Jump to content

HSK aka My Passat 2009 CBAB Highline


75NOR

Postare recomandată

Merci, a fost un chin pana mi-am ales jantele, dar sunt multumit de alegere :)

Hai cu pozele !

Link către comentariu
  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 75NOR

    30

  • F l o r i n

    9

  • Valy31

    5

  • kirkus

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

urate :lol: .... mai frumoase pe 16 .... :icon_geek:

Link către comentariu

Hahah foarte adevarat , mai frumoase pe 16 " cum avem noi :))

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu

Peste 2 luni imi pun si eu 16'' inapoi - setul de Adelaide ce vine standard la Highline...

Pana atunci, ma distrez: am capsula vacumatica a turbinei cu probleme si necesita inlocuire. Exact altceva preferam sa fac cu cei 200 Euro necesari reparatiei :(

Dar, dincolo de valoarea in bani, ma dispera ideea de reparatie -non maintenance - facuta unui diesel care are 80 000km si 3 ani vechime. :(

Link către comentariu

Huh e o nimica toata , cred ca nu ar trebuii sa iti faci atatea griji, la masina mai e si un pic de noroc pana la urma orice masina se strica. Un pr de al meu are passatatul asta nou de acum , si are 15000 km si ii sa dus pompa de motorina, si a mai schimbat o gramada prin ea norocul lui ca e in garantie

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu

Up-date: mi-au aprobat schimbarea in garantie a capsulei vacumatice, voi plati doar 20% din valoarea piesei, o rezolutie corecta as putea spune.

Miercuri sunt programat la schimbare. Revin cu impresii dupa si posibil...ceva suprize/up-grade-uri :)

Link către comentariu

Sambata, a fost o zi-lumina dedicata masinii :)

Impreuna cu colegul Riddler am montat set butoane chrome la geamuri si am schimbat butonul de avarie (80 Ron OEM la VW), caci ma enerva ca triunghiurile albe de pe el aveau mici zone sterse de la manichiura fostei proprietare :)

Am muncit de o basca, noroc cu sculele smechere ale lui Riddler: fara trim-remover-ele alea speciale cred ca ma lasam pagubas sau faceam praf fetele de usi.

Profilactic am cumparat un set integral de cleme de usi: sunt 6 pe fiecare usa, costa 1.8 Ron buc la reprezentanta VW.

Performanta a fost ca am reusit sa le scoatem pe toate intacte, pe fata de usa. Totusi, le-am schimbat pe toate, preventiv. Sa fie noi :)

A fost misto la usa soferului, panoul ala se scoate usor, nu trebuie data jos fata de usa.

Ca sa scoatem butonul de avarie, a trebuit sa dam jos integral trim-ul de pe bord - brushed aluminium si sa scoatem panoul cu sertarasele din stanga - dreapta butonului. Cu ocazia asta, am lipit cu dublu adeziv burete pe spatele trimului mare pe pe partea pasagerului - aveam o mica vibratie acolo - pe care am rezolvat-o cu ocazia asta :)

Dupa-amiaza, am frecat-o ! La propriu. Tot de la reprezentanta mi-am luat un Chrome + Alu polish de la Sonax - 17Ron cu care am lustruit ornamentele cromate de la geamuri, baghetele de pe usi, calandrul fata si terminatia dubla a esapamentului. Sunt foarte incantat de rezultat, acum ornamentele geamului lucesc - erau usor matuite si zgariate de la 2-3 spalari la OMV la perii. Calandrul - la fel luceste - era usor mat.

Terminatia esapamentului - din coclita - a iesit negru mat, arata absolut bestial.

In plus, am curatat volanul, maciulia schimbatorului si burduful, cu dischete demachiante si le-am tratat cu Neutrogena - in 2 straturi aplicate la interval de 2-3 ore intre ele. Arata super ok, crema s-a absorbit, sunt placute la atingere si arata bine.

Sunt incantat de lucrari, am muncit zi lumina - dar merita !

post-9928-0-69867400-1345456527_thumb.jp

post-9928-0-15457100-1345456537_thumb.jp

post-9928-0-21579500-1345456546_thumb.jp

post-9928-0-69906600-1345456553_thumb.jp

Modificat de 75NOR
Link către comentariu

Super frumos cred ca imi iau si eu un tub dala de pasta , eu deja am inceput sa umplu sertaru cu gama sonax ! F bune produsele

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu

Up-date:

Miercuri am schimbat capsula vacumatica de la turbina. A intrat pe garantia Weltuauto, pot spune ca a cedat la fix, mai aveam 1000km din garantie :) Au fost ok cu garantia, pot spune ca a meritat sa iau masina de la Weltuato. Au fosti prompti sa o comande, a venit direct pe seria mea de caroserie.

Am platit doar 150 ron manopera de schimbare, am primit gratuit si un test complet de rampa la iesirea din garantie. Totul e ok acum !

Ca de obicei am stat langa masina in service. Mi-a placut ca au lucrat "cu tehnologie": in dreapta masinii aveau laptopul cu intructiunile de montaj si reglaj al presiunii vacumului, iar in stanga masinii laptopul conectat la OBD pe unde citeau in timp real valorile presiunii. A iesit ca la carte: 0,760V fara vacuum si 3,59V cu vacuum. Ok este intre 3,3V si 3,9V cu vacuum.

Pun si o poza cu "vinovata".

La plecare din B am intrat pe la Florin, care, evident, pana m-am prins eu care e miscarea mi-a si activat toate nebuniile posibile pe masina: DRL Scandinavia, Doghnuts la spate, soft-closing pentru geamuri, bip la alarma, etc....

Important e ca nu mi-a putut activa ce-am vrut eu (afisare pe CB temperatura ulei), dar in schimb mi-a activat toate celelalte :)

Ramane sa mai sape, poate gasim o varianta sa facem up-date de soft.

Poze cu masina maine, azi merg sa o spal, e neprezentabila.

post-9928-0-65327100-1345812474_thumb.jp

Modificat de 75NOR
Link către comentariu

Nu e cine stie ce temperatura aia la ulei,sa nu-ti para rau dupa ea..la Jetta 2012 2.0TDI DSG imi arata parca 90 de grade in oras si cam 100,100 si un pic pe autostrada..

Modificat de B_U_T
Link către comentariu

@B U T & Edge: merci de aprecieri.

Revin cu pozele dupa setarile facute de F l o r i n

post-9928-0-86028200-1346051103_thumb.jp

post-9928-0-98448800-1346051115_thumb.jp

post-9928-0-01045800-1346051128_thumb.jp

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
  • 1 month later...

Mai sterg praful de pe aici...

Dupa 7 luni cu masina, am contorizat fix 20 000km. Vreo 2 800km/luna. Nu-i rau, recunosc imi place sa invart roata :), mai ales ca dupa 10 ani de condus masini de firma, e prima experienta de masina personala, deci toti km sunt in "interes personal". Cine a lucrat/lucreaza in vanzari stie ce spun.

Revenind, am ajuns cu masina la 85 000km, cred ca in Dec ajung si la revizia de 90 000km.

Masina se comporta bine, dar parca, la fiabilitate e o idee sub B5.5. Cum zicea si Florin cu alta ocazie, alta masina, alte vremuri. Cine a avut B5.5 si acum are B6 sigur stie la ce ma refer.

Contabilizand: o singura problema, rezolvata pe garantie Weltauto: capsula vacumatica de la Turbo, detalii pe pagina anterioara.

In rest, se misca foarte bine. La 80 000km, la iesirea din garantie, am facut o verificare completa a masinii: totul era perfect, dar sincer nu a fost o surpriza, era in asteptari avand in vedere ca la fostul B5.5 am ajuns la 190 000km cu suspensia si bucsaraia OEM ! Imi face placere sa conduc o masina cu aproape 100 000km si sa nu simt trepidatii in podea sau in volan la trecerea peste denivelari. In fond, e unul din motivele pentru care m-am reintors la Passat.

In rest, suspectez ca filtrul de motorina nu mai e chiar ok, il voi schimba din 15 in 15 000km, faza cu schimbatul la 30 000km conform recomandarilor nu e ok, chiar si cu motorina doar de la OMV. Cand il schimb o sa stau cu emotii sa vad daca am sau nu pilitura de fier in soclul filtrului. Sper sa nu...

Desi eram reticent cand am luat masina, pachetul de drumuri grele ce include amortizoarele sport e foarte misto. Oricat m-am dat la masina pe viraje, suspensia + rotile de 235/45/17 si-au facut treaba, la limita limitelor e foarte progresiva si responsiva in directie.

Totul e in parametrii cu masinuta, deja am inceput sa ma bucur de scaunele incalzite la cele 3-5 grade cat sunt dimineata prin BV. Obsesiile personale cu scaunele incalzite si Xenon OEM au acoperire in placerea de a le folosi.

Singurul regret: ca nu am DSG.... Am proaspat in familie o Octavia TDI DSG MY2013 si e o incantare. Nu e vorba de lene, sau neaparat confort ci de eficienta. Felul in care schimba in S si consumul ridicol de mic (medie 4.3 pentru 1.6tdi) sunt argumente certe care bat acel vesnic: " da' ce ba, eu nu stiu sa schimb ? eu merg sportiv, nu-mi trebuie mie hidramata" pe care il auzi din gura "cunoscatorilor de colt de bloc"

Saptamana trecuta am avut pe mana un Passat B7 CL 2.0 TDI 140 DSG.

M-a imbolnavit DSG-ul, acelasi motor ca al meu, dar cuplat cu DSG e parca...altceva. Forma cea noua a maciuliei e super cool, are clar un feeling premium. (La Octavia, desi MY2013 vine cu aceeasi maciulie mare si veche).

In sport m-am delectat cu reactiile masinii, iar pe manual e de vis. Am observat functia "coasting", cuplata cu Start&Stop chiar e eficienta. Nota 20 pentru felul lin si inobservabil in care porneste motorul sistemul Start&Stop.

Cat despre B7 CL: sa-mi fie cu iertare dar interiorul de CL e aiurea rau. Pe bord decor ieftin griuliu, climatic !!!! si o tapiterie ce tipa a ieftin, mai ales pe fetele de usi. No offence dar diferenta fata de Highline mi se pare uriasa si in orice caz, la B6 diferenta de calitate intre CL si HL era clar mai mica. E contrastant ceasul premium de pe bord cu decorul ieftinut si climatic.

A doua supriza neplacuta: suspensia. Obisnuit cu suspensia mea dura, CL-ul mi s-a parut efectiv barca, iar pe viraje, recunosc cu jena, mi s-a cam facut rau.... :) Aceleasi drumuri, acelasi stil de condus, dar masina parea din alt film...

Revenind la alte observatii, un vecin de bloc si-a luat un B7 2.0 TDI 170 DSG HL cu piele maro si brusc...a devenit eroul meu personal.

O sa fac o poza, avem un adevarat parc de Passat-uri la bloc: 1 CC, 3 B6 HL, 1 B7 HL :)

Ma cam gandesc si cam visez la un B7 2.0TDI 170 DSG, evident HL si alb, dar....deocamdata nu pare sa se arate, asa ca ma bucur in continuare de B6-le meu.

In alta ordine de idei, pun un set de poze "estival-tomnatice" si ma mai bucur de jantele de 17 cat mai pot, in BV ne pregatim de prima ninsoare :) si implicit jantele de 16 cu cauciucuri de iarna.

post-9928-0-53280400-1350910419_thumb.jp

post-9928-0-17836400-1350910428_thumb.jp

post-9928-0-21350700-1350910439_thumb.jp

post-9928-0-79114200-1350910450_thumb.jp

post-9928-0-76922800-1350910463_thumb.jp

post-9928-0-45775300-1350910475_thumb.jp

post-9928-0-50785400-1350910488_thumb.jp

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
  • 5 weeks later...

Ceva up-date:uri:

Dupa lungi chinuri si strofocari am gasit un atelier in Brasov la care sa-mi vopsesc Adelaide-urile si sa iasa OEM.

Ma enerva ca fiecare janta avea cate 1-2 zgarieturi pe fatete, fine, dar suficient cat sa nu iasa la polish si sa se vada.

Le-am vopsit, am montat gumele de iarna pe ele, iar ieri le-am echipat.

Vizual, arata destul de...meschin cu roti de 16, m-am obisnuit cu cele de 17''

La condus sunt ok: efortul de a invarti volanul este mult mai mic, sunt silentioase.

Cam atat. Mai am 4000km pana la revizia de 90 000km

Ma enerveaza ca "scartaie" suspensia fata cand e mai frig de 5 grade, la treceri peste speed-bumperi. Nu-mi dau seama ce poate fi, posibil bucsele din capatul de sus al amortizorului, cele de unde se prind pe caroserie. Sper sa rezolv la revizie.

post-9928-0-91307000-1353494036_thumb.jp

post-9928-0-07022300-1353494053_thumb.jp

Modificat de 75NOR
Link către comentariu

Parca Passatul tau, e ca-m ridicat fata de al meu...de ce? Ce suspensii ai?

post-104622-0-79153600-1353528530_thumb.

post-104622-0-29272500-1353528533_thumb.

Link către comentariu

In legatura cu scartaitul puntii fata dimineata..si mie imi facea la fel la masina de serviciu (una aproape identica cu a ta),cand i-am facut revizia luna trecuta de 75.000km i-a dat cu un spray pe bucse si sunetul a disparut..

Link către comentariu

Parca Passatul tau, e ca-m ridicat fata de al meu...de ce? Ce suspensii ai?

Am PDG, garda la sol +1.5 cm fata de tine, de asta sta asa :)

In legatura cu scartaitul puntii fata dimineata..si mie imi facea la fel la masina de serviciu (una aproape identica cu a ta),cand i-am facut revizia luna trecuta de 75.000km i-a dat cu un spray pe bucse si sunetul a disparut..

Merci mult de pont ! Asta era si gandul meu, sa dau cu spray de ulei cu teflon, pe bucsele din capatul de sus al amortizorului, acolo aud zgomotul...

Link către comentariu
  • 3 months later...

Impresionant Passat-ul tau.

Iti inpartasesc sentimentele, stiu cum e! :icon_thumleft:

Modificat de flo1984
Link către comentariu
  • 1 month later...

Pe principiul: "am incalecat o sa si am vandut masina tot asa" :), tocmai ce am finalizat azi procesul de vanzare al masinii.

Ca sa fie treaba simetrica, masina s-a intors acasa, la dealerul de la care am luat-o. Doar ca avea fix 30 000km mai mult pe bord.

 

Recunosc ca am avut o oaresce nostalgie cand am predat masina, cheile si actele - am prostul obicei de a ma atasa de posesiunile cu motor pe care le detin, ma atasez de "jucarii".

Contabilizand si judecand la rece...Passatul B6 a fost si nu a fost la nivelul asteptarilor.

Probabil ca vina a fost a mea, am setat stacheta asteptarilor la nivel de B5.5, fostul Passat.

Aveam pretentia sa fie perfecta, sa fie impecabila, nu concepeam nici cea mai mica problema.

 

Trecand peste momentul defectarii capsulei vacumatice, nu am ramas cu masina in drum. Deci e bine :)

Dar...la 90 000km deja incepusera sa o ajunga din urma simptomele de probleme tipice ale Passatului - probleme legate de solutiile mai speciale pe partea de electronica/electrica - pe care nu are sens sa le mai enumar aici.

Totusi...cel mai mult m-a dezamagit pocnetul enervant al tapiteriei plafonului cand afara erau >-5grade. Asta e genul de defect foarte sacaitor, care sub nicio forma nu poate fi atribuit exploatarii anterioare a masinii. Genul de defect pe care nu l-am avut nici macar la Cielo, Fiat Bravo sau Opel Astra :(

 

Probabil ca pentru utilizatorul obisnuit masina este si va fi impecabila, dar...sunt sclavul propriilor standarde de calitate :(

 

Acestea fiind spuse, am facut un calcul de rentabilitate si am hotarat ca refuz sa bag bani intr-o masina de 4 ani ca sa o fac "perfecta" din punctul meu de vedere.

Asa ca, mi-am comandat... Superb nou. Tot 2.0tdi 140, dar DSG. Cu tot ce am vrut eu pe el.

 

Suma de bani pe care as fi avut-o de investit in Passat imi acopera diferenta de rata de leasing pentru Superb vs. cat plateam la Passat pe timpul intregului leasing !

 

Am preferat sa cheltuiesc aceiasi bani, dar sa am o masina noua.

 

Astfel...a venit momentul sa inchid acest capitol, sper sa fie bine la urmatoarea !

 

P.S. Pun si o poza de adio, la predarea masinii in Bucuresti, ocazie cu care am scos cel mai bun consum al meu: 4.5% pe BV-Buc.

post-9928-0-44983600-1365160732_thumb.jp

Modificat de 75NOR
Link către comentariu

Abia acum ai terminat cu el ?

 

Acum, masina noua - e noua.... cea de 4 ani... e de 4 ani - pe drumurile tarii noastre, caroseria e torsionata la greu... deci anumite aspecte trebuie sa le depasesti.... asa cum, dupa un an sau mai bine un pic, o sa iti apara zgomote si in cea noua.... nu uita, caroseria cred ca o sa torsioneze si mai mult la ea - fiind cu hayon si mai lunga.

 

Zgomote - apar si trec.... sa nu le pui la suflet - la mine singurul care se aude, e in zona bordului - cand e frig afara si pornesti caldura... incep sa se dezghete plasticele... si cateva minute se aud mici zgomote - sigur lucreaza plasticul de pe bord.

 

Nu se mai fac masini ca pe vremuri - am vazut Phanton, caruia i-a cazut tapiteria de pe capacul porbagajului, cand l-a deschis - omul a aplicat un pumn sa o fixeze... cica - asa face mai mereu....

Link către comentariu

Da, a durat mult, inchisul leasingului + buy back este un proces plin de chinuri, formalitati, hartoage si alte din astea... :(

 

Stiu, ai dreptate, nu se mai fac ca pe vremuri. Probabil ca am folosit micile imperfectiuni ale masinii ca sa-mi justific nevoia de a-mi lua alta masina. Daca e sa fiu sincer, dorinta de a avea DSG cred ca a contribuit 70% la schimbare :) :) :)

 

Merci oricum ! Te salut !

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!