Jump to content

Cat de multumiti sunteti de VW Golf Variant?


Radu N
 Share

Postare recomandată

Sautare tuturor,

Am un VW Golf Variant nou (<500km) de care din pacate sunt destul de nemultumit si vreau sa aflu daca e "doar la mine" sau mai sunt si altii care se afla in aceeasi situatie. Pentru inceput, mentionez ca e al 5-lea VW nou pe care il conduc in ultimii 8 ani, deci cam stiu la ce sa ma astept de la VW.

1. Volanul nu este centrat, are o deviatie spre dreapta de cateva grade - neacceptabil la o masina noua de talia asta

2. Masina s-a livrat cu o musca (probabil musca mexicana) inglobata in farul din dreapta - o las acolo, ca nu in fiecare zi imi e dat sa vad o musca din Mexic :lol:

3. La viteze de peste 100Km/h incepe un suierat/fasait deranjant in dreptul capului soferului, inspre portiera iar cel care sta in spatele soferului simte curent de aer destul de puternic venind dinspre stalpul median (cu toate geamurile bine inchise, usile la fel, instalatia de ventilatie + gurile de aer inchise). Uite asa ne intoarcem la vechea Dacie 1300, la care nu se inchidea nimic cum trebuie :sly:

4. "Ochiul de pisica" din usa stanga fata "atarna" cand am primit masina noua.

5. Motorul de 1.6TDI de 105CP are doar pe hartie cuplu de la 1500RPM, sub 2300 e aproape mort. Daca pornesc si AC-ul e chiar mort. Am condus in ultima vreme o Octavia de 1.4 benzina 90CP care era mai sprintena decat acest diesel.Insa zgomotul inconfunabil de diesel e la locul lui, se aude chiar si peste muzica din masina.

6. Faza lunga nu lumineaza deloc in lateral, este concentrata doar in fata, parca fasciculele de la cele 2 becuri se intalnesc undeva la 10m in fata masinii. Nu face mare diferenta intre scurta si lunga.

Repet, daca mai sunt si altii cu Variant v6 care pot sa isi impartaseasca opinia despre masina lor, sunt curios sa vad daca am avut eu ghinion de un exemplar ratat sau asa sunt toate. Am un Trendline chior, deci va rog sa evitati referirea la diverse optiuni extra.

Mersi,

Radu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, cam ciudat. Ai fost la dealer? Ar trebui sa-ti remedieze toate astea fara mari discutii. Ma rog, chestia cu motorul puturos poate fi discutabila, dar probabil ca se pot masura cuplul, CP etc dar tre sa-i convingi sa faca asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Legat de chestia cu centrarea volanului, trebuie verificata presiunea in pneuri daca e egala (la cele din fata ma refer, normal);

Motorul fiind nou nu are elasticitate. Atentie ca livreaza cuplul liniar si poti avea senzatia ca nu are cuplu....pentru ca nu zvacneste.

Farurile din pacate nu intotdeauna sunt reglate cum trebuie din fabrica. Eu am patit la 2 masini chestia asta, ce-i drept nu VW. Am mai citit prin reviste teste comparative la care se masurau in tunel dedicat eficienta farurilor si la 10 din 12 masini nu erau reglate corespunzator....

Eu zic ca trebuiau sa fie reglate de Dealer inainte de livrare, ma refer la presiune si faruri. Mergi la reprezentanta.

Ar merge si o reclamatie sau putin tam tam ca nu au pregatit masina corespunzator. Acum nu stiu daca ai semnat de primire...ca ai verificat aspectul masinii, etc...

Modificat de gigelm5m3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde esti? De unde ai cumparat masina?

Majoritatea problemelor pe care le semnalezi tin de dealer, de faptul ca nu si-a facut datoria sa "despacheteze" masina corespunzator si sa o pregateasca de vanzare.

Altfel, asa cum a scris gigelm5m3, motorul e CR si pe deasupra inca in rodaj. Cuplul de pe hartie il obtii daca mergi la ~1000 rpm si ii dai blana - riscand sa afectezi turbina, injectoare si alte interne. Marketingul...

Hm. Foarte ciudata experienta. Marturisesc ca intr-o vreme ma batea gandul sa incerc un vw mai nou, poate chiar 6, dar sincer si eu am auzit unele probleme si de la alti posesori, care au hatchback mk6 benzinar cum ca ar fi cam prost antifonat si se aude vantul si ploaia de pe-afara.

Pe masura ce trece timpul ma gandesc ca mai bine raman cu mk4.

Pai stai ca nu e S-Klasse sa nu auzi ploaia afara. Cam in ce masina din clasa asta ai mers si nu se auzea vantul si ploaia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ar trebui sa se poata rezolva problemele pe care le descrii mai sus; recent am facut 4 drumuri internationale cu un Golf 6 variant 1.6 CR si mi sa parut foarte bun pe general, eu fiind invatat cu Golf 4; la capitolul silentiozitate sta mult mai bine decat compactele din trecut adica Golf 4, Focus 2 si iarasi peste Passaturile B5, defapt antifonarea lui mi-a placut cel mai mult si mi sa parut cam la acelasi nivel cu Passat din 2005 1.9TDI sau A4 B8 Allroad 2010 2.0TDI toate fiind masini cu care am fost in aceleasi conditii adica drum de autostrada. Cat despre motor sa comportat decent adica undeva in aceeasi zona cu 1.9 de 101cp AXR de pe Golf 4, diferentele fiind date si de faptul ca motorul CR se comporta diferit fata de mai vechiile PD asa cum sa spus mai sus; ar fi corect sa vezi ce fac astia de la reprezentanta cu problemele ce se pot remedia.

Modificat de darkjoker
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea cu rodajul sunt baliverne. Asa am fost invatati de la Dacia, asa presupunem ca masinile moderne trebuie si ele rodate. Motoarele actuale sunt "rodate" chimic cu mult inainte de a i se da prima cheie.

Am monitorizat consumul foarte exact de cand am luat masina (passat 2.0TDI CR) si nu se comporta acum dupa aproape 9000 km altfel decat in prima zi. Nu trage mai bine si nici mai prost, nu consuma mai putina si nici mai mult benzina (poate doar in zilele cand regenereaza DPF-ul consumul e nitel crescut).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dinu_s... nu sunt baliverne deloc, motoarele sunt pre-rodate la modul urmator: 24-48 de ore la diverse regimuri de turatie, dar fara sarcina.....dupa ce le pun pe caroserie si au de miscat 1200-1500 de Kg se schimba treaba...un motor isi capata elasticitatea maxima (a se citi usurinta cu care urca in ture) dupa 15000 km cu aproximatie. Faptul ca prima 1000 de km trebuie sa mergi moderat nu e vrajeala deloc...e o chestie la scara larga practicata de foarte multi producatori. Acest fenomen de "lasare" al motorului se simte mult mai bine la motoarele mici aspirate de turatie...1.3l 16v...etc. Si da comsumul scade in timp daca nu-se schimba stilul de condus. In general la inceput mergem usor cu masina caci e noua si nu suntem obisnuiti cu ea....dupa un numar de km incepem sa conducem putin mai alert si de aici creste si consumul, care in alte conditii ar fi scazut, deci in linii mari avem senzatia ca e constant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, masina se mai "lasa", insa nu e nimic sezizabil. Eu merg pe acelasi drum in fiecare zi, la aceleasi ore si pun de fiecare data tempomatul. Sigur, conditiile zilnice variaza, dar statistica o fac la fiecare plin, adica la fiecare ~1000km. Viteza medie e de vreo 50 km/h de cand am masina. Variatiile sesizabile de consum sunt datorita temperaturii exterioare, rotilor diferite iarna/vara etc dar nu fazei de rodaj.

Oricum, sa nu fiu inteles gresit, in primele vreo 2000km am avut grija sa nu accelerez brusc si prea puternic, sa evit mersul subturat urmat de accelerari bruste (in "groapa" turbinei) etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tot tind sa cred ca masinile fabricate pentru piata ex-comunista (europa de est) lasa de dorit calitativ. Scuzati cacofonia.

Astea sunt povesti create de "importatori" de masinii la mana a doua, nu mai luati in calcul toate balivernele astea. Ai fost vreodata intr-o fabrica de masini(din Vest) ca sa te convingi ca exista linii separate de productie pt este sau vest ?

In cazul colegului nostru, asa cum a mai spus cineva mai sus, este posibil ca dealer-ul sa nu-si fi facut complet treaba(stiu ca exista o chestie in care acesta este obligat sa pregateasca masina pt predare) si acced si eu la treaba cu fabricatul in Mexic, daca este asa este posibil ca si asta sa fie cauza pt calitatea mai slaba a produsului final. Ca si chestie aproximativa, Mercedes-ul Sprinter, se vinde slab in Germania datorita faptului ca este fabricat in Turcia si a picat niste teste de fiabilitate facute de ADAC, publicate in revista lor care este trimisa gratuit tuturor membrilor afiliati(aproximativ 30mil numai in Germania, si vb circula repede :exclaim: ).

Stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei, la asta ma gandeam si eu. Niciodata nu poti compara o masina asamblata in Germania cu una din Mexic. Si la noi ajung cele din Mexic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate golf variant, jetta, beetle se fac in mexic, nu suntem noi aia mai prosti.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Am facut curatenie in topic... Rog ca cei care povestesc doar patanii auzite in stanga sau in dreapta sau posteaza de genul " io raman cu ce am..." sa se abtina.

Este o arie TEHNICA nu una de can-can, colegul a deschis acest subiect cu un scop precis cerand ajutor sau / si pareri avizate ale posesorilor sau celor care au legatura directa cu "fenomenul"

Urmatoarele posturi off vor fi sanctionate

Mersi

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc tuturor pentru raspunsuri si sfaturi.

O sa trimit masina la deal-er sa regleze farurile si sa verifice / regleze rotile fata sau cauciucurile. Din pacate masina e de companie, luata in leasing si adusa "la usa" de compania de leasing, asa ca eu nu am semna nimic la primire si nici nu s-a facut vreo inspectie. Nu ma ingrijorez prea tare de volan, sper insa sa rezolve ceva cu farurile, ca e nasol de mers noaptea cu ea asa si se poate lasa cu accident.

Referitor la zgomotul care se aude la anumite viteze, nu este cel al aerului care "trece" pe langa masina aflata in mers, ci un altfel de suierat, punctual, langa capul soferului. Zgomotul normal de aer il cunosc foarte bine, am condus 8 ani 2 Touran-e care sunt mult mai putin aerodinamice si insonorizate decat Golf-ul si care dizlocau mult mai mult aer, dar niciuna nu a prezentat acest simptom. Mai mult, in niciunul din ele nu intra aer de afara pe langa usi, cum intra la Golf. Lasand la o parte gluma, nu e normal sa intre aer pe langa usi in masina - sau asa e mai nou "moda"?

Si ultimul comentariu referitor la subiectele atinse si dezbatute de cei care mi-au raspuns: cel de-al 2-lea Touran pe care l-am avut era luat tot nou de la reprezentanta, l-am tinut 4 ani si din prima zi am profitat din plin de motorul de 1.4TSI de 170 CP si i-am dat blana la maxim de cate ori se putea, cutia DSG schimband la 7000 rpm, fara sa tin cont de rodaj sau alte sfaturi. Nu am avut nici o problema cu turbina, motorul, cutia sau altele. Si nici nu am remarcat vreo reducere a consumului in timp sau crestere a puterii / cuplului motorului.

Mersi inca o data de raspunsuri si, daca mai poate cineva sa imi dea alte sfaturi decat cele deja oferite, este mai mult decat binevenit(a).

Radu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

So far foarte multumit de variant. O singura chestie ar fi ca ma asteptam sa consume mai putin in oras.

Consuma cam cat golful 3 pe benzina 1.6 pe care il aveam inainte :) 5.5 la 140 autostrada (cat am venit cu ea din germanica, bine, cu clima pornita) si 8,7-9 in oras, Iasi.

 

Poate o fi stricat ceva desi la diagnoza aveam doar missfires. Poate de la bujii.

 

In rest genial, dsg-ul e superb, clima senzationala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am achizitionat acum o luna si jumatate un variant 2010 din Germania, am facut aproximativ 4000km si pana acum sunt destul de multumit de comportamentul masinii. Am facut 1100km in ultimele 4 zile si consumul a fost de 5.2%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cumparat in august, facut 7.000km. Cam 5.2 consul extraurban cu destul de multe bagaje. In Bucuresti... cam fara numar consumul (1.6 diesel, DSG7).

Pana acum, in afara de consumul urban, toate bune si frumoase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm hai sa postez si eu .

Comparatie cu cealalata masina din semnatura :

 

Ce nu-mi place :

-Made in Mexic - really ? 

-Absenta roata de rezerva - reducerile astea de costuri ne omoara, desi cred ca e mai scump compresorul si kitul de pana decat o janta si un cauciuc

-Absenta capac de plastic la baterie - chiar asa n-au avut bani de un plastic si au pus "chestia aia"

-Portbagajul pare mai mic ca la Golf 4 - cred ca e din cauza ca haionul e mai lasat

-Motorul de 1.6 TDI, desi pe hartie e mai bun decat 1.9 TDI, in realitate consuma mai mult sau la fel si trage mai prost, si mai nou polueaza si mai mult

-Cutia de viteze doar 5 trepte, in combinatie cu motorul ...

-Vizibilitatea mai proasta - habar n-am daca ating cu bara fata sau aripa ceva

-Navigatia RNS315 - partea de navigatie e de toata rusinea, nu poti face scroll pe harta, lipsesc multe drumuri din Germania, de Romania nici nu mai zic, update contra cost enorm de scump ...

-Imposibilitatea de a face retrofit ieftin la priza in portbagaj - la Golf 4 e tras cablajul si mufa, doar cumperi prinza si o montezi, la Golf 6 trebuie sa desfaci jumatate de masina sa tragi cabluri etc.

-plafoniera de pe spate pe mijloc - subiectiv dar imi placeau mai mult lampile alea laterale

-sezuturile scaunelor spate sunt dintr-un burete "gol" foarte subtire, la Golf 4 erau din tabla

-subiectiv dar parca pare un pic mai "barca" decat Golf 4, adica se inclina mai tare in curbe, desi teoretic suspensia e mai buna si motorul mai usor

-consumul, diferenta enorma fata de ce scrie in carte, o singura data am reusit sa scot sub 5 la mers super fin doar atins acceleratia

 

Ce-mi place :

-Dimensiunile - e mai lata cu vreo 10 cm cel putin asa pare, mai lunga cu tot atata si mult mai bine repartizat spatiul

-Locul ptr pasageri - nu mai trebuie sa-mi dau scaunul la maxim in fata ca sa stea confortabil un pasager de 1.90 in spate

-Locurile din fata - scaunele sunt mai late si parca si mai confortabile

-Spatiul cu scaunele rabatate - cu scaunele din fata date la limita in fata incape o chestie de 2 m lungime in interior

-Oglinzile muuult mai mari - mai ales cea din dreapta

-Pedala de acceleratie cu prindere in podea, pot sa apas si frana si acceleratia in acelasi timp :P

-Ventilatia si pe spate prin cotiera

-Cotiera mult mai incapatoare si cu mai multe reglaje

-Integrarea telefonului prin Bluetooth

-Sunetul de la boxe desi nu-s expert

-Functia prin care cand ridici ambreiajul masina merge fara sa apesi acceleratia, foarte utila cand mergi bara la bara, la Golf 4 dadea in nas daca nu acceleram

-Farurile vad mult mai bine

-Da caldura mai repede , deh motor mic ...

 

In concluzie, imi plac amandoua masinile, combinatia perfecta ar fi caroseria de Golf 6 cu un motor ceva mai potent, macar 2.0 TDI de 140 CP .

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare,

Si eu sunt posesorul unui Golf 6 Variant 1.6TDI 105 caluti.

Suieratul acela de la stalpul din stanga il aud si eu si momentan nu am reusit sa descopar cauza acestui zgomot. Am citit pe unele forumuri ca ar fi de la un cheder care s-a desprins.

Motorul este intradevar un pic lenes, de aceea ma gandesc la un chiptuning.

Eu mai am si problema ca se aude un zgomot(trosnitura) de parca s-ar torsiona ceva metalic sub masina cand pun o frana mai brusca, si se detorsioneaza cand pleci mai brusc.

In rest sunt multumit de achizitie.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Detin un golf 6 1.6 tdi din 2013, foarte multumit de cum se comporta masina,la partea mecanica inca nu am avut probleme.

Ce tine de interior,cred ca trebuie sa schimb chederele la usi pt ca se aude un vuiet ca si cum nu ar mai fi etans bn, si se simte si aerul ce intra in interior,in rest ok pana acum,alte probleme nu.

Singurul inconvenient dupa parerea mea,este ca au facut modificari fata de hatchback la partea din fata, drept urmare aripile si bara nu se potrivesc de pe o masina pe alta, iar preturile pt o bara de variant sunt f ridicate sau nu se gasesc la dezmembrari sau aftermarket. doar pe original in magazine la 1100-1300 lei sau 700-900 lei dezmembrari daca ai noroc sa o mai si aiba.^^

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salutare, si la mine la Golf aceiasi problema...la viteza mai mare zici ca bate vantul in ea...se aude un suier foarte tare si pe usa din stanga si pe cea din dreapta...nu iti mai spun trapa panorama a inceput sa scartaie cand sta inchisa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare. Și eu sunt posesor de golf 6 variant 2.0 tdi din 2010 si golf 6 hatchbak 1,4 benzina 2009. 

Sunt foarte mulțumit de ambele mașini,  mai ales de golful variant. Până acum singura problemă la variant, cand motorul este cald,pornește mai greu, uneori după 4-5 chei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!