Jump to content

Sfaturi achizitie Skoda Fabia


almanah
 Share

Postare recomandată

am batut palma pentru o fabie comfort 1.4 MPi 75cp din 2001.

are doar 30750 km (reali, o iau de la niste prieteni)

singurele probleme de care mi-au spus si de care stiu eu au fost:

-macaraua de la usa din dreapta care a crapat si a fost schimbata (very expensive)

-pierdere lichid de racire - remediata la prima revizie

singurul defect vizibil pe care il prezenta era nefunctionarea butonului de blocare/deblocare a usilor. poate cineva sa-mi spuna cum, unde, si mai ales cu cat pot remedia acest defect? in orice caz ei nici nu stiau de acest defect si ma gandesc ca nu am facut eu ceva bine ( de... masina noua pentru mine).

in consecinta daca cineva ma poate ajuta cu orice sfat sau informatie despre aceasta acesta superba masinuta, va rog nu ezitati.

in incheiere, multumesc anticipat si vrea sa spun ca de cand am pus ochii pe aceasta masina cei care posteaza pe acest forum imi sunt cei mai buni prieteni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Carmina

    10

  • alexandru_hd

    10

  • almanah

    9

  • CrisH

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

OFFTopic (poate)... nu-i mai spune "MPi" :-) Spune-i 1.4 16V

E mai corect si nu te confunzi cu cele pe care scrie MPi dar care sunt putin alta mancare de peste.

Felicitari pt achizitie ! E Combi ?

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine ai venit printre detinatorii de skode,apropo e combi,si 16V?daca da atunci suntem pe felie.si eu o am din mai(tot second hand)si sunt super multumit de ea.felicitari pt achizitie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OFFTopic (poate)... nu-i mai spune "MPi" :-) Spune-i 1.4 16V

E mai corect si nu te confunzi cu cele pe care scrie MPi dar care sunt putin alta mancare de peste.

Felicitari pt achizitie ! E Combi ?

<{POST_SNAPBACK}>

multumesc pentru urari

nu nu este combi. este hatchback.

si apropo pe spate scrie chiar MPi ( cu i-ul rosu)

totusi stie cineva ceva despre mica problema cu butonul de blocare/deblocare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca urmatorul lucru:

-pune plafoniera pe pozitia usi deschise

-inchide toate usile, plafoniera se va stinge in aprox 15 secunde

-pune contactul ->usile se vor bloca

-verifica functionarea butoanelor blocat/deblocat

-spune-ne rezultatul.

masina are alarma? de care?

PS: completeaza la semnatura tipul masinii sa-l stim mai bine. codul motorului tau este AUA ( trebuie sa apara si in talon ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm...daca scrie MPi cu i rosu atunci ori nu e 75 CP ci 68 CP, ori e schimbat motorul (:-)) ori e schimbata eticheta... ceva nu "se pupa"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm...daca scrie MPi cu i rosu atunci ori nu e 75 CP ci 68 CP, ori e schimbat motorul (:-)) ori e schimbata eticheta... ceva nu "se pupa"...

<{POST_SNAPBACK}>

Acum vad ca ai zis de eticheta de pe spate. Atunci ceva intr-adevar nu e in regula. In talon ar trebui sa ai codul motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm...daca scrie MPi cu i rosu atunci ori nu e 75 CP ci 68 CP, ori e schimbat motorul (:-)) ori e schimbata eticheta... ceva nu "se pupa"...

<{POST_SNAPBACK}>

da intradevar este de 68cp... dar asta este.

nu vad pe nicaieri in talon codul motorului.

si apropo ce benzina ar fi cel mai bine sa ii bag?

problema cu butonul blocat deblocat nu mai exista. facusem eu ceva gresit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Benzina de 95.

Cum este mersul masinii la relanti cu motorul cald? Are un sunet deosebit, un tacanit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Benzina de 95.

Cum este mersul masinii la relanti cu motorul cald? Are un sunet deosebit, un tacanit?

<{POST_SNAPBACK}>

nu sesizez nici un tzacanit, dar poate nu stiu eu cum se aude un motor de skoda.

singura chestie la relanti este ca nu sta constant. fluctueaza intre 800, 850, 900

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

singura chestie la relanti este ca nu sta constant. fluctueaza intre 800, 850, 900

<{POST_SNAPBACK}>

Eu asta am observat de la inceput (dec.2001) am fost in service si mi-au spus foarte politicos ca primul MPI de 68CP pe care l-au vandut a fost desfacut pana la ultimul surub, schimbate chiar si galeriile si dupa multe chinuri au aflat din Germania ca asa merg toate si sa nu se mai chinuiasca.

Acum la 80.000 parca nu mai face chiar asa de pronuntat.

Apropo de distributia cu lant, este mult mai ieftina cand ajungi s-o schimb decat solutia cu curea. La 75k sau 90k trebuie schimbata. Este un pic mai zgomotoasa, dar foarte buna.

Felicitari de achizitie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult la toti pentru lamuririle date.

inseamna foarte mult pentru mine in aceasta perioada.

apropo de consum, dupa 150 km in oras computerul de bord arata un consum mediu de 8.5. eu sunt multumit. nu am scos-o inca la drum intins(poate saptamana viitoare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai am o mica nelamurire.

prietenii de la care am luat-o spun ca au facut ultima revizie la PORSCHE la 28.000 km, dar in cartea de service nu este trecut nimic( doar reviziile de 10.000 si 17.000). Nu stiu ce sa fac (prietenii astia sunt cam dushi cu capul :D ), unde sa ma interesez daca aceasta revizie a fost facuta. Cei de la PORSCHE au datele in calculator? Si daca da, ma costa ceva aceasta informatie? Nu de alta dar cu ulei nescimbat de 12.000 km ...... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasesti informatia la dealerul la care a facut revizia. Nu te costa nimic, daca vorbesti frumos. Eu am trecut prin asta o data si m-au lamurit baietii imediat si f frumos, doar cu un simplu multumesc muuuult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult tuturor celor care mi-au dat o "vorba" de ajutor. maine ma duc la PORO sa ma interesez de ce s-a facut la masina. in rest masina merge superb. Apropo, careva are vreo carte de utilizare FABIA? ca eu am luat-o fara nici o instructiune. sau poate fi luata de undeva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Manual de utilizare am si eu. Am avut in germana si am "pacalit" pe cineva sa facem schimb cu unul in romana. Ti-l pot imprumuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@almanah:

pritenii care ti-au vandut masina ti-au zis ca are 75 de cai? daca da, te-au cam tepuit...ti-au vandut o versiune mai ieftina laudand-o cu ce nu are...

in rest sa o stapanesti sanatos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MikeTekRacing

Si-a dat seama de mult ca are 68CP.

In legatura cu revizia. Eu am acelasi motor si se face la 15.000.

Dar la service daca ai talonul (vechi, sau numarul masinii) poate sa-ti spuna si ce suruburi s-au schimbat si cand (apar pe factura). Mai ales in legatura cu revizia o sa-ti dea informatii fara nici o discutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am batut palma pentru o fabie comfort 1.4 MPi 75cp din 2001.

are doar 30750 km (reali, o iau de la niste prieteni)

Si ne zici si la cat ai batut palma? Ca sunt si eu in situatia de a achizitiona una similara (doar nivelul de dotari - elegance- si numarul de km - 75k km - difera) si m-ar ajuta sa stiu cam la ce suma sa ma astept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am o mica problema pe care am sesizat-o in zilele ploioase care tocmai au trecut. mergand foaret mult cu ventilatia si AC pornit pentru dezaburire am observat ca in momentul cand bagam in marsarier pornea ventilatia in treapta a patra. mentionez ca atunci cand ventilatia este lasata pe zero problema nu mai apare. ceva idei? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o mica problema pe care am sesizat-o in zilele ploioase care tocmai au trecut. mergand foaret mult cu ventilatia si AC pornit pentru dezaburire am observat ca in momentul cand bagam in marsarier pornea ventilatia in treapta a patra. mentionez ca atunci cand ventilatia este lasata pe zero problema nu mai apare. ceva idei?  :D

<{POST_SNAPBACK}>

Cum adik pornea in treapta a iv-a?Ai climatronic?

Eu cred ca iti intra recircularea pt a evita patrunderea gazelor de la evac in habitaclu.Asa sunt toate mas de la VAG mai noi.Si la mine ela fel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu porneste ventilatia in tr a patra, ci recircularea (da' nu se aprinde beculetul). Asta se intampla cand cuplezi treapta de mers inapoi. Si daca ai stergatoarele pe temporizare, cel din spate va cupla si el o data sa-ti faca "lumina"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, la toata lumea

In primul rand sunt nou pe forum si va cer ajutor celor care aveti cunostinte despre acest model.

M-am hotarat sa imi cumpar aceasta masina varianta combi. M-am uitat pe www.aaauto.cz si as vrea sa o aduc din cehia. Suma disponibila cu tot cu taxe 7500-7800 euro.Voi ce ziceti?

Din motorizarile pe benzina care este cea mai buna alegere, care e cel mai fiabil si mai usor de intretinut:1,2/64cp, 1,4/68cp, 1,4 16v/75cp? Stiu ca motorul 1,4 16v/75cp are distributia pe curea si nu pe lant conteaza asta foarte mult?

Aleg benzina pt ca taxa de inmatriculare e mai mica si intretinerea motorului mai redusa comparativ cu diesel-ul.

Motoarele pe benzina Euro 4 in ce an au aparut sau unde pot afla? Cum imi dau seama cand vad un anunt unde nu precizeaza si norma de poluare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!