Jump to content

Golf 5 - Maşina noastră cu aere de vedetă.


66RRR

Postare recomandată

Buna!

In primul rand, pentru a nu se isca nicio confuzie sau pentru a nu ridica vreo suspiciune, vreau sa precizez ca sunt sotia CT-ului, iar masina aceasta este masina noastra, a familiei. Am intrat in posesia ei martea trecuta si de atunci suntem foarte incantati de ea, motiv pentru care o sa incarc aici cateva dintre pozele pe care i le vom face si totodata o sa incerc sa gasesc raspunsuri la cateva intrebari legate de aceasta.

Ca o descriere scurta pot sa spun despre masina ca a fost cumparata in 2008 de noua din Germania, de catre primul proprietar si a ajuns printr-un coleg de forum sa fie masina noastra, in data de 17 aprilie 2012, dupa ce am vandut fosta masina (Mitsubishi Lancer 1.8 CVT). Golf-ul are 65.000 de km reali, cu carte service completa/completata in reprezentante in Romania si Italia, are un motor de 1896 cmc, 105 CP si o multime de dotari - astea imi plac mie cel mai mult la toata masina - cum ar fi:

- scaune incalzite;

- dublu climatronic;

- geamuri spate ionizate;

- coming/leaving home;

- oliganda centrala heliomata;

- pilot automat;

- BC Plus;

- volan si schimbator imbracate in piele;

- comenzi pe volan;

- ornamente usi si bari de protectie in culoarea caroseriei;

- lumini pentru picioare;

- jante aliaj 4 + 1;

- proiectoare ceata;

- tapiseriei cu model special (eu nu am mai vazut asa, poate imi spuneti voi ce model este).

- ca si minus pot adauga radio/cdplayer-ul care reda decat track, model RCD 210 (asa a fost masina dotata din fabrica).

Pe langa dotarile de la interior, ador prelungirea barii fata si faptul ca bara spate este in culoarea caroseriei. Aceste doua adaugiri le-am asigurat prin CASCO (pe langa restul masinii) la suma de 1200 euro, pentru ca si mie si sotului meu ne plac foarte tare si din cate am inteles, un singur element costa undeva la 500 euro in reprezentanta.

Cateva poze: :icon_cheesygrin:

2012-04-25-072.jpg

2012-04-25-093.jpg

2012-04-25-078.jpg

2012-04-25-079.jpg

2012-04-25-082.jpg

2012-04-25-083.jpg

Sper ca va place masina noastra cu aere de vedeta si ne veti aprecia pe masura. :icon_redface:

Va multumesc!

Link către comentariu
  • Replies 339
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 66RRR

    132

  • adriano872

    60

  • nervoss

    26

  • Rave

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Frumoasa masina, dar sa nu-l mai lasi pe George la volan ca nu-i sta bine!

Si chestiile alea infipte in locul centurilor ce sunt? ca tare urate sunt... Cand ne vedem, dezactivam martorul ala mai bine

Link către comentariu

Nuuu! Nu vreau sa dezactivam nimic. Acele plastice care tin locul centurilor le folosim numai in oras, pentru ca la orice drum in exterior purtam centura, fara exceptie. Si, de ce spui ca nu ii sta bine la volan? Cred ca e o chestie de gust, mie imi place, e mai "fitos" asa... :icon_cheesygrin:

Multumesc Radu, o sa incerc sa o conduc cat mai des, desi mi-e cam peste mana sa conduc masina cu cutie manuala. :icon_redface:

Link către comentariu
the_punkreas2003

To do:

RNS510, SOFT, Xenon oem :)

S-o stapaniti sanatosi si fara evenimente neplacute!

Link către comentariu
Ciprian Ciobanu

Frumos tare Golful, motorizarea e pe cinste si cu dotari demne de a fi luate in considerare! Imi place mult cum ii sta gri metalizat,sa o stapaniti cu placere si fara probleme. Tapiteria e de la modelul Goal, vad ca si schimbatorul de viteze la fel si el e de Goal. Cat mai multi km in continuare!

Link către comentariu

Multumesc de precizari. Asa stiam si eu ca ar fi tapiseria de la Goal, insa nu ar fi trebuit sa existe inscriptii pe spatarele scaunelor?

Un amic de-al lui George, care a lucrat la dealer VW, ne spunea ca ar fi tapiserie United, acum nu stiu ce sa zic, chiar nu ma pricep.

Legat de navigatie, soft si xenon... nu cred ca se vor intampla prea curand sau poate deloc (eventual exceptand navigatie, cand vom avea banuti de cheltuit pe asa ceva). Nu suntem adeptii schimbarilor aftermarket, xenonul nu ne place, iar ca soft, cel care mi-a vandut-o a spus ca masina a avut timp de vreo saptamana, un soft de putere pana la 150 CP, dar nu i-a placut cum merge si a revenit la starea initiala. George e incantat de cum "fuge" si credem ca e atat cat ne trebuie, pentru ca masina e usoara si isi face treaba bine.

Of, nu-mi lauda si mie nimeni prelungirea barii fata! :))

Link către comentariu
the_punkreas2003

Uite ca vad si eu pt prima data o persoana care sustine ca nu-i place xenon-ul :) Eu refuz sa mai cumpar masini FARA xenon, fiecare cu pasaricile lui :) Cat despre soft, cine stie de unde l-o fi avut. Nu exista sa nu mearga masina bine cu soft bine facut :)

Prelungirea fata e intr-adevar frumoasa. Eu nu as avea curajul sa parchez cu botul la bordura :)

Link către comentariu

Un amic de-al lui George, care a lucrat la dealer VW, ne spunea ca ar fi tapiserie United, acum nu stiu ce sa zic, chiar nu ma pricep.

Asa este. Tapiseria chiar e de United. Mai trebuia sa aiba si o inscriptionare pe portierele spate ca in poza atasata. Probabil a fost data jos.

Sa o stapaniti fara incidente.

post-33787-0-53640500-1335372019_thumb.j

Modificat de iepumare
Link către comentariu

Exact, fiecare cu fixurile sale. :icon_cheesygrin:

Despre soft pot sa iti spun ca a fost facut de un prieten al fostului proprietar care lucreaza la o firma de tuning in Germania. Softul a fost adus de el si este acelasi pe care il folosesc cei de la firma respectiva pentru a mai da ceva putere masinilor care le trec pragul. Tot tipul e si cel care le instaleaza si in Germania, asa incat nu cred ca putea sa faca ceva aiurea tocmai la masina prietenului sau. Whatever...

Despre prelungira fata iti pot spune ca este suficient de inalta cat sa treaca pe deasupra bordurilor clasice. Nu vorbim de bordurle montate in urma marii "borduriade" care sunt peste orice limita de bun simt si o ofensa adusa conducatorilor auto, in general. E imposibil sa parchezi si o masina cu garda normala, in fata unei astfel de borduri dupa "Rit" nou, insa sotul meu s-a obisnuit si parcheaza putin mai departe de acestea, mai ales ca are avantajul ca masina e... scurta si nu se pune problema sa ramana in afara zonei de parcare.

LE: iepumare, ai postat in timp ce scriam eu; nu stiu sa fi avut inscriptii pe usi, iar pe cele de pe haion le-a dat George jos imediat ce a luat masina. In alta ordine de idei, nu iti apre nicio poza in post, nu stiu la ce te referi. Si totusi, ce reprezinta United, doar un tip de tapiserie, un nivel de echipare sau...?

Multumesc!

Modificat de Raluca TDI
Link către comentariu

Uitati ce am gasit, un articol din noiembrie 2007:

Driving the Team Spirit: Volkswagen’s special new “United” model is ready for kick-off

- Available as a Polo, Golf, Golf Plus, Touran, Sharan, New Beetle, New Beetle Cabrio and Jetta

The new United team line-up is ready for action. Effective immediately, the Polo, Golf, Golf Plus, Touran, Sharan, New Beetle, New Beetle Cabrio and Jetta are now available as a special edition with price advantages of up to 3,300 euro.

This new series of special models will lend its name to Germany’s biggest indoor soccer contest, the "Volkswagen United Masters", due to be held in 35 towns and cities around the country next spring. The tournament will see 35,000 hobby kickers competing for the crown in indoor soccer. The special pitch-side line-up will include the Polo, Golf, Golf Plus, Touran, Sharan, New Beetle, New Beetle Cabrio and Jetta "United".

The fittings package for these vehicles has been exclusively composed for the United series and ideally reflects what customers want. Depending on the model, highlights in the package include air-conditioning, a multi-functional steering wheel, a parking pilot and fog lights, as well as cruise control and an automatic driving-light system with the "coming home and leaving home" function. In the Golf, Golf Plus and Jetta United, driving assistance will also be provided by the "MFA Plus" on-board computer; the Golf and Golf Plus United come with a RCD 210 radio.

This new series of special models is recognisable by the "United" logo situated on the side section at the rear of the vehicle. The exclusive Heaven Blue Metallic finish for the Golf and Golf Plus and the 16-inch "Mugello" alloy wheels on the Golf, Golf Plus and Touran – optionally also available in a machine-polished finish – are genuine eye-catchers.

The special appeal of the interior design in this series is the originality of the fittings. The middle sections of the seats, for example, feature the new "Surprise" design, and leather versions are available for the gear-shift knob and the hand-brake lever. United vehicles also come with sporty accessories; the package contains a Nike football, sports bag and towel.

Golf United BlueMotion – The most efficient Golf of all times

What’s more, the Golf United is also available in a BlueMotion configuration with a price advantage of 2,312 euro. The Golf BlueMotion United boasts fuel consumption of 4.3 litres per 100 km and CO2 emissions of only 115g/km, making this two-door model the most efficient Golf available right now and one of the most environmentally friendly vehicles in its class. These top qualities were achieved on the back of modifications to the engine proper, longer gear ratios in the third, fourth and fifth transmission levels, a cd-enhanced underbody, and a practically closed-off radiator grille.

Prices

All United models are available for order immediately. The choice of diesel and petrol engines for all five series is oriented on the Trendline models, and some of the models (the Golf, Golf Plus and Touran United) are available with a double-clutch gearbox. The Polo United is available from 14,275 euro (price advantage: up to 2,389 euro), the special Golf and Golf Plus United models are available from 18,525 euro (price advantage: 2,312 euro) and 20,125 euro (price advantage: 2,422 euro), respectively. The basic price for the Touran United is 25,575 euro (including a winter package; price advantage: up to 1,407 euro), that for the Sharan United is 30,025 euro (price advantage: 3,300 euro). The New Beetle and the New Beetle Cabrio are available from 20,475 euro (price advantage: up to 2,830 euro) and 24,550 euro (price advantage: up to 3,175), respectively, while the Jetta is available from 23,375 euro (price advantage: up to 3,325 euro).

Link către comentariu

Frumoasa masina.

Din cate observ, a ajuns tot pe forum ( http://vwforum.vwfor...united-edition/ ) masinuta :D

Sa o stapanesti sanatoasa!

Desi nu imi place modelul la scaune ( le am si eu si de mult doresc sa imi iau altele mai profilate) , imi place foarte mult modelul la tapiterie :D

Prelungirea fata, din cate imi dau seama e din kitul Votex, care e destul de scumpa, dar cea spate e cea normala vopsita :P

Modificat de lucian_90tud
Link către comentariu

Frumoasa masina :wub: sa o stapaniti sanatosi, si multi Km fara incidente neplacute va doresc.

Link către comentariu

Vedeta voastra e vedeta! Arata bine si e ingrijita, ar trebui sa faceti la fel! :P

Si ar trebui sa schimbati 210-le acela...

Link către comentariu

Buna Lucian, intradevar masina este cea din link-ul pus de tine. A apartinut lui Adrian si acum a ajuns in familia mea. Adi un super om, care ne-am oferit o super masinuta! Nu ma pricep la kit-uri sau alte chestii de tuning, insa pot sa iti spun ca bara spate este destul de mult iesita in afara (1 cm) fata de bara pe care se afla senzorii de parcare din fabrica, ceea ce ma face sa cred ca nu este doar o simpla bara vopsita. E posibil sa ma insel, dar din cate am vazut la alte Golf-uri, chiar nu pare o bara din fabrica.

Rave, si noi ne gandim sa schimbam RCD-ul, dar nu prea mai sunt finante pentru moment. Cu timpul o sa vina si un upgrade, mai ales ca George m-a innebunit cu faptul ca acest player nu citeste MP3.

Myke si restul, va multumesc pentru impresii, sugestii si incurajari.

O seara buna! :somnmare:

Link către comentariu

Eu zic ca e doar vopsita. Eu am fusta de GTI si e la fel, putin mai iesita :P

Dar nu asta conteaza. Conteaza ca ai cumparat o masina buna :D

Link către comentariu

Pai, in ordinea pretului exista:

- RCD 210 - sunt unele care citesc MP3 (sub 100 de euro)

- RCD 310 - 100-150 euro

- RCD 510 - 250-300 euro

- RNS 510 - 500-600 euro :)

RCD-ul 510 e cel mai ok ca medie intre pret, design si utilitate!

Link către comentariu

'neata!

Lucian, tot ce e posibil sa fie cum spui tu, dar important e ca noua ne place foarte mult! :)

Uite o poza mai in detaliu:

2012-04-25-081.jpg

Multumesc Rave pentru detalii. Asa am gasit si noi, chiar si pe forum sunt vreo doi colegi care vand asa ceva. Dar cum spuneam, pe mine nu ma deranjeaza faptul ca citeste doar track-uri, George e putin nemultumit. Cu toate astea, cum vor fi banuti de dat pe asa ceva, probabil ca ii voi face o bucurie si vom cumpara ceva superior.

Link către comentariu

Foarte frumoasa si ingrijita. Va doresc multa sanatate si multi km fara probleme.

Link către comentariu
the_punkreas2003

Avand in vedere ca ambreiajul este nou si mai e si Sachs Performance eu zic sa reveniti la softul de 147CP. Mai ales ca deja exista, a fost platit. Si cand o sa crape turbina exista Cipos cu preturi decente si marfa de calitate. :D

Link către comentariu

Nu cred ca vom face acest upgrade. Daca Adrian nu a fost multumit de el, probabil ca stie el mai bine de ce.

Noi nu suntem vitezomani, in special George, de aceea cat ofera masina din fabrica este suficient.

Mai ales ca el vine de pe un Lancer automat de 143 CP care nu dadea senzatia de putere decat la accelerare brusca si pana la podea, altfel era destul de potolita. Nici cu Lancer-ul nu a fost agresiv in condus si o forta doar in anumite depasiri scurte, insa Golf-ul fiind manual si putand sa urci mult in ture, ne ajuta din orice punct de vedere. De aici rezulta ca nici eu si nici George nu dorim soft pe masina, chiar daca e platit si chiar daca am avea siguranta ca nu se strica nimic in urma folosirii lui.

Ps: la denumiri si tehnica nu ma pricep, nu stiu ce inseamna Sachs Performance, dar dupa cate vad din entuziasmul vostru, cred ca e de bine! :icon_cheesygrin:

Link către comentariu

Daca achizitionez un set de anvelope si jante de 17", ce dimensiuni minime ar trebui sa aibe roata de rezerva mica?

Vrem sa ne luam un set de jante 225/45/17 si nu stim ce rezerva sa luam, pentru ca vrem ceva de dimensiuni reduse.

Multumesc frumos!

Link către comentariu

Pai nu aveti rezerva deja? In caz ca nu, orice de la 15" in sus intra peste franele de 1.9 TDI fara probleme.

Link către comentariu

Avem rezerva, dar jantele pleaca toate 5 (pentru ca sunt set de 5 bucati aliaj) si vin 4 pe 17".

Nu stim daca am face pana, ce roata de rezerva s-ar potrivi.

Am gasit una la pret bun, asa: "Janta 6Jx15H2 ET45, cu gaura de centrare de 57mm, in 5 prezoane (5x112) cu anvelopa Dunlop SP Sport 195/ 65/ 15."

Link către comentariu

Mai conteaza si ET-ul jantei care ar trebui sa fie peste 45 si ar trebui sa fie ok!

Sau puteti sa luati o roata de rezerva temporara, si in felul acesta castigati 2-3 cm adancime la portbagaj!

Unora, insa, nu le plac aceste rezerve (limitate la 80 Km/h daca nu ma insel) asa ca tine de preferinte...

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!