Jump to content

Seat Leon Sport Up 2.0 Tfsi


gaby_mkd

Postare recomandată

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • gaby_mkd

    47

  • Bebeee

    10

  • Calin.

    10

  • ANdi B.

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

se pare ca e nevoie urgenta de un intercooler...am vazut ceva teste in seara asta cu rezultate oscilante...dar tragand linie masina merge bine:P...in private am incercat si cateva schimbari ca pe vremuri si inca merg dar mi-e frica de cutie:P

Link către comentariu

Vazut si admirat azi pe la Parcul Carol :icon_thumleft: :icon_thumleft:

Link către comentariu

salut, intradevar am fost pe acolo:P...poate ne vedem si la o intalnire vw forum:P

daca aveai nr de vn te-am vazut si eu:P...cred

Link către comentariu

Da...eu eram. Am mers in fata ta de sus de la autogara pana in intersectia mare. Culmea este ca am vazut'o si aseara pe la ora 9, parcata in Victoriei :)) Bine, acum sa nu crezi ca te urmaresc :))

Link către comentariu

:))) da plecasem cu altcineva si am lasat-o acolo:P

Link către comentariu

concluzie finala...masina e mai eficienta cu cutia de diesel si per total nu am pierdut nimic...ultimele teste au fost destul de concludente, insa nu recomand la puteri mai mici de atat. ambreiajul stoc de diesel inca rezista eroic, desi in ultimele zile a fost supus la ceva teste:D...curand vor urma cateva upgradeuri si un nou soft. stay tuned:D

Link către comentariu

nu prea inteleg ce faceti voi acolo.

Tuningul se refera mai ales la o micsorare a masei in miscare in raport cu o crestere a puterii pe unitatea de masa.

Din cate imi dau eu cu parerea, ambreiajul de la diesel pe care l-ai montat iti "sufoca" motorul. Nu ambreiajul este cel care rezista eroic, ci motorul tau!

Sa nu mai spun, ca daca tot ai schimbat spoilerele, puteai, cel putin, sa pui si capacul ala lipsa de la prag!

S-auzim de bine!

Link către comentariu

nu am schimbat nici un spoiler:)...cu alea am luat masina. daca imi arati un ambreiaj care si intra in viteze mai usor decat cel stoc ar fi o realizare. diferenta de greutate intre un ambreiaj stoc de 2.0 tfsi si unul de diesel nu exista:). cam astea ar fi de spus.

Link către comentariu
  • 4 months later...

nu am mai postat de ceva vreme...in timpul asta am efectuat un upgrade de pompa, am reparat cutia originala si am montat-o pe masina, am schimbat intercoolerul si am executat un stage 2 plus. Rezultatul: 300 hp si 436 newtoni. Masina face spectacol:D

Link către comentariu

multumesc frumos Bebeee si Dr. Silviu. sper sa ajung si la exelixis pt un dyno, deoarece masina e suspecta ca are mai multi cai. din loguri pare plauzibil, vedem ce zice dynoul:D

Link către comentariu
  • 3 months later...

nu am mai postat de ceva timp pe aici:D...s-au intamplat destule evenimente de la ultima postare. Printre ele as aminti faptul ca o biela s-a gandit sa paraseasca blocul de bwa, asa ca am fost nevoit sa achizitionez un alt motor. Si daca tot am facut pasul asta, am optat pentru un 2.0 tfsi cod motor Byd, de pe un golf 5 edition 30. L-am achizitionat cu tot cu turbina din dotare, adica Borg Warner K04, am schimbat si softistul...cam atat in mare, probabil in primavara voi reveni si cu o fisa dyno:D

Link către comentariu

Nu prea am auzit de probleme cu bielele, mai ales pe k03(BWA fiind un motor rezistent)...sunt destui care merg pe biele stock cu ko4.

O fi fost ghinion...acum asta e.

Sa te bucuri de noul motor...e altcevaaaaaaa K04 :))

Modificat de saibot
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

scuze pentru intarzierea cu care raspund. Bebeee schimbarea e intradevar majora:D...masina trage foarte tare si inca mai am de lucru. o sa incerc sa vad care sunt limitele pe configuratia asta, momentan merg cu 1.6 si 1.25 boost.  Andi, am renuntat dintr-un motiv simplu, am zis ca de data asta sa merg pe o reteta clasica cu mai putina munca. Am ramas in relatii bune cu ei. saibot, diferentele in axx si bwa la capitolul biele nu exista:D. se pare ca bwa e mai rezistent putin doar pentru ca e mai decomprimat, insa trebuie avut grija cu cuplul, pe cand eu am exagerat putin. Sper sa nu mai fie probleme de acum incolo:D

Link către comentariu
  • 1 month later...

revin cu un mic update: a venit si versiunea finala de soft, custom made by Unitronic! rezultatul e incredibil...va urma curand si un dyno.

Link către comentariu

Te tot tii de surprize 'ma friend' :)) Bravo, masina trage excelent. Primul k04 care reuseste sa ma sperie putin(mai rau) pe treptele de sus :D

Link către comentariu

mai e unu:D...finisat aseara:D...vedem daca facem 400+ cai curati, nu doar de dragul marketingului:D

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!