Jump to content

Seat Leon Sport Up 2.0 Tfsi


gaby_mkd

Postare recomandată

am zis sa fac si eu o scurta prezentare a masinii mele... este vorba despre un seat leon din 2006, 2.0 tfsi 185 de cai la baza, cod motor bwa. initial modificarile au pornit foarte prost din cauza softwareului de baza de 185 de cai, care are mai multe restrictii decat softul de baza de 200 de cai. dupa multa munca si chinuiala am reusit sa trecem peste acest impediment. a urmat apoi o evacuare facuta la allcustom tuning garage, o admisie tot custom si un soft la powertech. poze cu masina si cu rezultatul dyno vor urma in scurt timp.

atasez si un set de poze

post-106416-0-30174400-1334673407_thumb.

post-106416-0-18290800-1334673461_thumb.

post-106416-0-66540000-1334673492_thumb.

Link către comentariu
  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • gaby_mkd

    47

  • Bebeee

    10

  • Calin.

    10

  • ANdi B.

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oooo, pe forum in sfarsit! Ce pot sa zic? Nice ride, fuge de rupe, arata bine, intretinuta perfect :D Felicitari si la mai mare!

Link către comentariu

ms la fel si tie...e gata si updateul de azi...mai asteptam ceva bani pt 2 piese si apoi un alt soft:D...momentan fumega ca un tdi

Link către comentariu

injectoare de rs4, au altfel unghiul de pulverizare fata de cele stoc de k03 sau cele de s3. pe langa asta sunt si mult mai mari si da benzina in exces:D...momentan nu am softul pentrul calibrarea lor. dupa ce le calibrez sper sa dea mai putin fum.

Link către comentariu

Tu ai turbina K03 cu injectoare de RS4? De ce ai optat pentru asa ceva si nu pentru injectoarele de S3?

Link către comentariu

s-au nimerit la un pret bun...sunt sigur ca am acum benzina suficienta fara sa fie nevoie de o pompa de inalte aftermarket si 2 la mana pe viitor vreau cel putin un k04 sau un big turbo. va fi nevoie de ele si mai tarziu:P

Link către comentariu

Foarte frumoasa masina! Sa o stapanesti sanatos!

Si eu am oscilat intre alb si rosu, a castigat albul pentru mine :D

Legat de aspect, doar piesele cromate nu prea imi plac :)

Injectoarele de RS4/RS8 sunt mai ieftine decat cele de S3 asa ca ai facut o alegere foarte buna. Si in plus sunt suficiente cam pt orice big turbo impreuna cu un HPFP. (aici sper ca vorbim doar de Autotech si APR :lol: prietenii cu KMD stiu de ce :lol: )

Iti urez bafta in continuare si din cate am mai citit pe aici masini chiar fuge :icon_thumleft:

Link către comentariu

Injectoarele de RS4 dau si consum mult mai bun din cauza unghiului de pulverizare...si pana la urma urmei, lasa lumea sa creada ca e un diesel :)) Bebeee, ai auzit bine, masina trage senzatie :P

Link către comentariu

multumesc frumos! stiu ca sunt bune injectoarele de rs4 pentru orice big turbo, momentan nu am hpfp insa va urma. cred ca ma voi rezuma la un k04, e suficient pentru o masina de zi cu zi. cat despre consum calin, nu cred ca de acolo e consumul ala mic...minte calculatorul:P...pana nu le calibrezi arata eronat

Link către comentariu

Da, probabil ca de la calibrare e...da lasa-ma sa raman cu gandul ca daca imi iau injectoarele astea consuma mai putin :)) macar cu gandul :P

Link către comentariu

Cam mare pierderea de la roti la motor.. Foarte frumoasa.. Succes..

Link către comentariu

am mai discutat despre pierderea la roti si in alta parte:P...asa arata acel dyno, e specific maha sa arate pierderi mai mari. masina merge insa are caii la motor aia de acolo sau poate mai multi...tinand cont ca injectoarele stoc erau in blana si deja intrerupea:P. calin e misto cand te minte calculatorul...macar psihic te simti bine cand vezi consumul ala:))

Link către comentariu

E Leonu' 4x4 nu? Foarte tare si felicitari pentru aceasta modificare. Spor in continuare!

Link către comentariu

cel 4x4 e alb si e din ploiesti daca nu ma insel...e cupra la baza. eu sunt inca la nivelul junior, nu am schimbat turbina:D

Link către comentariu

Scuze atunci de confuzie :icon_redface: dar felicitarile raman in continuare :emthup:

Link către comentariu

Frumoasa masina. Dar de ce nu are 200 de cai nu FR? Ai jante de gti?

Link către comentariu

jantele de gti au fost de imprumut pana mi-am luat altele. acum am oz adrenaline. masina mea s-a fabricat inainte sa apara fr sau cupra si s-au gandit ei sa o faca de 185 de cai. practic e aceeasi marie cu alta palarie care mi-a dat ceva de furca cu softwareul de baza. mai exista cazuri izolate si de gtiuri aparute in 2005 cu acelasi software pacatos de 185 cp sau audi a4 2.0 tfsi.

Link către comentariu

In sfarsit vad ca-i merge dyno-ul lui Ginel :) .

Observ o diferenta mare dintre puterea la volant si cea de la roata,ai o pierdere de 30%.Mai tine ambreiajul,sau cat o sa tina?

Felicitari pt masina si sa o porti sanatos si fara incidente ;)

Link către comentariu

multumesc frumos, asa voi face:D. ambreiajul tine ca e schimbat, e cu volant single mass...pierderea e foarte mare da asa arata la ginel...caii la motor insa ii arata bine:P

Link către comentariu

colegu te-am vazut azi pe la izvor...salutari

veneai dinspre marriott si ai facut stanga pe la parc iar eu am facut dreapta ca veneam din sens opus...de v-am cam luat fata...tie si taximetristilor aia ca am boala pe ei...:))

ti-am dat si avarii dar nu cred ca ai luat seama...o bora neagra...si afectata de furuna asta de nisip:D

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!