Jump to content

Deschidere usi - Baterie descarcata complet


Gabi Albert
 Share

Postare recomandată

Salutare,

am o problema cu o fabia si problema e in felul urmator:

masina a ramas parcata timp de cateva luni bune. Intre timp bateria s-a descarcat de tot. acum usile nu se mai deschi.

Ma puteti ajuta cu un sfat cum sa o deschid?

eu m-am gandid ca cel mai simplu ar fi sa deschd cumva capota, sa ii dau curent cumva si de acolo

, o pornesc si las asa pornita cateva minute sa se incarce bateria.

Oare cum pot sa deschid capota? se poate sa demontez grilajul din fata ?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce nu folosesti cheia sa deschizi mecanic usa?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

din pacate un 'binevoitor" mi-a distrus broasca de la usa. Nu mai pot sa o deschid cu cheia. doar din telecomanda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colescu Sebastian

Am auzit cateva persoane care in cazuri de asta au alimentat circuitul pe dedesubt cumva,pe la electromotor sau ceva de genul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intra prin portbagaj sau usa pasager. Pe toate ti le-au distrus?

Sau poti sa incerci cu o alta baterie incarcata, pe care o conectezi pe sub masina cu plusul la iesirea de la alternator(ca la bornele bateriei nu cred ca ajungi), iar cu minusul pe o parte de caroserie.

Modificat de gabyte00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

singura usa in care puteam folosii cheia era cea de la pasager. Portbagajul se deschide doar dupa ce se deschide restul sistemului de inchidere, si nu are broasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, pai poti incerca cealalta varianta pe care ti-am zis-o. Totul e sa ai acces la firul gros care iese din alternator si se duce catre baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate masina e parcata in asa fel incat nu pot sa ajung sub ea. Nu exista o metoda sa demontez grilajul din fata si sa desfac capota asa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta un cric si niste multe caramizi, o ridici cate putin si pui caramizi fata/ spate pe partea stanga, dupa ce ai ridicat suficient sa incapi sub ea te bagi si conectezi o baterie la electromotor si masa. Constructia de caramizi trebuie facuta cu simt de raspundere sa nu cada masina pe tine.

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti iei o surubelnita dreapta si o lanterna si te uiti in botul masinii sub capota acolo unde are incuietoarea de capota si vezi ce fel de sistem ai si deschizi capota cu surubelnita si apoi ii dai curent si deschizi usile. Sau, daca vezi prin grilaj unde intra cablul ala care vin din cabina la incuietoare, tragi de-acolo de unde e cablul agatat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau mai simplu : se ia un snur de vreum metru lungime, se face o bucla la mijloc tip lat (care se poate strange tragand de snur), se baga snurul pe la coltul dreapta-sus al portierei soferului astfel incat sa ramai cu cele 2 capete afara, se baga latul in tzuspicul de deblocare de pe interiorul portierei, se strange bine latul, se trage in sus de snur moment in care se deblocheaza portiera respectiva. Sper ca ati inteles smecheria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Firmele specializate au o pompita de vid.Cracaneaza putin usa ,baga o perna mica cu care iti deplaseaza usa 1-2 centimetri,apoi baga un cablu otelit pana la manerul interior de deschidere a usii.Sper sa nu ajungi la astfel de operatie...e destul de costisitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabi, in grila aia de plastic se ascunde si tamburucul de care tragi sa deschizi capota. Intre nervura 8-9 in partea de sus daca te uiti cu atentie se vede tamburucul ala. Cu o sarma otelita, o indoi sa-i faci un carlig si il bagi in nervura 10 sa agheti tija, trebuie doar rabdare. Daca nu reusesti atunci musai sa rupi 1-2 nervuri din alea cat sa-ti incapa mana sa poti trage de tija.

Sper ca masina este a ta, nu de alta dar iubesc libertatea :lol: ....cuvantului.

Desfa grila de plastic si las-o asa, fiindca dupa cum vad pe viitor o sa mai ai nevoie si sa nu-ti ranesti manuta :lol:

Daca ti-e frica ca o sa fii jefuit , uite fa ca individul asta, macar ai satisfactia ca ai si tu o cheie functionabila pe ceva din masina:

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabi, in grila aia de plastic se ascunde si tamburucul de care tragi sa deschizi capota. Intre nervura 8-9 in partea de sus daca te uiti cu atentie se vede tamburucul ala. Cu o sarma otelita, o indoi sa-i faci un carlig si il bagi in nervura 10 sa agheti tija, trebuie doar rabdare. Daca nu reusesti atunci musai sa rupi 1-2 nervuri din alea cat sa-ti incapa mana sa poti trage de tija.

Sper ca masina este a ta, nu de alta dar iubesc libertatea :lol: ....cuvantului.

Desfa grila de plastic si las-o asa, fiindca dupa cum vad pe viitor o sa mai ai nevoie si sa nu-ti ranesti manuta :lol:

Daca ti-e frica ca o sa fii jefuit , uite fa ca individul asta, macar ai satisfactia ca ai si tu o cheie functionabila pe ceva din masina:

asta e clip-ul meu facut pe o Fabia inchiriata de la Skoda Compexit Bistrita :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce mama zmeului ai pus ,,lacat" pe schimbator? :lol:

In Bistrita asa e la moda bn64and cu 20 de zurgalai la nadragi pana descui motoru? :lol:

Bine ca n-am scris cum mi-a stat mie in tartacuta, ca oricum te-am dezmierdat individule :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in 2008 mi s-a ars garnitura de chiulasa la Octavia si am dus-o de joi in service...in reprezentanta Skoda din Bistrita...si blegii au desfacut-o si cand s-o puna la loc vinerea si-au dat seama ca nu au alte prezoane...si am asteptat pana luni dupa prezoane...

In semn de recunostinta mi-au dat o Fabia 1.2 HTP cu aceasta chestie la schimbator..si am postat-o ca mi s-a parut interesanta :))

PS: nu e Fabia mea...Fabia o am doar de anul trecut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haha foarte tare... dar sa o incui in a 5-a nu in a 1-a ca poti ajunge departe... :))

@carmina ai probat chestia cu sarma? Inseamna ca degeaba e facut sistemul in asa fel incat sa nu poti deschide capota din afara, ci o deblochezi din interior?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabi am vazut chestia asta de care am scris in targul de masini, cumparatorul dorea sa vada motorul la fabie, iar vitelul de bisnitar nu putea deschide capota dinauntrul masinii fiindca a tras ca magarul si a rupt maneta, si a facut aceasta miscare cu succes.

Oricum bn64and ce-am vazut m-a impresionat, e tare faza.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU ai cum sa o deschizi din exterior.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am vazut cu ochii mei aceasta miscare, si cand afirm ceva incerc totdeauna sa ma bazez pe ceva concret, aveti cuvantul meu ca ala in 30 secunde i-a deschis capota.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum problema lui Gabi Albert suna ca o problema din aia cum sa impaci si capra si varza. Nu are unde sa bage cheia, nu are acces pe dedesubt, dar trebuie sa ia curent de undeva ca sa intre inauntru. :))

S-au dat raspunsuri destule aici. Ca sa raspund la intrebarea ta Gabi Albert: nu, nu poti demonta grila fara sa ai capota deschisa. Dupa cum probabil vezi nu ai acces la nici un surub si nici n-o sa ai pana nu deschizi capota. Pune un cric si intra sub ea pe unde poti. Daca nu, sparge geamul si gata, nu te mai chinui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,Pune un cric si intra sub ea pe unde poti. " De la fraza asta mi s-a aprins un beculet: da jos scutul, dupa care 3 suruburi stanga, 3 dreapta, plus 4-5 clipsuri care tin masca, intr-adevar mai raman cele 2 suruburi care tin masca sus, daca se va chinui le va desface si pe alea, si odata data jos masca cu o coada de matura bagata prin fata radiatorului nu prin spate, va putea actiona mecanismul de deschidere al capotei fara sa sparga nimic.

Ce ziceti vorbesc magarii? :lol: Gata pe subiectul asta nu mai zic nimic. :censur:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai simplu: dai curent pe borna de plus de la alternator si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!