Jump to content

Probleme acceleratie Fabia 1.4 16v BKY


foin21
 Share

Postare recomandată

Salutare, am si eu o problema cu skodita meape care am achizitionato de curand SH(Skoda Fabia Combi 2006 1.4 16v BKY), si sper sa gasesc ajutor aici. Sa incepem : pornesc masina merge ok, dar in momentul in care plec de pe loc si vrea sa plec putin mai tare (fara scartit de roti) si apas pedela mai tare, turatia creste foarte incet chiar si daca o apas pana la fun (pedala de accelaratie) acelas lucru pina ajung la 40km/h cam blochez intersectia. Tin sa mentionez ca am schibat : buji, filtru aer, filtru benzina. Concluzia este ca nu se accelereaza cum ar trebui.Sper ca am descris bine problema, daca nu i-mi cer scuze si accept si sfaturi.

As vrea niste pareri sau chiar o recomandare daca se pricepe cineva.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe loc se tureaza cum trebuie ? Ai auzit ceva zgomote ciudate ? Scoate fum ? Are fluctuatii in turatie ? S-ar putea sa fie vreun senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curata egr-ul , si clapeta de acceleratie cu spray de carburator !

Modificat de grasu90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe loc merge bine, nici nu auzi motorul, nu scoate fum si nu scoate nici un zgomot mai ciudat dar nu am curatat egr-ul si clapetaca nu prea ma pricep.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai putea incerca sa cureti pe la admisia de aer... cauta pe youtube ca sunt filmulete foarte explicite, nu e deloc complicat.

Modificat de petterz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, o sa ma uit sa vad ce gasesc si incerc. Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,Am inteles, o sa ma uit sa vad ce gasesc si incerc" : cauta asta prima data

post-25544-0-40757400-1335990844_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cumva ASR masina? Nu cumva sa fie de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum s-a zis mai sus...curata egr-ul....asta e marea problema...spun din proprie experienta

...si mai apoi clapeta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BKY nu are EGR, deci nu are ce curata. Clapeta de acceleratie poate fi problema, insa ma indoiesc ca este singura vinovata de comportamentul motorului. Apar cumva si trepidatii la acceleratie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucianblaga84

Am si eu aceasi fabiutza, si nu mi se pare ca accelereaza tare, trebuie tinut cont ca are doar 75 cai.. ce-i drept nu am schimbat inca nimik la ea de cand am luat-o... nici macar ulei, sau filtre da urmeaza si apoi vedem.. Posibil sa faca lafel ca si la colegu... sau poate asa e motorul... nu stiu...

Modificat de lucianblaga84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dreptate nu are EGR.Am curatat clapeta de acceleratie, si are are o schimbare in comportament(nu foarte mare), dar cred ca este ok acum, poate vreau si eu prea mult si cum a zis si "lucianblaga84" are doar 75 CP :icon_cheesygrin: . "Cristian", aveam o trepidatie care era foarte greu de dat seama ca nu facea tot timpul.

Va multumesc pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucianblaga84

daca zici tu ca apare o imbunatatire, cred ca o sa vad si eu in ce stare e clapeta... am inteles din cate am citit ca tebuie pus si pe vcds dupa aia pt reglat... am 150000 km... ms...

Modificat de lucianblaga84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bobinele le-ai verificat/schimbat? Cu o simpla scanare cu Vag-Com afli daca sunt missfire (missfire) inregistrate pe vreunul din cilindri. Mie imi pare a comportament de bobina dusa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Cristian" dar nu trebuia sa-mi dea in bord EPC daca era ceva pe electric..? "Lucian" nu am mai pus vcsd pentru ca este foarte greu sa misti clapa din interior cand o cureti si nu se intamplat nimic anormal dupa ce am motato inapoi. Am intrebat la un service si mi-au spus, ca daca nu este ceva in neregula nu am de ce sa fac test de diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i untest fii bun si apoi poti sa vezi de unde sa incepi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti din Bucuresti, nu vrei tu sa mergi la cineva de pe forum sa-ti faca adaptarea clapetei cu Vag-Com, sa vada si ce erori ai pe motor si apoi sa vedem care-i problema si cum se poate rezolva? Nu te lua dupa service-uri daca vrei sa ai masina ok, mai ales la service-uri de cartier care repara masini cu surubelnita si ciocanul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Cristian" sunt din bucuresti, as vrea daca stii pe cineva care ma poate ajuta..binenteles mai conteaza si bani, ca nu stau prea bine, dar macar sa-mi spuna un pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cablu Vag-Com si te pot ajuta, daca esti dispus sa vii la mine in fata blocului. Pentru amanunte, vorbim pe PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Cristian" ti-am trimis un PM sa vorbim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Azi am reusit sa scanez masina lui foin21, i-am facut si adaptarea clapetei, insa am gasit urmatoarele erori:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 6Y - Skoda Fabia

Scan: 01,02,03,08,09,15,17,19,37,44,46,56,69

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 036 906 034 KE

Component: MARELLI 4TV 7450

Coding: 00071

Shop #: WSC 13765

TMBJC46Y364515320 SKZ7Z0E3287170

2 Faults Found:

16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 35-10 - - - Intermittent

17591 - Linear O2 Sensor: Reference Voltage: Short to Plus

P1183 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q0 907 379 AF

Component: ABS 8.0 front H04 0002

Coding: 0002106

Shop #: WSC 13765

No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 6Y0 820 045

Component: Klimaanlage X0840

1 Fault Found:

00819 - High Pressure Sensor (G65)

07-10 - Signal to Low - Intermittent

Address 09 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q1 937 049 D

Component: 0000 BN-SG. 1S34

Coding: 25610

Shop #: WSC 13765

1 Fault Found:

01598 - Drive Battery Voltage

07-10 - Signal to Low - Intermittent

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 6Y0 920 881 L

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V02

Coding: 00101

Shop #: WSC 13765

TMBJC46Y364515320 SKZ7Z0E3287170

No fault code found.

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: 003G GATEWAY CAN 1S34

Coding: 00014

Shop #: WSC 13765

No fault code found.

Address 44 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q0 423 156 AE

Component: LenkhilfeKYO V957

Coding: 10140

Shop #: WSC 13765

No fault code found.

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q0 959 433 E

Component: 3A Komfortgerát 0002

Coding: 00019

Shop #: WSC 13765

No fault code found.

End -------------------------------------------------------

Ca si explicatii:

16804/P0420/001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

Possible Causes

Leakage in Intake and/or Exhaust System

Catalyst faulty

Oxygen Sensor(s) faulty

Oxygen Sensor(s) Control faulty

Possible Solutions

Check Intake and Exhaust System for Leaks

Check Catalyst

Check Oxygen Sensor(s)

Check Oxygen Sensor(s) Control

Perform Oxygen Sensor(s) Aging Check

00819 - High Pressure Sensor (G65): Open or Short to Ground

Possible Causes

Wiring/Connectors from/to High Pressure Sensor (G65) faulty

High Pressure Sensor (G65) faulty

Possible Solutions

Check Wiring/Connectors from/to High Pressure Sensor (G65)

Check High Pressure Sensor (G65)

00819 - High Pressure Sensor (G65): Signal too Low

Possible Symptoms

Climate Control stuck in ECON Mode

Possible Causes

Insufficient Refrigerant Pressure

Wiring/Connectors from/to High Pressure Sensor (G65) faulty

High Pressure Sensor (G65) faulty

Possible Solutions

Check Refrigerant Pressure

Check Measuring Value Blocks (MVB)

Check Wiring/Connectors from/to High Pressure Sensor (G65)

Check High Pressure Sensor (G65)

Asa cum ti-am zis, desfa mufa de la catalizator, curat-o cu spray de contacte si pune-o la loc, sper sa se rezolve problema.

Cum trage masina acum, dupa stergerea erorilor?

Cea de la sonda lambda n-am gasit-o pe RossTech Wiki.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,Cea de la sonda lambda n-am gasit-o pe RossTech Wiki" :

-Testing lambda probe and lambda control upstream of catalytic converter

– Testing lambda probe heater upstream of catalytic converter

– Test ignition leads and spark plugs

– Test combustion misfiring

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristian...in primul rand Multumesc pentru tot..si acum sa trecem la masina: Am cumparat acum un spray de curatat contacte, cred ca maine o sa incerc sa curat dar mai trebui sa vad si unde este mufa de la catalizator, pana am ajuns acasa nu sa vazut diferenta, dar dupa ce am plecat acum seara tragea mai bine, sper sa curat si contactele si sa se rezolve de tot problema, astept daca puteti sa-mi spuneti unde gasesc si eu mufa de la catalizator...

Va multumesc pentru sfaturi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalizatorul nu are mufa, cred ca ai inteles tu ceva gresit (sau poate eu?) tu cred ca cauti mufa sondei lambda, sau eventual unde vine sonda infiletata...nu stiu asa banuiesc eu...

Mufa sondei lambda 1: este in partea de jos a radiatorului (dreapta) acolo ai sa vezi un manunchi de mufe, mai precis chiar sub ventilatorul mare .

Ptr. mufa sondei 2 musai sa te bagi sub motor, pe partea dreapta a masinii, chiar in dreptul usii pasagerului vei vedea un plastic rotund, no sub acel plastic vei gasi si mufa ptr. sonda 2, deja ma doare mana :lol: mai bine pun niste poze sa te lamuresti.

Daca vrei sa desfiletezi sonda 1, e chiar in fata sub tabla aia din fata radiatorului, sonda 2 e infiletata chiar dupa catalizator, dar iara trebuie sa te pui pe burta :lol:

Vezi ca in poza unde vezi tu 2 mufe, acolo la tine va fi doar una....asa e filmu :lol:

Ptr. sonda 1 in poza ai doar localizarea ei, mufa deja stii.

post-25544-0-34968700-1337535820_thumb.j

post-25544-0-11377100-1337535828_thumb.j

post-25544-0-44170800-1337535834_thumb.j

post-25544-0-47574400-1337535842_thumb.j

post-25544-0-37134600-1337535848_thumb.j

post-25544-0-05957100-1337535856_thumb.j

post-25544-0-82586000-1337535862_thumb.j

post-25544-0-62987100-1337535871_thumb.j

post-25544-0-32549300-1337535878_thumb.j

post-25544-0-35826300-1337535889_thumb.j

post-25544-0-55387000-1337536077_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Carmina si multumesc ca ai scris atata, dar nu prea ma pricep, adica nu ma pricep, dar cu pozele care le-ai pus ma voi descurca.

Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!