 1.4 16v BKY


foin21
 Share

Postare recomandată

Eu l-am indus in eroare cu mufa de la catalizator. M-am uitat din nou pe explicatiile de pe Ross Tech, ma gandesc ca totul e legat de O2 sensor. Am facut si niste masuratori, pe canalele de la 30 pana la 49, insa nu ma pricep si nu stiu ce ar putea sa insemne. foin21 are valorile notate, deci daca ajuta cu ceva aceste valori, il puteti intreba pe el despre acestea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

Daca da eroare de oxigen, stiu ca sonda lambda 2 genereaza erori de genul asta.

Pentru a ajunge la sonda lambda2, trebuie sa se puna omul PE SPATE, pentru ca daca intra sub masina pe burta ii va fi greu sa vada ceva, Carmina! :))

Mufa ar trebui s-o gasesti sub radiator, insa trebuie sa urmaresti firul care pleaca de sub masina de la sonda lambda 2 ca sa stii sigur care e. Mufa pentru sonda lamba 1 ar trebui s-o gasesti pe cutia de viteze daca ai nevoie sa umbli si la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma refeream la ,,localizarea" acelui plastic care acopera mufa, era suficient daca se punea pe burta si rasucea capul .

Esti in mijlocul Bucurestiului, suna ceva sub masina....tu te pui pe spate cand te uiti sub masina? :lol:

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

Eu ma pun pe spate deoarece am o patura in portbagaj pentru a nu murdari mocheta si pentru a putea sa ma pun pe spate cand se iveste ocazia. :>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este problema cum ma pun..:)) Ma voi duce la cineva care are rampa si ma voi uita de acolo, iar pe cea de langa radiator am localizato. :icon_cheesygrin:

Multumesc de ajutor. Cand o sa reusesc sa le curat voi reveni cu detalii despre cum merge masina.

O zi buna sa aveti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin tot la fel de suparat, nu sa rezolvat nimic nici cu operatiunea de curatarea a contacteleor. Vream sa va intreb daca se poate masura cumva sonda lambda 1 si sonda lambda 2, ca sa vad care ar fi defecta?Ca sa nu le cumpar pe amandoua.. :sly:

Daca stie cineva , astept raspuns .

Multumesc.

Si inca ceva, exista senzor de acceleratia la skoda mea...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da se pot masura, ia legatura cu Cristi, eu cred ca te va ajuta.

Exista, uite principiul de functionare:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, frumos Carmina.

Crezi ca ar putea sa-mi afecteze si senzorul de acceleratie de nu trage cum trebuie..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate imi dau eu seama, nu e vorba de sonda lambda nr. 1?

In scanare scrie " Bank 1".

Carmina, il ajut, insa trebuie sa-mi spui exact ce canal sa scanez. De altfel, am facut deja asta pe canalele care corespund sondei lambda si catalizatorului, foin21 are valorile notate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Measuring block-canalul 034 - Switch to basic settings - apesi pedala de frana, in campul 4 trebuie sa apara B1-S1 ....ok sau not ok.

Sau: engine-measuring block-canalul 001: vezi daca oscileaza semnalul de la 03-1V , cu motorul la ralanti si apesi pedala pana la 2000rpm. Tensiunea pe sonda ar trebui sa varieze.

Eu m-am referit la alt user cu acelasi nume :lol: dar daca tu i-ai facut scanarea, ajuta-l pana la capat.

Ptr. eroare ai mai multe de verificat, nu numai sonda 1.

post-25544-0-39122600-1337977512_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carmina , la verificare fara sa apese pedala de frana imi apareau valorile astea cand mi-a scanat Cristian:

Text: Test ON/Test OFF/ B1-S1OK/B1-S1 not Ok

or:

B3-S1 OK /B3-S1 not OK

Astea aparea in coloana de "Result" dar specific dinou, noi nu am apasat frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carmina, am inteles acum, te refereai la Al Bundy. Florin, incercam, dar cred ca maine cel mai devreme, azi nu pot. Da-mi un telefon maine si vedem cum facem, poate avem noroc si prindem iar ploaie. :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carmina, daca ai putea sa ne dai un nr. de tel. ne-ai fi de mare ajutor."Cristian" sper sa nu mai ploua ca m-am saturat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florine uite:

post-25544-0-84538900-1338235129_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata o vad acum :icon_cheesygrin: ..Mersi frumos.

Il pot curata cu spray de conatcte..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma care-i problema?

Mufa de la sonda lambda din fata catalizatorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am aceasi intrebare. Poza e de la sensor MAP. Si inainte se discuta de sonda lambda. :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Leakage in Intake: si am ajuns la acest senzor jagoman. Suntem pe bajbaite, si de la lambda am ajuns la MAP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce valori are MAP-ul? ralanti, ture?

Aveam si eu odata banuiala de MAP defect. Am cumparat sensor nou si de atunci o tin in sertar. Evident nu de acolo era problema, desi imi dadea eroare de sensor. A trecut de la sine. Valorile aratate erau normale.

Modificat de jagoman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, nu am aflat care este problema...astept pana in weekend si desfac snzorul de la MAF si il curat si vad atunci daca isi revine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut dinou, am fost si la Al Bundy de mi-a facut o diagnoza completa si ia dat tot sonda lambda ( cea de dupa catalizator), dar mi-a spus ca nu crede ca nu trage din cauza sondei si mai degraba ar fi catalizatorul infundat.Mi-a recomandat un mecanic. Nu mai stiu ce sa cred. Am comandat sonda, imi ajunge marti si o voi inlocui, sa vedem daca isi revine.Daca merge tot asa ma voi duce si la mecanic sa-mi dea catalizatorul jos..:((

Mai are careva vreo parere, care ar mai putea fi cauza..?

Seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda 2, are rolul ,,de a verifica" daca functioneaza catalizatorul in parametri, ea nu influenteaza functionarea motorului cum face prima sonda , deci mai degraba catalizatorul infundat, cum ti-a zis Cristi.

Simptomele unui catalizator infundat dupa teorie ar fi cam astea: nu trage, consum mare de combustibil, se tureaza greu, in sarcina ar trebui sa n-o poti tura mai mult de 3000-3500 ture, dar parca tu afirmai ca pana la vreo 40 km/ora face figuri, dupa care e ok. Pana iti vine sonda, ai putea sa slabesti cele 4 suruburi ale galeriei chiar dupa sonda 1 cat sa poata ,,respira" motorul, si dai o tura asa cu ea sa vezi daca mai face figuri, daca merge bine ai si raspunsul daca catalizatorul este infundat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna Carmina, de schimbat trebui sa o schimb ca mi-a zis si Al Bundy ca va trebui, nu trage indiferent de viteza, se tureaza dar nu trage, am sa incerc sa vad daca reusesc sa desfac suruburile de care spui. Le pot desface si fara a ridica masina pe rampa ?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!