Jump to content

I.C premium color vs. I.C alb nergru VW Passat B6


Paparazzi
 Share

Postare recomandată

Salutare la toata comunitatea,nu am vazut pe nimeni dupa forum cu asa ceva nici macar pe cei cu Passat B7 sau CC(poate ma insel) ,si aici ma refer la ceasurile de bord color premium,unde eu avand in prim plan acum ca la Passat-ul B6 al meu din 2008 sa-i fac un upgrade la I.C,initial vroiam sa renunt la aceasta modificare intru-cat si cel clasic este foarte frumos dar fiindca tot apucasem sa cumpar trim-ul cel nou acum vreau sa duc la bun sfarsit aceasta operatiune.

Dilema acum este urmatoarea ,uitandu-ma pe ebay am dat de cel color premium,care insa costa undeva cu tot cu transport la 280euro,iar cel alb negru costa undeva la 180euro,este o diferenta de 100euro totusi care nu stiu daca merita atat de mult!

Astept pareri in legatura cu aceasta modificare,ce ziceti poate fi considetata chiar inutila?

post-83335-0-59729500-1335697104_thumb.j

post-83335-0-88634200-1335697245_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clusterul de pe B6-le din 2009 este identic la cadrane si afisaj cu cel de G6. Daca vrei sa ii faci upgrade, mergi pana la capat si ia premium. Cel premium e mai vizual, mai mura-n gura decat BC+ simplu.

Parerea mea este ca au banalizat de tot cu noul cluster ce se gaseste pe mai toate modelele, cel initial de B6 era mai stilat, avea o oarecare prestanta, exclusivitate, chiar daca acum este invechit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea e daca din punctul tau de vedere merita sa dai 100 de euro in plus pentru ecranul color.

Ca asta e singura diferenta intre ele!

Din punctul meu de vedere daca iti permiti diferenta de bani, ia-l, dar daca trebuie sa faci un "efort" sa acoperi diferenta, nu! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea erea daca e asa de mare diferenta intre cele doua instrumente ,dar asa zic si eu daca tot ma apuc sa cheltui ceva bani pe asa ceva cumpar cel color si gata!care banuiesc ca da un alt suflu la interior !

Modificat de Paparazzi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A disparut celebrul 1 si 2 acum e mai simplu cu From Start :D. Animatiile din meniu sunt frumoase, busola color (asta daca ai RNS).

Schimbari pur cosmetice :), dar merita.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am Rcd 510,oricum schimba interiorul foarte mult,am tot cautat pe la reprezentante sa vad asa ceva live dar nu am gasit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de reprezentante, am vazut ca scrie dupa instalare trebuie programat online de VW. Concret ce inseamna asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum trebuie programat online de vw?trebuie codat cu vag-ul!

Eu am gasit asta la un magazin online pe ebay si asa ceva zic despre instalare:

"For sale is reconditioned and latest instrument cluster for VW PASSAT CC / 3C / 3AA PREMIUM LINE, with big DIS driver information COLOR display.

Cluster instrument is reprogrammed into virgin state with 0km mileage and uncoded. Can be adapted to VW PASSAT B6 2004 - 2011. For models with older cluster instruments, plastic trim must be bought from dealer, and needs rewiring (rewiring pinout diagram available by us).

Easy encoding with standard tools as VAS, VAG-COM or VCDS.

Please double-check if that will fit to your vehicle! Returns due to compatibility issues and misbuy not accepted! Some older models may require newer Gateway module to be able to work with it.

Cluster must be coded for your vehicle. "

Modificat de Paparazzi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Golf, la masinile de la 2007(parca) pana in prezent, toate clusterele trebuie codate online la reprezentanta. Bine, nu costa mult, dar totusi trebui facut drumul pana acolo!

La Passat chiar nu stiu daca trebuie sau nu, dar as banui ca da!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Spune si mie ce cod are trim-ul pentru model-ul asta de I. C. ?

Daca se poate cel finisat in brushed aluminium ar fi perfect.

Multumesc.

O seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3C8 858 366 T

(cel din aluminiu)

Modificat de Paparazzi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Passat 3C - imobilizatorul nu mai este in ceasuri, ca la Golf - deci, nu trebuie sa treci pe la reprezentanta, pentru adaptare pe masina si scriere chei. Doar codare cu VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Multumesc pentru cod.

F l o r i n ai cumva idee care este codarea ce trebuie facuta cu VCDS ?

Cred ca sunt mai multi interesati.

Multumesc,

O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la I.C premium,pe ebay cei de la carsystem din Polonia au 4 disponibile dar sunt reconditionate,adica mai pe romaneste au avut defect si au foste reparate,oare merita?in sensul sa nu am probleme dupa din nou daca tot a fost defect!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

In teorie, daca sunt reconditionate - posibil probleme cu afisajul - poate au pus piesa revizuta.... si nu mai o sa fie probleme. Dar nimeni nu poate garanta asta. Pret la ele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

In teorie, daca sunt reconditionate - posibil probleme cu afisajul - poate au pus piesa revizuta.... si nu mai o sa fie probleme. Dar nimeni nu poate garanta asta. Pret la ele ?

http://www.ebay.de/i...=item2a19a94671

da-i un ochi aici Florin si zi o parere!!!!

chestia cu reconditionarea ei asa descriu:"For sale is reconditioned and latest instrument cluster for VW PASSAT CC / 3C / 3AA PREMIUM LINE, with big DIS driver information COLOR display."

Modificat de Paparazzi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Pomana... mie mi-ar placea unu de R36....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da dar cel de R36 este numai pe benzina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

SI ce ma deranjeaza ? de indicat, indica corect, numai ca turometrul are plaja mai mare si rosul mai tarziu.

Am pus pe G5 diesel, cluster de GTI - superb arata si merge perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aaa deci merge fara probleme credeam ca nu!!!!uau acum m-ai pus in dubii!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

La noi la B6, nu am facut astfel de adaptare, dar la G5 Diesel, la generatiile anterioare - am facut si merg fara nicio problema... asa ca, mai mult ca sigur merge si asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi nu mi se pare ok un turometru de benzina pe diesel, mai ales ca se vede si se aude ca nu au ce cauta acolo.

Daca s-ar putea adapta sa aiba zona rosie ca la diesel, atunci alta poveste, dar sa se plimbe acul pana la 5000rpm si motorul sa se auda in sarcina maxima pe un cluster unde zona rosie incepe de la 6800rpm (R36) e bizar. Parerea mea.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit la fine si asa cred si eu pe langa faptul ca nu da bine sa vezi un I.C benzinar pe masina diesel!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Tocmai asta e ideea.... sa nu fie la fel ca toate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!