Jump to content

Golf 6 - Problema clapeta de acceleratie


biwak
 Share

Postare recomandată

Am fost astazi din nou la o diagnoza, cu intentia sa fac si o readaptare. Insa de data asta nu a reusit sa mai stearga eroarea. Desi in bord nu mai am check engine aprins si motorasul merge bine, aparent VCDS-ul primeste eroarea constant. O sterge si apoi cand rescaneaza apare la loc. Tipul de la service mi-a spus ca este defapt senzorul de pe motoras dus si nu mai face citirile cum trebuie. Check engine se aprinde doar cand clapeta se blocheaza de tot dar atat timp cat fuctioneaza nu tine cont de sanatatea senzorului care in schimb da eroarea in VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am gasit la un magazin de piese din Ro motorasul V157. Se poate cumpara separat, deci costul e ceva mai redus. Daca il inlocuiesc, e nevoie sa ii fac ceva si din soft sau e destula inlocuirea in sine?

 

La cel pe care il am pe masina problema este ca la oprirea motorului, motorasul V157 merge mai departe decat normal(vorbim aici de mm). La repornirea la rece trebuie sa imping putin bratul clapetei si pleaca din loc.  

Modificat de ViBogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se remediaza problema doar cu inlocuirea motorasului sau a clapetei separat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce spui acest lucru? Trebuie inlocuit tot ansablul sau mai sunt si alte operatiuni de facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori inlocuiesti ansamblul cu totul ori faci ce e descris in postul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am acelas motor si aceeasi problema pe care o are/ a avut-o "biwak". Care este cauza? si cum s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Acum cateva zile m-am pricopsit si eu cu eroarea P2015:

 

Spoiler

 Address 01: Engine       Labels: 03L-906-022-CBA.clb
Control Module Part Number: 03L 906 022 LF    HW: 03L 906 022 G
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG  6177
           Software Coding: 0000071
            Work Shop Code: WSC 44024 142 50033
                      VCID: 74EDC20917A00E9
1 Fault Found:

008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1) 
               P2015 - 000 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 37
                    Mileage: 184247 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2031.14.28
                    Time: 09:35:39

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Lambda: 11.8 %
                    Lambda: 0.0 %
                    Voltage: 0.380 V
                    Bin. Bits: 00000000

Am sters eroarea si am facut un basic settings la clapeta/motoras. Clapeta se misca deci motorasu pare ok. 

Azi vad ca a reaparut Check engine dupa vreo 100km.

AM doua intrebari:

1. A mai rezolvat cineva cu montarea limitatorului de cursa, cum a facut colegul de AICI?

2. Se poate circula cu masina asa pana la recolvarea problemei? 

Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc @EEXCALADE . 

O sa rezolv cat mai curand posibil. 

Ai idee daca la CBDC (motorul meu)galeria este de plastic sau nu? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Xtremu said:

Multumesc @EEXCALADE . 

O sa rezolv cat mai curand posibil. 

Ai idee daca la CBDC (motorul meu)galeria este de plastic sau nu? 

E simplu, ridici capota, dai jos capacul de la motor si te uiti al galerie.

e neagra = plastic

e argintie=aluminiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Xtremu Este metalica galeria. iar eroarea e de la motoras. galeria nu are ce sa se strice la ea. Am trecut prin asta.

Fa o fapta buna si da jos galeria, curata de calamina cum trebuie. Dupa aceea, fie reconditionezi motorasul, fie il schimbi cu unul SH.  Sa nu cumperi pe cel Continental ca nu se adapteaza pe galeria OE si tot vei avea erori.

vezi ca e un tip prin BV care reconditioneaza motorasele.  il trimiti si in 2 zile il ai inapoi. iti dau pe PM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor pentru raspunsuri. 

@Al Bundy M-am prins pana la urma ca e de aluminiu.

@Stefan.DFS O sa iau legatura cu persoana din brasov . 

@tuchbr Din cate vad e o varianta mai simpla a fixului de pe dieselgeek :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema rezolvata.

Am montat motorasul reconditionat de tipul din BV, sters eroarea si facut proba de drum. Toate bune. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Montarea acelui limitator de cursa nu face altceva decat sa forteze pozitia clapetelor in pozitia corecta, astfel pacalind si ascunzand cauza care a dus la dereglarea acestora. Faptul in sine rezolva eroarea primita, insa neamtul cand a gandit acest ansamblu (galeria de admisie) a lasat ca motorasul sa sesizeze printr-o eroare pozitia nefireasca a clapetelor. Au fost multe cazuti inainte cand s-au rupt bucatele din clapete, au intrat in motor si l-au distrus.

Parerea mea este ca montarea acelui limitator doar va pacaleste, posibil pe viitor sa averi probleme in cazul in care se formeaza un joc foarte mare la tija care coordoneaza clapetele si se pot rupe, iar motorul le ingereaza.

De asemenea, cu eroarea prezenta pe galeria de admisie, regenerarea se face foarte greu, ducand astfel la alte probleme cu dpf si motorina in ulei.

Va spun asta din experienta proprie, urmeaza sa schimb si eu toata galeria de admisie cu motorasul v157 (aprox 1800 ron piesa).

 

Sper ca va sunt de ajutor aceste informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

buna sa va fie inima dragilor, am si eu o problema la masina din semnatura ,de ceva timp da eroare pe clapeta de admisie , de 2 ori am sters eroarea si s-a mai mer 2 3 saptamani fara sa reapara dar ieri a aparut din nou, banuiesc ca v-a trebui sa o schimb si va intreb pe  voi ce marca recomandati ....originala e VDO ....eu ma gandeam sa merg pe PIERBURG sau VDO ...

1 Fault Found: 5286 - Throttle Position Sensor (G69) P0121 00 [237] - Implausible Signal MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 3 Mileage: 151596 km Date: 2021.03.04 Time: 23:02:26 Engine RPM: 951.00 /min Normed load value: 0.0 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 87 °C Intake air temperature: 13 °C Ambient air pressure: 970 mbar Voltage terminal 30: 14.260 V Unlearning counter according OBD: 40 Air mass: actual value (mg/stroke): 440.2 mg/stroke Throttle valve adapter: specified value: 0.00 % Throttle valve adapter: actual value: 0.77 % Throttle valve adapter: offset closed: -12.57 % Throttle valve adapter: status-Bits 0-7: 55 Throttle valve adapter: status-Bits 0-7: 0 Throttle valve adapter: status-Bits 0-7: 0 Throttle valve adapter: status-Bits 0-7: 8 Throttle valve adapter: uncond voltage actual value: 987.2 mV.... nota. vad ca la VDO scrie ca asa ( Articol completare/Info suplimentar 2:  ECU/software-ul trebuie actualizat/updatat)..despre ce vrea sa zica ...mentionez ca masina are versiune de soft 9978

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i o curatare si adaptare ,asta e tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc in prima faza asta .multumesc EEXCALADE , dar daca trebuie schimbata ce recomanzi din astea 2  PIERBURG sau VDO.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Tot imi apare eroarea aceasta la motorul CBDC, 2.0TDI:

 

Address 01: Engine       Labels: 03L-906-022-CBA.clb
Control Module Part Number: 03L 906 022 LF    HW: 03L 906 022 G
  Component and/or Version: R4 2.0l TDI G000SG  9977
           Software Coding: 0000071
            Work Shop Code: WSC 53198 002 1048576
                      VCID: 74A4C98017E79A2D96-8020
1 Fault Found:

008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1) 
               P2015 - 000 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 29
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 158959 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.05.04
                    Time: 13:12:28

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Lambda: 3.9 %
                    Lambda: -7.1 %
                    Voltage: 3.800 V
                    Bin. Bits: 10001110


Readiness: 0 0 0 0 0 

 

Am curatat acum 2 ani galeria si clapeta de admisie (plastic), am montat si acea piesa (dieselgeek) care blocheaza cursa, desi nu avea uzura galeria privind cursa clapetei.

Cu toate acestea, eroarea tot apare dupa un timp. La readaptarea clapetei rezulta niste erori care pot fi sterse doar daca motorul este oprit.

Ce sa mai incerc inainte de a schimba tot ansamblul, sa schimb doar motorasul clapetei V157, ar fi o solutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intake este cea de sus, nu clapeta de accelerație v157. V157 este clapeta din fata motorului 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Va salut,

Am o problema la Golf 6 1.4 TSI 2010 (cod motor CAXA): la semafoare, relanti, motorul se tureaza singur (de la 900 pana pe la 2000 turatii), si uneori, dupa 20-30 sec de turare de unul singur, moare motorul.

 

[Aceeasi problema a existat in trecut, acum circa 1,5 ani. Atunci, am dus-o in service unde mi-au curatat clapeta de acceleratie (ma indoiesc ca au dat-o jos de pe masina, pe deviz figurand doar 30minute de manopera). Dupa curatarea la service, nu a mai existat vreo problema cu turarea singura a masinii, totul a fost foarte ok -> pana acum circa 12 zile]

 

Am presupus si acum ca este clapeta de acceleratie si bateria descarcata.

 

Asa ca:

 

- am verificat azi clapeta, este perfect curata (stralucitoare chiar).

- am scos bateria si am pus-o pe redresor. S-a incarcat cam repede, 2h30min.

- schimbat filtrul de aer cu filtru aer Bosch (si scos bornele bateriei, 20min, tinut apoi la relanti 10min, mers cu ea 20min. Asta era acum 10 zile. Acum (ieri), problema de turare singura a reaparut).

 

===

 

Alti posibili "vinovati de serviciu"

- alternatorul

- galeria de admisie

- bujiile

 

================================

 

S-a mai confruntat cineva recent cu aceasta problema la acest model ?

 

Multumesc mult,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!