Jump to content

Golf 5 - Maşina noastră cu aere de vedetă.


66RRR

Postare recomandată

Daca cineva iti spune ceva macar sa iti argumenteze si de ce trebuie sa faci asta.De obicei,consumabilele le schimbi la intervalele date de producator,dar avand in vedere caracterul atipic al tarii in care traim,unii au ajuns sa schimbe piese la 7000 de km,altii la 10000 s.a.m.d.

Link către comentariu
  • Replies 339
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 66RRR

    132

  • adriano872

    60

  • nervoss

    26

  • Rave

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cu alte cuvinte este un consumabil care se schimba la fiecare revizie, pe langa filtrul de ulei, de aer si de polen?

Link către comentariu
micuzzu_marius

schimba toate filtrele la fiecare revizie, ca sa stai fara griji, oricum cat e un filtru de motorina pana la urma, fata de cheltuiala infundarii unui injector sau alte alea....

Link către comentariu

Multumesc baieti, asa o sa fac!

O sa il trec si pe el pe lista ca sa stau linistita si sa nu am probleme.

O zi buna!

Link către comentariu

Pentru filtru de particul iti trebuie norma 507. pe bidonul ala nu e trecuta

Link către comentariu

Am aflat acum ca nu este bun si iti multumesc si tie pentru raspuns.

Iata cat ne va costa revizia de 75.000 km, la dealer autorizat VAG (tinem foarte mult sa avem stampila dealer-ului):

Ulei 5W-30 (507.00) : 200 lei ( 5 Litri )

Filtre (motorina, ulei, aer, polen) + manopera : 380 lei

Lichid de frana + manopera : 160 lei

------------------------------------------------------------------------

Total : 740 lei ( material + manopera )

Cum vi se pare?

Link către comentariu

cam mult lichidul de frana...cam la 80-100 lei ar fi fost un pret corect!

Modificat de nervoss
Link către comentariu

Ulei 5W-30 (507.00) : 200 lei ( 5 Litri ),bun pretul la ulei dar banuiesc ca nu ti-au bagat Castrol,Mobil etc..sau daca au facut-o au bagat din butoi mare.

Lichid de frana + manopera : 160 lei,cam maricel pretul..dar avand in vedere ca posibil sa facut operatia cu instalatia de vidare..e ok pana la urma.

Filtre (motorina, ulei, aer, polen) + manopera : 380 lei...cam maricele preturile la filtre.

Daca nu ai stat pe langa masina cand s-au efectuat lucrarile,pune pe cineva sa se uite la filtru de aer si la filtrul de polen daca au fost schimbate. ;)

E doar o minimasura de precautie si un sfat prietenesc de coleg de forum...

Sunt simplu de verificat cele 2 filtre....

Link către comentariu

Nu a facut revizia inca.. Si George sigur o sa fie atent cu toate ca are o cunostiinta acolo la service.

Link către comentariu

Ulei 5W-30 (507.00) : 200 lei ( 5 Litri ),bun pretul la ulei dar banuiesc ca nu ti-au bagat Castrol,Mobil etc..sau daca au facut-o au bagat din butoi mare.

Lichid de frana + manopera : 160 lei,cam maricel pretul..dar avand in vedere ca posibil sa facut operatia cu instalatia de vidare..e ok pana la urma.

Filtre (motorina, ulei, aer, polen) + manopera : 380 lei...cam maricele preturile la filtre.

Daca nu ai stat pe langa masina cand s-au efectuat lucrarile,pune pe cineva sa se uite la filtru de aer si la filtrul de polen daca au fost schimbate. ;)

E doar o minimasura de precautie si un sfat prietenesc de coleg de forum...

Sunt simplu de verificat cele 2 filtre....

Gabi, revizia nu s-a efectuat inca, urmeaza.

Uleiul nu stiu ce marca este, am uitat, dar stiu ca se compune dintr-un bidon 4 litri + 1 litru gratis, totul la 200 lei.

Filtrele au manopera inclusa, sper ca s-a inteles din postul meu anterior, si costa cu totul 380 lei.

Lichidul de frana este 60 lei si manopera 100 lei, am inteles ca este destul de lucru si trebuie acea scula speciala de care spuneti si voi.

Oricum sunt preturi de dealer, cu manopera de dealer si TVA inclusa.

De revizie se va ocupa un prieten bun al lui George, intr-un service autorizat, unde vom putea sa continuam "completarea si stampilarea" cartii masinii, cu revizii facute in reprezentanta VAG, la intervalele cerute.

Multumesc!

Link către comentariu

Jurnal de bord.

Weekend: 16 - 19 august.

Ruta dus: Valenii de munte - Ploiesti - Bucuresti - A1 - Pitesti - Valcea - Novaci - Transalpina - Sebes - Alba Iulia - Floresti (Cluj) - Cluj Napoca ( ~ 650 km )

Ruta intors: Cluj Napoca - Turda - Ungheni - Sighisoara - Brasov - Cheia - Valenii de munte - Ploiesti ( ~ 350 km )

IMG_1958.jpg

IMG_1952.jpg

IMG_1956.jpg

Km parcursi in total: ~ 1000 km

Consum aratat de BC: 5.6 litri % cu Climatronicul pornit tot drumul.

Viteza normala (nu mai mult de 120 km/h si asta pe autostrada), cu media de 64 km/h.

2012-08-19-298.jpg

Masina s-a comportat excelent si ne-a plimbat peste tot fara probleme.

Ps: daca va intereseaza cum sunt drumurile sau alte detalii despre traseu, va ajut cu placere.

O zi buna!

Link către comentariu

Imbatabila...la consum ;) Eu am scos si 3,8% cu ea pe ruta Buc-Focsani..dus-intors la o viteza medie de 78 km/h.

Stima

Link către comentariu

Tractat de cayenne sau de GL? :))

On:Frumoase pozele, frumos si traseul, insa tot TFG ramane "the one"! Poate ne vedem duminica la sala sporturilor...

Link către comentariu

Asta a fost consumul, ce sa-i faci? Tine cont ca George a scos 5.6% cu multi km pe un traseu montan unde trebuie sa o calci ca sa urce ;) Eu ma plimb mai nou intr-un Fluence Privilege, m-am indragostit de Renault , are un pachet drumuri grele de toata stima :king:

Stima

Modificat de adriano872
Link către comentariu

Frumoase pozele, iar masinii ii sta bine in peisaj. E folie pe spate sau privacy glass? Garda la sol v-a permis sa gasiti destule locuri de oprit inafara carosabilului. Eu nu am avut acest privilegiu :(

Link către comentariu

Multumim de aprecieri!

Pe spate si luneta avem privacy glass. :icon_cool:

Nu am facut prea multe opriri pe marginea carosabilului, dar am cautat locuri pe unde se putea trece cu usurinta si chiar daca in fotografii peisajul pare abrupt, au fost pasaje de drum care ii permiteau sotului meu sa coboare/urce chiar daca garda la sol e putin coborata in zona buzei din fata a masinii. Plus ca au mai fost si cazuri cand ajungeam in respectivele zone dand cu spatele, nu intrand cu fata.

Seara buna!

Link către comentariu

eee...hai ca nu e chiar atat de joasa. O sa vedeti la iarna ca este in regula si nu atinge, sunt altele mult mai joase. Buza aceea ii da un aer "nervos" si masina si-ar pierde din aspect fara ea ;)

Stima

Modificat de adriano872
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Se potriveste fara probleme, dar cel mai indicat ar fi un RCD 510, este mult mai performant si arata mult mai bine.

Link către comentariu

Multumesc pentru informatie.

RCD 510 e model de generatie noua si nu vreau.

Eu chiar ma gandisem la un RCD 210 cu mp3, pentru ca imi e util spatiul de sub player.

Nu imi trebuie mai mult de acest player si modificarea o fac doar pentru ca vrem Mp3 si ne-am saturat sa caram o tona de CD-uri track.

Odata cu schimbarea masinii, o sa vina si alte tipuri de player-e.

Acum asta e suficient.

Zi buna!

Link către comentariu

Merge RCD300, dar iti recomand macar RCD500 mp3 care are si magazie incorporata cu 6cd si se aude mult mai bine decat 300-le. Daca ai bani, merita un 510. Arata bine tare.

Colegul abc1 are multe unitati din astea la vanzare.

Poti incerca si la el.

LE: 500-le ar fi undeva la maxim 150E. Mai mult de atat sa nu dai :P

Modificat de lucian_90tud
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!