Jump to content

Printul Negru


msclemike

Postare recomandată

Este un Audi S5

An fabricatie 2008.09

Km : 18.700

Pe langa scaune incalzite/ventilate, functie TV mai sunt urmatoarele optiuni:

7D3 = CD changer

4UE = Air bag for driver and front seat passenger

6XL = Exterior mirrors: with memory function, automatically dimming, electrically foldable/adjustable/heated

5SL = Left exterior mirror: aspherical

6TS = Right exterior mirror: aspherical, large viewing field

1KE = Disc brakes, rear

J0B = 520 A (92 Ah) battery

1LJ = Disc brakes, front

1AT = Electronic stabilization program (ESP)

1BD = Suspension/shock absorption for special sports design

3FA = Without roof insert (standard roof)

5MK = Decorative inserts, carbon weave

7X8 = Park distance control, front and rear with rear view camera

F0A = No special purpose vehicle, standard equipment

8GV = Alternator 180 A

0G1 = Gearshift lever

0YH = Weight range 8 installation control only, no requirement forecast

0JH = Weight category front axle weight range 8

T8T = 8-cylinder gasoline engine 4.2 L unit 079.A (aluminum)

3KA = Rear seat bench unsplit, backrest split folding

8BP = Bi-functional headlight with gas discharge lamp

U2A = Instrument insert with km/h speedometer,radio-controlled clock, tachometer and trip odometer

X0A = National sales program Germany

1N7 = Dynamic steering

2PD = Leather trimmed multi-function sports steering wheel with "S" badge

8Q5 = Headlight-range adjustment, automatic/ dynamic with dynamic bending light (AFS 1)

9Q4 = Multi-function display/on-board computerwith check control

D0A = 8-cylinder gasoline engine 4.2 L/260 kW V8 32 V FSI, homogeneous base engine is T8T

7Q2 = Navigation system with color screen

CV6 = Alloy wheels 9J x 20

7K6 = Flat tire indicator

4X3 = Side air bag front with curtain air bag

2K3 = Reinforced bumpers

3L4 = Electric seat adjustment for both front seats, drivers seat with memory system

4KC = Side and rear windows in heat-insulatingglass

3Y2 = Electrically operated roll-up sun screenfor rear window

4F2 = Central locking system "Keyless Entry"

5D7 = Carrier frequency 868 MHz without panic button

0GG = Emission standard EU4

Q2J = Comfort front seats

4GF = Windshield in heat-insulating glass

post-17265-0-58616900-1335449644_thumb.j

post-17265-0-16402000-1335449675_thumb.j

Modificat de msclemike
Link către comentariu

Multumesc - o sa fac niste poze maine.

Intrebare: sunt vreo 3-4 firme de tuning la care vreau sa fac un remap dar la fiecare castigul e diferit. Cel mai mare castig ar fi la ABT vreo: 30-32hp iar cel mai mic la Revo cu vreo 15hp, chiar poate sa existe asa mari diferente intre tuneri sau sunt doar cifre aruncate pe o foaie.

Link către comentariu

La aspirate castigul in CP este foarte mic. Nu prea cred in cei 32cp oferiti de ABT. Poate includ si o evacuare.

Recomandarea mea :D e REVO (stiu sunt subiectiv)

Masina e senzatie. Felicitari pentru ea. Ar merge o grila de RS5 (fagure) :D

Modificat de TEFF
Link către comentariu

Multumesc Teff, stiu ca e mic castigul de aceea ma tenteaza si o evacuare completa , cumva cumva sa ajung la cei 400cai. Poate ma poti indruma spre o evacuare care sa aibe un castig mai mare, am vazut marti un S5 cu evacuare Milltek si baiatul spunea ca are 385cai - 30hp doar din evacuare, m-i s epare cam mult.

Link către comentariu

Multumesc Teff, stiu ca e mic castigul de aceea ma tenteaza si o evacuare completa , cumva cumva sa ajung la cei 400cai. Poate ma poti indruma spre o evacuare care sa aibe un castig mai mare, am vazut marti un S5 cu evacuare Milltek si baiatul spunea ca are 385cai - 30hp doar din evacuare, m-i s epare cam mult.

Salut. Da-mi un mail pe student_ul@yahoo.co.uk si discutam acolo.

Link către comentariu

In Germania pe autostrada m-i s-a parut ca am intampinat probleme la inaintare pe timp umed la viteze mari peste 180kmh . Intrebare: exista pierdere de putere la inaintarea pe asfalt umed vs asfalt uscat?

Link către comentariu
Master_Blaster

Adica ai avut wheel spin la 180km/h cu 350cp si quattro???? Poate ai anvelope uzate sau proaste dar nu ar trebui sa ai probleme cu asa masina la viteza aia.

Sa o conduci sanatos cat mai multi km, e masina super, pacat ca Romania nu pre e pentru ea.

Modificat de Master_Blaster
Link către comentariu

Numai, si numai, din cauza anvelopelor!

OT: ar trebui sa facem un topic pentru masini de la alte marci! Tare as vrea sa vad F-ul din profil prezentat...

Link către comentariu

Adica ai avut wheel spin la 180km/h cu 350cp si quattro???? Poate ai anvelope uzate sau proaste dar nu ar trebui sa ai probleme cu asa masina la viteza aia.

Sa o conduci sanatos cat mai multi km, e masina super, pacat ca Romania nu pre e pentru ea.

M-am facut cat se poate de prost inteles :).

La 180km/h nu se mai pune problema pierderii aderentei (cel putin in linie dreapta), de aceea am si specificat viteza, dar am simtit cand acceleram ,ca si cum masinii i s-ar opune rezistenta la inaintare, de ex: ca si cum am merge cu 50kmh intr-o balta si apa te opreste, la asta m-am gandit prima data ca ar putea fi.

Numai, si numai, din cauza anvelopelor!

OT: ar trebui sa facem un topic pentru masini de la alte marci! Tare as vrea sa vad F-ul din profil prezentat...

F-ul a fost si s-a dus si inca nu-mi pare rau, probabil daca era Xdrive problemele ar fi stat altfel, dar sunt sigur ca daca era xdrive nu s-ar fi ajuns la S5 si din punctul meu de vedere ar fi fost o pierdere pt mine :P

Curios e faptul ca S5-ul desi e cu vreo 50 caluti in minus accelereaza cam in aceeasi timpi 7-erul.

Link către comentariu

7-le este foarte, foarte, foarte greu! :( Am inteles la ce te referi dar pare oarecum stupid. Cel putin la masina ta.

E normal la masina mea, de ex, pe la 180 sa se plafoneze, dar A6-le 3.0 TDI, alt exemplu, (care nu e nici foarte sportiva, nici foarte aerodinamica) nu are probleme de genul. Accelereaza liniar de pe la 160 pana pe la 200-205...

Poate e admisia restrictiva! Lucrul asta se simte! Nu stiu daca atat de mult, dar cine stie...

Modificat de Rave
Link către comentariu

Doua poze si un mic update: masina va primi o resoftare saptamana viitoare.

post-17265-0-54208300-1335946455_thumb.j

post-17265-0-42088900-1335946488_thumb.j

Link către comentariu

Sapt viitoare am un drum de Munchen si trec pe la ABT sa vedem ce si cum...

Link către comentariu

Superba! Felicitarile mele...imi imaginez acum sunetul de V8 :icon_bounce: Sa va distrati impreuna milioane de km fara incidente!

Link către comentariu
costyserbanescu

superba masina . cred ca orice pasionat si-ar dori sa aibe sub capota cest motor V8 4.2 aspirat ( eu sunt fac turbo dar cred nu pot sa nu apreciez motoarele adevarata ) . un singur lucru nu imi palce si acela este faptul ca nu este a mea , nu o faci cadou ( glumeam ) . sa o conduci sanatos cati mai multi km fara evenimente neplacute .

Link către comentariu

Superba! Felicitarile mele...imi imaginez acum sunetul de V8 :icon_bounce: Sa va distrati impreuna milioane de km fara incidente!

Multumesc :)

superba masina . cred ca orice pasionat si-ar dori sa aibe sub capota cest motor V8 4.2 aspirat ( eu sunt fac turbo dar cred nu pot sa nu apreciez motoarele adevarata ) . un singur lucru nu imi palce si acela este faptul ca nu este a mea , nu o faci cadou ( glumeam ) . sa o conduci sanatos cati mai multi km fara evenimente neplacute .

Multumesc pt aprecieri, sper sa o pot aprecia si sper sa o tin cat mai mult. :)

Link către comentariu

Am incercat sa scot DVD-ul de navigatie apasand eject si nu iasa, am inteles de la un domn de treaba ca ar putea fi blocat din fabrica si ca ar trebui ceva "interfata" sau asa ceva? Cum as putea sa-l scot?

Link către comentariu
Publicat (modificat)

O noua problema sau cel putin o problema mai mare....in dimineata asta cand sa imi duc sotia la aeroport intram in masina apas ignition start se aprind becurile, cd-ul etc si noapte buna, masina nu porneste. Introduc cheia, apas pe cheie imi zice "ignition on" si tot nu porneste, ceva idei inainte sa o duc la marii maistrii de la reprezentanta :( ?

L.E. Hmmm, se pare ca nu am apasat ambreiajul pana la capat desi nu cred ca mai era mai mult de 1cm de apasat, pana acum nu tin minte sa fi apasat cu atata forta ambvreiajul sa porneasca masina. Ciudat, foarte ciudat dar masina a pornit.

Modificat de msclemike
Link către comentariu

Am facut 4-5 porniri/opriri si a mers perfect doar ca a trebuit sa apas chiar pana in capat pedala...ceea ce nu cred ca am facut-o pana acum...e drept ca am masina doar de 1 sapt si am iesit doar de 3-4ori cu ea dar nu-mi aduc aminte sa fi calcat asa puternic ambreiajul sa porneasca...poate e doar o impresie...

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!