Jump to content

Mod functionare preincalzitor lichid racire motor


Al Bundy
 Share

Go to solution Solved by marius1982.11,

Postare recomandată

sandor gherghely

Stimati colegi revin cu aceiasi problema nu vine curent la bujiile incandescente decat cu mufa senzorului g62 scoasa ,am inlocuit senzorul cu unul hella dupa cum am gasit multe recomandari din partea voastra aici pe forum dar nu sa schimbat nimic va rog daca au mai intampinat si alti colegi aceasta problema si au gasit rezolvare va rog ajutor;Multumesc ; erori in bord nu am si nici vag-com prin apropiere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut un efort sa filmez pe vag-com ce se intampla la mine.

In al doilea video e dupa 2km, cred ca la 50 de grade s-a oprit incalzirea. Primul mi l-au pus pe mut, cred ca pt ca se auzea ceva melodie la radio, ce uameni.

Se aude si mult mai slab ca in realitate cum fluiera turbina la mine cand o accelerez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am citit cu atentie toate posturile, dar nu am inteles un lucru. Temperatura la care pornesc bujiile de incalzire auxiliara e dictata de care senzor? Mai concret, ca sa verific sistemul e suficient sa scot mufa de la G62? Si inca o intrebare. Ce rezistenta ar trebui sa aiba bujiile la masurare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Nu ajunge sa scoti G62.

Sistemul mai verifica si temperatura aerului de admisie si gradul ce incarcare al alternatorului.

Bujiile le scoti pe rand si le incerci pe baterie. Lasa masuratoarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile da, dar releele, siguranta, circuitul? Crezi ca ar fi o solutie scoaterea si a mufei de la debitmetru? Adica ma gandesc ca trebuie sa fie o solutie, doar nu au camera frigorifica in service :). Pe ce bloc pot da test cu VAG COM eventual?

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Ce-i cu siguranta si circuitul? Alea nu au resitenta. Trebuie sa fie 0.

Pentru test dai output test in Engine si in 2 blocuri ai incalzirea, atat treapta mare cat si cea mica. Va functiona in orice conditii de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa boss, asta vroiam sa aflu. Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare tuturor !

Ce parere aveti despre montarea unui incalzitor la sistemul de racite pentru a ajunge cat mai repede la temperatura optima de functionare la un vw g5 1.9 ?

Mentionez ca acest incalzitor "universal" merge pe acelasi principiu ca la vw g4 cu 3 buji doar ca se monteaza pe furtun .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA tine ai incalzirea auxiliara, care iti da 1kw in habitaclu. Sau nu iti functioneaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da functioneaza, ma refeream daca ar fi bine montarea acestui preincalzitor pentru a ajuta motorul sa ajunga mai repede la temperatura optima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare am un golf alh si cand este motorul rece si trec peste 2500 de ture se aude un tac parca find un tacanit de releu dupa ce motorul ajunge la temperatura de 90 grade nu se mai aude. Este normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, e un releu ce decupleaza bujiile, pana nu se incalzeste nu mai trece de 1500 rpm cu el.


Ba da functioneaza, ma refeream daca ar fi bine montarea acestui preincalzitor pentru a ajuta motorul sa ajunga mai repede la temperatura optima

Problema e asa, la 1kw consum, ai cam 80A, cu ce mai consuma celelalte module ajungi la 120A, cam 80si ceva % din puterea alternatorului, daca mai pui 3 bujii care consuma cam 12,13 A fiecare, s-a dus alternatorul si poate iti ia si foc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles,asta cu consumatori nu am luat in calcul ai perfecta dreptate Al Bundy iti multumesc frumos de tot pentru ajutorul acordat si voi renunta la montarea acestui preincalzitor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si e normal sa faca asa acel releu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, si la mine face, insa face si vara, sigur e de la bujii? sau de la releul de incarcare acumulator(parca asa retineam), si ala tot asa tzacane dupa 2-3 minute de la pornire, dupa care nu se mai aude nici asta pesta 2500rpm.


LE: m-am documentat, intr-adevar e de la releul de afterglow.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Problema e asa, la 1kw consum, ai cam 80A, cu ce mai consuma celelalte module ajungi la 120A, cam 80si ceva % din puterea alternatorului, daca mai pui 3 bujii care consuma cam 12,13 A fiecare, s-a dus alternatorul si poate iti ia si foc.

 

Am și eu pe motor (ASZ) aceste 3 bujii din fabrică, am și geamuri electrice, și scaune încălzite, și oglinzi încălzite, și climatronic, și faruri de ceață, totuși am alternatorul OEM de 90A. Cred că Fritz a făcut niște calcule înainte de a monta un alternator de doar 90A. Bujiile sunt sigur că funcționează, iarna, după aprox. 500 de metri, deja vine aer dezmorțit în habitaclu, în condițiile în care mă pun în mișcare după 10 secunde după ce pornesc motorul (cam atât îmi ia să mă instalez în cockpit).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cand ajunge aproape de 90 de grade nu se mai aude face si vara si iarna tacanitul acela.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alea nu sunt de la bujiile de preincalzire ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da, sunt de la incalzirea auxiliara a lichidului de racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut !  Intentionez sa montez pe un golf 3 td ., preincalzitorul de antigel cu 3 bujii, insa nu stiu  la ce sa conectez cele trei fire care ies din mufa modulul de comanda al bujiilor. ma poate ajuta cineva ? am atasat o poza cu modulul de comanda .

post-163150-0-23805700-1452613907_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Pana la urma cum modifici temperatura de activare a CGP? Am citit toate paginile si nu am aflat. Poate mi-a scapat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!