Jump to content

Mod functionare preincalzitor lichid racire motor


Al Bundy
 Share

Go to solution Solved by marius1982.11,

Postare recomandată

On 10/18/2009 at 8:48 AM, Al Bundy said:

NU se poate ceea ce vrei tu. LA 40 grade apa ai destula caldura in masina. Se poate doar scadea temperatura la care sa intre in functiune, deci vor sta mai mult, dar la 50 grade decupleaza.

Chiar tu. Sau nu am înțeles eu bine poate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil ca la modificarea temperaturii l;a care sa intre in functiune bujiile incandescente pentru pornire sa se modifica si temp pentru cele de incalzire apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Știu ca la cele pentru pornire se modifica doar timpii cat stau aprinse. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/15/2016 at 0:54 PM, ursachicatalin said:

Pana la urma cum modifici temperatura de activare a CGP? Am citit toate paginile si nu am aflat. Poate mi-a scapat

nu se poate, la CGP. La cele de la motor, se poate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut

La 1.9 tdi, 105 cp, BKC, exista aceste 3 buji? Zilele astea pe frig, martorul de preincalzire, nu se aprinde decat cand dau contact, ~1 secunda, si se stinge in acelasi timp cu restul martorilor. In rest nu-l vad aprins. Bujiile nu exista, cel putin nu in acelasi loc ca in pozele postate pe aici.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe generatia ta, exista doar fagurele de incalzire din bord (PTC).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si oricum nu are legatura cu martorul bujiilor incandescente

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a zis nimeni de incalzirea auxiliara, webasto. Oricum nu inteleg de ce a degenerat topicul asta, din preincalzire a motorului (mai exact a lichidului de racire), in incalzire auxiliara. Eu oricum nu ma refeream la aia, ma refeream la preincalzirea motorului. 

Daca nu am preincalzire, ce e cu martorul de preincalzire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine a pomenit în răspunsurile pe care le-ai primit despre webasto sau încălzirea auxiliară?

Tu vorbeşti de martorul de bujii incandescente?

avertizare preincalzire diesel.png

În cazul ăsta eşti off topic deoarece el se referă la bujiile incandescente care încălzesc camera de ardere.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, de ceva timp tot caut si citesc despre preincalzirea antigelului si implicit a motorului, deoarece, odata cu revenirea temperaturilor de iarna, pornirea motorului T4 din semnatura este anevoioasa parca pornestein 3-4 bujii din 5. Am schimbat bujiile dar rezultatul este acelasi. Ma intreb daca modelul meu de Vw T4 o fi dotat cu un astfel de sistem de preincalzire. Pot sa zic ca merg mai tot timpul cu motorul la 70 de grade, greu, foarte greu ajunge la 80, chiar daca stau in trafic (Bucuresti), iarna. Vara e ok.

Ce as putea face, ce solutii am. Sa montez un astfel de sistem (am vazut ca sunt pe renault megan). De unde pot face rost de un kit complet cu relee, cu controler si ce mai trebuie sa scap de aceasta problema, de temperatura scazuta a lichidului de racire. Am schimbat termostatu si termocupla ventilatoarelor. 

Modelul de Vw este Multivan de 2,4 diesel clasic, din 1992, fara turbina, fara aer conditionat dar am observat ca am stropitori parbriz incalzite asa ca sper a fi dotata pt ierni ca la noi...

Imi poate spune cineva ce am de facut?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa verifici si sa schimbi termostatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu m-am gandit la termostat.

Termostatul l-am schimbat. Dar banuiesc ca am nimerit unul care functioneaza defectuos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Salut!  Nici la golful meu nu ajunge curent la fisele de la bujiile de incalzire a lichidului de racire si cand am verificat releele, am gasit 2 tipuri nr.53 si nr.100 .La userul marius la pagina 16 am vazut o poza cu 2 relee identice  nr 53 plus ca sunt asezate invers in soclu fata de la mine.Sa fie ok ?Multumesc .

IMG-20161211-WA0000.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai verificat, in ce conditii ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificarea am facut-o cu o lampa de control pt.12 V la fiecare fisa in parte de 2 ori consecutiv (plusul in fisa si minusul la masa motorului)la -5 grade ,motorul  pornit atunci , toti consumatorii opriti .Am ramas surprins sa constat 1 releu diferit fata de ce am vazut  la userul marius1982 . Este normal locul releului 100 langa 53 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este normal. refa verificarile cum le-am facut eu si o sa vezi ca functioneaza.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat din nou  si tot nu ajunge curent la bujii (bujiile sunt bune-verificate cu un cablu de la plusul  bateriei).Siguranta pt.aceste bujii este una din cele 3  situate deasupra acumulatorului(verificate si ele - ok)?

Modificat de petryc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca ai bateria slaba sau alternatorul nu incarca suficient. Caldura era data pe high ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 06.01.2015 at 5:22 PM, Lucianon said:

 

Salutare,am un Passat din 95 motor 1z,am bujiile dar nu primesc curent,ce as putea verifica,asta îi poza cu tablou de siguranțe si relee,am acele relee sau lipsesc,ms

_20161216_012005.jpg

Modificat de alinitubusag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

       Raspund acum deoarece abia am achizitionat  multimetrul. Acumulatorul are 12,84 V cu motorul oprit.La relanti,fara consumatori,  incarcarea este de 14,45V .Cu consumatori (faza mica ,casetofon si ventilatorul la treapta  4)am 14,47 V;la acceleratie pe liber fara consumatori am 14,67 V. Alternatorul este de 120 A.Daca nu sunt bune  rezultatele va rog sa-mi spuneti.

     Caldura era data pe maxim, dar eu am AC  .

       Peste o saptamana o sa primesc un set de cabluri cu clesti  crocodil si am sa verific si releul 53.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa verific si releul 53,prima data alimentat de la acumulator cu + la 86 si - la 85 si se aude un clik; a doua data am pastrat legaturile anterioare si am pus multimetru (setat pe ohmi la 20 k) pe 87 si 30 (pe urma 30 si 87) si a rezultat 0,00 in ambele cazuri .Din cate am vazut pe net este bun .Am verificat  soclul unde vine fixat releul si aveam curent cu motorul pornit.Totusi, cand am probat cu motorul pornit si capacul protector de la releu scos , nu am auzit nici un clik , sa fie stricat releul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde găsesc sa comand bujiile respective dar nu cu tot cu corp cu separat? 4 bucăți pentru un scenic 1,5 dci din 2011

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 13.12.2016 at 8:45 AM, Al Bundy said:

 

Salut,poate cineva să îmi spună la un Passat intermediar,motor 1z,unde se afla relele și siguranța de la cele 3buji,ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

 Salut! Am descoperit ca,la golful meu,  incalzirea auxiliara porneste de la -6 grade .Cu Vag-com pot vedea masurarea valorilor cu motorul pornit   dar nu reusesc sa gasesc unde pot modifica temperatura de pornire;la auxiliary heating nu am acces.Am cautat in forum ,pe youtube ,dar nu am gasit nimic sa ma ajute.Multumesc anticipat pentru ajutor.

Modificat de lupo_bv
referire la clona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Buna colegi.Am observat ca la bujia de încălzire a antigel dinspre motor mi s-a topit mufa.Asta din cauza unui contact imperfect cred.Daca tai cablul si pun o alta mufa second cum e mai bine sa refac legatura la cablu sa cositoresc sau cu papuci electrici.Si ar trebui sa verific daca primesc tensiune.Bujiile le-am verificat si au 0.56-0,57 ohmi.Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!