Jump to content

Trepidatii la ralanti


XoFt
 Share

Postare recomandată

Buna

Am scris mai sus despre trepidatiile ciudate la masina din semnatura. Revin cu niste precizari, poate asa o sa aiba cineva o idee.

 Am scris atunci ca trepidatiile apar in relantiu daca "curge" masina in gol si apas frana. De atunci am efectuat niste teste suplimentare si:

   - cand merg in coloana, de ex. cate 10 -20 m deodata(dar nu numai atunci ), pornesc in intaia dupa care pun in gol si curg incet....inainte sa opreasca masina de tot, chiar si fara sa pun frana, creste brusc consumul instant peste 10-12 l/h, in acelasi timp motorul incepe sa trepideze , ca si cum ar vrea sa moara, pana opresc masina de tot, cand scade inapoi consumul la 0.5 l/h si dispar si trepidatiile.

Poate am fost mai explicit acum, si cineva are vreo idee ce poate fi ( nu am cod de eroare in VCDS). Avansul era la -3.4 , care citind acest forum am pus la -2.5, (fara efect), apoi am incercat si la -0.5 (tot asa), acum am revenit la -2.5. Acest fenomen se intampla preponderent cu motorul rece(sub 60 C).....dar.......ceva si mai interesant, daca pornesc clima pe AUTO nu apare.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 07.11.2018 at 8:29, gmtiby2016 a scris:

Salutare,

Baieti , am o mica nelamurire, masina mea nu are DPF....deci eliminam din start....la un animit interval, cand vrea ea, ramane turata sau se tureaza pana la 1000-1100 rotatii/min, din senin.... foarte rar.... 1-2 pe an. Nu am nici o eroare pe nici un modul. Sa fie in load management ? Idei/pareri ? A mai patit cineva asa ceva pe BKD ? Am un prieten cu un gf 5, tot BKD si a patit si el, asa din senin sa ramana turata, sau sa se tureze pe loc. Conditiile de mers identice....trafic, sau chiar si o pornire aleatoare. Reviziile sunt facute la timp...bateria e ok, masina merge f bine, in rest, doar ca mai aparea aceasta "turatie" si nu inteleg inca de la ce ar putea fi. Acum cateva luni am schimbat tot ce se putea de la alternator, inafara de rotor care e ok . Incarca 14.2-14.4 , si inainte de aceasta "revizie" se intampla la fel. Am schimbat piesele de la alternator, preventiv, inclusiv fulia.

 

Multumesc

Tin sa mentionez ca nu am nici o eroare pe tester.... masina nu are dpf. Idei ? Asa sta sau in dreptul la 1000....

 

Multumesc

turatie o2.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/7/2018 at 2:35 PM, colci said:

salut colegi, o problema asemanatoare la o skoda octavia 2, 2009 1.6 mpi (bse) probleme la relanti insa din ce in ce mai persistente, la modul ca a ajuns sa ma zdruncine in masina.. toate astea pana undeva la 1300-1400 turatii dupa care  nu se mai simte nimic .

pe tester da missfire pe cilindrul 3 sau 4 (se schimba intre ele) si valorile rateurilor in timp real se intrerupe undeva la 1300 de ture cand nu se mai simte niciun fel de trepidatie. 

Am schimbat bobina+fise+bujii, ce altceva ar putae fi ? 

Mersi.

cred ca s-a rezolvat la mine, bujii + bobina au fost noi, iar fisele am incercat atunci cu unele ce le aveam eu pe acasa, am mers la service mi-au pus ei o fisa ce stiau ca e buna si masina merge ok, maine urmeaza sa merg sa schimbe si  fisele noi .. si rezolv problema. 

morala: pe viitor daca ma apuc de o treaba, o fac pana la capat... Recomand tuturor asta :)) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai exact de asta te-am intrebat despre piese daca au fost noi. 

multi iau piese din dezmembrari si au aceleasi simptome si incep sa sape mai departe, cand de fapt problema era tot din acele piese...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/15/2018 at 11:45 AM, colci said:

cred ca s-a rezolvat la mine, bujii + bobina au fost noi, iar fisele am incercat atunci cu unele ce le aveam eu pe acasa, am mers la service mi-au pus ei o fisa ce stiau ca e buna si masina merge ok, maine urmeaza sa merg sa schimbe si  fisele noi .. si rezolv problema. 

morala: pe viitor daca ma apuc de o treaba, o fac pana la capat... Recomand tuturor asta :)) 

Salut, bobina, fisele si bobinele, le-ai pus OEM?  daca nu, ce marci? 

Am incercat si eu cu o bobina de pe o masina de 1 an si nu era nici o diferenta, nu am incercat cu schimbarea fiselor, tu zici ca asta a facut diferenta principala, fisele? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, 

Am si eu o problema mai mica/mare ca posesor a skoda octavia 2- an 2012- 140 CP- 240.000 km, hidramata . Imi oscileaza la relantiu si vibreaza destul de tare, in sensul ca in momentul in care pornesc motorul , acul turometrului sare undeva in 1000-1100, iar dupa circa 30 minute scade la normal 750-800, urmand ca ulterior cateodata stand pe loc sau in mers, sa creasca din nou pana la valoarea mentionata anterior. Specific ca si consumul instant ajunge 1.0.Am observat ca acest fenomen a devenit zilnic pe masura ce vremea s-a racit, dar mi-a facut de 2,3 ori si in sezonul cald.Mi se pare destul de lunga perioada de'' incalzire'' a motorului.Nu-mi apar erori in bord. A mai avut cineva genul asta de manifestari ??  multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul  nu se tureaza ca sa se incalzeasca, se tureaza daca are nevoie energetice marite - de exemplu functioneaza PTC sau bateria e usor descarcata sau ai pornit AC. Iar masina ta nu e "hidramata". E DSG cu siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSG  cu siguranta , multumesc, fara aer conditionat pornit, doar instalatia xenon si incalzirea in scaune.Ce este PTC-ul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incalzire electrica. Incalzirea in scaune e suficienta sa ceara relanti marit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi urmari indeaproape sa vad cum se comporta.Multumesc mult si o zi buna sa aveti ! 

Citarea inutila se sanctioneaza potrivit Regulamentului!

Modificat de vdragos
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Buna ziua,

   revin cu problema mea, in sensul ca am urmarit in timp variatia turatiei,nu mai revine la turatia initiala 700-800, se mentine la 1000 devenind permanenta.Cineva imi sugera ca ar fi un senzor la arborele cotit desi nu vad care ar fi legutura, e posibil ? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 15.11.2018 at 9:12, gmtiby2016 a scris:

Tin sa mentionez ca nu am nici o eroare pe tester.... masina nu are dpf. Idei ? Asa sta sau in dreptul la 1000....

 

Multumesc

turatie o2.JPG

Ce teste recomandati, sau ce sa mai verific ? Cand e turata tensiunea de incarcare este 14.2-14.3 . Sa verific/compar temp enzorului G62 cu temp din bord ? Idei, pareri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi daca la load management apare ACTIVE - daca da, de la incarcare/baterie este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 11/17/2018 at 1:38 PM, TENT said:

Salut, bobina, fisele si bobinele, le-ai pus OEM?  daca nu, ce marci? 

Am incercat si eu cu o bobina de pe o masina de 1 an si nu era nici o diferenta, nu am incercat cu schimbarea fiselor, tu zici ca asta a facut diferenta principala, fisele? 

bobina + fise BERU 

fise NGK, pt gpl 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut, in urm rezolvari problemei cu trepidatiile la relanti, masina merge ok , insa la prima pornire (la rece), inca trepideaza grav(ca si cum ar merge in3 pistoane) asta se intampla 1km, 2 pana se incalzeste umpic motorul, dupa isi revine..

a mai patit cineva? ciudat fenomenul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
Alexandru1984

Buna..sunt nou pe aicea ..am si eu o problema la octavia 2 VRS TDI AN 2008 manual ..LA RELANTI cu clima pornita tremura cam tare fara clima nu are nimica motorul functioneaza perfect pe testar nici o eroare injectorele bune turometrul NU OSCCILEAZA distribuția total noua curea alternator cu rola noua ce ar putea fii...mersi  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imposibil de zis, daca nu ne ajuti cu ceva date suplimentare - poze, sa vedem valorile injectoarelor, etc. volant, cum se prezinta ?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut,

Pentru un O2 FL 2011, 1.6 MPI, daca ma puteti va rog sfatui in aceasta problema:

-mers trpidat la relati, intermitent, se simte in scaun.

-pornire cand este foarte cald, uneori de parca moare motorul cateva secunde, parca se ineaca apoi merge normal. Se scutura serios.

-in turare pe loc, se aud pocnituri in zona de admisie (in circuit dupa clapeta de acceleratie); uneori destul de tare. Cand calc brusc pedala se aude si un sunet de aspiratie, nu stiu daca este normal.

-supapa n80 (ce controleaza vaporii de benzina) nu permite sa suflu in sensul sagetii, insa permite trecerea relativ usor in sensul contrar fluxului desenat pe aceasta.

Sa fie oare posibilitatea ca supapa n 80 sa creeeze o depresiune ce influenteaza toate simpromele descrise mai sus?

Facand testele am mai observat colectorul de admisie se torsioneaza vizibil (se strange, nu se destinde) in traseu dupa clapeta de acceleratie, in zona capacului de plastic. Erori pe tester, probleme de oxigen, cred ca sondele lambda. niciun martor in bord.

Multumesc pentru info,

Modificat de Dra90s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifici daca ai aer fals pe undeva.. pe urma rezolvi cu sondele de oxigen... vezi ca daca ai aer fals, vei avea erori pe sonde, fara sa fie defecte acestea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut 

Detin o Skoda Octavia 2 an fabricație 2013 cod motor cfhc de 140cp iar acum câteva zile a început sa producă o trepidație doar  relanti doar in momentul in care apa ajunge la temperatura  90grade  , turometrul nu fluctueaza. In momentul când se pornește clima , Navigația trepidațiile sunt mai pronunțate mai constante  . I sa pus testerul de 3 ori injectoarele au valori normale. In sarcina mașina merge perfect fără bătăi sau alte sunete ciudate.  A mai pățit cineva așa ceva ? Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Salut, nu reusesc sa gasesc sau deschid un topic pt problema mea, sper sa fie pe aproape.

Am skoda o2 2.0 tdi cod bkd, sub 2.000 turatii merge ok, intre 2000 si 2700 isi da in nas rau dar dupa ce trece de 2.700 merge fluid.

poate fi turbina ? injectoare ? senzor de turatii ? nu am nici o eroare pe tester.

daca am gresit rog un moderator sa imi mute intrebarea unde ii e locul, eu nu ma gasit,

o zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!