Jump to content

Probleme mers cu motorul rece


alexstacescu
 Share

Postare recomandată

Va salut! nu am gasit topic existent cu aceasta problema, daca l-am omis eu, rog respectuos un op sa mute postarea.

Cand este motorul rece, chiar si in aceasta perioada, la 15-20 grade imi merge neregulat. Zgomotul motorului este schimbat (ca de tractor). Problema apare primii 2-3 km, si la cca. 1800-2000 turatii, cand tin piciorul constant pe acceleratie, moment in care da sa intrerupa. Daca o accelerez putin merge normal, ramanand doar zgomotul schimbat. Mai are cineva aceasta problema?

La un schimb de ulei (15k-17k km) imi mananca 1 litru de ulei. este normal? folosesc ulei LongLife din Germania la fiecare schimb.

Modificat de alexstacescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am dat pm.Consumul de ulei este normal daca mergi si putin sportiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Filtrul de motorina este schimbat? Posibil sa fie din injectoare, ramin blocate, 1-2..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultima revizie a fost facuta acum 10.000 km, schimbat si filtrul de motorina. La tester injectoarele sunt aproape de 0 toate, fara nici o eroare nicaieri. Voi incerca maine dimineata sa pun testerul pe ea la rece, la sugestia lui "fiestax", poate atunci se vede ceva la injectoare... desi la relanti nu am nici o problema, iar daca o accelerez pe liber lafel. Din cate imi aduc aminte la turatii mai mari compensatia injectoarelor oricum este 0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 years later...

Salut!

La masina din semnatura, dupa pornire relantiul ramane la aprox 1000 rot si motorlu merge rotund. La max un minut turatia scade, putin sub 800 si mot merge neregulat, trepideaza, pana se incalzeste apoi merge mai rotund (nu perfect). Nu sunt erori pe motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoare, senz temp lichid si carburant, etc...ce valori au, cand nu merge ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai ulei de care trebuie? Poate trebuie schimbata marca. Unele uleiuri nu reactioneaza bine la frig desi sunt norma corecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@AkaManahR@v€nol 5w30 pentru filtru de particule.

 

@F l o r i nDupa pornire scade cam repede relantiul si merge rau pana se incalzeste apoi merge mai bine. Am sa fac un test pe injectoare, indicatorul de temp din bord functioneaza, sa caut si temp combustibil apoi postez. Apropape ok merge cand se incalzeste bine, 90gr.

Modificat de FlorinNistor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut@F l o r i n! Am facut scan. Lichidul se incalzeste foarte putin si relantiul scade foarte repede dupa pornire, apoi lichidul se incalzeste (mai greu deoarece este rece afara).

relanti.jpg

parametri.jpg

Modificat de FlorinNistor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu se releva mare lucru, din blocurile de masura. O valoare un pic crescuta pe cil 3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare din soft (9981) sa coboare relantiul cand inca motorul nu s-a incalzit sau senzorul/senzorii  de temperatura sa trimita informatii eronate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa coboara si la mine, deci nu as zice ca e vreo problema. Porneste in jur de 1000 rpm in functie de cat de frig e si dupa 2-3 minute scade la turatia nominala de 780 rpm in cazul meu. Eu am o versiune de SW care incepe cu 6XXX, tu pare ca ai o versiune dieselgate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva-ceva este, caci merge neregulat pana se incalzeste. Da, 9981 este dieselgate pus de VW in 2017 cand am cumparat masina, am ajuns la ei pentru schimb ulei DSG si am plecat si cu soft schimbat, upgrade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil, dar problema nu e de la soft. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salut! Am și eu o problemă cu mersul neregulat al motorului la rece, pornește perfect, stă câteva secunde la 1000, coboară la 800, apoi mai coboară puțin și începe să întrerupă. După ce se încălzește merge perfect. Valoarea la injectorul 2 la rece urcă peste 2.00, când e cald valorile sunt normale. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel putin ini 2 de inlocuit (dupa un test de compresie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi la 9 grade pe bord a funcționat perfect, fără întrerupere. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva asemănător am si eu,doar ca corecțiile la injectoare si la rece sunt bune,problema a apărut de cand am modificat unghiul de torsiune de la 0 la -2,5°.Dacă revin din nou la 0° porneste lung la cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!