Jump to content

Mod functionare preincalzitor lichid racire motor


Al Bundy
 Share

Go to solution Solved by marius1982.11,

Postare recomandată

daca doar scoti mufa si pui contactul, nu o sa vina curent acolo. Daca mai si pornesti motorul, si apa din motor este sub 55 grade, atunci o sa vina curent acolo, intai la 1, apoi la 2 si in final la toate 3 in functie de cat de solicitat este alternatorul.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, Florine, dar mai trebuie si pornit motorul si clima pe maxim cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la climatronic.... la AC nu. CGP-ul nu are treaba cu temperatura setata in habitaclu, ca la modelul asta nu are de unde sa stie cat e setata temp din habitaclu - fiind pe volet. La climatronic sau PTC da - trebuie pe HI.

 

CGP-ul are mai putine conditii de intrunit, decat PTC-ul.

 

da, mi-a scapat treaba cu pornitul motorului - asta da.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun, deci:

scot mufa la g62, dau pe cald la maxim clima si ponesc motorul si masor tensiunea pe acele mufe, da?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun, deci:

scot mufa la g62, dau pe cald la maxim clima si ponesc motorul si masor tensiunea pe acele mufe, da?

 

daca nu ai multimetru, poti utiliza un bec

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

cu testerul unde se poate vedea existenta PTC? vazusem ceva cu auxiliary heating dar credeam ca se refera la webasto

La ce se refera campul. Aux heater din diagnoza? Climatronicul cere pornirea dar el nu porneste dintr-un motiv sau pt ca nu exista fizic?

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

post-66542-13838388517423_thumb.jpg

post-66542-13838388655399_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ai cele 3 bujii ?

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce vad eu se refera la bujii sau rezistenta electrica in bord? Ca nu m-am lamurit asupra aspectului asta nici pana acum.

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu nu ai rezistenta din bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la generatia veche golf 4, octavia tour, etc sunt bujii. Denumirea lor tot Aux heater este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare baieti,

 

Am cumparat o flansa din asta cu CGP,si am montat-o pe chiulasa.Problema e ca nu ma prea descurc in ale electricii.Stiti vre-un electrician bun in Constanta care poate sa imi faca si mie instalatia electrica a celor 3 bujii CGP?Evident contra cost.

Daca da,macar poate imi lasati si mie un PM,va rog.Pacat ca nu stau in Bucuresti,ca il rugam pe Al Bundy,sau pe Florin,poate ma serveau.

Eu am un releu 53,montat sub bord(cica asta s-ar ocupa de bujii),dar din ce am inteles din scheme ar fi 2 relee.J359 si J360.

J359,cica  ar fi releul cu alt nume adica 53 la mine.

Ma gandeam poate imi ziceti si mie va rog, cum sa fac vreo smecherie sa bag,macar o bujie,maxim doua(am alternator de 90A, si nu stiu daca face fata la 3bujii +consumatori),ori sa le bag  pe direct,sa iau un plus de sub bord,de la cheie,ori prin releul 53.

Ideea e ca asa stiu sa pun o siguranta,sa trag un fir,insa nici n-as vrea sa dau foc la masina.Aici in Cta NU cunosc un electrician bun cu care sa se ocupe cu asa ceva. si la care am fost mi-au dat buleala cu alte lucuri.

 

Multumesc frumos! :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Nu am primit nici un mesaj.

Imi cer scuze de offtopic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

J359 si 360 sunt cele prinse pe panoul despartitor, desupra cilindrului de frana. E o cutie neagra destul de mare de plastic cu capac demontabil. sunt 2 relee pt ca cele 3 bujii se incarzesc separat, fie 1 ,2 sau 3 de-odata.

defapt, daca ai luat cu totul de pe o masina donatoare, nu ai luat cu tot cu cutiuta respectiva, cablaj , tot?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Marius,

 

Nu am luat tot de pe masina donatoare,am gasit flansa la un amic,care mi-a dat-o si am zis hai sa o montez pe chiulasa.

Am desfacut panoul de sub volan,unde sunt toate releele.Am inteles dintr-un post de a lui Florin( de mai demult),ca la Seat ibiza dupa 2001,releul J359,ar fi inlocuit de releul 53(pe care il am pe masina),pentru CGP.Bun,sa zic ca m-am lamurit cu releul j359,insa nu stiu care este releul J360,poate este si el inlocuit de altul cu alt COD.

Are cineva ELSA,sa imi zica si mie exact instalatia electrica?.Poate am si eu norocu sa am firele trase.Apropo,am avut norocu sa am firele trase la boxele din spate.

Sasiu masinii VSZZZ1MZ1R015672

Motor: 1.9SDI AQM

An: decembrie 2001.

Macar sa ma duc cu "temele" facute la electrician.

 

 

Multumesc frumos!

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are cineva o schema electrica a preincalzitorului?

in we am incercat un mic test:

am pornit masina (-5grade).

am dat clima la maxim si am pus mana pe cele 3 bujii, speram sa le simt calde/caldute,

am stat cam 1min si tot reci au ramas, nu era normal sa se incalzeasca, macar una-doua..?

motorul era la relanti (conteaza)?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca si masina ta are super puteri, doar ca nu vrea sa ti le arate :)

 

Dupa ce am dat de topicul acesta am elucidat misterul incalzirii rapide al aerului pe vreme rece. Nu stiam ca are o incalzire auziliara si ma gandeam ca poate am webasto :) La mine se simte aerul caldut dupa nici 2-3 min de mers aprox 1-2km. Asta daca este max -2 gr afara. 

Modificat de dumidude
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@demidude, tu ai PTC,daca nu ma insel ce e diferit de ce are puricele, adica CGP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu conteaza, si CGP incalzesc aerul aproximativ in acelasi timp, daca nu mai repede.

 

Purice, daca ai vagcom dai in output test un test la bujii.

Dar probabil sunt arse bujiile ori sigurantele/releele acestora. Nu stiu unde sunt situate la G4. La Passat sunt langa ECU.

Incepi in ordinea asta si elimini cauzele.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate-mi amintesc, in engine/ output test: http://www.ross-tech.com/vcds/tour/out_test.html#top

 

Scoate fisele de pe bujii si incearca-le cu un fir la baterie. Macar ele sa fie ok.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata la -6.5 au pornit la mine toate 3(am pus mana pe ele, ardeau bine), fara clima si fara nici un consumator pornit. deci nu are nici o legatura cu climatronicul, cel putin nu la ALH.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fac si eu rost de relee+ sigurante + fire.Flansa o am,acum sper sa se descurce electricianu sa o puna :).

Abia astept....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!