Jump to content

Accelerare intrerupta (smucita) Passat B6


bogdy_a
 Share

Postare recomandată

Buna ziua colegi de suferinta .

   Ma vad nevoit sa descriu problema cu pompa de motorina in cazul meu.

In urma cu 2 ani a inceput sa smuceasca putin in treptele inferioare si nu tot timpul, totul a coincis cu o alta mareeee problema - transmisia + cutie de viteza banuind ca este depeacolo . In urma cu 5 zile am decis sa schimb filtru de motorina si surprizaaaaa , motorina in recipientul filtrului era fff putina . Mecanicul meu imediat a verificat pompa cu un manomentru sau ceva de genul asta si nu baga nici 0,2 bari ( parca ) . A scos pompa de motorina din rezervor si a gasit in sita pompei o mana de depuneri ?!?!?!?! semanau cu un diafilm foto rupt in bucati, in fine am zis ca asta era problema si a pus pompa la loc . La nici 2 ore a murit de tot, dar nu se comporta ca un dop, permitea ca pompa centrrala sa traga motrina dar se oprea la relantii sau nu mergea regulat . DECI CONCLUZIE!!!! daca in recipientul in care se afla filtrul de motorina nu este plin atat cat atunci cand incercati sa-l scoateti sa dea peafara motorina sa va ganditi serios sa va cumparati o pompa .

 

 

 

Succes. Oare ce mai trebuie sa schimb ?!?!?!?

1. cutie de viteze + disc abreaj etc

2.pompa ulei

3.pompa motorina

-   ar mai fi de schimbat ..... asa-i ?????? mama lor de nemti .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu la cre pompa te referi tu, ca ai 2, una la motor si celalta in rezervor, eu am avut probleme cu cea din rezervor, am desfacuto si i-am schimbat carbunii, si nu mai am probleme... ei daca e cea din rezervor se poate rezolva si asa, fara sa o schimbi, eu zic ca e o diferenta intre 5 milioane si 20 lei..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clar, este vorba de cea din rezervor . eu am avut una de la un amic ce a facut praf masina si am luat multe de la el . Apropo de carbuni , cum ai decapsat motorasul? a si inca ceva , la mine cand a murit nu a mai identificat nici cata motorina mai era ?!?!?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar asa, cum ai schimbat tu carbunii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema la B6-le meu... cod motor BMP, 140cp dpf, din 2005. De o luna si ceva, a inceput sa faca "figuri" la accelerarea lenta si uneori la cea brusca(rar) si mai precis:

- uneori, nu tot timpul, in treptele mici 1-2-3 are parca o pierdere de putere la accelerare. 

- undeva in jurul la 2000 turatii se simte o "intrerupere" a acceleratiei pentru o secunda, dupa care isi revine

- in momentul in care se intampla acea intrerupere, se aude un zgomot... nu stiu cum sa explic exact dar se aude ca si cand "ar aspira un obiect...ceva", ca si zgomotul produs de un aspirator infundat... Imi cer scuze ca fac comparatii de genul... dar nu stiu cum sa explic...

- am fost la service, si de fiecare daca cand un reprezentant de acolo a luat masina la "plimbare" sa vada ce si cum, imi spunea ca masina merge traznet...se nimerea sa nu faca in momentele alea... de 2 ori s-a intamplat asta...

- filtrele au fost schimbate acum vreo 5-6000 km...

- motorina am alimentat de la mai multe benzinarii (mol,petrom,omv,rompetrol)... sa vad daca o fi de la vreuna anume... la toate a reactionat la fel

 

A mai patit cineva? ... am citit tot ce s-a comentat pana acum aici... dar la mine se aude zgomotul acela, vajait... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

log in mers, ai facut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mers nu am facut...inca.
o scanare mi-a facut cineva, nu in mers... si nu ne pricepeam prea bine niciunul...

imi cer scuze pentru neclaritatea imaginii:

 

imi poate explica cineva daca valorile pentru injectoare sunt ok?

si daca presiunea prestabilita la turbina...este ok, atata timp cat acolo aparea ca nu e in parametri..dar cea masurata era.

post-115397-0-31847900-1373010376_thumb.

post-115397-0-69004200-1373010376_thumb.

post-115397-0-10719500-1373010377_thumb.

Modificat de 06psiBV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, aceasi problema o am si eu insa acum incepe sa faca din ce in ce mai des. insa acum la acceleratii mari face si precum un aspirator. Masina este programata luni pentru service si din cate am inteles ar fi galeria de admisie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratzilor nu cititi posturile precedente ? .. pe scurt , va anunta ca moare pompa din rezervor , garantez , pentru a va convinge masurati cat baga pompa din rezervor cu un manometru pus pe tur , ar trebui sa fie  > 0,5 bari, sau si mai usor , desfaceti capacul de la filtru de motorina si daca nu o sa gasiti plin plin recipientul de metal cu motorina e si mai clar - moare pompa daca nu e moarta deja  . eu am mers cu problema asta cam 18 luni pana a murit de tot . succes . pe vas-vag nu va da nimic de pompa , si nici pe maxidot la masina nu va zice nimic .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,pompa mea a fost schimbata acum 5000km si tot Asa face. Smucirea se intampla cam la aceasi turatie 1700-2000 ture atunci cand ar trebuii sa se deschida niste clapete de plastic din Galeria de admisie. Fiind de plastic aceste se defecteaza. Eu luni sunt programat la brady fiind cel Mai ieftin din ce am sunat 2300 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat actuatorul turbinei(ca dadea erori nu de alta). 800 lei aruncati pe geam.

In schimb, am strans bine cu niste coliere cablaraia actuatoarului...si vad ca e ok. Am mai simtit o vaga ezitare o data, dar tocmai m am intors din concediu si cam 1000km a mers ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nushi,

crezi ca pompa din rezervor... ar face un zgomot "ca de aspirator"? ... ca si cum ar trage aer puternic pe undeva timp de 1-2 secunde...?

Eu nu zic ca nu o fi pompa... Dumnezeu stie ce naiba o fi ... dar sunt de parere ca pompa aflata in rezervor nu are cum sa faca un asemenea zgomot... doar imi dau cu parerea.

 

Azi spre exemplu, am alergat cu masina prin oras de colo colo... si nu s-a auzit...!

Modificat de 06psiBV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine de exemplu se vede si foarte putin cum pierde ulei prin stanga galeriei de plastic pe la clapeta de vacuum sau cum se cheama. Am pus poze in topicul pierd ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am schimbat ieri galeria de admisie nu vreau inca sa ma pronunt pentru ca smuceala nu o facea la orice acceleratie. In orice caz pot sa spun ca parca am alta masina :). Cu ocazia asta s-a curatat si clapeta de accelartie si EGR.

Cand s-a demontat se putea vedea un joc foarte mare pe axul de plastic care invartea clapetele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha! Eu azi schimb si piesa eleectrica ce comanda actuatorul de pe turbina, sa vedem ce se intampla.

 

Pot sa-i rog s verifice acea clapeta... este complicat de verificat? Si cat te-a costat si unde...mi-e si frica sa intreb. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine se vedea ca imi pierde ulei pe acolo daca te uiti la galeria de admisie cea de plastic .. in stanga ai o "pompa" de vacum care o actioneaza daca misti de ea o sa vezi daca ai joc sau nu.

 

La inceput si ei au zis ca este de la turbina ... mi-au demontat pe jos sa verifice eventualul joc si au zis ca e ok.

 

Toata jucaria a fost 2600 Ron la Brady pe care ii recomand cu caldura ( a fost prima mea vizita la ei si placut impresionat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat la service piesa respectiva... e drept ca oricum nu mai avea "figuri" masina, momentan astept sa vad daca s-a rezolvat de tot sau e doar temporar functionala chestia. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai problema nu era la piesa respectiva ci la tija care este pe toata lungimea geleriei ce comanda deschiderea/inchiderea aerului ce intra in chiulasa. ea fiind de plastic s-a subtiat si nu mai actiona acele clapete

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si-ti facea tot timpul? Erori in computerul de bord ai avut? Pe mine si pe mecanici fix asta ne-a derutat- eroarea stocata, ce indicat fata tagada un actuator defectuos...

 

Oricum, din ce zici, ai simptome diferite. Mie mi se comporta 2000km fara repros, apoi brusc o apuca pandaliile. 

 

In fine, sper sa fie ok (si la tine si la mine :)) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

as avea si eu o problema de o saptamana masina scoate un sunet mai ciudat la accelerare intre 1700-1900 si intre 2800 si 3000 .precizez ca intre 1900 si 2800 sunetu dispare motoru trage continu fara smucituri si fara de vibrati . Face de parca nu ar avea suficient aer

.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o scanare ai facut ? daca nu, mergi si fa o scanare, sa vedem ce erori ai stocate - daca ai.

 

daca nu ai, filtrele cand au fost schimbate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la scanare nu ai iesit decat o bujie arsa . oricum am facut un schimb ulei cu toate filtrele si zgomotu pare sa fi disparut momentan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

verifica turbina daca este cu geometrie variabila e posibil k a cea geometrie sa fie blocata de la impuritati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!