Jump to content

Seat Leon Sport Up 2.0 Tfsi


gaby_mkd

Postare recomandată

am inteles...asa facem :)))

erai tu...si vreo 2 taxiuri in fata ta...poate daia nu ai observat...oricum te-am vazut in oglinda ca erai cam distrat cu colegul din dreapta :))

Link către comentariu
  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • gaby_mkd

    47

  • Bebeee

    10

  • Calin.

    10

  • Dr.G.Silviu

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

in oras merg linistit...nu prea mai tin franele daca ma apuc sa merg ca nebunu:P

Link către comentariu

pana la poze cu masina cred ca voi reveni cu niste poze cu ce e in interiorul cutiei...care si-a dat demisia. daca cineva stie codurile de la cutie de la tfsi astept sa mi le spuna si mie. in special de la bwa ma intereseaza.

Link către comentariu

ms frumos silviu. cutia a ramas blocata in treapta a 3-a...s-a rupt furca care actiona treptele 3 si 4.

Link către comentariu

se face....am gasit cutie...posibil sa o cumpar luni...si sa vad ce revizuiesc pe la ambreiaj...apoi 1000 de km rodaj la ambreiaj si ma intorc:P

Link către comentariu

am si eu o rugaminte daca stie cineva toate codurile de cutii care s-au pus pe tfsi...am nevoie de ele urgent. multumesc anticipat

Link către comentariu

toate sunt 02q inclusiv pe diesel sunt 02q insa au niste coduri formate din 3 litere...gvt, jlw etc...nu as vrea sa ma pricopsesc cu o cutie de diesel...doar daca nu gasesc de tfsi ma multumesc pana la urma si cu una de diesel care are rapoartele mai lungi.

Link către comentariu

Ce are cutia stock? Sau ce cutie poti pune? Sunt Tfsi de 10-11-12 sec cu cutie stock :-)

Modificat de Bebeee
Link către comentariu

Dar cat rezista? Eu cred ca un tuning facut calumea trebuie sa includa nu doar motorul ci si ambreiajul. Te lasa cand ti-e lumea mai draga.

http://www.sachsperformance.com/Sachs-Performance-Clutch-Powerclutch/Seat/Seat-Leon-1P1-09-05-%3E/2-0-TFSI-147-kW-;-BWA-;-09/2005:::2_35_834_1214.html

L.E.: Acum vad ca tu vrei de fapt cutia :( , nasol moment.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Asa e Ego, ambreiajul trebuie schimbat 100%, depinde doar cat de repede :-)

"Vand motor 2.0TFSI 65000km reali cu cutie manuala in 6 trepte!motorul provine de pe un Seat Leon Cupra!

pret:1500euro

tel:0758/794740"

Link către comentariu

multumesc silviu...ambreiajul e deja schimbat de vreo 2 si e exact acel sachs performance de mai sus cu volant single...discul s-a rupt de prin noiembrie anul trecut i-au sarit arcurile....acum o sa-l trimit si pe el la unguri sa imi faca alt disc si sa modifice ce mai e nevoie. pana atunci nu gasesc cutie decat de diesel... multumesc inca o data silviu si multumesc Bebeee pentru anunt poate gasim un cumparator si acelui motor de cupra:D

Link către comentariu

nu prea renteaza sa o iei din afara...ajungi la minim 550 de euro si pe aici o gasesti si cu 400 de euro daca ai noroc...plus ca vezi ce iei.

Link către comentariu

pun aici un calcul foarte interesant facut astazi comparativ intre o cutie de benzina cu codul gvt si o cutie de diesel cu codul grf. socoteala a fost facuta cu niste roti de 16. iata ce a iesit:

benzina: treapta 1: 58,9 km/h la 7000 rpm

treapta 2: 94,7 km/h la 7000 rpm

treapta 3: 134 km/h la 7000 rpm sau 124 la 6500 rpm

treapta 4: 167 km/h la 6500 rpm

treapta 5: 211,7 km/h la 6500 rpm

treapta 6: 253 km/h la 6500 rpm

diesel: treapta 1: 59,9 km/h la 7000 rpm

treapta 2: 108 km/h la 7000 rpm

treapta 3: 170,7 km/h la 7000 rpm sau 158,5 la 6500 rpm

treapta 4: 210,5 km/h la 6500 rpm

treapta 5: 269 km/h la 6500 rpm

treapta 6: 322 km/h la 6500 rpm

ramane de vazut cat va pica turatia intre trepte mai ales de la a 3-a incolo si daca compromisul va fi unul reusit. personal ma astept ca masina sa fie mai eficienta cu o cutie de diesel.

Link către comentariu

Cam vitezele ce le-ai pus de la cutia de diesel le are un prieten pe un a5 TFSI de 211 cp manual pana in treapta 3.. Daca ai cuplu mare, nu e chiar asa o problema cand schimbi. Dar nu stiu totusi ce ramane mai ales in 5 si 6, 300 nu o sa se duca :lol: sau? :D

Modificat de Bebeee
Link către comentariu

cu k03 270 km/h e limita maxima mai mult nu cred ca poate si nici nu am incercat mai sus...cu k04 teoretic ar reusi 300 cu un stage 2 plus. iar peste 300 vorbim deja de un big turbo si un soft foarte curat:P. 5 si 6 intradevar cred ca vor ramane trepte de consum...cel putin a 6-a devine cam inutila:P. problema apare la cutia de diesel cand treci de k04 ca o sa pici foarte aiurea in boost de la 3 incolo. acum poate constitui un avantaj ca un k04 face boost mai mare in ture mai mici...mai greu cu avansul dar se rezolva si ala:P. si mai vad o problema...sper sa nu fie cazul:P

zice lumea ca ma dau de gol pe aici:))...un k03 face boost in ture mai mici:P

Link către comentariu

Daca spui ca mai ai de lucrat si la ambreiaj ceva, poate montezi direct un DSG pe masina si scapi de probleme pana la 500+ Nm. :) E mai mult o gluma ce spun, dar am auzit ca nu este imposibil.

Bafta

Modificat de volvol
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!