Jump to content

Accelerare intrerupta (smucita) Passat B6


bogdy_a
 Share

Postare recomandată

Victorashtheone

am deschis acel pdf, insa asta presupune ca trebuie sa-i fac un test cu vag com, nu?

nu ma prea pricep la electronica asta auto...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, respectiva operatiune presupune utilizarea vag com-ului. In mod sigur ca gasesti pe cineva in zona ta care sa te ajute cu respectivul log.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Victorashtheone

Multumesc mult pentru sfaturi, sper sa fac acel test si sa pot salva datele pentru a le trimite. O seara faina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine face cand motorul e rece si acceleratia mica, exact cum s-a mai spus, atunci cand mergi ca in coloana. In concluzie voi ce recomandati: un upgrade la softul motorului, un schimb de furtune la turbina, un schimb de clapeta sau un plin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce parere ai de o sticluta cu aditiv curatare injectoare, un plin cu motorina, urmata de o schimbare filtru de motorina dupa epuizarea motorinei? :) Parerea mea ca este mai ieftin decat sa te apuci sa schimbi chestii care costa multe sute de lei (clapeta de shut-off - cred ca la ea te refereai, ~800lei, un element tubulatura turbina cca 300-350 lei ...). Nu strica sa cureti EGR / clapeta de shut-off.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu la benzina acele smunceli usoare, in treptele inferioare, doar la accelerare lina si doar sub 50 km/h..fara vreo intrerupere sau pierdere de putere..de incep sa ma gandesc la suspensie (cu alte roti am incercat). A rezolvat careva vreun tremurat/smucit schimband amortizoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum doua saptamani am plecat sa iau pe cineva de la aeroport,de la bucuresti,am alimentat de la un petrom din constanta...eu nu alimentez de la petrom dar am facut o afacere cu unul si i-am cumparat 4 bonuri cu 100 lei...in mod normal alimentez de la MOL.Am plecat la bucuresti...cand am ajuns la fetesti,la taxare,am platit si cand am plecat simteam un tremurat la schimbatul treptelor de viteza,tremura toata masina.Am ajuns la aeroport,l-am luat pe respectivul de la aeroport si am venit inapoi la constanta,aceeasi problema pe drum,la schimbatul treptelor intre 2200 si 2800 rpm,masina tremura de ziceai ca sar toate plasticele din ea.Am ajuns in constanta,cunosc un nene mecanic pe la mangalia,la el fac schimburile de ulei,filtre,la el am schimbat volant tot el mi-a facut si distribuitia cu alte cuvinte pt orice problema cu masina de 3 ani de zile numai la el merg...l-am sunat,am mers la el si a inceput nebunia.Mi-a pus calculatorul pe ea,ala de reprezentanta,clapeta de la EGR blocata pe deschis...a scos-o,a incercat el sa faca o smecherie sa o curete,degeaba s-a ars motorasul,nu mai era de facut nimic...am schimbat-o,clapeta noua 993 lei,am dat sa plec cu ea masina la fel facea,m-am intors inapoi,mi-a schimbat filtrul de motorina era cam negru si fusese schimbat cu 7000 km in urma,am plecat la fel facea masina...mi-a scos pompa de motorina din rezervor,am mers cu o alta pompa tot de passat,la fel facea masina...am mers cu o alta pompa de inalta,conectata la o baterie iar masina se alimenta dintr-un bidon de 2 l aflat in drepta mea,la fel tremura masina...mi-a curatat turbina,la fel facea masina...mi-a dat catalizathorul jos si mi-a dat 3 gauri in el,la fel tremura masina...am mers cu nenea asta mecanicul cu masina cu calculatorul pe ea,cantitea de motorina injectata era foarte buna,turbina baga de rupea....era totul in regula,era clar ca este ceva mecanic,nu mai stia ce sa faca...3 zile la rand am fost pe acolo,in astea 3 zile masina incepuse sa se opreasca cand opream in intersectii sa ma asigur,ma injura toata lumea,pornea dupa vreo 10 min.Fel si fel de pareri,a pical calculatorul ca este siemens...mi-a trimis softul la verificat la nemti,aia i-au spus ca este softul ei original si ca nu a suferit nici o modificare...era depasit si mecanicul.A sunat pe unul pe la bucuresti si ala i-a dat un raspuns prompt si foarte simplu...SCOATE TOATE 4 INJECTOARE SI VERIFICA GARNITURILE SI SURUBURILE...zis si facut,toate garniturile bune,deja imi pierise tot cheful...in schimb la cele doua suruburi de la injectorul nr 1,pe la jumatatatea lor,distanta intre filet era mai mare...de aia cand se schimba un injector,trebuie schimbate si acele 2 suruburi...de la cele 2 suruburi,80 lei este un surub toate figurile de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai schimbati piese aiurea, verificati inainte tot cablaju ca este foarte prost asa am patit si eu cu intreruperile am schimbat si volant si senzor-u G28 si tot imi intrerupea, deja ma gandeam ca e de la cutie dar defapt erau 2 fire rupte de la senzor si inca 3 de la altu. Le-am refacut si acum e totu-l ok si nu mai mergeti aiurea pe la toti carpacii care au service ca habar n-au sunt buni doar sa-ti ia banii atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si cablu dintre senzor-u G28 si ECU sigur este intrerupt pe undeva asa am patit si eu erau 2 fire rupte si inca trei dar alea nu stiu de unde si acum merge perfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! si eu am o problema care a aparut de curand asemanatoare cu a unui coleg de aici (cosmin_nst,la pagina 1 povestea tot ceva de genu) si anume la accelerere in treapta 2.a ; 3.a parca si in a 4.a intre doua mii si trei mii de turatii pentru o secunda se intrerupe accelerarea ca si cum am prins o portiune de gheata si imediat isi revine si trage incontinuare..f rar dar se intampla,aveti careva idee ce poate fi,sa fie oare pompa de motorina?? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ccostinn, da, eu am simptomul asta. se intampla foarte rar, dar cand se intampla e chiar amuzant, pentru ca pare mai nervoasa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu as putea spune ca este mai nervoasa dupa ce are aceasta mica intrerupere trage constant incontinuare,prima data ploua afara si am avut impresia ca a avut un mic derapaj dar m.am convins cu nu apa a fost de vina,si ce este de facut,ai gasit un raspuns exact?ma gandesc in timp sa nu se agraveze? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am gasit nici un raspuns, si-am si incetat sa caut dupa ce am primit o replica de genul: "tu trebuia sa-ti iei o dacie, si-apoi sa vezi cum ti se parea ca merge masina asta. n-are domnle nimic!" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici nu se pot compara,totusi ma intrebam de la ce poate fi mai ales stiind ca masina nu a facut asa de la inceput deci ceva s.a intamplat sau se intampla

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am citit tot pana aici.

pana la urma a descoperit cineva cauza intreruperilor si posibilitatea remedierii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

acelasi simptom mi-a aparut si mie doar ca imi face doar la o temperatura a motorului bine definita 85 grade cum trece se linisteste. nu inteleg ce poate fi. la scanare nu da nimic. imi face o data maxim de doua ori dupa care merge bine. la rece porneste usor si merge bine pina se incalzeste motorul la temp de 85 grade atunci o apuca dupa care isi revine si merge ok. am fost cu ea de doua ori la porsche si nimic.am mers cu rezervorul plin, inca sunt derutat. bafta la toti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit pina la urma din ce era. dupa doua zile masina ramasa la porsche am luat-o bineinteles cu acelasi defect,drept urmare m-am enervat si am demontat egr ,clapeta de acceleratie,maf-ul am verificat tot cablajul la senzori am strans papucii de la contact injector si la toata lucrarea asta am descoperit clapeta de acceleratie mergea gripat nu mai revenea(tin sa mentionez ca am demontat la rece afara 0 grade motorul rece)dupa o curatare cu spray contact si-a revenit chiar si presiunea arcului de retragere s-a marit simtitor.tin s-a precizez ca s-a marit puterea motorului te baga in scaun acum.dar la montare cand am bagat totul la loc mi-a scapat sa pun siguranta la furtunul care merge la egr si s-a strambat un pic furtunul si tragea aer fals culmea se accelera dar masina statea pe loc lucru care m-a speriat am zis ca e ambreajul dar dupa ce am observat ca nu pusesem siguranta la furtun m-am linistit. tin sa precizez caci nu am mai avut probleme cu ea. am acum 300.000km cu ea. bafta la toti si sper sa va ajute!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine era fisurat furtunu de la turbo, dupa schimbare nu a mai intrerupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!!! Detin un vw passat 1.9 tdi ,BLS, din 2007 ,si de vreo doua luni de zile ma confrunt cu o mica-mare problema. In mers, de la treptele a-3-a in sus , de la 1900-turarii cand accelerez ,trage foarte greu si trepideaza toata masina f tare. Precizez ca i-am facut vreo 3 diagnoze cu testere diferite si nu are nici o eroare.

Va rog ajutati-ma!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuia sa faci si un log in mers....

poate sa fie problema de alimentare sau ceva pe linia de turbo.

pana nu faci un log in mers, un scan pe injectoare - nu putem decat sa ne dam cu parerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai degraba problema alimentare combustibil, la turbo ar fi dat ceva eroare la diagnoza, filtru motorina de cind timp il ai schimbat? incearca sa vezi cum merge si cu rezervorul full sa elimini astfel din calcul pompa de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtru schimbat recent ,aceleasi simptome. Maine o sa fac o verificare amanuntita la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Smucelile la acceleratie s-ar putea sa fie de la pompa de motorina din rezervor. Este localizata in spate , undeva sub bancheta din spate in partea dreapta. Eu am umblat un an intreg pe la service-uri pana am gasit problema . Incearca sa asculti cand pornesti masina (sau pui contact ) daca se aude pompa din spate cum comuta. Se pare ce pompa se arde in cazul in care obisnuiesti sa mergi des cu rezervorul sub jumatate ( racirea ei se face prin motorina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai prezentat acum ceva timp problema aceasta:

- smuciri la accelerare / deccelerare, accelerare greoaie (in special la temperaturi negative unde se simte si o intarziere in accelerare), miros de noxe, din cand in cand fum alb in spate (in special la rece), vibratii la plecarea de pe loc specifice unui ambreiaj defect (kitul + volant sunt relativ noi).

Ce am facut azi: am desfacut mufa de la debitmetru aer de pe conducta de aer si masina merge aproape perfect: raspuns prompt la accelerari, fara fum, fara miros de gaze arse, fara impotmoliri, ezitari, motorul mai silentios - ceva mici probleme la accelerari puternice, peste 3000 ture.

Sa inteleg din aceasta ca senzorul e defect? Nu pare mort de tot (nu am engine workshop aprins) dar banuiesc ca furnizeaza valori eronate. Ramane sa mai merg cateva zile cu el asa, pe luni am oricum programare la reprezentanta pentru Inspectia tehnica.

Modificat de Juliaen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!