Jump to content

Mod functionare preincalzitor lichid racire motor


Al Bundy
 Share

Go to solution Solved by marius1982.11,

Postare recomandată

DA, ar trebui sa ai PTC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am avut masina 40 minute (da,nu exagerez ) la relanti pornita si nici nu a clintit acul la apa .

Baga caldura greu ,dupa 20 -minute minim

Motorul se incalzeste si mai greu ,circa 8-9 km ,poate si mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la masina din semnatura ta, ai PTC deci trebuie sa dai Climatronicul pe HI, in felul asta vei avea caldura rapid in habitaclu (si sa nu fie Econ activat)

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la Climatic(ala cu 3 rotite) cum se procedeaza? Caldura la maxim, pe ce treapta de viteza? trebuie setat pe parbriz, picioare, central? si daca trebuie apasat butonul de recirculare si cel de ac?

Si la mine baga caldura dupa minutele bune dar cu mult inainte sa se incalzeasca mtorul deci ma gandesc ca poate eu nu fac cum trebuie ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, scrie si in topic, si in alte topic-uri, si pe Gugal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am incalzire auxiliara sau nu functioneaza.

Cind e frig afara eu dau HI si auto + dezaburire parbriz (dezactiveaza Auto) ,desigur ,nu se intimpla nimic special nici dupa 5 min.

Modificat de polter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se testeaza cu testerul. In functie de tara de destinatie, e posibil sa nu aiba masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu testerul unde se poate vedea existenta PTC? vazusem ceva cu auxiliary heating dar credeam ca se refera la webasto

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la modelul tau, nu.

Se poate vedea inexistenta ei.... ca ai bujiile - CGP - in capatul chiuloasei - spre baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

cum setez cu vag bijiile de incalzire sa mearga toate 3,sa incalzeasca m-ai repede?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca poti modifica, dai climatronicul pe high, cat mai putini consumatori si de restul de ocupa ecu, comanda dupa necesitati 1, 2 sau toate 3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai cum, sa modifici cu ajutorul VCDS-ului

CGP-ul este comandat de ECU si tine cont de mai multe variabile. In functie de ele, se comanda actionarea bujiilor

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-ai repede...daca tragi fir direct pe ele, si da-i drumul cu un comutator in masina. c-am harcore solutia dar merge,nu? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu merge... decat sa treci printr-un releu, avand in vedere consumul.

Oricum, solutia asta e sigura - sa-ti distrugi alternatorul, bateria.... sau chiar sa faci alte nefacute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Mi sa ars siguranta de la releul bijiilor incandescente de la instalatia de preincalzire a antigelului. Care poate fi problema arderi sigurantei?

Ambele bobine din releu functioneaza. Bujiile le-am verificat si sunt ok.

Masina este un Vw Golf 3 1.9 TDI 90cp. 1z

 

 

 

post-116670-0-40111200-1364597143_thumb.post-116670-0-67239200-1364597146_thumb.

Modificat de Iulyan13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consum prea mare pe una din bujii sau contacte slabe ale sigurantei in soclu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum aflu care din ela are consumul mare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu un ampermetru inseriat pe fiecare bujie separat ,Vezi aparatul  sa masoare min 20A

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi puteti spune care este consumul de curent corect al unei buji?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

~16A cand e rece (prima alimentare) si ~8A nominal (dupa ce se inroseste).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

am verificat la mine si am cele 3 bujii, cum verific daca funcioneaza?

am incercat sa trag de partea neagra, dar nu vrea sa iasa, nu am insistat.

post-15932-0-49767500-1378887281_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa scoti fisele si mufa la senzorul G62 - cu aparatul de masura sau un bec,  dupa care pui contactul. Trebuie sa iti vina 12v.

 

altfel, dat jos bujiile si verificate pe baterie sau cu ajutorul unui ampermetru

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fisele find capacele negre?

trag pur si simplu sau trebuie rotit?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!