Jump to content

Accelerare intrerupta (smucita) Passat B6


bogdy_a
 Share

Postare recomandată

BMP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu niste intreruperi, si vreau sa stiu daca vorbim despre acelasi lucru.

La mine se intampla in accelerare, si se opreste accelerarea pentru o fractiune de secunda, dupa care continua. Se simte ca si cum ai merge pe asfalt, in accelerare, si la un moment dat treci peste o banda de fier uda si pierzi aderenta. Asa se manifesta si la voi? Aveti intreruperi mai evidente, mai multe odata?

E greu de explicat cum se comporta. La mine nu facea o singura data la accelerare, facea cateodata si de 2,3 ori dupa care continua. La tine sa nu fie vorba de altceva parca "limp mode" se cheama . Cauta putin pe forumuri despre "limp mode" si vezi daca nu cumva se comporta astfel.

Eu am schimbat pompa si nu mai am intreruperi. Singura chestie care mai apare este cand am motorina putin a in rezervor se aude un zgomot ca si cum s-ar chinui sa traga pompa din rezervor ( dar asta cred ca e oarecum normal pana la urma)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel e si la mine, intrerupe de 2-3 ori la intervale de aproximativ o secunda.. dupa care trage iar liniar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) eu sunt la primul nivel deci. ca intrerupe o singura data si nici nu pot reproduce fenomenul. Mai astept pana ajung sa ma lupt cu boss-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu stiu de ce face doar o data la cateva zile :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

-ideea e ca asa am patit si eu, si intr-adevar problema a fost pompa din rezervor, s-au dus periile, am scos pompa, am desfacut-o, am schimbat periile si acuma nu mai am probleme,

-iar ideea cu rezervorul sa fie cit mai plin , nu e o prostie deoarece acea pompa din rezervor se incalzeste al naibii de tare cind functioneaza,

iar prin faptul ca ea, e in motorina asa nu se incalzeste asa tare, fiindca pompa nu e capsata etans, in ea efectiv intra motorina, ciudat intr-un fel, dar eu am vazut.

Atentieee pompa din rezervor nu trebuie schimbata, la ea se duce periile in primul rand, binenteles asta trebuie verificat atunci cind se scoate pompa, dar pe multi am auzit ca o schimba ea fiinde destul de scumpa, si periile cu 20 de lei le-ai cumparat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum schimbi tu doar periile ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai, cum, scoti bancheta din spate, si dai de un capac, acolo se afla pompa, acolo vezi ce mai trebuie desfacut si apoi scoti tot ansamblu, in care intra pompa, trebuie scoasa pompa si apoi desfacuta, decapsata mai bine zis si dai de perii, numai trebuie desafcut cu grija ca ansamblu e din plastic fabricat in italy,si mai sunt cablaraie furtunase sa sti de unde le-ai scos.

stiu ca pe forum sa mai vorbit expres despre pompa din rezervor.

Modificat de ertypolys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VEzi ca se schimba motorasul cu totul, nu poti schimba periile din motoras. Tu ai desfacut vreodata o pompa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine dadea in nas cand mergeam cu viteza constanta. Vina, se pare, ca a apartinut filtrului de motorina neschimbat cam 40k de km. Eu am crezut ca mecanicul mi-a schimbat filtrul in urma cu 10k de km dar l-am descoperit intact intr-o plasa pe care mi-a dat-o dupa revizie. Era sa il arunc la tomberon cand mi-a venit ideea sa ma uit in cutii. Am mers la el si mi-a spus ca filtrul vechi nu necesita inlocuirea desi era neeeegru ca taciunele si plin de un fel de ulei. Acum masina merge bine si pornirile sunt mai prompte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal, ca nu ajungea carburantul, cu presiunea necesara.

Bun mecanicul.... a vrut sa-ti faca economie la carburant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VEzi ca se schimba motorasul cu totul, nu poti schimba periile din motoras.

Eu am schimbat cu totul pompa desi poate era mai ieftin doar motorasul. Daca are cineva nevoie de pompa cu motoras stricat trimiteti-mi un PM (poate mai imi scot si eu din parleala :) ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi apar uneori astfel de intreruperi. in general in treptele inferioare 1-2 si mai rar 3, si doar la accelerari progresive foarte usoare. Se manifesta in felul urmator, se intrerupe pt o fractiune de secunda, apoi raspunde mai violent(isi schimba usor si sunetul motorul) dupa care isi revine. Am facut scanari, nu mi-a aparut nimic. naiba stie de la ce o mai fi si asta..

Mentionez ca pompa din rezervor a fost schimbata acum 1 an. Simptomul asta il are de cand o am, doar ca am considerat a fi ceva normal, implicit nu i-am acordat prea mare atentie.

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei, la fel mi se intampla si mie. Daca dai de capat, zi-ne si noua. Mie nu mi-a mai facut de cateva saptamani. Sper sa o tina tot asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal nu e.... log in mers, s-a facut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi apar uneori astfel de intreruperi. in general in treptele inferioare 1-2 si mai rar 3, si doar la accelerari progresive foarte usoare. Se manifesta in felul urmator, se intrerupe pt o fractiune de secunda, apoi raspunde mai violent(isi schimba usor si sunetul motorul) dupa care isi revine. Am facut scanari, nu mi-a aparut nimic. naiba stie de la ce o mai fi si asta..

Incearca sa vezi daca mai face asta cu rezervorul umplut peste 1/2. ( in cazul in care il ti sub 1/2 de obicei) . Si la mine facea la fel inainte dar acum nu mai face cu rezervorul mai plin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da F l o r i n, s-a facut.. cu tine chiar! :)

@bogdy_a - uite, chiar nu am incercat, cu prima ocazie stau cu simturile ascutite spre motor si va anunt.

Nu mai stiu in ce topic am citit despre treaba asta acum vreo cateva luni. Un coelg a fost la service pe tema asta si i-au inlocuit nu stiu ce, gratis. intr-un alt fel de a o spune, erau cosntienti de problema respectiva. Era ceva minor din cate-mi amintesc.

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei, la fel mi se intampla si mie. Daca dai de capat, zi-ne si noua. Mie nu mi-a mai facut de cateva saptamani. Sper sa o tina tot asa.

Intrebarea era adresata postului de aici...

La tine, eu nici nu am simtit intreruperea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu prea aveai cum. De obicei face in treptele 1-2, la accelerari progresive dar f usoare. Gen, mers in coloana...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s-a facut nicio scanare de niciun fel. Foarte rar face, foarte mica sansa sa poti sa-i faci chiar atunci o scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Recomand sa se mearga intr-un service VW autorizat si sa se faca un update pt softul de management al motorului.

Eu asta am facut - chiar daca la receptie nu aparea ca exista un update de facut....drept urmare pt moment nu mai am acele intreruperi despre care se vorbeste.

Atentie - se poate vedea daca exista un update de facut doar daca se conecteaza cu VAS-ul la masina si apoi cere informatii online de la serverul de la fabrica VW.(cel de la receptie nu are cum sa vada acest lucru! - el ar vedea doar daca e vreo rechemare din partea VW)

Sper ca aceasta informatie sa fie de ajutor pt colegii de forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asta citisem eu mai demult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine inca se simt intreruperile.

Ce e mai nou este faptul ca saptamana trecuta in timpul mersului nu mai puteam accelera, nu puteam depasi 3000 rpm, am tras pe dreapta si am oprit motorul, dupa repornire totul a mers bine. Dupa cateva ore am patit acelasi lucru,iar de atunci nu s-a mai repetat.

Eu ma gandesc ca e de la turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Imtreruperea nu are legatura cu pompa de motorina. Eu am pompa noua . Are 6 luni si e Pierburg. Vara asta am patit si eu pentru prima oara o asemenea intrerupere in treapta a 3a cam la 2-2200 de ture. Nu s-a mai repetat de atunci. Suspectez depunerile de calamina din turbina care se mai desprind de pe pereti si cad in elice blocand-o pentru scurt timp. Vreau sa ii intreb pe colegi daca au patit-o cand au mers o perioada la turatii mici(regim de oras). Si inca o nelamurire: ce legatura are un update de soft la motor cu asa ceva cand masina a mers zeci, sute de mii de km cu un soft. Trecem la soft de motorina euro 5 ?

PS: Sunt fooooarte curios cum a reusit cel cu periile de la pompa de motorina sa-i schimbe. Amice cred ca nici macar nu stii cum se scoate motorasul de pe amsamblu. Eu am fost curios si am distrus-o pe a mea. Unde ai gasit tu "perii" de pompa ? Sunt niste carbuni speciali facuti sa stea in mediu umed(sunt flexibili). Vreau si eu adresa magazinului si procedura de decapsare.Stii diferenta intre perii si carbuni?

Modificat de teo0605
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este soft de motorina euro 5 - printrun update de soft se optimizeaza anumiti parametrii/ se corecteaza - de ex. injectia, durata acesteia, etc - practic se rescrie mapa de management a motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!