Jump to content

Apa inauntru


wanted2008
 Share

Postare recomandată

sal am un seat ibiza 1.9 tdi ,din 2001 cu clima semiautomata si de vreo 2 zile m am trezit cu apa inauntru,am inteles ca poate sa fie caloriferul de sub bord ,poate stie cineva cum se schimba sau are un manual de reparatie sa vad si eu vreo schema ceva ca sincer nu stiu cu ce sa incep si cu ce sa termin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi caloriferul, din cate stiu eu trebuie sa pierzi lichid de racire, ca prin caloriferul respectiv asta circula ca sa bage caldura.

Uita-te de asemenea daca nu cumva iti baga apa in filtrul de polen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu e foarte multa apa, verifica furtunul pentru condens, e posibil sa fie infundat. nu cunosc modelul tau de masina si nu te pot ajuta cu amplasamentul lui, dar sigur va trebui sa intri pe sub masina. bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este lichid de racire ,am gustat e dulce si vine exact de sub bord mi s-a aprins si apa la bord si a scazut lichidul de racire din vas

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pregateste-te de dat bordul jos, pana schimbi caloriferul cred ca poti sa scoti turul si returul de pe mufele caloriferului si sa le pui "in scurt" ar trebui sa vezi cele doua stuturi in compartimentul motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Pana pui mana pe alt calorifer, trebuie anulat asta. Il poti lua de la dezmembrari daca gasesti, dar sa-l cureti si sa-l speli bine pe interior inainte sa-l pui pe masina. Si sa-l umpli cu apa ca sa nu aiba scurgeri. N-am idee daca merge asta pe care-l ai sudat, dar probabil merita intrebat la cei care sudeaza piese din astfel de metal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu cumva sa faci prostia sa cumperi de la dezmembrari.Te tine 2 zile si dai iar bordul jos.Pretul unui calorifer NOU incepe de la 75 ron!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles ce trebuie facut,am sunat azi si la metrotehnica si la porche si la synco si m a luat durerea de cap manopera 7-10 milioane plus piesele de schimb

acum ce trebuie sa fac doar sa ma apus sa demontez bordul incetul cu incetul

era mai usor sa am o schema cum se demonteaza sa nu rup cleme ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoti tunelul si consola centrala si ce mai ai pana ramane doar partea de sus cu plansa. Dar cel mai bine mergi la Seat sau la vreun coleg de pe forum ca si ceva electrica pe-acolo si daca ajungi sa scoti mufa de la ceasuri, n-o sa mai poti porni masina. Cred ca cel mai bine ar fi sa-ti gasesti un calorifer si cand e sa mergi doar sa-l schimbi si sa nu platesti manopera de 2 ori.

Varianta cu colegul de pe forum ramane cea mai ieftina si cea mai buna pentru linistea ta. Daca e vorba de metrotehnica din Jilava nu cred ca ar aparea probleme dupa operatiune, am vazut ca lucreaza bine oamenii. Daca te hotarasti sa apelezi la careva de pe forum, iti pot recomanda si eu pe cineva cu care am facut treaba ca la carte.

Sau daca ai toate sculele care trebuie, surubarim amandoi la ea, pot veni sa te ajut. Singura chestie naspa e aia cu ceasurile in caz ca se intampla asa, dar incercam sa nu scoatem mufa. Daca te hotarasti, da-mi un pm si ne apucam de ea. Vin gratis, bineinteles! :))

Modificat de alexanderdj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care e faza cu ceasurile? La Ibiza nu se pot deconecta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am confundat eu! Daca se schimba ceasurile nu mai porneste masina, altfel se poate scoate mufa si vara la loc in ceasurile masinii. Scuze pentru confuzie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa te duci la un service, operatiunea e complexa, se poate face si acasa dar nu in parcare in fata blocului. Problema e freonul, care trebuie sa te duci sa il scoata in service si apoi sa il bage dupa ce termini acasa schimbarea caloriferului. Ca sa schimbi caloriferul trebuie sa dai jos aeroterma. Ca sa o dai jos trebuie sa deconectezi si conductele de freon (vaporizatorul e tot in aeroterma). Asta bineinteles daca la demontarea bordului te ajuta cineva care stie ce face.

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

freon nu mai am in instalatie de 6 luni ,dar ce ma face sa stau pe loc e faptul ca nu stiu cum e prins bordul.In Etka nici macar nu da traversa de metal de sub bord, pana acum n-am vazut-o. Sunt multe piese care nici macar nu se demonteaza, ci se dau jos ca subansambluri, ori in ETKA nu-i asa. Sunt date fiecare in parte, ceea ce poate fi derutant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se demonteaza tunelul central, cel dintre scaune, se scot volanul, ceasurile de bord, consola centrala si apoi bordul. Daca nu te pricepi, intr-adevar, ar fi bine sa nu te apuci singur. Mergi la Al Bundy sau Florin de pe forum, ei se pricep sa faca asta.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!