Jump to content

Printul Negru


msclemike

Postare recomandată

Cam greu la 400 cp :).. Am un prieten cu care si-a montat Miltek non resonated, castigul a fost de 15 cp doar din evacuare si admisie.. si cu un soft bun ajungi undeva la maxim maxim 390.. Oricum quattro are pierdere destul de mare de la motor la roata.. Si vezi ca au probleme la ambreiaj.. La 30 000 lui prietenul meu i-a cazut si masina nu a vazut de 4 ori 6000 ture.. a fost cam dezamagit...

Modificat de cristi_407
Link către comentariu

Treaba cu CD blocat in interfata a patit-o un client de-al meu cu un Audi A1. Primul CD pe care l-a bagat in aparat nu a mai iesit. Intr-adevar, era blocat din fabrica, se pune testerul pe masina si se rezolva. Nu stiu exact cum, doar am asistat la toata treaba.

Bafta cu masina, este foarte tare! :lol:

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Asa e, am dus-o la ce-i de la reprezentanta si mi-au deblocat DVD-ul din tester :)

Niste poze scurte si neprogramate, sub un cer senin :) :

post-17265-0-71185100-1336829012_thumb.j

post-17265-0-33172200-1336829032_thumb.j

post-17265-0-14564500-1336829052_thumb.j

post-17265-0-86795400-1336829060_thumb.j

post-17265-0-95843300-1336830226_thumb.j

Modificat de msclemike
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

hai ca am gasit-o :icon_thumleft: , superba masina si sunt sigur ca aceasta combinatie de V8 aspirat cu manuala face ca experienta sa fie deosebita! Nu prea sunt un fan al usilor Lambo, dar daca nu ai probleme cu ele si tie iti plac e in regula, asa ai luat-o? In rest e frumoasa foc, ai cumva adaptive suspension?

Link către comentariu

Hehe, multumesc pt aprecieri, ca si cu 7-erul am dus "lupte" unde am pus in balanta plusurile si minusurile care pana la urma au facut sa ne hotaram pe masina asta. Da, masina asa am luat-o cu usile lambo, usi care inainte sa plec spre Bucuresti, faceau parte din lista cu "minusuri", pozele nu-i fac dreptate :). In planurile de viitor faceau parte o evacuare completa Milltek si un chiptuning ABT, in speranta ca masina va ajunge la 400+hp, pe scurt nu merita asa ca vom mai astepta pana prin septembrie-octombrie cand sper ca se va concretiza un APR stage III sau un kit a celor de la TTS.

Link către comentariu

imi place mult A5-ul, imi place interiorul care mi se pare atat de primitor si pozitia in scaun joasa, cred ca este o placere S5-ul tau pe un drum virajat! Banuiesc ca jantele sunt pe 20" ? Nu mi-ai zis de suspensie, este adaptiva sau nu? daca nu este, ti se pare prea rigida sau e ok pentru drumurile de prin Ro?

Dintre cele doua as alege kit-ul celor de la TTS (cu soft MRC)

apropo de MRC, am vazut ca este foarte bine cotat in UK pe forumul rs, nu am vazut vreo parere negativa despre ei si din cate am inteles tipul/owner/asociat este roman, Mihnea...!?

Link către comentariu

Sunt destul de apreciati, vazuti cu ochi buni. Fac niste lucruri destul de agresive si puternice.

Stiu ca Mihnea e cel care face softurile. Nu stiu daca este owner. Cred ca este doar actionar

Link către comentariu

Dintre cele doua as alege kit-ul celor de la TTS (cu soft MRC)

Tehnic e mai ok, dar si pretul e muuuult peste APR.

imi place mult A5-ul, imi place interiorul care mi se pare atat de primitor si pozitia in scaun joasa, cred ca este o placere S5-ul tau pe un drum virajat! Banuiesc ca jantele sunt pe 20" ? Nu mi-ai zis de suspensie, este adaptiva sau nu? daca nu este, ti se pare prea rigida sau e ok pentru drumurile de prin Ro?

Jantele sunt pe 20 si suspensia e adaptiva. Uhmmm, suspensia pe comfort la 7er cu jante de 19 (dar anvelope RFT) a fost mai dura decat la Audi cu jantele pe 20, dpdv al comfortului m-i se pare chiar ok, dar ca masina de zi cu zi am un E39 deci nu sunt in masura sa apreciez corect cum se comporta pe drumuri rele masina vazand doar un drum de Bucuresti-Cluj si niste drumuri prin Cluj. Vine concediul spre Croatia in 3 sapt si voi putea sa spun mult mai multe in legatura cu comfortul.

Link către comentariu

Da, sunt mai scumpi ca APR, dar si rezultatele sunt pe masura: 605HP & 651Nm :D

Link către comentariu

e bine :), imi place suspensia adaptiva de la Audi, nu stiu daca este la fel cu cea de pe A4, insa aia mi-a placut, chiar simti diferenta intre nivele si merita banii in plus dupa parerea mea, nu prea sunt adeptul suspensiilor coilover gen KW3 sau PSS9, care sunt foarte bune daca faci des circuit, altfel sunt prea rigide pentru daily driving...prefer ceva mai soft...asta e placut si la DRC-ul meu, are un raspuns progresiv si in conditii normale de condus e destul de confortabila, pacat ca nu a fost si foarte fiabil...

Link către comentariu

Da, sunt mai scumpi ca APR, dar si rezultatele sunt pe masura: 605HP & 651Nm :D

Sunt vreo 4-5000eur diferenta daca nu ma insel intre cele doua, totusi prea mult pt 70cai :P.

Link către comentariu
  • 5 weeks later...

Salut,

Foarte frumoasa masina, mi-ar placea sa o vad live. Poate vi cu ea pe la intalnirile de miercuri ?!

Ai avut cumva in trecut o bora modificata ?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!