Jump to content

Sfaturi achizitie Skoda Fabia


almanah
 Share

Postare recomandată

Cu asta break m-ai lovit! Am vazut-o si eu pe un site cu masini de vanzare! E frumoasa intradevar, desi pozele cu interiorul sunt de la alta masina, se poate observa la portiera spate dreapta, modul in care este construita la break si modul in care este construita la cea din poza care este probabil un hatchback! Probabil ca interiorul la breack nu arata asa de bine, in sensul ca probabil e mai murdar s-au i-a fost omului lene sa mai faca poze in interior! Acum o sa mai astept o perioada si pe urma o sa vad ce o sa fac, eventual ma orientez spre un Fiat Stilo cu plafon panoramic care e bestial!

post-71157-0-57166900-1358607237_thumb.j

Modificat de alexandru_hd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Carmina

    10

  • alexandru_hd

    10

  • almanah

    9

  • CrisH

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca vrei panoramic nu te gandi la FIat. Un 308 SW HDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu Fiat? E o masina foarte buna! Un prieten are un Fiat de 7 ani si nu a schimbat nimic la ea in afara de consumabile. Nici macar bateria si masina sta in fata blocului, nu papa ulei, e o bijuterie. In plus paoramicul de laPeugeot nu se deschide, cel de laStilo se deschide, deci e mult mai interesant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,Desi are o istorie mai patata ca cei 101 dalmatieni, Fiat aparent a acaparat piata masinilor sic, mici si ieftine, combinand preturi rezonabile cu un design aparte. Rugina si problemele de fiabilitate fac din Fiat un fel de versiune latina a lui Ford."

Iar panoramicul daca se defecteaza.....si se defecteaza la greu....3000 de euro. Se inlocuieste, nu se poate repara nimic.

Mai rasfoieste nitel si tu si vezi cum stau treburile, fiindca eu nu pot sa intru pe forum la baietii aia, fiindca am tatuat pe umar sigla VW! :winter:

Daca ma simt aia ca miros a vw e vai de mine... :winter:

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trapa la Fiat se strica intradevar la modelele pana in 2004, care aveau ceva probleme la partea electrica, dar de cele mai multe ori din cauza neutilizarii corecte. Trapa se monta pana acum si pe Mercedes clasa A incepand cu anul 2004 in sus. De rugina la Fiat nu prea am auzit. Intradevar sunt masini foarte frumoase si nu sunt asa de scumpe ca si VW. Legat de fiabilitate, cred ca depinde de modul in care masina este utilizata si de modul in care ai noroc sa o primesti de la fabrica. Lasand la o partea discutiile referitoare la aceste marci de masini, mie imi place mult mai mult cum arata Fabia 1 decat Fabia 2 si am observat ca sunt destul de multi care cred la fel. Intradevar bordul de la Fabia 2 arata mai bine decat la Fabia 1, ceea ce mi se pare si normal avand in vedere faptul ca este un model mai "proaspat" iesit la vanzare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai mie mi se pare ca fabia 2 are distanta intre roti mai mica decat fabia 1? Vorbesc asa dupa masuratoare ochiometrica ca nu am stat sa le masor.

Acelasi lucru si intre golf 4 si fabia unde la golf mi se pare mai mare distanta intre roti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca Bogdy se refera la ecartament, cum privesti masina din spate sau fata. Intre golf4 si fabia e diferenta clara mai mare la g4 , dar intre fabia1 si 2 nu cred ca e vreo diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Imi cer scuze ca raspund asa tarziu dar a fost mai greu in timpul sesiunii.

 

Ampatament=distanta intre axe, punti(fata-spate)

Ecartament=distanta intre roti pe acelas ax, punte(stanga-dreapta)

 

Ma refeream la ecartament.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform www.auto-data.net :

Date tehnice Fabia I : post-36741-0-84489000-1360595283_thumb.j

Date tehnice Fabia II : post-36741-0-22051000-1360595293_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte ciudat..conform fiselor la fabia II e mai mare aceasta distanta intre roti desi ochiometric nu mi se parea acest lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am o fabia combi si ma dispera un piuit pe care il face non-stop.pe langa asta mai si palpaie luminile din bord si farurile,stiti care ar fi cauza?am schimbat releul de pe alternator,dar dupa 6 zile a inceput sa faca iarasi figuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am doua intrebari daca ma poate ajuta cineva:

 

1) Care este dimensiunea pentru stergatoare (fata-spate) pentru Skoda Fabia 1 (combi 2001decembrie)

2) Conform cartilor tehnice sau ce mai aveti voi acolo, la cate ture indica producatorul sa se schimbe viteza pentru o Skoda Fabia 1 2001 decembrie benzina.

 

Ovi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu ai cum sa repari masina de la distanta. Incarca alternatorul? ce valori? pune mana si masoara,e 10 ron un multimetru, ca daca te apuci si schimbi piese aiurea, toata ziua repari la ea si tot nu stii ce are. Cu ocazia asta vezi daca ai vreun fir de la baterie slabit,sau cel de masa, ceva dezizolat care fura curent.

P.S. ce naiba,discutam detalii tehnice pe topicul de achizitie auto....

Modificat de megamotoreta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc tare tare mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am, doua bucati. Fabia 1 si Glof 6. Golful e super pana acum, ceva probleme costisitoare cu Fabia, dar sper sa le rezolv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot s-au sters posturile de anterioare, se poate sterge si acesta si si cel de mai sus "Am, doua bucati. Fabia 1 si Glof 6. Golful e super pana acum, ceva probleme costisitoare cu Fabia, dar sper sa le rezolv.", deoarece nu mnai are nicio legatura. Legat de informatiile cu articolul pe care l-am postat, nu cred ca trebuiau sterse, deoarece unii se pot ghida dupa acest top al motoarelor, in achizitia unei masini.

 

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare tuturor, citesc de ceva timp forumul însă acum sunt la primele postari aici.

Sora mea are o skoda fabia 1.2 achizitionată de noua în 2003, în prezent având 180k km, o mașină care nu ne-a lăsat niciodata în drum și de care suntem foarte mulțumiți. Drept urmare aș vrea să achizitionez încă o skoda fabia 1.4 diesel de preferat sau 1.2/1.4 benzină. Prefer diesel deoarece fac minim 25.000 km anul! 

 

Mașina ideală ar trebuii să aivă în primul rând AC, interior crem si kit rs,  știu că sunt greu de găsit în cofigurația asta, nu mă deraneajză nici dacă iau o mașină stock pe care să o modific ulterior, sunt obișnuit :Driver:  !

 

Momentan am văzut câteva, majoritatea 1.4 diesel dar am avut noroc numai de samsari și de mașini *romanizate* .

 

Zilele astea merg să văd o mașină care îmi place foarte mult deșii este pe benzină.

 

Anunțul sună așa :

 

----------------------------

masina arata bine,AER CONDITIONAT,scaune incalzite,ESP,computer bord,4 geamuri electrice,oglinzi electrice,incalzite si heliomate,4 airbag-uri,geamuri fumurii,xenon,jante aliaj,inchidere centralizata pe cheie briceag,MASINA ARE O PROBLEMA-cand si cand nu se accelereaza,PRETUL ESTE FIX 

----------------------------

 

Masina este din 2001 , 1.4 benzina si 200k, km! La pretul de 1700e.

 

În anunț scrie că masina nu se accelerează mereu, poate fi doar din clapeta de accelerație sau să mă astept la ceva mai costisitor ?!

 

La ce anume ar trebuii să fiu atent când merg să văd mașina ?! Mă interesează mai mult partea tehnică, probleme des

întalnite la motorul ăsta ?! Am citit si topicul dedicat de pe forum .

 

Dacă nu va fi asta mașina pe care o cumpar sunt interesat sa aflu  :

 

Diesel sau benzina ?!

Probleme des întalnite la 1.4 diesel ?

Preț bară față + bară spate rs, se găsesc aftermarket sau doar oem ?! Sh cam la ce prețuri se invart ?!

 

De asemenea dacă știți vreo mașină care se încadrează parțial în cerințele mele nu ezitați să postați aici.

Sunt dispus să ofer maxim 2500e.

 

 

 

Mulțumesc anticipat pentru eventualele răspunsuri !

post-99873-0-08546000-1424642660_thumb.j

post-99873-0-32789700-1424642662_thumb.j

post-99873-0-24934300-1424642665_thumb.j

Modificat de NitoiCristi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare! Ce sa aleg? intre skoda fabia din 2001, motor 1,4, 16v si skoda fabia din 2006 1,4 tdi sport ? 

Vreau parerea voastra, care dintre cele doua motoare sunt mai fiabile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca vrei plecari rapide si un pic de viata la masina ta + consum acceptabil mergi pe 1.4 16V. Daca vrei zgomot, o masina mai lenta dar extrem de economica mergi pe 1.4 tdi. Exteriorul la 2006 e putin mai generos (f putin) si la fel de putin si interiorul dar tine cont si de optiuni si km parcursi. Fiabilitatea e o chestie relativa ce tine strict de conducator. Eu personal as alege 1.4 16V (euro 4), spre deosebire de tdi care e euro 3 (atentie in cazul in care nu sunt inmatriculate in Ro). Nu vreau sa ofensez pe nimeni si imi cer scuze in prealabil!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am vazut la motoru de 1,4 tdi sunt doua variante de moatoare de 70ps si 80ps care iese euro 4 si  mai este varianta de 1,4 tdi pd de 75 care ar fi euro 3. Eu caut o masina economa si de ce nu la o adica sa o si inmatriculez in tara, mai am un passat din 2003 in tara dar ma usucu cu taxa lor, e foarte buna masina motor excelent de interior nici nu mai vorbesc dar taxa e buba. Sti cumva  la octavia un motor diesel sa iasa euro 4 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 tdi este cel de 70 cp dupa 2006 daca nu ma insel si este euro 4, masina clasica , fara volant cu masa dubla, costuri mici de intretinere, consum foarte mic, in viata de zi cu zi este mai sprintena ca benzinara pt ca are cuplu disponibil aproape tot timpul, spre deosebire de benzinara care trebuie sa o accelerezi peste 3500 rpm si implicit consumul sare si el, 1.4 tdi 75 cp e euro 3 din cate stiu si euro4, sunt doua coduri motor diferite, te poti documenta, iar 1.4 tdi 80 cp este euro 4 si are DPF ! Benzinara este mai silentioasa si probabil o gasesti cu km mai putini ; 5 ani de zile fac diferenta la o masina SH…daca ambele au fost la fel de bine / prost intretinute, as alege pe cea mai noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg... Chiar nu stiam ca sunt si tdi-uri E4. Mda, asta schimba mult lucrurile. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Catalin Sandu

Salut. Ma bate gandul sa cumpar o fabia 1.4 16V - 75cp din 2001, adusa din Germania cu GPL de la ei si cutie Automata.

La ce sa ma astept ca si intretinere, ma sfatuiti sa cumpar masina asta si daca din experienta voastra ati auzit sa fie probleme la instalatia GPL sau la cutia automata?

Km are in jur de 180k da banuiesc ca au mai fost si dati inapoi.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!