Jump to content

1.0.....vs.....1.4


luci_passat2000
 Share

Postare recomandată

luci_passat2000

Va salut si Hristos a Inviat!!

As dori sa va cer sfatul intr-o mica problema!!!

Vreau sa cumpar un vw polo 6n, si nu stiu la ce motorizare sa ma decid!!!

Eu as inclina spre motorul de 1.0 e pistoane.....taxe mai mici etc.

Unele persoane ar spune ca DESI are motor de 1.0 consumul ar fi mai mare daca bag piciorul in ea(3000-3500 rpm)....alti spun ca cel de 1.4 ar fi mai "stabil" deoarece caroseria e mica deci mai usoara!!!

Cu respect,

Astept parerile dvs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Versus ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt 1.0 e cum ai zis tu , insa nu am asa incredere cum am la 1.4..adica majoritatea benzinarelor de la VAG.. sunt 1.4..sunt mai multe..sunt mai fiabile(1.0..cam lasa de dorit..nu prea sunt ele bine"legate") exact cum e la 1.4 tdi fata de 1.9 tdi ! te indrum spre 1.9 tdi. dar daca vrei benzina 1.4 asta o sa-ti spuna multi.1.0 ai avantaje la taxe..da la fiabilitate.. mai putin ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 clar, e diferenta de cativa lei la impozit nu e mare smecherie, dar macar poti sa te misti de pe loc. Gandeste-te ca poate mai pui ceva in portbagaj si mai urci pana la munte si o sa gafaie 1.0 de o sa-ti iasa prin capota. Or fi Polo-urile usoare, insa nu-s chiar atat de usoare ca Tico.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 recomand

Modificat de vwgolf_trei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 e bine, daca e si TDi e mai bine. Cele de 1.0 sunt cam mici pentru Polo, pe un Lupo sau Fox ar merge dar la Polo o sa traga cam greu.

Vot pt 1.4 (TDI daca se pune)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 clar. Am avut ocazia sa fac un test drive pentru un vecin care voia Polo si era de 1.0 eu avand Golf 3 1.6. Impresia mea a fost ca stateam pe loc cu pedala aproape de podea. Nu mai punem si faptul ca 1.0 este in 3 cilindri si e cam dezechilibrat motorul, iar la consum daca vrei sa mergi normal cat de cat cu ceilalti din trafic o sa pape cat 1.4. In afara am aceeasi parere ca si ceilalti colegi, o sa mearga greu, iar daca vrei sa mergi la consum nu vei putea depasi 70-80 km/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa va intreb pe cei care ati raspuns.Ati condus un Polo motor 1.0 ? Eu am avut un Polo fabricatie 2001 timp de 5 ani si am folosit-o ca si masina de famile si pot sa va spun ca este o masina excelenta. Consumul este nesimtit de mic, este fasneata se poate merge si tare cu ea, bine nu in reprize foarte rapide dar cutia de viteze este excelenta. Cat despre intretinere..este VW,nu poate fi decat ieftin. Este o masina pentru oameni care nu isi doresc o racheta , care tin la buzunarul lor care doresc sa se deplaseze in conditii bune si cu bani putini. Sa nu uit sunt modele care au AC si pe langa airbagurile frontale are si airbaguri laterale in scaune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

luci_passat2000

....ideal ar fi fost si 1.4tdi dar nu am bani pt asa ceva!!!

sincer sa va spun am avut 3 masini pana acum cu motoare de 1.4 benzina(astra F, Golf III si Megane) toate intre anii 92-97 injectie monopunct cum e si la polo......si la stilul meu de mers(din cand in cand o carja la 3500-4000rpm....mai o depasire....etc) scoteam un consum de 7-7,5 .

Voi de consum(mixt) aveti pe motoarele de 1.4 ???dar pe cele in 3 pistoane de 1.0

Eu initial m-am "imbolnavit" de polo 1.0 dupa ce am mers cu cineva la okazie vw polo din 93...deci modelul ala mai vechi.....eram 4persoane in masina....fiecare de statura mare(70-80kg) si vreau sa spun ca am ramas masca cum ma baga in scaun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: ..... si sa vezi cum l-a bagat in faliment pe ala cand a ajuns la benzinarie.....................

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca diferenta de impozit dintre 1.0 si 1.4 ti se pare mare, eu nu mai zic nimic.

Sa fim seriosi, eu la am meu 1.6 am dat 60 de lei pe an.

Apoi, poate la un mers extrem de economic, doar atunci 1.0 ar consuma mai putin decat 1.4, dar in mod normal, la un mers obisnuit si nu mai iau in calul incarcarea masinii si eventualele drumetii la munte, 1.4 iese clar castigator, atat la consum cat si la reprize.

Iar ca si consum, daca motorul e intretinut cum trebuie si ai consumabile de calitate ( inclusiv bujiile), nu ar trebui sa iti sara de 6l la un mers normal.

Eu la drum intins, la mers in limita legalitatii, doar in depasiri trecand de 110, traseul Bacau-Sibiu spre exemplu, il fac cu un consum de 5.5l/100km, cu o viteza medie pe calculatorul de bord de aprox 65km/h.

Super incarcat, maxim 6-6.2l.

Nu iti spun cat imi consuma daca merg doar in zone de campie, absolut normal, nicidecum mosnegeste, doar ca nu trec de viteza maxima admisa pe drumuri pt ca am bebelus si nu vreau sa franez brusc: 5-5.2l.

Deci nu ar trebui sa-ti faci asa mai griji de consum, tu mai mult ca sigur cel putin tot atat ar trebui sa scoti, si ai avantajul fata de un diesel 1.4 mai putinele potentiale probleme ce pot apare la motor.

Plus un rafinament mai bun.

Bafta in alegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1)1.0..nu este in 3...ci in 4 cilindri...

2)1.4..fie el 8v sau 16v (motor cu mari probleme la chiulasa)..in oras ..sub 8 nu o sa vezi consum...pe probate

3)ca sa afli exact parerea despre fiecare in parte ..care pica mai repede sau care este mai fabil....mergi direct la un service..si intreaba..cat de 1.0 au veni cu probleme grave...si cate de 1.4....o sa fi uimit de raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Sharky.. e asa cum spui.. da 1.4 e mai des intalnit decat 1.0 !!!!!! ce aici explica si problemele..si sunt multe coduri de motor.. ori si ce ! 1.4 e mai "zvac" ! decat 1.0 care il poti folosi pt oras ! 1.4 te mai duci si in afara cu el ;) !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De preferat 1.4 pentru ca are niste resurse fata de 1.0, iar consumul cel putin la mine nu a sarit niciodata de 6% extraurban pe Bucuresti-Sibiu cu tot cu autostrada si AC, de regula e pana in 5.5%. Traseul il fac in cca 3.5 ore deci nu dorm pe drum.

In oras e de regula 8-9%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista o regula de aur si aceea spune sa nu alegi niciodata cel mai mic motor disponibil pt modelul respectiv.

Chiar daca pare tentant vis a vis de consumul mai mic, in practica s-a aratat ca alegerea celei mai mici motorizari nu e ideala, decat in cazul adoptarii unui stil de condus relaxat, conservator si fara pretentii.

Cat despre fiabilitatea motorului 1,4, poate ca nu este exemplara, probleme specifice pana l urma au absolut toate motorizarile, insa aici intervine si modul de intretinere si exploatare.

Per total, pt polo eu o consider cea mai buna motorizare si personal o recomand chiar si in fata motorizarii diesel. Pt un rulaj stric in limite familiale (20-max30.000 pe an) scapi de multe batai de cap si potentiale probleme specifice motoarelor turbodiesel si daca cosmarul vietii tale se dovedeste a fi costul mare cu carburantul ( desi daca ai ajuns in stadiul acela mai bine mergi cu bicicleta), recomand GPL-ul si obtii un cost per km de invidiat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

k posesor de polo 6n , motor de 1.4 ( AEX - 60 de cai, am inteles k este si pe golf 3 ), il recomand cu cea mai mare incredere ...... masina are un consum bun dupa parerea mea ..... in orash este de MAXIM 8 ( IASI ) iar in afara este de 5 - 5,5 depinde de conditia de mers ... mie la 80-90 la ora imi ia sub 5 . pana la 120 si chiar cu unele varfuri de 130 ia 5,5 ..asta va zis sigur :) ... motoru ala este numai pt orash , daca iesi in afara cu el ... iti vine sal impingi . si nu numai ... am mers cu polo 1043 ,,, si sa mor eu abia pleca de pe loc ..... pe cand 1.4 meu ,,,, nu e cn stie ce dar te baga in scaun daca ii dai talpa .... ( eu am si evacuarea completa inox , diametru marit ) . deci alegi ce vrei ..... daca vrei numai pt orash ia ala ... dar nu te astepta la prea multe , pana si dacia e mai sprintena :) parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bratulescu Adrian

1.4 e bine, daca e si TDi e mai bine. Cele de 1.0 sunt cam mici pentru Polo, pe un Lupo sau Fox ar merge dar la Polo o sa traga cam greu.

Vot pt 1.4 (TDI daca se pune)

Din cate știu eu Polo și Fox au aceeași greutate la aceleași motorizări (nu iau în calcul motorul 1.2 16V de la Polo ca ala e mai greu, ci pe cele în 3 cilindri de putere egala 40.3 kW)

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=148918

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=134002

De aici reiese ca Fox-ul e mai greu cu 20 e kg.

Nu știu de ce dar am avut ocazia sa parchez de multe ori Fox-ul lângă Polo, și Polo mi s-a părut ceva mai mic, chiar și la spațiul interior Fox-ul sta ceva mai bine, în Polo parca stăteam mai înghesuit. Probabil datorita ca Foxul e puțin mai scurt și îngust, dar mai înalt.

Revenind la titlui topicului și eu as opta tot pentru motor 1.4. Eu la Fox am motor de 1.2, dar în depășiri îl simt cum se forțează sa ma asculte, și cred ca în sarcina la turații mari consuma și mai mult decât dacă ar fi avut motor mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Surprinzator, am avut ocazia sa merg cu un polo 1.0l din 2000.

Contrar asteptarilor, cu doar 2 persoane si fara bagaje, masina e fasneata, pana in 120 comportandu-se surprinzator de bine. Si peste 120 merge, motorul fiind f elastic, insa se simte ca e destul de fortat.

Daca nu intentionezi sa mergi mult cu masina incarcata eu zic ca si cel de 1l e ok, insa, daca esti adeptul vitezelor de autostrada si mergi mai incarcat, atunci cel de 1l totusi e umpic cam prea mic.

Consumul mediu din spusele proprietarului e cuprins intre 5 si 6l/100km cu viteza extraurbana intre 80-120 in functie de starea si tipul drumului. Desigur, cu max 2 persoane si putine bagaje.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

luci_passat2000

Acum as vrea sa iau in calcul (ca tot spuneti voi de motorizarea 1.4) si modelul polo clasic, care este destul de frumos...si banuiesc ca ar fi si mai incapator pt statura mea de 1.88/90kg....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Polo classic este precum jetta vs golf.

O masina mai mare, insa mai slaba calitativ datorita productiei sale in America Latina.

Personal as alege 1.4 fara discutie, desi cel de 1 l m-a surprins placut dar cu masina relativ goala, daca ar fi fost plina nu mai pun in calcul si ceva dealuri, clar motorul nu satisface decat o persoana extrem de cumpatata si nepretentioasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

luci_passat2000

.....bine, bine, dar America indiferent ca e ea, America Latina...sau de Nord....banuiesc ca nu se apropie nici cu gandul de Turcia, Spania sau alte tari europene cu care mai colaboreaza VW.

Astept pareri din partea posesorilor de Polo Clasic.

Stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

America poate ca se compara cu Turcia, insa cu restul tarilor europene in nici un caz.

Am analizat de-a lungul timpului acest vs intre america latina ( nord) si productia pt europa, mai exact ce se fabrica in europa pt Germania si statisticile spun ca sunt mult mai multe probleme aparute ( rechemari) pt cele fabricate in america. Plus ca si calitatea asamblarii, a materialelor folosite si rezistenta lor in timp ( aici includ si vopseaua) e mai mica decat echivalentele lor din europa.

Insa, desigur, acestea sunt exceptii, nu e o regula generala, mai mult ca sigur ca acolo controlul de calitate nu e asa de aspru ca aici in europa si asta probabil datorita faptului ca sunt angajati multi oameni nespecializati pt ceea ce fac si nu au meseria in sange.

Ca tot veni vorba despre vopsea, am vazut multe Jetta pe platforma de golf 5, am auzit ca sunt probleme si la acestea noi pe platforma de golf 6 ( se fabrica absolut toate in Mexic), care din pacate la praguri aveau vopseaua sarita, nu mai spun prezentau si puncte de rugina,

In viata mea nu am vazut un Golf 4, 5 fabricat in europa cu asemenea probleme. Poate doar cele lovite si prost reparate, nicidecum sa aiba asa defecte de fabricatie.

Dar, daca stii unde sa te uiti si ai grija de masina cat de cat, zic eu ca e o optiune in plus si acest Polo Clasic, dar ma repet trebuie sa fii mai atent la achizitie asupra acestor mici potentiale probleme.

Nu mai retin f bine, insa citisem ca ar fi disponibile si motoare de 1.6 pt aceasta versiune, plus versiuni de 1.4 cu putere mai mare.

E bine sa stii si acest lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

luci_passat2000

Ms de sfat....insa motorizare de 1.6 este deja prea mare pt ce vreau eu.

Am avut masina 1.6 si la cate drumuri fac eu prin oras....si cum mai bag piciorul in ea.....nu scoteam un consum foarte bun.Asa ca m-am lecuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
luci_passat2000

Pot primi parerea si din partea unor POSESORI de polo 1.0 sau de Classic?

Stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
paco6(GOLF2 87')

Multi poate nu stiti dar intre motorul de 1.0 si 1.4 sunt foarte mici diferentele...practic diferenta o face cursa la piston mi se pare....din ce am observat eu....eu am un seat ibiza motor 1.4 (cel de pe polo) si am avut probleme cu chiulasa.....am facut rost de pe un polo cu motor de 1.0.....si surpriza chiulasa a potrivit perfect de pe 1.0 pus pe 1.4.....si da marea majoritate de motoare de 1.0 care vin din strainatate vin direct cu a mica btaie de motor....se pare ca sunt cam slabute motoarele.....si cele de 1.0 si cele de 1.4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!