Jump to content

Mod functionare preincalzitor lichid racire motor


Al Bundy
 Share

Go to solution Solved by marius1982.11,

Postare recomandată

Merci de raspunsuri.

Ochiometric nu, dar eu ma indoiesc sa nu fie echipate cu asa ceva.... Ca idee, daca sta in Spania,... nu poate sa faca excursii la munte sau sa locuiasca in alte tari ? Cu VCDS-ul te poti ajuta.

VCDS-ul am inteles ca este un soft pt diagnoza la masinile din grupul VW. Daca ai acest soft este de ajuns sa introduci VIN-ul si iti spunde daca masina are sau nu PTC? Sau trebuie conectata si mufa de diagnoza la masina? Ma indoiesc ca un dealer de masini ar accepta sa merg cu laptopul si sa-l conectez la masina.

LA VW vezi existenta acelei sigurante de 100A pe cutia cu sigurante din compartimentul motor. LA skoda vezi cele 2 sig de 40 si 80 A.

In ce parte din compartimentul motor e situata cutia de sigurante la Golf si la Octavia? O poza sau o schema mi-ar fi de mare ajutor :), daca ai cumva.

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca in lista de dotari obtinuta din decodarea seriei de sasiu in topicul de aici apare la unele masini urmatoarea dotare:

Heat accumulator system/additionalheater 7E6 Electric auxiliary air heater

Este vorba de acele rezistente PTC? In caz afirmativ as putea afla relativ usor cu un mic ajutor din partea colegului Kostas daca o masina din Spania are sau nu PTC dupa seria de sasiu

Modificat de Laurentiu M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Eu tot nam inteles, cele 3 bujii sunt actionate de setarile climatronicului sau doar de ECU in functie de temp externa si a lichidului de racire/?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar de ECU in functie de temp externa si a lichidului de racire
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

pana la urma a pus cineva asa ceva pe benzinar? pt ca eu sincer vreau sa pun la mk4 din semnatura, iarna sa se incalzeasca masina in 2-3 minute

Modificat de gugulea_gugu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu inca n-am intalnit proprietar de benzinar sa se planga de caldura. :)

Cred ca se incalzeste in 2-3 minute. Dieselul, daca mergi cu el, in 8-9 minute e cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se incalzeste atat de repede, depinde si de capacitatea motorului, la un diesel sigur nu se incalzeste mai repede de 20 min

Modificat de gugulea_gugu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gresesti, dieselul in 2-3 minute al meu da caldura iarna si pana ajung la servici - 10 minute, apa deja creste suficient. Se aude in bord releul dupa pornirea motorului cum comanda bujiile de incalzire a lichidului de racire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, asa e pentru ca ai bujii care incalzeste antigelul, intreaba unu care nu are bujii in cat timp se incalzeste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca toate componentele sunt ok - termostat, vascocuplaj, calorifer - da, in 10 minute incepe sa bage cald.

Masinile care nu ai CGP, au PTC.... si invers.... cu mici exceptii - eu la fostul meu B5, mi-am pus si PTC si aveam si CGP. Din buton, selectam ce vreau sa folosesc.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare,

Oare passatul meu B5.5 din 2001 1.9 tdi 4 motion, are aceste 3 bujii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, trebuie sa le aiba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, pot confirma, in spatele motorului, langa peretele de la bord se afla acele bujii la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu e cel mai bun lucru..... inseamna ca nu ai PTC - deci, face caldura mai greu, in habitaclu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

gresesti, dieselul in 2-3 minute al meu da caldura iarna si pana ajung la servici - 10 minute, apa deja creste suficient. Se aude in bord releul dupa pornirea motorului cum comanda bujiile de incalzire a lichidului de racire

releele de la aceste bujii nu sunt sub bord, sunt desupra modulului ABS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu fac offtopic, dar dimineata, daca trec de 2400-2500 de ture aud 2 click-uri in bord, daca o las sub 2500 putin se aude pe rand din nou 2 clik-uri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da si la mine se aude...dar cred ca e de la bujiile alealalte, alea 4, cert e ca de la cele 3 releele sunt acolo unde zic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, e de la releul care decupleaza cele 4 bujii din camerele de ardere cand depasesti 2500 rpm. Dar de ce o turezi asa cu motorul rece?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cateva intersectii aglomerate si daca nu sunt atent varful de turatie cand schimb ajunge de turatia aia ( asta se intampla dupa cam 3-4 minute dupa ce am pornit motorul - pana inchid garajul, ies din parcare etc ) scz de off-topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai, nu prea e bine.... in genere, nu treci de aceasta plaja de turatie, decat dupa ce s-a incalzit motorul.... macar astept sa se ridice acul... sa fie si ea, macar pe la 70 de grade..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura nu am CGP(m-am uitat si e flansa simpla de plastic sau din ce ii facuta) dar daca bine imi amintesc de iarna trecuta prin gurile de ventilatie venea caldura inainte ca macar acul de temperatura apei sa se ridice.

Povestea era cam asa: iarna trecuta, zapada, de obicei temperaturi cu minus, la un minut de la pornirea motorului invartit rotita pe maxim cald(nu am climatronic) rotita din mijloc pe viteza a-2a, directionat spre parbriz si cu recircularea pornita + incalzire luneta...

Pana terminam eu de curatat zapada de pe masina parbrizul era dezghetat si curat iar cand intram inauntru simteam caldura. Chestia asta se intampla in 5-10 minute cred. Voi cum faceti sa bagati caldura repede iarna?

Este posbil sa am PTC chiar daca masina e fabricata la sfarsitul anului 2001? Sau la motoarele SDI nu au montat nimic si pur si simplu asa se incalzeste el?

Cum sa verific?Poate saptamanile care vin prind un vag-com. Pe engine sa verifica la meas. blocks sau la aux. heat? In vara cand am incercat sa intru pe aux. heat imi spunea ca nu gaseste modulul...

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!