Jump to content

Mod functionare preincalzitor lichid racire motor


Al Bundy
 Share

Go to solution Solved by marius1982.11,

Postare recomandată

din relee nu se ard sigurantele. cel mai probabil una din bujii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvat problema. O bujie era in scurt. Am inlocuit.o si s.a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca audi A4 B6,1.9 TDI, are preincalzitor pe coloana de apa?

Din cate stiu,B5 are , vw are, skoda are.

Ma gandesc sa fac ceva in privinta incalzirii apei,excuzand webasto (expensive)

preincalzitor-apa-volkswagen-passat-b5-skoda-3d9a54e5d247808155-0-0-0-0-0.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...
andraskucko@yahoo.com

Buna ziua,mai are cineva schema electrica la preincalzitor,?

al meu A4 B5 motor Afn nu are

schema incarcata in paginile anterioare nu mai este valabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Puțin Off-topic.

la încălzitoarele de Golf 6, Passat b7, se poate decupla cumva din butoane Climatronic caloriferul electric ?

Stiu ca la cele pana in 2009 dacă apăsat buton de econ sau ac, cu motorul rece , decupla caloriferul electric.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la fel este si acum, nu aI AC apasat, nu intra in functiune caloriferul electric/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AC apasat sau nu .. nu am observat sa afecteze functionarea rezistentei electrice. In schimb conteaza mult turatia motorului si consumatorii activi.

Sa fie climatronicul meu mai deosebit ?

O sa testez si pe alte modele dupa 2009.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci - la cele cu ECON - sa nu fie apasat ECON.

la cele fara ECON - sa fie apasat AC.

caldura pe HI, ca sa simti ...ca daca e pe LO, nu ai ce sa simti.

In rest, citeste topitcurile dedicate, din ariile aferente modelelor dotate cu asa ceva.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la colegul nostru.....

Deci e chiar cum zic .. nu are treaba butonul AC.

Tesreaza pe masini sa vezi.

E altceva la cele din 2009 inainte ... credema.

Nu mai scriu oricum in topic .. stai linistit.

Le stiti si voi dar nu pe toate. Mai e de invatat oricand... fara suparare.

 

Ok, te asteptam cu masuratorile efectuate si multumim pentru aprecieri.

 

Ca idee, mai departe.... functionarea z35 este influentata de mai multi factori. Am gasit asta, dar nu stiu exact pentru ce model este

Checking

Special tools and workshop equipment required

Vehicle diagnostic tester with current probe 100 A -VAS 5051B/7-

Test conditions

Intake temperature less than 19° C

Coolant temperature less than 80° C

Passenger compartment temperature about 20° C

Battery voltage greater than 11 V

Alternator load not greater than 50 % (terminal DF)

Engine speed greater than 450 rpm

Turn rotary knob for interior temperature to highest temperature (on vehicles with Climatronic select highest level).

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 hours ago, powershot said:

AC apasat sau nu .. nu am observat sa afecteze functionarea rezistentei electrice. In schimb conteaza mult turatia motorului si consumatorii activi.

Sa fie climatronicul meu mai deosebit ?

O sa testez si pe alte modele dupa 2009.

MAi testeaza, si tot aici o sa ajungi. MAcar stii unde sa te uiti cu VCDS ?

 

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Știe. Lasă să verifice pe mai multe modele, mai verific și eu și documentam pentru modele mai noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am avut timp de teste .. mai ales ca am inlocuit termostatul ..ieri.

Ptc cupleaza indiferent ca e butonul AC apasat sau nu. 

Aici ma refer la Golf 6 din 2011. Asta am testat.

Influenteaza ptc doar turatia motor si load alternator.

Temp exterioara era de 0 grade.

Ptc decupleaza automat cele 3 trepte la 75 temp antigel motor.

Am incercat sa uploadez niste printuri de pe OBDELEVEN.. dar nu permite forumul dimensiunea fisierului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca taie si alimentarea peste 2400 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA bujiile incandescente taie turatia peste 2500 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cele care incalzesc cilindri motorului,scuze ca nu mai stiam care.La Multi Ani!!!An nou fericit!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La multi ani.

Nu .. e vorba de bujiile care ajuta la incalzirea circuitului de antigel. De obicei la vag sint 3 bujii care cupleaza in 2 trepte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pot fi cuplate 1, 2 sau toate 3, deci, sunt 3 trepte.

 

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La passat  motor AVB  anul 2001 din cate am observat releele care comanda bujiile de incalzire antigel sunt 370 si 395 (din compartimentul de la motor).La punerea contactului  releele primesc un "+" pe o borna a bobinei, iar comanda efectiva se face cu "-".Siguranta rezistentelor electrice este cea de 50A

Releul 370 comanda 2 rezistente iar 395 doar una. ECU comanda cele doua relee in functie de temperatura ext(sub 4 gradeC), temperatura motorului,incarcare..

IMG_20181212_213200.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cel mai mare incovinient la acest sistem si presupun ca si unul din motive le care au dus la renuntarea lui e ca se aud clipoceli cand sunt bujiile in functiune dar numai in mers, zici ca e gata garnitura de chiulasa si se aud goluri de aer in calorifer. Cand aveam doar o bujiie functionabila nu era deranjant dar cand am schimbat toate si au fost functionale toate se aud ciudat.Eu am scos fisele la bujii sa fiu sigur ca nu e garnitura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am diesel nu aud nimic si sistemul functioneaza!Ori stau mai prost cu auzul???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu am auzit pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!