Jump to content

Accelerare intrerupta (smucita) Passat B6


bogdy_a
 Share

Postare recomandată

Am mai prezentat acum ceva timp problema aceasta:

- smuciri la accelerare / deccelerare, accelerare greoaie (in special la temperaturi negative unde se simte si o intarziere in accelerare), miros de noxe, din cand in cand fum alb in spate (in special la rece), vibratii la plecarea de pe loc specifice unui ambreiaj defect (kitul + volant sunt relativ noi).

Ce am facut azi: am desfacut mufa de la debitmetru aer de pe conducta de aer si masina merge aproape perfect: raspuns prompt la accelerari, fara fum, fara miros de gaze arse, fara impotmoliri, ezitari, motorul mai silentios - ceva mici probleme la accelerari puternice, peste 3000 ture.

Sa inteleg din aceasta ca senzorul e defect? Nu pare mort de tot (nu am engine workshop aprins) dar banuiesc ca furnizeaza valori eronate. Ramane sa mai merg cateva zile cu el asa, pe luni am oricum programare la reprezentanta pentru Inspectia tehnica.

daca ai VCDS sau pe cineva care are asa ceva, fa un log in mers, sa ne uitam la el.

Altfel, testul facut de tine, e cam empiric pt B6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, masina e BMP cu DPF.

Sunt consitent ca testul facut e superficial, pot fi nenumarate cauze - chiar astazi mi-am dat seama ca pe undeva imi fasaie un furtun.

Dar ma gandeam ca faptul ca masina functioneaza bine fara senzor ar fi o indicatie a faptului ca acesta furnizeaza valori eronate.

Incerc sa fac un log dar ultima data nu imi functiona interfata (merge o singura data sa o conectez dupa care primesc CAN not ready) - din pacate in Munchen nu cunosc pe nimeni cu VCDS iar masina ajunge luni la reprezentanta pentru revizie si Inspectia tehnica, o sa o faca ei log-ul daca nu reusesc pana atunci.

Inca o intrebare: ieri cand am deconectat senzorul a inceput sa clipeasca becul spirala. Astazi de dimineata sta permanent aprins si MIL-ul, e normal? Senzorul l-am reconectat astazi - spirala s-a stins, MIL-ul nu - banuiesc ca a stocat eroarea permanenta si asteapta sa o sterg.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit acum - senzorul nou OEM e 56 Euro, garantia imi acopera 50% din piesa si manopera, nici nu stau pe ganduri, luni va fi primul schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor! Dupa lungi si profunde teste i-am dat de cap...Problema era unul din injectoare. L-am inlocuit si masina acum masinuta functioneaza ca inainte. P.S.-multumesc tuturor dupa acest forum care au incercat sa ma ajute!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verdict drastic: Nockenwelle - axa cu came. Astept acum pretul.

Oficial compun acum scrisoare celor de la VW sa le ofer masina ca obiect de studiu, nici cu Dacia din 86 nu era asa.

Modificat de Juliaen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Juliaen chiar speram ca s-au terminat problemele la masina ta... Imi pare rau sa aud ca ai inca o problema destul de nasoala. Aproape ca nu imi vine sa cred cate ai schimbat la masina...

Ce pot sa zic este, capul sus, si sper sa o rezolvi si pe asta si sa nu mai ai altele, ci sa te poti bucura de masina asa cum se cuvine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ptiu, am scapat, a fost doar demitmetrul (Luftmassemesser) - 116 Euro OEM - nu am apucat sa conduc decat 20 de km dar parca masina are viata acum, raspunde foarte bine la accelerari iar vibratiile s-au redus considerabil.

Au zis ca inca un O-ring a mai fost schimbat, sursa noxelor ce le simteam in jurul masinii.

@alexandru: chiar glumeam cu sotia cand am schimbat caseta de directie: ce ar mai fi de schimbat la masina, motorul? :) bat in lemn. ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Masina: passat b6, berlina, fabricatie dec 2006, motor 2.0 tdi pd / (170 cai) , cod BMR

 

Are 75.000 km, injectoare schimate pe circulara. Am fost la revizie cu ea la serviceul VWPARTS, masina este tehnic ok. Pus si testerul - ok. 

 

Are insa o problema :) Uneori (nu tot timpul), in acceleratii are ezitari, ca si cum ar fi gatuita. Mai mult, in anumite cazuri, accelereaza extrem de lin, desi pedala e la fund. Nu ma urc pe acceleratie ca boul, cand sunt sub 2000 rpms, stiu regulile. 

 

In ce priveste rulatul la viteze mari sau la ture mari, nu are nicio problema. AM mers pana la Cta si inapoi pe cruise control @ 145 km, masina atinge usor 220 kmh, consumul este in parametri etc. 

 

La service, mi s-a sugerat sa curat.. clapeta de admisie, nu am retinut foarte clar. Enervant este ca nu are decat simptome, ocazionale, si nu apare nicio eroare. 

 

Iata un film, in tr 3 ... in mod normal accelereaza de 2x mai rapid.  http://www.sendspace.com/file/qem49m

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

fa un log in mers sa vedem daca reliefeaza ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Şi eu am problema asta. Am bănuit că de la DSG. Tu ai dsg?

Să ne ţii la curnt. Merci şi baftă!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu m-am plans de problema asta pe un alt topic.  Pedala la podea, peste 2000 rpm si masina accelereaza lin, pe langa faptul ca uneori, destul de rar, are un lag maricel (acea gatuire de care vorbesti). In schimb, mi se pare ca daca ma opresc cu pedala undeva la 70 %, masina accelereaza mult mai bine. Iar am observat ca la drum lung, aceste simptome dispar. La fel cum ai spus, la viteze mari, conditii de autostrada, nicio problema. Ajunge usor la 200+.

O ipoteza ar fi faptul ca aceste motoare sunt destul de ''fortate'' pentru cilindreea lor si implicit devin foarte sensibilie la aer (presiune atmosferica, umiditate),temperatura, motorina, incarcare dpf etc.

Pe log-uri mie imi iese totul ok, dar o sa mai fac unul si o sa il postez.

Modificat de FlorinC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6+1 manuala. Mie peste 2000rpms in general nu mi face fitze, si niciodata cand sunt cu ea turata. Problema apare la low/ mid revs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel și la mine. În plus se întâmplă numai cu motorul rece (după câteva minute de mers dispare) și nu de fiecare dată.

Am mai discutat problema aici și aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele au fost schimbate la PBN acum 1 an (am carte de service). Ma rog, cum PBN e o gaura neagra, poate ar tb sa verific efectiv daca sunt chiar schimbate , intr-un service normal (oare se poate doar cu testerul??)

Mie niciodata nu imi face la rece! Doar cu motorul cald!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ajutorul lui FLORIN, am facut azi niste teste de acceleratie si verificari. Cum turbina si injectoarele par in parametri, se pare ca singura cauza ar putea fi actuatoarele ce regularizeaza fluxul de aer in turbina. Prin urmare, miercuri am programare la service, pentru curatare ( prima faza), apoi probabil inlocuire, daca tot nu functioneaza.

 

Bineinteles, ca un facut, odata ce l-am urcat pe FLORIN la bord, masina s-a comportat exemplar :) Scuze daca ti s-a facut un pic rau de la mersul in forta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei eu am aproximativ aceleasi simptome, descrise pe un thread cumva adiacent aici : http://vwforum.ro/topic/102906-ezitari-in-acceleratie/

 

Nu e smuceala, e doar ezitare, insa extrem de periculoasa pentru depasiri in forta sau plecari rapide! Se pare ca e vorba de actuatoare. Ma ia de cap cand citesc pe aici ce problema ati avut dragii mei... imi pare rau :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

actuatorul....

 

da, m-ai zguduit bine..... :lol: :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai na, daca masina poate- s-o folosim zic! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

 

Ce parere aveti despre reconditionarea turbinei? In ce conditii se poate face? Cat de fiabil si puternic va fi turbina? Eventual perioada de viata dupa reconditionare? Si daca imi puteti recomanda un service sau firma unde se poate reconditiona, in Bucuresti.

 

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru Bucuresti, vb cu Cipos - Ciprian -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fost la service. 

 

- EGR- curat lacrima ( logic, masina in ultimii 10.000 km a vazut 90% din drumuri extraurbane si mers intins, nu ca la mort)

- curatat cu aer comprimat actuatorul vietii de la pompa de vacuum ( cred )

 

Vestea buna- a durat 10 min si nu m-a costat nimic. Vestea proasta- daca va continua sa faca kkturi:

 

a. dat jos turbina, verificat geometria variabila 

b.inlocuit actuatorul

 

Revin cand va fi cazul de un update.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin. Cu vesti rele, din pacate. 

 

Fost din nou in service si mi s-a recomandat sa schimb actuatorul turbinei. 790 lei si am pus un actuator nou (cel ce vine direct pe turbina). Din pacate... masina se comporta EXACT LA FEL, ba chiar mai rau, daca inainte decuplam / cuplam mufa si mai mergea, acum ba intra in LIMP MODE / PROTECTIE, ba accelereaza cu ezitari, ba accelereaza de parca n-ar avfea turbina.

 

S-a verificat geometria variabila, turbina pare in foarte bune conditii.

 

Incep sa ma gandesc s-o fac bucati si s-o vand :)

 

Maine incercam alte 2 cai de solutionare:

 

- schimbare piesa ce comanda actuatorul propriu-zis

- verificare atenta cablaraie

 

Poimaine dimineata plec cu familia in concediu... Masina de 75.000km. Bine c-am luat-o SH :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

actuatorul..... in cele mai multe cazuri - asta presupune ca ai deja eroare stocata pe Engine - presiune prea mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am schimbat (pe cel de pe turbina). Ramane celalalt...care insa nu e pe stoc momentan :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!