Jump to content

Golf 5 - Maşina noastră cu aere de vedetă.


66RRR

Postare recomandată

  • Replies 339
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 66RRR

    132

  • adriano872

    60

  • nervoss

    26

  • Rave

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

As vrea sa ii cer o oferta de pret pentru niste piese de schimb, colegului Volksman, dar nu stiu si nici nu inteleg pe carte ce trebuie schimbat la revizia de 75.000 km pentru masina mea. Spuneti-mi si mie ce ar trebui schimbat la acest moment (75.000 km) pentru Golf 5 - 1.9 TDI 105 CP motor BLS, ca sa stiu ce preturi sa solicit.

Mersi. :icon_redface:

Link către comentariu

Eu iti recomand sa schimbi toate filtrele si bineinteles uleiul. Le gasesti la preturi rezonabile si in Ploiesti. Tinand cont ca e 2008, deci 4 ani, ar trebui schimbat lichidul de frana(a 2-a oara). Sa verifici si antigelul si starea curelei de distributie, dar si a curelei de accesorii. Eu as face si o umplere a instalatie de AC, la skoda mai aveam 370 grame de freon din aprox 550.

P.S. Frumoase pozele de mai sus!

Link către comentariu

Se poate verifica cu soft-ul cate grame de freon mai sunt?

Oricum trebuie sa te vezi cu George pentru ca vrea sa verifice cat la suta este incarcat filtrul de particule.

Link către comentariu

Nu se poate verifica, decat cu o masinarie care sa-l extraga pe tot si apoi sa bage cat trebuie. Eu am facut treaba asta la Valeni, la serviceul Dacia. Poate cunoasteti pe acolo si va face un pret bun. Altfel e in jur de 100 lei.

Poate ne vedem duminica la sala, duminica asta am fost la mare :D

Link către comentariu

Zicea Corrado ca i-a placut intalnirea de duminica si nu stiu daca era ironic sau chiar a fost ceva frumos...

Era pe un site de reduceri, o oferta de 99 lei, redusa de la 160, pentru verificare si umplere sistem de racire, in Ploiesti. Cred ca o sa o cumparam.

Sistemul de racire da ceva semne distincte in momentul in care nu se afla in parametrii optimi?

Link către comentariu

Sistemul de racire...adica cel de la climatizare? Sau cel de la racirea motorului, respectiv apa + antigelul?

Link către comentariu

M-ati incuiat... ma dadeam si eu mare! :icon_redface:

Sistemul de racire credeam ca e unul, cel de climatizare a aerului... iar in oferta tot despre acesta este vorba.

Scuze!

Link către comentariu

Exista un nene in Ploiesti foarte priceput in chestii pt climatizare, la dansul mi-am rezolvat problema cu aerul la fosta masina si tot acolo mi-am dus majoritatea prietenilor cu VAG-uri.Constatarea stiu ca era un pachet de tigari si daca doreai sa iti umpli intalatia te costa in functie de cat freon aveai nevoie!Daca doresti sa iei legatura cu tipul asta lasa-mi un PM.Foarte bine a punctat Irinel cam ce ar trebui sa faci la revizie!Bafta.

Link către comentariu

Cureaua si intinzatorul accesorii au fost schimbate cu o saptamana inainte sa iei masina. Tu ai de schimbat uleiul, filtrele si lichidul de frana. Masina a primit o igienizare a sistemului de climatizare si freon anul trecut in August. Cam asta e, km multi ;)

Stima

Link către comentariu

incearca la cardinal sau orice service mare. sau lecarro. cam toti au sisteme de schimbare a freonului.

vezi ca la Lecaroo au preturi f bune pt piese si manopera. cere-le o oferta pt revizie. si ii poti intreba pe ei exact ce trebuie shcimbat.

Link către comentariu

Senzatie masina v-a dat Adriano...cu tot schimbat...mai rar asa vanzatori! Mergi pe ce ti-a spus Adriano la revizie, filtrele, uleiul si lichidul de frana

Link către comentariu

Mi se pare normal sa ai grija de masina atata timp cat o ai in posesie. Este oricum un risc asumat de catre catre cumparator atunci cand se decide sa achizitioneze o masina la mana a doua dar mai exista si mic exceptii. Masina lor nu este chiar perfecta dar pe o scara de la 1 la 10, ii dau un 8+. La mine, statea parcata si se devaloriza fara sa fie macar "muncita" pe drumurile patriei. Raluca si George o plimba prin toate balariile din cate vad..iar o masina care merge zilnic, este o masina sanatoasa.

Stima

Modificat de adriano872
Link către comentariu

Pai eu nu acord 10 nici macar unei masini noi ;)

Stima

Link către comentariu

Multumesc pentru ajutorul dat, vom tine cont de tot ce ni s-a spus.

O sa mearga George sa ii faca revizia la service-ul Seat (e mult mai bun si mai ieftin decat cel VW, din Ploiesti), unde va beneficia de o promotie si unde cartea masinii va fi completata si stampilata corespunzator. Ceea ce ne bucura foarte mult este faptul ca masina va ramane in sistemul de service VAG si vor putea oricand sa fie verificate actiunile care s-au facut in cadrul reviziilor, prin consultarea soft-ului ce cuprinde intreaga flota VAG existenta, care a beneficiat de revizii in cadrul service-urilor dealer-ilor (sper ca m-am exprimat bine).

Intrebarea este daca merita sa fac revizia acum (avand in vedere ca urmeaza un drum prin tara de vreo 1000 km) sau sa asteptam pana in octombrie, cand o sa se implineasca un an de la ultima revizie (pentru ca numarul necesar de km ~ 75.000 km, nu cred ca ii vom atinge) ?

Multumesc!

Link către comentariu

La ce sa va grabiti? Oricum, problema mai mare era daca faceati km, nu perioada de zile. Mergeti linistiti in plimbare, drumuri bune si distractie maxima!

Link către comentariu

Multumim colegului si prietenului nervoss, pentru diagnoza.

Am aflat ca DPF-ul este "incarcat" in proportie de 8.3%, ca masina nu are nicio eroare majora (era doar una minora legata de un fir care probabil nu face bine contact, spunea el), ca injectoarele functioneaza perfect si ca totul este in perfecta stare pentru concediu.

2012-07-21-296.jpg

Link către comentariu

Cu placere...si ma bucur ca e super ok totul. Sper sa aveti drum bun, peisaje frumoase si...multe poze la intoarcere!

Link către comentariu

De la ce anume provine acel fir care nu face bine contact?

Stima

Link către comentariu

Nici Irinel (nervoss) nu a stiut sa spuna.

Zicea doar ca aceeasi eroare o mai gaseste si el din cand in cand la Octavia lui, dar ca niciodata nu si-a dat seama de unde provine.

Oricum, am inteles ca nu e ceva grav...

Link către comentariu

Hm... cineva imi spune ca trebuie schimbat filtrul de motorina.

Stie cineva la ce interval se schimba sau daca la revizia de 75.000 km ar trebui sa il schimb?

Multumesc!

Link către comentariu

Nu stiu cum e la TDI-uri dar eu si la benzina TFSI si la diesel HDI schimb filtrul de motorina la fiecare revizie.. E indoielnica calitatea carburantilor in Romania..

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!